Hotararea Consiliului Local 601/10.12.2013 privind organizarea auditului public în unităţile subordonate, aflate în coordonare sau sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. 35113/04.12.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizul Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Decizia Camerei de Conturi a Judeţului Timiş cu nr. 39/07.05.2013 şi Raportul de Control al Camerei de Conturi a Judeţului Timiş cu nr. de înregistrare UATM Timişoara CP2013-001120/19.11.2013; Având în vedere adresa nr. SC 2013-33486/22.11.2013 a Comisiei Centrale de Monitorizare, Coordonare şi Îndrumare Metodologică a Dezvoltării SCIM, adresa nr. SC 2012 - 22491/21.09.2012 a Comisiei Centrale de Monitorizare, Coordonare şi Îndrumare Metodologică a Dezvoltării SCIM şi adresa nr. SC2013-33392/22.11.2013 a Direcţiei Economice-Serviciului Buget din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 534/22.10.2013 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru aparatul de specialiate al Primarului Municipiului Timişoara; În conformitate cu dispoziţia Primarului nr.1715/21.11.2013; În baza prevederilor Legii 672/2002, art. 3, alin. 2, sfera auditului cuprinde "toate activităţile desfăşurate în cadrul entităţilor publice pentru îndeplinirea obiectivelor acestora, inclusiv evaluarea sistemului de control managerial"; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă, organizarea auditului public intern, respectiv delimitarea entităţilor publice subordonate, aflate în coordonare sau sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Audit din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Mass-media locale.
|