keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 600/10.12.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

10.12.2019

Hotararea Consiliului Local 600/10.12.2019
privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. E-4605/12.11.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. E-4606/12.11.2019 al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 02.12.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. E-4606/12.11.2019;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, nr. SC2019 - 28887/02.12.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 129, alin. (2), lit. a) si alin. (3), lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
În conformitate cu prevederile art. 196, alin. (1), lit. a) coroborat cu art. 139, alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, conform Anexei nr. 1 si Anexei nr. 2, parti integrante din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

cumac SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE so soot URGENȚĂ TIMIȘOARA ISO 18001 Număr Operator de date cu caracter personal - 37058 Str. Hector Nr. 2 A, Timişoara, Timiş — RO, 300041 PE URGENȚĂ Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 http:/www.spitalul-municipal-timisoara.ro smtm.ro Cod fiscal: 4483447 unitate aflată în PROGES DE ACREDITARE SISTRATURĂ | TIM RA | RAPORT DE SPECIALITATE Privind modificarea Statului de Funcții al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr. E-4605 [2 1.2015 a serviciului RUNOS al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea Statului de Funcții a Spitalului, Precizăm ca in urma analizei activității desfăşurate, a indicatorilor, încadrarea cu personal, încadrarea în bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2019 precum şi în normativul aprobat conform Ordinului MS Nr.1224/2010, am constatat că sunt necesare unele modificări ale Statului de Funcţii care să reflecte situația actuală și să asigure rezolvarea unor disfuncționalități în desfăşurarea activității. Astfel, propunem: Suplimentarea numărului de posturi aprobate, cu următoarele posturi: 1. în cadrul Blocului Operator V din Ginecologie, un post cu normă întreagă de asistent medical principal cu PL absolut necesar având în vedere că începând cu luna aprilie 2019 s-a reluat activitatea în sala de operaţii 4 din cadrul BO V Ginecologie (după reabilitarea completă a acesteia) şi începând cu luna august în cadrul acestei săli se efectuează intervenţii laparoscopice cu noul Turn de Laparoscopie 3D/4K Ultra HD (achiziționat prin Proiectul „New approaches in the prevention and therapy of common cancers"), Menţionăm că aparatura mai sus menționată, dar şi instrumentarul şi accesoriile necesită o înteţinere perioperatorie minuțioasă. 2. în cadrul Blocului Operator V din Ginecologie la Stația de sterilizare, un post cu normă întreagă de asistent medical principal cu PL absolut necesar având în vedere

că începând cu luna august 2019 stația de sterilizare aferentă Blocului Operator V Ginecologie a fost dotată cu un sterilizator cu plasmă de peroxid de hidrogen Stericool (reprocesare sterilă de joasă temperatură — pentru materialul şi instrumentarul termosensibil). Menţionăm că aparatul de sterilizre Stericool (achiziționat prin Proiectul „New approaches in the prevention and therapy of common cancers”) poate să funcţioneze numai atunci când este operat în conformitate strictă cu instrucțiunile de utilizare ale producătorului. 3. în cadrul Blocului Operator V din Ginecologie, un post cu normă întreagă de infirmieră, necesar pentru asigurarea continuității activităţii precum si pentru asigurarea efectuarii liberelor si concediilor de odihna în conformitate cu legislaţia în vigoare. Menţionăm că în prezent există doar 3 infirmiere pentru cele 4 săli de operații. 4. în cadrul Serviciului de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale, un post cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea epidemiologie, necesar având în vedere prevederile Ordinului nr. 1.101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecțiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare Anexa 1, Cap.l, art.1 lit. h) care precizează că în cadrul serviciului/compartimentului se vor asigura cel puţin un medic epidemiolog şi cel puţin un medic boli infecțioase la 400 de paturi. In present exista doar un medic epidemiolog şi un medic boli infecţioase pentru tot spitalul(1018 paturi) Suplimentările de posturi solicitate se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre Modificarea statului de funcţii prin creșterea numărului de posturi, conform structurilor existente, îndeplineşte condițiile pentru a fi supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. Manager Director Fin.Cont, Şef.Serv. Runos Dr. Oprea Maria-Olimpia Ec.Damian Georgeta-Sanda Ing.Tănăsescu Valentina 5

Atasament: Expunere_de_motive.pdf

CLINIC SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE a URGENȚA TIMIȘOARA ISO 18001 Număr Operator de date cu caracter personal - 37058 =) Str. Hector Nr. 2 A, Timişoara, Timiş — RO, 300041 V BE Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 rap http:/www.spitalul-municipal-timisoara.ro 7 ESI E-mail: secretariat(Qsmtm.ro Cod fiscal: 4483447 unitate aflată în APROBAT PRIMAR ICOLAE ROBU [ SPITALUL CLINIC M | DE URGENȚĂ TIMIŞO, | REGISTRATUR | nr. E- SCOS on [2 lt it a art n a EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Secţiunea 1 Proiect de hotărâre privind Aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situației actuale În prezent Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timişoara, al cărui management a fost transferat către autoritatea administrației publice locale — Consiliul Local al Municipiului Timişoara, funcționează în baza Hotărârii Consiliului Local Timişoara cu nr.525 din 25.10.2019- privind modificarea și aprobarea Statului de Funcţii al spitalului. e Luând în considerare patologia complexă şi numărul crescut de pacienţi care se adresează unității noastre, precum, şi faptul că în spital se asigură prin secţiile şi serviciile existente asistenţă medicală complexă, curativă, preventivă şi de recuperare a pacienţilor, că este spital clinic, constituind în acelaşi timp baza de învațămant medical universitar şi postuniversitar şi de cercetare, » Având în vedere faptul că spitalul este organizat şi funcţionează în sistem pavilionar, fiecare din imobile reprezintă o secţie în sine, şi necesită un număr de personal care să asigure desfăşurarea activităţii medicale în condiţii optime,

