keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 476/20.12.2005 privind aprobarea Studiului de fezabilitate şi realizarea obiectivului de investiţie "Extinderea reţelei date/voce şi implementarea proiectului de infrastructură software reţea la sediul Primăriei Municipiului Timişoara

20.12.2005

Hotararea Consiliului Local 476/20.12.2005
privind aprobarea Studiului de fezabilitate şi realizarea obiectivului de investiţie "Extinderea reţelei date/voce şi implementarea proiectului de infrastructură software reţea la sediul Primăriei Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2005 - 18988/04.11.2005 al Primarului municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.40 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.45/2003 privind finanţele publice locale, aprobată prin Legea nr. 108/2004;
În temeiul art. 38 lit.d şi art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată:


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă studiul de fezabilitate şi realizarea investiţiei "Extinderea reţelei date/voce şi implementarea proiectului de infrastructură software reţea la sediul Primăriei Municipiului Timişoara", elaborat de firma S.C. ETA-2U S.R.L care constituie Anexă şi face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Finanţarea obiectivului prevăzut la art.1 se face din Bugetul local, cap.51.02.05 "autorităţi executive", conform Listei de investiţii aprobată pe anul 2005.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul de Informatizare şi eComunicare şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului de Informatizare şi eComunicare;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
VLAD RODICA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Studiu_de_Fezabilitate.pdf

Studiu de Fezabilitate, pagina 1 din 9

Consideraţii generale: Structura actuală a reţelei de date a fost proiectată în urmă cu 6 ani de zile. Din acel moment, reţeaua s-a mărit considerabil atât în dimensiune (prin adăugarea a circa 250 echipamente de reţea), cât si, inevitabil, în complexitate (a apărut nevoia unor servicii suplimentare de management de reţea – existenţa unui domeniu, centralizarea utilizatorilor şi resurselor din reţea, distribuţia automată de update-uri, implementarea unei politici de securitate, monitorizarea accesului la resurse, etc). Odată cu creşterea numărului de echipamente, au mai apărut următoarele probleme:

• Aglomerarea subnet-ului 192.168.1.0/24. În acest moment sunt disponibile maximum 10 ip-uri pentru acest subnet.

• Întârzieri foarte mari în accesarea serverelor. Pentru unii din utilizatorii reţelei (ex. serviciul Taxe si Impozite) traseul pachetelor IP traversează aproximativ 10 echipamente active de reţea, până când ajung la serverele de date.

• Nu există nici un port liber în nici unul din echipamentele active din dulapurile de comunicaţie din corpul A.

• Vulnerabilitatea reţelei în cazul în care se defectează anumite echipamente. Pentru ruterele de la Et 1 si Et 2, orice defecţiune atrage după sine pierderea conectivităţii cu serverul pentru mai mult de 200 utilizatori. Pentru ruterul de la etajul 1, corpul A, orice defecţiune înseamna pierderea conectivităţii pentru TOTI utilizatorii reţelei. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul secţionării vreunui dintre tronsoanele backbone-ului de 1 Gbps.

• Conexiunile unui procent de aproximativ 15% din echipamente se face pe 10 Mbps.

• Dulapurile de comunicaţii sunt pline de echipamente. Structura şi organizarea actuală face imposibilă adăugarea unor echipamente suplimentare, fără a modifica amplasarea şi dimensiunea lor.

• Dispunerea echipamentelor din Sala Serverelor nu întruneste condiţiile de securitate, acces si ergonomie impuse de importanţa acestor echipamente.

• Accesul dificil la resurse. Fie că e vorba de imprimante de reţea, acces la internet sau e-mail, fără o centralizare a tuturor resurselor nu se poate oferi o soluţie viabilă la această problemă.

• Construirea suportului pentru controlul identităţii utilizatorilor, distribuirea de pachete software şi a sistemului de update-uri centralizate.

• Nu există definită o politică de securitate. Nu există un antivirus centralizat. Pentru calculatoarele care nu au acces la internet, actualizările sunt practic imposibile.

• Lipsa unei aplicaţii de gestiune şi administrare a echipamentelor. • În unele birouri prizele şi cablurile de reţea s-au deteriorat, împiedicând

accesul pentru diferite echipamente.

