Hotararea Consiliului Local 60/15.02.2019 privind desemnarea unui membru în Consiliul de Administraţie al RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019- 2958 din 07.02.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae ROBU; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019-2959 din 07.02.2019 al Biroului Salubrizare din cadul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 07.02.2019, Anexă la Raportul de specialitate; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Potrivit art. 94 alin. (2^1) din Legea nr. 161/2003, actualizată, privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice şi în mediul de agaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei; Având în vedere prevederile Legii nr. 31/1990 - privind societăţile comerciale, actualizată; Având în vedere prevederile Legii nr. 15/1990, privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale; Ţinând cont de de prevederile Legii nr. 161/2003, privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice a funcţionarilor publici şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, actualizată; Conform art. 15 din Actul Constitutiv al societăţii Retim Ecologic Service S.A. actualizat la data de 24.06.2010, coroborat cu prevederile art. 153^12 din Legea nr. 31/1990, republicată, durata mandatului fiecărui administrator este de cel mult 4 ani, cu posibilitatea de a fi reeligibil; Având în vedere Adresa RETIM Ecologic Service SA nr.1078/06.02.2019, înregistrată la Primăria Munucipiului Timişoara cu nr. SC2019 - 2855 din data de 06.02.2019, prin care ni se comunică faptul că durata mandatului unui membru în Consiliul de Administraţie al RETIM Ecologic Service SA, în persoana domnei Sanda GREBLĂ va expira la data de 03.03.2019. În conformitate cu prevederile art.36, alin.(2), lit.a) din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se desemnează Sanda GREBLĂ să participe în calitate de reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Timişoara în Consiliul de Administraţie al RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A., începând cu data de 04.03.2019. Art. 2: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Salubrizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A.. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului-Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Biroului Salubrizare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri , Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Direcţiei Poliţiei Locale; - RETIM ECOLOGIC SERVICE SRL; - Mass- media locale.
|