keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 555/27.11.2014 privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2015

27.11.2014

Hotararea Consiliului Local 555/27.11.2014
privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2015


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2014-30231/12.11.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordinului Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (9) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2015, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează compartimentele de gestiune a resurselor umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Serviciului Resurse Umane;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara;
- Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei;
- Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
CIPRIAN JICHICI
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FO 53-01,ver 1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2014 –___________ / ______________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU

REFERAT privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2015

Având în vedere prevederile Capitolului III - Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică locală din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice potrivit căruia planul de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală se aprobă anual centralizat de către Consiliul Local , coroborate cu prevederile art.6 lit.a),7 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 , art.23 din Legea nr.188/1999, art.6 alin.(4), art.26 din Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010 ;

Luând în considerare referatele privind aprobarea planurilor de ocupare a funcţiilor publice întocmite pe fiecare instituţie în parte, respectiv pentru aparatul de specialitate al Primarului –înregistrat sub numărul SC2014-30035/11.11.2014 , pentru Direcţia Poliţia Locală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 26407/10.11.2014, pentru Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara înregistrat sub numărul 4157/10.11.2014, pentru Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei înregistrat sub numărul 741/30.10.2014, pentru Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 211843/10.11.2014, pentru Direcţia Fiscală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul IF2014-073875/10.11.2014.

Propunem aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2015 centralizat, conform anexei parte integrantă a prezentului referat.

Avizat Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Gabrila Iova Rodica Aurelian

Atasament: Anexa_2b.pdf

Anexa la referatul nr. SC2014-_________________ PLAN DE OCUPARE FUNCTII PUBLICE -2015 Anexa nr.2b)

Funcţia publică‐Centralizare

Nr. maxim de funcţii publice

Nr. de  funcţii  publice ocupate

Nr. de  funcţii  publice vacante

Nr. maxim  de funcţii 

publice care vor fi 

infiinţate

Nr. maxim  de funcţii  publice  supuse

reorganizării

Nr. maxim  de funcţii  publice  rezervate promovări

i

Nr. maxim  de funcţii  publice  rezervate promovării rapide

Nr. maxim  de funcţii 

publice care vor fi ocupate prin recrutare

secretar al consiliului local 1 1 0 0 0 0 0 0 director executiv în cadrul aparatului propriu  al autorităţilor administraţiei publice locale 9 7 2 0 0 0 0 2 director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 3 1 0 0 0 0 1 director executiv adjunct în cadrul aparatului propriu  al autorităţilor administraţiei publice locale 0 0 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 3 1 0 0 0 0 1 şef serviciu 40 34 6 0 0 0 0 6 şef birou 42 25 17 0 0 0 0 17 Total categoria funcţionari publici de conducere 100 73 27 0 0 0 0 27 auditor clasa I grad profesional asistent 1 1 0 0 0 0 0 0 auditor clasa I grad profesional principal 7 5 2 0 2 0 0 2 auditor clasa I grad profesional superior 11 9 2 2 0 2 0 2 consilier juridic clasa I grad profesional debutant 1 0 1 0 0 0 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional asistent 33 32 1 6 4 5 0 2 consilier juridic clasa I grad profesional principal 56 54 2 5 30 4 0 3 consilier juridic clasa I grad profesional superior 54 50 4 30 2 30 0 2 consilier  clasa I grad profesional debutant 2 2 0 6 0 0 0 6 consilier  clasa I grad profesional asistent 85 71 14 10 60 1 0 18 consilier  clasa I grad profesional principal 127 116 11 65 69 60 0 16 consilier clasa I grad profesional superior 190 174 16 69 0 69 0 16 inspector  clasa I grad profesional asistent 6 2 4 0 1 0 0 4 inspector  clasa I grad profesional principal 15 12 3 1 9 1 0 3 inspector clasa I grad profesional superior 7 7 0 9 0 9 0 0 politist local clasa I grad profesional debutant 4 4 0 0 0 0 0 0 politist local clasa I grad profesional asistent 38 36 2 20 0 20 0 2 politist local clasa I grad profesional principal 17 17 0 0 0 0 0 0 politist local clasa I grad profesional superior 10 8 2 0 0 0 0 2 Total funcţii publice clasa I 664 600 64 223 177 201 0 79 referent de specialitate  clasa II grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate  clasa II grad profesional asistent 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate  clasa II grad profesional principal 1 1 0 0 1 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional superior 7 7 0 1 0 1 0 0 politist local clasa  II grad superior 1 1 0 0 0 0 0 0 Total funcţii publice clasa II 9 9 0 1 1 1 0 0 referent  clasa III grad profesional debutant 0 0 0 1 0 0 0 1 referent clasa III grad profesional asistent 3 3 0 1 3 0 0 1 referent clasa III grad profesional principal 9 8 1 3 6 3 0 1 referent clasa III grad profesional superior 64 61 3 6 6 6 0 3 politist local clasa III grad profesional debutant 9 0 9 0 0 0 0 9

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE DIN ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA - CENTRALIZAT -

politist local clasa III grad profesional asistent 32 29 3 0 25 0 0 3 politist local clasa III grad profesional principal 50 43 7 20 22 20 0 7 politist local clasa III grad profesional superior 73 70 3 15 8 15 0 3 Total funcţii publice clasa III 240 214 26 46 70 44 0 28 Total funcţii publice execuţie 913 823 90 270 248 246 0 107 Total funcţii publice 1013 896 117 270 248 246 0 134