Studiu de Fezabilitate, pagina 2 din 9

Măsuri recomandate: Pentru a rezolva aceste probleme, considerăm necesară acoperirea următoarelor subiecte:

1) Reîmpărţirea reţelei pentru a susţine situaţia existentă şi pentru a acomoda eventuale dezvoltări ulterioare. Accelerarea vitezei de lucru în LAN şi oferirea unui grad rezonabil de redundanţă.

2) Reorganizarea elementelor active şi pasive din dulapurile de comunicaţii 3) Reorganizarea echipamentelor din camera serverelor 4) Consolidarea domeniului astfel încât să ofere o platformă stabilă pentru

implementarea unor politici de securitate, servicii de File Server, Print Server, split DNS, etc.

5) Implementarea unei politici de securitate. Achiziţionarea unui antivirus cu management centralizat.

6) Achiziţia şi implementarea unei soluţii de Asset Management care să permită administrare de la distanţă.

7) Revizie pentru cablarea structurată – date. Recomandările noastre privind soluţionarea acestor elemente constau în:

1) Reîmpărţirea reţelei pentru a susţine situaţia existentă şi pentru a acomoda eventuale dezvoltări ulterioare. Accelerarea vitezei de lucru în LAN şi oferirea unui grad rezonabil de redundanţă.

a) Construirea a 7 VLAN-uri – unul pentru servere, iar 6 pentru

echipamentele aferente fiecărui dulap de comunicaţie. Astfel se asigură posibilităţile de extindere viitoare (până la 1778 echipamente), fără a încărca traficul pe reţea de pachete tip „Broadcast”.

b) Conectarea backbone-urilor de Gigabit în sistem „STAR”. Posibilitatea folosirii a 2 uplink-uri pentru fiecare traseu pentru un grad sporit de redundanţă sau Aggregate pentru o viteză mărită (până la 2 Gbps).

c) Înlocuirea hub-urilor sau a switch-urilor care funcţionează la 10 Mbps cu unele care rulează la 100 Mbps

Detaliere:

a) VLAN-urile vor fi definite de către echipamentele Layer 3 aflate în acest moment în proprietatea Primăriei Municipiului Timişoara (5 switch-uri L3 Cisco Catalyst). Adiţional, trebuie achiziţionat si un al 6- lea echipament L3 pentru a menţine o structură uniformă. Fiecare din ruterele L3 va avea interfeţe din VLAN-ul desemnat pentru echipamentele din LAN, iar interfaţa Gigabit va fi alocată subnet-ului din care fac parte şi serverele. Rutarea va fi configurată astfel încât să permită propagarea pachetelor DHCP dinspre servere spre echipamentele din LAN. O propunere de numerotare pentru VLAN-uri este următoarea: 192.168.1.0/24 pentru servere 192.168.2.0/24 pentru echipamentele de la etajul2, corpul A

Studiu de Fezabilitate, pagina 3 din 9

192.168.3.0/24 pentru echipamentele de la etajul2, corpul B 192.168.4.0/24 pentru echipamentele de la etajul1, corpul A 192.168.5.0/24 pentru echipamentele de la etajul1, corpul B 192.168.6.0/24 pentru echipamentele de la parter, corpul A 192.168.7.0/24 pentru echipamentele de la parter, corpul B

b) Fiecare dintre cele 6 rutere vor fi conectate de switch-ul central care deserveşte serverele prin uplink-uri de 1 Gbps. Se va evalua necesitatea suplimentării uplink-ului prin agregarea a încă un tronson de 1 Gbps. În cazul unor defecţiuni la echipamentele de rutare, topologia „STAR” permite izolarea tronsonului defect, şi continuarea operaţiunilor normale pentru restul echipamentelor.

c) Viteza disponibilă pe reţea este ingreunată şi de unele echipamente mai

vechi care funcţionează pe 10 Mbps. Aceste hub-uri/switch-uri trebuie înlocuite datorită uzurii morale şi fizice.

2) Reorganizarea elementelor active şi pasive din dulapurile de comunicaţii

a) Schimbarea patch cord-urilor mai mari de 1 m. b) Identificarea porturilor şi prizelor aferente şi întocmirea unui plan al reţelei

în care să fie prezentată corespondenţa porturilor din Patch Panel-uri cu prizele de reţea.

c) Adaugarea unor echipamente active suplimentare acolo unde s-a atins limita capacităţii de conectare la reţea.

d) Evaluarea capacităţii dulapurilor de comunicaţii, iar acolo unde este nevoie suplimentarea rack-urilor sau înlocuirea dulapurilor cu altele mai mari.

