keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 62/27.03.2007 privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

27.03.2007

Hotararea Consiliului Local 62/27.03.2007
privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nrS.C.2007 - 6318/19.03.2007 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie , sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea de Guvern nr.1817/13.12.2006 privind transmiterea unor imobile din domeniul public al statului si din administrarea Agenţiei Naţionale pentru Sport - Direcţia pentru Sport a Judeţului Timiş în domeniul public al municipiului Timisoara şi în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara şi faptul că prin protocolul cu nr. SC2007-3191/08.02.2007 şi SC 2007-3190/08.02.2007 au fost preluate Sala Polivalentă "Olimpia" şi Complexul Sportiv "Bega";
În baza prevederilor art.36 alin.2 lit.(a) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul art.45 , alin 2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;


HOTARASTE

Art.1 : Se aprobă modificarea Organigramei şi Statului de Funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexelor nr.1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Serviciului Centrul de Consiliere pentru cetăţeni;
- Serviciului Resurse Umane;
- Biroului Control Intern;
- Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Mass-mediei locale.



Presedinte de sedinta
CORADO TOADER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat_-_Organigrama-Serv.Locuinte.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI Aprobat: Nr. __________________________________ P R I M A R, Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al

Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

Prin H.C.L.M.T. nr.21/26.02.2002 s-a înfiinţat Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi ca anexă a acestei hotărâri a fost aprobată Organigrama şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a acestuia, iar prin H.C.L.M.T. nr.335/10.12.2002 s-a modificat H.C.L.M.T. nr.21/2002. Având în vedere H.G. nr.1817/13.12.2006 privind transmiterea unor imobile din domeniul public al statului si din administrarea Agenţiei Naţionale pentru Sport - Direcţia pentru Sport a Judeţului Timiş în domeniul public al municipiului Timisoara şi în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara şi faptul că prin protocolul cu nr. SC2007-3191/08.02.2007 şi SC 2007-3190/08.02.2007 au fost preluate Sala Polivalentă „Olimpia” şi Complexul Sportiv „Bega”, propunem modificarea Organigramei şi a Statului de Funcţii a Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi prin înfiinţarea Biroului Baze Sportive şi a unui Compartiment Muncitori aflat în subordinea acestuia, care vor avea următoarea componenţă: BIROU BAZE SPORTIVE:

- 1 şef birou – inspector de specialitate I – studii superioare de lungă durată - 1 inspector de specialitate I - 1 magazioner I, - 1 administrator I, - 1 casier I, - 2 paznici I, COMPARTIMENT MUNCITORI: - 4 muncitori calificaţi I, - 7 muncitori calificaţi II, - 2 muncitori calificaţi III, - 1 muncitor calificat V, - 1 muncitor I Precizăm că în protocolul de predare-preluare a celor două spaţii este prevăzut

faptul că personalul celor 2 baze sportive va fi preluat de Consiliul Local al Municipiului Timişoara începând cu data de 01.05.2007, dată de la care va fi aprobată de către Consiliul Local Timişoara, Organigrama de Funcţionare a Primăriei Timişoara pe anul 2007, care va include personalul aferent deservirii celor două baze sportive. Având în vedere referatul nr. SC2007-3922/19.02.2007 din data 19.02.2007 al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi privind accesul şi folosirea gratuită

de către populaţie a WC-urile publice aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, precum şi stabilirea orarului de funcţionare a acestora Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi pentru buna desfăşurare a activităţii se impune suplimentarea numărului de posturi a Compartimentului Utilităţi cu 5 funcţii de îngrijitor I. Ca urmare a celor arătate mai sus propunem aprobarea prin H.C.L. a organigramei Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi conform Anexei 1 la prezentul referat. V I C E P R I M A R, D I R E C T O R, Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin Miuţ SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI,

Ing. Otilia Sîrca SERVICIUL RESURSE UMANE,

Rodica Driha Avizat Juridic, Jur. Mirela Lasuschevici

Atasament: Organigrama-Serv.Locuinte.pdf

APROBAT ANEXA 1 P R I M A R

La H.C.L. nr.______ /__________________ Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

CONSILIUL LOCAL

PRIMAR

DIRECTIA PATRIMONIU

SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINTE SI UTILITATI

1 + 10

COMPARTIMENT ADMINISTRARE

CIMITIRE ŞI POMPE FUNEBRE

COMPARTIMENT COSERIT

4

23

BIROU ADMINISTRARE BAZE SPORTIVE

BIROUL LOCUINTE

BIROU CHIRII

SERVICIUL ADMINISTRATIV

COMPARTIMENT UTILITATI

1 + 4 + 2

27

1 + 8

1 + 7

1 + 7

COMPARTIMENT MUNCITORI

11

COMPARTIMENT MUNCITORI

15

Atasament: Stat_de_functii.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUN. TIMISOARA SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE LOCUINTE SI UTILITATI Anexa nr.2 la HCL nr. din STAT DE FUNCŢII EI Functii de specialitate N, Denumirea funcției Nivel studii Nr.posturi Grad A. Functii de conducere 1 Sef serviciu 2 2 Şef birou 3 B. Functii de executie - personal contractual 3||Inspector de specialitate s 2 IA 4||Inspector de specialitate s 5 | 5 ||Inspector de specialitate s 1 Il 6||Inspector de specialitate s 1 ll 7||Referent SSD 2 IA 8||Inspector M 18 IA 9||Referent M 6 IA 10||Inspector M 3 I 11||Referent M 1 ! 12||Referent M 1 I 13||Inspector M 3 Il 14||Administrator M 1 | 15||Magaziner M 1 16||Magaziner M 1 Il 17||Casier M 8 | 18||Ingrijitor M 26 | 19||Paznic M 4 20||Sofer 5 21||Muncitor calificat 6 ! 22||Muncitor calificat 7 Il 23||Muncitor calificat 4 HI 24||Muncitor calificat 2 V 25||Muncitor necalificat 15 Total personal contractual 123 TOTAL GENERAL 123 Număr total posturi 123 din care : 2. Personal contractual 123 - de conducere 5 118 - de execuție SEF SERVICIU RESURSE UMANE "In (a At Fu