Schimbări preconizate și rezultate așteptate Suplimentarea numarului de posturi din statul de funcţii, astfel: Pentru finanţare din asigurări cu 4 posturi, de la total 1731 posturi la 1735 posturi. Reducerea numarului de posturi pentru finanţare de la bugetul de stat cu 3 posturi (rezidenţi), de la total 683.5 posturi la 680,5 posturi (au încetat pregătirea în rezidenţiat). Total in statul de functii 2415.5 posturi. Creşterea numărului de posturi, va duce la desfăşurarea în condiţii mai bune a activității medicale, la creşterea gradului de satisfacţie a pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o îngrijire medicală de calitate, creşterea calităţii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordării personalului medical a liberelor la care au dreptul conform legii precum şi a concediilor de odihnă pentru personalul angajat. Menţionăm că postul de fizician medical debutant este necesar ca urmare a implementării cerințelor prevederilor Normelor privind radioprotectia persoanelor în cazul expunerilor medicale, care constituie transpunerea Directivei Consiliului Uniunii Europene. 9743 EURATOM. Alte informații Suplimentarea de posturi se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Concluzii Structura organizatorică şi statul de funcţii cu actualizarea numărului de posturi vor duce la eficientizarea activităţii, desfăşurarea în conditii optime a activităţii medicale, creşterea gradului de satisfacţie a pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o îngrijire medicală de calitate, creşterea calităţii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordării liberelor conform legii şi a concediilor de odihnă pentru personalul angajat precum şi reducerea timpului de aşteptare în acordarea serviciilor medicale. Director Fin.Cont. Sef.Serv. Runos Sonia Georgeta-Sanda Ing.Tănăsescu Valentina |

Atasament: Anexa_1.pdf

CONSILIUL LOCAL ANEXA LA HCL NR / AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit de la bugetul asigurarilor de stat 01.11.2019 NR. NIVELUL GRADUL/TREAPTA |NUMAR CRT [FUNCTIA POSTULUI PROFESIONAL/A POST 1|MEDIC SEF UPU Ss GRADUL II 1.00 2|MEDIC Ss PRIMAR 10.00 3|MEDIC MED.DENTARA Ss 2.00 4|MEDIC Ss SPECIALIST 1.00 SJMEDIC URGENTA Ss SPECIALIST 9.00 6|MEDIC URGENTA Ss PRIMAR 6.50 T|MEDIC REZANV $ 38.00 8|MEDIC REZ.AAN IV $ 89.00 9|MEDIC REZ.AN III S 127.00 10|MEDIC REZAN II SS 127.00 REZANI S 196.00 12| ASIST.SOCIAL RI PRINCIPAL 1.00 13| ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 1.00 14|ASIST.MED PL PRINCIPAL 15.00 15| ASIST.MED PL 15.00 16|ASIST.DENTAR SSD PRINCIPAL 1.00 17| ASIST.MED Ss PRINCIPAL 4.00 18|REG.MED M PRINCIPAL 2-00 19|REG.MED M 3.00 20|BIOLOG Ss 1.00 21 |INFIRMIER G 10.00 22|INGR.CURAT G 7.00 23|BRANCARDIER G 14.00 TOTAL 680.50 SEF SERVICIU RUNOS ING.TANASESCU VALENTINA TI MANAGER DR.OPREA MARI