Detaliere:

a) În fiecare din Dulapurile de Comunicaţii, intervenţiile la echipamente sunt îngreunate de organizarea defectuoasă a patch cord-urilor. Pentru a simplifica situaţia, propunem înlocuirea patch cord-urilor cu unele de lungime potrivită şi reorganizarea lor astfel încât toate echipamentele să fie uşor accesibile.

b) Datorită zugrăvelilor şi reparaţiilor efectuate în ultimii ani, numerotarea

prizelor de reţea şi corespondenţa lor cu Patch Panel-urile s-a desincronizat. Pentru identificarea rapida a eventualelor probleme, se impune renumerotarea tuturor prizelor de reţea, verificarea corespondenţei cu Patch Panel-urile şi intocmirea unui plan al reţelei care să reflecte noua structură.

c) Pentru Dulapurile de Comunicaţii în care nu mai există porturi disponibile pentru echipamente suplimentare, se impune cascadarea unor switch-uri suplimentare. Cascadarea se va face respectând criteriile de viteză, adică fiecare switch suplimentar se va conecta direct în Ruterul VLAN-ului.

Studiu de Fezabilitate, pagina 4 din 9

d) Dacă în conditiile în care îndeplinirea elementelor de la punctul C ar duce la suplimentarea capacităţii dulapurilor cu mai mult de 3U, se vor achiziţiona Rack-uri suplimentare. Dacă această suplimentare va depăşi 12U, se va trece la înlocuirea în totalitate a Dulapurilor de Comunicaţii cu unele cu capacitate mai mare.

3) Reorganizarea echipamentelor din camera serverelor

a) Achiziţionarea unor Rack-uri accesorizate pentru serverele existente. b) Achiziţionarea unor module de Rack-Mount pentru serverele Tower. c) Achiziţionarea unei console de comandă pentru toate echipamentele din

rack. d) Achiziţionarea UPS-urilor pentru servere şi celelalte echipamente de reţea

Detaliere:

a) Pentru a îndeplini criteriile de securitate şi accesibilitate necesare pentru o infrastructură similară cu cea existentă în cadrul PMT, este necesară achiziţionarea unor Rack-uri pentru amplasarea serverelor şi a echipamentelor conexe (ups-uri, consolă, switch, KVM, etc.). Ţinând cont de numărul şi dimensiunea serverelor existente, se recomandă achiziţionarea a 2 Rack-uri 42U, cu posibilitate de încuiere a uşii centrale. Fiecare dintre Rack-uri trebuie dotat cu 3 rafturi fixe (pentru UPS-uri, etc).

b) Toate serverele achiziţionate de PMT până în prezent sunt în format

Tower, ceea ce duce la imposibilitatea amplasării lor în rack-uri. Pentru a rezolva acest neajuns, se impune achiziţionarea de module Tower-to-Rack pentru serverele existente.

c) Intervenţia facilă la toate serverele din Rack-uri se face utilizând o consolă de comandă unică pentru toate echipamentele. Acest lucru permite folosirea unui punct unic de administrare pentru toate echipamentele din Rack-uri, eliminând astfel nevoia de a păstra câte un set format din Monitor, Tastatură şi Mouse.

d) Pentru a asigura funcţionalitatea echipamentelor critice în timpul

fluctuaţiilor de curent, s-a adoptat ca măsură principală dotarea cu UPS- uri. Proiectul tehnic va evalua capacitatea de încărcare impusă de echipamentele prezente în momentul de faţă, şi va recomanda achiziţionarea de UPS-uri pentru a oferi o autonomie de aproximativ 30 minute pentru servere şi switch-uri. Toate UPS-urile vor fi tip „Rack-Mountable” şi vor fi amplasate în Rack- uri. Se vor furniza aplicaţii care vor monitoriza încărcarea UPS-urilor şi vor comanda oprirea serverelor în momentul în care acumulatorii vor ajunge sub un anumit prag critic, configurabil de către administrator.

Studiu de Fezabilitate, pagina 5 din 9

4) Consolidarea domeniului astfel încât să ofere o platformă stabilă pentru implementarea unor politici de securitate, servicii de File Server, Print Server, split DNS, etc.

Pentru a face faţă numărului extins de calculatoare, aplicaţiile existente trebuie să ruleze pe echipamente cu putere de calcul mărită. Noua structură a reţelei de date cu 7 VLAN-uri, necesită anumite servicii care să facă administrabil şi coerent portofoliul de conturi, drepturi şi politici. Totodată dorim să oferim un suport necesar unei politici de securitate (din care face parte sistemul Antivirus, Firewall si aplicatia de Patch Management). Am identificat un număr de 6 servicii principale care pot satisface noua structură organizaţională şi funcţională a reţelei de date din cadrul Primariei Timişoara. a) Domain Controller (Active Directory)

Toate informaţiile cu privire la numele utilizatorilor, parolele, drepturile şi politicile implementate pe fiecare staţie în parte se regăsesc, centralizat, pe Domain Controller. Active Directory este componenta care permite instalare automată de software, management de la distanţă, utilizarea unor soluţii performante de antivirus şi patch management.

b) File Server O componentă esenţiala a politicii de backup este File Server-ul. Aceasta este locaţia în care sunt salvate de către utilizatori toate datele pentru care se asigură disponibilitatea. Documentele salvate local, pe fiecare staţie de lucru în parte, nu vor face obiectul vreunor salvări periodice, şi sunt vulnerabile în eventualitatea defectelor hardware. Va fi asigurată o locaţie securizată pentru fiecare utilizator din reţea, în care poate să-şi păstreze datele în condiţii de siguranţă.

c) Print Server Centralizarea accesului la toate imprimantele de reţea din cadrul PMT. Astfel se va asigura accesul facil din orice punct al reţelei la oricare din imprimantele de reţea, rezultând astfel o mai bună gestionare a consumabilelor şi downtime cauzat de defecţiuni la aceste periferice mult micşorat.

d) DNS Serviciul de DNS este responsabil pentru translatarea numelor calculatoarelor sau a locaţiilor internet (URL-uri) în adrese de ip, pentru a se putea asigura o comunicaţie facilă între calculatoare. DNS-ul este o componentă esenţială a Domain Controller-ului, şi o implementare corectă şi completă a acestui serviciu duce la broadcast-uri mai puţine în reţeaua locală, implicit mărind disponibilitatea lăţimii de bandă pentru aplicaţii esenţiale. Totodată, returnează din cache ip-urile de la URL-urile folosite anterior, pentru a mări viteza de acces la aceste site-uri.

e) WINS Pentru calculatoarele cu sisteme de operare Windows NT, 95 sau 98, rolul serviciului DNS este preluat de WINS. Pentru compatibilitate cu sistemele de operare mai vechi, este recomandată implementarea acestui serviciu.

f) DHCP O problemă majoră pentru orice reţea cu mai mult de 20-30 de calculatoare este alocarea adreselor de IP. Orice echipament care încearcă să obţină aceeaşi adresă de ip ca şi un alt echipament, duce la încetarea comunicaţiei în reţea a celor două echipamente. În cazul în care pentru o staţie este alocată aceeaşi

Studiu de Fezabilitate, pagina 6 din 9

adresă de ip ca şi a unui server, problema apărută este majoră, iar în cazul unor reţele cu multe echipamente, rezolvarea sa poate dura mult timp. DHCP-ul este serviciul responsabil cu alocarea adreselor de IP pentru toate VLAN-urile existente. Funcţionarea acestui serviciu asigură excluderea conflictelor de ip- uri, şi permite configurarea automată a celorlaltor parametrii de reţea (DNS, WINS, Gateway, Subnet Mask, etc.).

5) Implementarea unei politici de securitate. Achiziţionarea unui antivirus cu management centralizat şi implementarea unui sistem de distribuţie automată a update-urilor.

a) Pentru a proteja datele de pe calculatoarele din reţea (inclusiv servere) este

recomandată implementarea unei soluţii antivirus. Rolurile pe care această soluţie trebuie să le îndeplinească sunt scanarea în timp real a fişierelor copiate sau modificate, actualizări centralizate, rapoarte cu privire la activitatea antivirusul în toată reţeaua, etc. Principalele caracteristici pe care aplicaţia antivirus trebuie să le permită sunt:

i. Management centralizat. Posibilitatea de a implementa politici în funcţie de grupuri şi calculatoare.

ii. Rapoarte integrate cu privire la starea antivirusului de pe staţiile de lucru.

iii. Alertarea administratorului în cazul infectării vreunui sistem. iv. Posibilitatea de a actualiza de pe server definiţiile si motorul de

cautare pentru modulul client al antivirusului. v. Posibilitatea de a instala de la distanţă modulul client pe

sisteme care rulează Windows NT, 2000 si XP

b) sistem de distribuţie a update-urilor Majoritatea viruşilor de astăzi exploatează diferite breşe de securitate în sistemele de operare Microsoft Windows – mai ales Windows 2000 şi XP pentru a se distribui (vezi Sasser, Netsky, Sobig, Zotob, Bugbear, etc.). Pentru acest tip de viruşi, un antivirus actualizat nu reprezintă un impediment, singura piedică în calea lor fiind fixurile şi patchurile de la Microsoft. Soluţia de patch management ar putea oferi o variantă de eliminare a acestor riscuri. Cu ajutorul acestui utilitar se pot programa, instala şi urmări actualizările sistemelor de operare de pe staţiile de lucru. De obicei, Microsoft publică fix-urile de securitate pentru sistemele de operare cu cateva zile/saptamani înainte de răspândirea la scară largă a viruşilor, ceea ce face instalarea manuală pe staţiile de lucru imposibilă.

6) Achiziţia şi implementarea unei soluţii de Asset Management care să permită

şi administrare de la distanţă.

a) Componenta de inventariere a echipamentelor din punct de vedere Hardware şi Software

Studiu de Fezabilitate, pagina 7 din 9

b) Software Deployment – posibilitatea de a crea şi instala pachete software în funcţie de rezultatele inventarierii ale componentei de Asset Management.

c) Managementul personalităţii utilizatorilor de pe staţiile de domeniu. Include migrarea sistemelor de operare cu păstrarea identităţii, transferul identităţii şi migrarea personalităţii utilizatorilor între calculatoare.

d) Crearea de fişiere-imagine pentru fiecare staţie de lucru, şi instalarea acestei imagini remote, în cazul coruperii sistemului de operare.

7) Revizie pentru cablarea structurată – date.

Datorită deteriorării infrastructurii de reţea din ultimii ani, se impune o revizie generală care să permită rezolvarea problemelor de conectică (instalarea prizelor smulse de pe pereţi, aranjarea cablurilor, etc.) din diferite birouri. În proiectul tehnic se vor menţiona birourile în care aceste lucrări vor trebui efectuate. NOTĂ: Odată cu implementarea acestei soluţii se impune Monitorizarea şi

Administrarea ei pentru a asigura un ciclu de viaţă îndelungat. Având în vedere complexitatea structurală şi tehnicitatea soluţiilor folosite, recomandăm achiziţionarea serviciului de “Monitorizare şi Administrare pentru infrastructura de reţea” (Servere de infrastructură, Echipamente active de reţea – rutere, switch-uri, echipamente conexe – UPS-uri, consolă, etc).

Studiu de Fezabilitate, pagina 8 din 9

Devizul General al Investiţiei

Deviz General Privind cheltuielile necesare implementării extinderii de reţea din cadrul PMT

TIMIŞOARA Nr. Crt Denumirea capitolelor şi subcapitolelor

de cheltuieli Total (EURO, inclusiv TVA)

Din care supusă procedurii de achiziţie publică

1 Echipamente Hardware – materiale 36183 36183 2 Aplicaţii software – licenţe 43000 43000 3 Manopera implementare 10000 10000 4 Asistenţa tehnică – Consultanţă 1750 1750

CAPITOLUL I ECHIPAMENTE HARDWARE - MATERIALE

1.1 SAN (inclusiv 3 HDD 143 Gb) 6144 6144 1.2 Switch 24 port 10/100, 2xGBIC – 8 buc 3984 3984 1.3 Switch 24 port 10/100/1000 703 703 1.4 Switch L3, 24 port 10/100, 2xGigabyte,

