keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 621/10.12.2013 privind modificarea si aprobarea Statului de Functii al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara

10.12.2013

Hotararea Consiliului Local 621/10.12.2013
privind modificarea si aprobarea Statului de Functii al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF 2013-020421/06.12.2013 - al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 35719/10.12.2013 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniului, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr. 188/1999 - privind Statutul functionarilor publici, republicată ,cu modificarile si completarile ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată si modificata;


HOTARASTE

Art.1: Se modifica si se aproba Statul de Functii al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara,conform Anexei I, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara,
- Direcţiei Economice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Nr. posturi Clasa Grad

1 Director executiv S 1 I 2 Sef serviciu S 5 I 3 Şef birou S 3 I

9

4 Consilier S 31 I superior 5 Consilier S 37 I principal 6 Consilier S 50 I asistent 7 Consilier juridic S 1 I superior 8 Consilier juridic S 2 I principal 9 Consilier juridic S 2 I asistent

10 Referent M 11 III superior 11 Referent M 3 III principal 12 Referent M 1 III asistent

138 Total functii publice 147

C.1. Funcţii personal contractual conducere Grad 15 Şef birou S 1 I

1 C.2 Funcţii personal contractual execuţie Treapta

16 Inspector de specialitate S 2 I 17 Inspector de specialitate S 1 II 18 Referent M 2 I 19 Referent M 2 II

7 8

155

Număr total posturi 155

1. Funcţii publice 147 - de conducere 9 - de execuţie 138 2. Personal contractual 8 - de conducere 1 - de execuţie 7

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa I la HCL nr……………

Denumirea funcţiei Nivel studii

PRIMAR NICOLAE ROBU

APROBAT

STAT DE FUNCŢII

Nr.crt

     ADRIAN BODO                                               PAUN FLOARE

din care :

   DIRECTOR EXECUTIV                                        COMP.R.U

B. Funcţii publice de execuţie

Total funcţii publice de execuţie

Total personal contractual TOTAL GENERAL

A . Funcţii publice de conducere

Total personal contractual de conducere

Total personal contractual de execuţie

Total functii publice de conducere

Atasament: Referat.pdf

1 Cod FO 53 – 01 ver.2

COMPARTIMENTUL RESURSE UMANE IF 2013-020421 / 06.12.2013

R E F E R A T

privind modificarea si aprobarea Statului de Functii al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara.

Prin Hotararea C.L.M.T. nr. 436 / 2013 s-a aprobat Organigrama, Statul de functii si Regulamentul de organizare si functionare pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, iar prin Hotararea C.L.M.T. nr. 541 / 2013 au fost modificate si aprobate Organigrama (Anexa I) si Statul de functii (Anexa II). Luand in considerare dispozitiile art. 68 din Legea nr. 188 / 1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, Directia Fiscala a Municipiului Timisoara a organizat in perioada 25 – 27.11.2013 examen pentru promovarea functionarilor publici incadrati pe functii cu nivel de studii inferior, care au absolvit o forma de invatamant superior de lunga durata, studii universitare absolvite cu diploma de licenta in specialitatea in care isi desfasoara activitatea. In conformitate cu prevederile art. 14 alin. (1) si (2) din Ordinul nr. 1932 / 2009, pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea examenului de promovare in clasa a functionarilor publici, care stipuleaza: „(1) Promovarea functionarilor publici care au fost admisi la examenul de promovare in clasa, se face prin transformarea postului pe care sunt incadrati intr-o functie publica de executie de grad profesional asistent din clasa corespunzatoare studiilor absolvite, cu stabilirea salariului in conditiile prevazute de legislatia privind salarizarea unitara a personalului din administratia publica.” „(2) Transformarea postului in conditiile prevazute la alin. (1) nu se poate face intr-o functie publica de auditor sau de consilier juridic.” Avand in vedere prevederile art. 5 alin. (1) si alin. (2) din Anexa nr. I – reglementari specifice functionarilor publici – la Legea cadru nr. 284 / 2010, privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, prevederi ce dispun ca: „(1) Functionarii publici care absolva studii universitare de licenta in domeniul de activitate al autoritatii sau institutiei publice, incadrati pe functii publice cu nivel de studii inferior, se numesc, in conditiile legii, intr-o functie publica de executie cu gradul profesional asistent din clasa studiilor absolvite.” „(2) In situatia in care salariul de baza stabilit in conditiile art. (1) este mai mic decat cel avut anterior promovarii, functionarul public isi mentine salariul de baza avut anterior promovarii in clasa”. Potrivit prevederilor O.U.G. nr. 84 / 2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal bugetare; Raportat la cele prezentate, cu luarea in considerarea a rezultatelor examenului organizat pentru promovarea in clasa a functionarilor publici, au intervenit urmatoarele modificari in structura functiilor publice aprobate in cadrul institutiei:

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul M. Eminescu nr. 2B, C.I.F. 21666630, Tel. 0256-408100/Fax 0256-408191, www.dfmt.ro

APROBAT PRIMAR

NICOLAE ROBU

1 Cod FO 53 – 01 ver.2

- 18 (optusprezece) functii publice din clasa III, de Referent, gradul profesional superior, vor fi transformate in functii publice din clasa I, de Consilier, grad profesional asistent; - 6 (sase) functii publice din clasa III, de Referent, grad profesional principal, vor fi transformate in functii publice din clasa I, de Consilier, profesional asistent; - 1 (una) functie publica din clasa III, de Referent, grad profesional asistent, va fi transformata in functie publica din clasa I, de Consilier, grad profesional asistent; Mentionam ca aceste modificari intervenite in structura functiilor publice se incadreaza in plafonul cheltuielilor de personal prevazute si nu presupun cresterea numarului de posturi. De asemenea, luand in considerare faptul ca sunt transferate in interesul serviciului trei persoane de la aparatul de specialitate al primarului municipiului Timisoara la D.F.M.T., in cadrul Compartimentului Evidenta si Urmarire Venituri Nefiscale, se impune transformarea unui post de Referent, clasa III, gradul principal din cadrul acestui compartiment, in Referent, clasa III, gradul superior. Regulamentul de organizare si functionare – Anexa III la H.C.L.M.T. nr. 436 / 2013 – si Organigrama – Anexa I la H.C.L.M.T. nr. 541 / 2013 – raman nemodificate.

Avand in vedere cele prezentate mai sus, propunem modificarea si aprobarea Statului de

Functii al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform Anexei I – parte integranta din prezentul referat.

DIRECTOR EXECUTIV, COMPARTIMENT RESURSE UMANE, Ec. BODO ADRIAN Ec. PAUN FLOARE

AVIZAT JURIDIC,