Hotararea Consiliului Local 48/12.03.2002 pentru completarea Hotărârii Consiliului Local nr.341/27.11.2001 -privind revocarea Hotărârilor Consiliului Local nr. 343/2000, nr. 43/2000 şi nr. 150/2000 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte, Comisiei pentru cultură, învăţământ, turism şi sport şi Comisiei pentru sănătate, protecţie socială şi mediu din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.43/2000 privind aprobarea încheierii Contractului de antrepriză pentru lucrări de reparaţii în construcţii, între Primăria Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. - Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 341/2001 - privind revocarea Hotărârilor Consiliului Local nr.343/2000, nr.43/2000 şi nr.150/2000. În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (d) şi (f) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ; În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ; HOTARASTE Art.1:Se completează Hotărârea Consiliului Local nr.341/2001 cu un nou art.2 ce va avea următorul cuprins : "Art.2: Lucrările de reparaţii începute în temeiul contractului de antrepriză aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.43/2000 şi aflate în curs de executare la data revocării acestuia, vor fi finalizate de către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timişoara. Sunt considerate lucrări începute şi nefinalizate, toate lucrările cuprinse în Minutele nr.SC2002-822/22.01.2002 şi UR nr.68/20.01.2002, care constituie Anexele nr.1 şi nr.2 la prezenta hotărâre. Pentru fiecare lucrare prevăzută în anexe se va încheia un contract de lucrări al cărui obiect îl va constitui partea de lucrare rămasă de executat." Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Control şi Audit Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. - Mass - media locale;
|