Atasament: Anexa_2.pdf

CONSILIUL LOCAL ANEXA LAHCLNR__.2 / AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit din asigurari 01.11.2019 NIVELUL GRADUL/TREAPTA NR.CRT [FUNCTIA POSTULUI _|PROFESIONAL/A |NUMAR POST Ss GRADUL II 1.00 2|DIR.MEDICAL Ss GRADUL II 1.00 3|DIR.FIN.CONTABIL Ss GRADUL II 1.00 4|DIR.INGRIJ.MED. Ss GRADUL II 1.00 S|MEDIC SEF SECTIE Ss 20.00 6|MEDIC SEF SERVICIU Ss 3.00 7|MEDIC SEF LAB. ANALIZE Ss 1.00 8|MEDIC SEF LAB.RADIOLOGIE Ss 1.00 9|MEDIC COORDONATOR Ss 5.00 10|ANALIST IA Ss 1.00 II Ss 1.00 12|ARHIVAR M 1.00 I3JASIST.FARM PL PRINCIPAL 23.00 14|ASIST.FARM PL 2.00 15|ASIST.LAB Ss 1.00 16|ASIST.MED PL PRINCIPAL 443.50 17| ASIST.MED PL 128.50 18|JASIST.MED Ss PRINCIPAL 84.00 19| ASIST.MED Ss 22.00 20|ASIST.MED SSD PRINCIPAL 1.00 21|ASIST.MED. M PRINCIPAL 4.00 22|ASIST.MED. COORDONATOR Ss 1.00 23|ASIST.MED. COORDONATOR PL 2.00 24|ASIST.MED. SEF PL PRINCIPAL 14.00 25| ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 10.00 26|ASIST.MED.ANAT.PAT. Ss 2.00 27|ASIST.,MED.ANAT.PAT. PL PRINCIPAL 6.00 28| ASIST.MED.DIETETICA PL PRINCIPAL 1.00 29| ASIST.MED.DIETETICA Ss 2.00 30|ASIST.RAD PL 5.00 31|ASIST.RAD PL PRINCIPAL 10.00 32|ASIST.SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 33JAUDITOR Ss I 2.00 34| AUTOPSIER M 1.00 35|AUTOPSIER M PRINCIPAL 1.00 36| BIOCHIMIST Ss SPECIALIST 1.00 37|BIOLOG Ss PRINCIPAL 4.00 38|BIOLOG RI SPECIALIST 2.00 39|BRANCARDIER G 10.00 40JCASIER M 1.00 41|CHIMIST Ss PRINCIPAL 8.00 42|CONSILIER.JUR Ss I 2.00 43 |CONSILIER.JUR Ss IA 2.00 44|CURIER M 1.00 45|ECONOMIST Ss SPECIALIST IA 10.00 46|ECONOMIST Ss I 3.00 47|ECONOMIST Ss II 4.00 48|FARMACIST Ss SPECIALIST 2.50 49|FARMACIST Ss PRIMAR 1.50 50JFARMACIST SEF Ss GRADUL I 1.00 S1|FARMACIST COORDONATOR Ss 1.00

52|FIZICIAN Ss 2.00 53|FIZICIAN Ss MEDICAL 3.00 54|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss SPECIALIST 1.00 55|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss PRINCIPAL 2.00 56|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss 3.00 57|FUNCTIONAR M 2.00 58|GARDEROBIER G 4.50 59|INFIRMIER G 255.00 60JINGINER Ss SPECIALIST IA 3.00 61|INGINER Ss I 2.00 62|INGINER SISTEM INFO. Ss II 1.00 63|INGR.CURAT G 77.00 64|KINETOTERAPEUT Ss PRINCIPAL 2.00 65|KINETOTERAPEUT Ss 4.00 66|LOGOPED Ss 1.00 67|MAGAZINER M 3.00 68|MEDIC Ss PRIMAR 184.00 69|MEDIC Ss SPECIALIST 57.50 70|MEDIC ANAT.PAT. Ss PRIMAR 3.00 T1|MEDIC ANAT.PAT. Ss SPECIALIST 2.00 72|MEDIC STOMATOLOG Ss 1.00 73|MOASA Ss PRINCIPAL 2.00 74|MOASA Ss 1.00 75|MUNC.ACHIZ. G I 1.00 76|MUNCIT.NECAL. G I 23.00 77|MUNCITOR G I 25.00 78|MUNCITOR G II 14.00 79|MUNCITOR G ui 2.00 80|MUNCITOR G IV 13.00 81|OFICIANT MEDICAL M PRINCIPAL 1.00 82JOPERATOR CONTROLOR DATE M I 6.00 83|PORTAR G 29.00 84|PREOT Ss II 1.00 85|PSIHOLOG Ss SPECIALIST 1.50 86|PSIHOLOG Ss PRACTICANT 2.50 87|REFERENT DE SPECIALITATE Ss I 4.00 88|REFERENT DE SPECIALITATE Ss II 1.00 89|REFERENT DE SPECIALITATE Ss ui 6.00 90JREFERENT M IA 2.00 91|REG.MED. M PRINCIPAL 40.50 92|REG.MED. M 20.50 93|SEF FORMATIE PAZA G 1.00 94|SEF BIROU RUNO Ss GRADUL II 1.00 95|SEF BIROU SALARIZARE Ss GRADUL II 1.00 96|SEF SERVICIU Ss GRADUL II 9.00 97|SOFER G I 9.00 98|SORA MED. M PRINCIPAL 1.00 99|STAT.MED. M PRINCIPAL 10.00 100|STAT.MED. M 1.00 101|SUBINGINER Ss I 1.00 102|TEHN.LAB.PR. Ss 1.00 103)TEHN.LAB.ANAT.PAT. SSD PRINCIPAL 2.00 104|TEHN.RAD.IMAG Ss PRINCIPAL 11.00 105|TEHN.RAD.IMAG Ss 18.00 TOTAL 1735.00 MANAGER SEF SERVICIU RUNOS DR.OPREA MARIA-OLIMP y ING. TANASESCU VALENTINA