Hotararea Consiliului Local 57/17.03.1998 privind privind unele modificari in structura organizatorica a Primariei Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Avand in vedere Referatul nr.SCO983360/13.03.1998 al Directiei Relatii Comunicare din cadrul Primariei municipiului Timisoara; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe si Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert din cadrul Consiliului Local al municipiului Timisoara; In conformitate cu prevederile art. 20 lit.(d) si art.44 lit.(u) din Legea nr. 69/1991 privind administratia publica localarepublicata si modificata; In temeiul art. 28 alin. 1 din Legea nr.69/1991 privind administratia publica localarepublicata si modificata; HOTARASTE Art.1: Se aproba suplimentarea numarului de posturi la Directia Relatii Comunicare Serviciul Administrativ, din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, cu un post de muncitor fotograf. Art.2: Se modifica in mod corespunzator organigrama Primariei Municipiului Timisoara aprobata prin Hotararea Consiliului Local nr.1/1997. Art.3: Cu aducerea laindeplinirea prezenteihotarari se incredinteaza Biroul Organizare, Personal, Salarizare din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.4: Prezenta hotarare se comunica: Prefecturii Judetului Timis; Directiei DreptOrdine; Directiei Economice; Directiei Tehnice; Directiei de Urbanism; Directiei Relatii Comunicare; Corpului Control Primar; Biroului Organizare, Personal, Salarizare; Massmediei locale.
|