Ruter 5300 5300 1.5 Server + Tape 7200 7200 1.6 UPS 2200 VA RM – 2 buc 3152 3152 1.7 RACK 42U + tavi fixe si mobile – 2

buc 2200 2200 1.8 RM kit 4 srv – 8 buc 2000 2000 1.9 KVM + Monitor 2000 2000 1.10 Materiale reţelistica 3500 3500

CAPITOLUL II APLICAŢII SOFTWARE – LICENŢE

2.1 Antivirus 14000 14000 2.2 Win 2k3 Srv OEM – 3 buc 2100 2100 2.3 100 CAL Windows 2003 5000 5000 2.4 Asset Management – 300 buc 21900 21900

Studiu de Fezabilitate, pagina 9 din 9

CAPITOLUL III MANOPERA IMPLEMENTARE

3.1 Antivirus 1500 1500 3.2 Manopera dulapuri şi uplink-uri 2500 2500 3.3 Manopera implementare 6000 6000

CAPITOLUL IV ASISTENTA TEHNICA – CONSULTANTA

4.1 Asistenţa tehnică privind verificarea şi recepţia etapelor lucrării 1000 1000

4.2 Consultanţa privind eşalonarea etapelor pentru a menţine serviciile disponibile pe reţea 750 750

PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTITIEI:

o Valoarea totală a investiţiei: 90.933 EURO (TVA inclus) o Eşalonarea investiţiei: 2005-2006 o Durata de realizare: 3 luni de la semnarea contractului

FINANŢAREA INVESTIŢIEI:

o 90.933 EURO din fondurile bugetului local AVIZE ŞI ACORDURI:

o Aviz privind oportunitatea investiţiei. OPORTUNITATEA INVESTIŢIEI Necesitatea extinderii reţelei si a implementării unei soluţii pentru infrastructura software de reţea derivă din dorinţa asigurării tuturor utilizatorilor reţelei de calculatoare din cadrul PMT de accesul la resursele disponibile, în mod securizat şi pe baza unor politici valabile în întreaga reţea. De asemenea se are în vedere o soluţie care să permită includerea în reţea a 1518 echipamente (staţii de lucru şi imprimante de reţea) fără o modificare majoră de infrastructură.

Atasament: Referat.pdf

România Se aprobă Primaria Municipiului Timişoara P R I M A R, Serviciul de Informatizare şi eComunicare Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu Nr. SC 2005 – 18988/04.11.2005

REFERAT

privind aprobarea Studiului de Fezabiltate şi realizarea obiectivului de investiţie ”Extinderea reţelei date/voce şi implementarea proiectului de

infrastructură software reţea la sediul Primăriei Municipiului Timişoara”

Către Comisiile Consiliului Local la Municipiului Timişoara

Având în vedere necesitatea extinderii reţelei, ce va permite adăugarea de posturi de lucru suplimentare fără o modificare majoră de infrastructură, şi a implementării unei soluţii pentru infrastructura software de reţea, ce derivă din dorinţa de a asigura, tuturor utilizatorilor reţelei de calculatoare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, accesul la resursele disponibile în reţea, în mod securizat şi pe baza unor politici valabile în întreaga reţea; Având în vedere Studiul de Fezabilitate întocmit de către S.C. ETA2U S.R.L, societatea declarată câştigătoare în urma procedurii de selecţie de ofertă; Având în vedere faptul că finanţarea obiectivelor se face din Bugetul local cap.51.02.05 “autorităţi executive”, conform Listei de investiţii aprobată pe anul 2005;

PROPUNEM 1.Aprobarea Studiului de Fezabilitate şi realizarea obiectivului de investiţii ”Extinderea reţelei date/voce şi implementarea proiectului de infrastructură software reţea la sediul Primăriei Municipiului Timişoara” întocmit de către S.C. ETA2U S.R.L, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 2.Finanţarea acestui obiectiv se va face din Bugetul local cap.51.02.05 “autorităţi executive”, conform Listei de investiţii aprobată pe anul 2005; VICEPRIMAR, DIRECTOR ECONOMIC, Ing. Adria Orza Ec. Adrian Bodo ŞEF SERVICIU, Ing. Elisabeta Irhazy Întocmit : Ing. Delia Zupcău Avizat: SERVICIUL JURIDIC,