keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 601/10.12.2013 privind organizarea auditului public în unităţile subordonate, aflate în coordonare sau sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara

10.12.2013

Hotararea Consiliului Local 601/10.12.2013
privind organizarea auditului public în unităţile subordonate, aflate în coordonare sau sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 35113/04.12.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizul Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Decizia Camerei de Conturi a Judeţului Timiş cu nr. 39/07.05.2013 şi Raportul de Control al Camerei de Conturi a Judeţului Timiş cu nr. de înregistrare UATM Timişoara CP2013-001120/19.11.2013;
Având în vedere adresa nr. SC 2013-33486/22.11.2013 a Comisiei Centrale de Monitorizare, Coordonare şi Îndrumare Metodologică a Dezvoltării SCIM, adresa nr. SC 2012 - 22491/21.09.2012 a Comisiei Centrale de Monitorizare, Coordonare şi Îndrumare Metodologică a Dezvoltării SCIM şi adresa nr. SC2013-33392/22.11.2013 a Direcţiei Economice-Serviciului Buget din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 534/22.10.2013 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru aparatul de specialiate al Primarului Municipiului Timişoara;
În conformitate cu dispoziţia Primarului nr.1715/21.11.2013;
În baza prevederilor Legii 672/2002, art. 3, alin. 2, sfera auditului cuprinde "toate activităţile desfăşurate în cadrul entităţilor publice pentru îndeplinirea obiectivelor acestora, inclusiv evaluarea sistemului de control managerial";
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă, organizarea auditului public intern, respectiv delimitarea entităţilor publice subordonate, aflate în coordonare sau sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Audit din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI