Hotararea Consiliului Local 555/27.11.2014 privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2015 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2014-30231/12.11.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Ordinului Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (9) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată HOTARASTE Art.1: Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2015, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează compartimentele de gestiune a resurselor umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Serviciului Resurse Umane; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara; - Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei; - Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara; - Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara; - Mass-media locale.
|