keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 458/15.12.2009 privind aprobarea Proiectului „DIRECŢIA FISCAL A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA INVESTEŞTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETŢENILOR" din cadrul Programului Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative" şi a cheltuielilor legate de proiect

15.12.2009

Hotararea Consiliului Local 458/15.12.2009
privind aprobarea Proiectului „DIRECŢIA FISCAL A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA INVESTEŞTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETŢENILOR" din cadrul Programului Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative" şi a cheltuielilor legate de proiect


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF 2009 - 021018/18.11.2009 al Primarului Municipiului Timişoara,domnul CIUHANDU GHEORGHE;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltarea urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" iniţiat de Ministerul Internelor şi Reformei Administrative;
Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
Având în vedere prevederile art. 50 şi 51 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, modificată şi republicată;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(2) lit.a) şi b), alin. (4) lit. a), art. 63 alin.(1) litera c), respectiv alin. (4) litera b) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
In temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă demararea Proiectului "DIRECŢIA FISCAL A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA INVESTEŞTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETŢENILOR" din cadrul Programului Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" în valoare totală de 530.033 lei la care se adaugă T.V.A. în sumă de 90.681, 77 lei.

Art.2: Se aprobă includerea în bugetul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara a sumelor reprezentând obligaţiile financiare privind implementarea proiectului (urmând ca, pentru cheltuielile eligibile efectuate în cadrul proiectului să se formuleze cereri de rambursare) precum şi aprobarea cofinanţării de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de 2% din valoarea eligibilă a proiectului - de 10.600,66 lei, la care se adaugă T.V.A. în sumă de 90.681,77 lei.

Art. 3: Se aprobă includerea în bugetul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara a costurilor proiectului pe fiecare activitate, conform Anexei I: "Detalierea costurilor proiectului pe fiecare activitate".

Art. 4: Se aprobă includerea în bugetul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara a TVA aferente proiectului, conform Anexei II: "Detalierea costurilor proiectului pe fiecare categorie de cheltuială".

Art. 5: Se aprobă cofinanţarea de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de 2% din valoarea eligibilă a proiectului - de 10.600,66 lei, conform Anexei III: "Pachetul de finanţare a proiectului".

Art. 6: Se împuterniceşte directorul executiv al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara, domnul economist BODO ADRIAN, pentru semnarea tuturor documentelor necesare depunerii şi derularii proiectului "DIRECŢIA FISCAL A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA INVESTEŞTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETŢENILOR".

Art.7: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art 8: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Directiei Fiscale;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
ELENA WOLF
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa II la HCL nr……….din……………

Valoare totală (fără TVA)

Valoare TVA

lei lei 0 1 2 3

A. Cheltuieli eligibile (fără TVA) I. Cheltuieli pentru consultanţă şi expertiză 0,00 0,00 1.1 Cheltuieli pentru consultanţă şi expertiză tehnică, administrativă, financiar-contabilă, fiscală, de management, precum şi consultanţă, asistenţă juridică privind

desfăşurarea activităţilor proiectului 1.2 Cheltuieli pentru servicii de consultanţă şi expertiză aferente dezvoltării, implementării şi/sau certificării / recertificării de sisteme 1.3 Cheltuieli pentru elaborarea de rapoarte, strategii, ghiduri, metodologii 1.4 Cheltuieli pentru servicii/studii de evaluare, cercetare, certificare şi recertificare, inclusiv audituri de sistem 1.5 Cheltuieli cu studii şi/sau analize solicitate de AM în scopul acordării asistenţei financiare nerambursabile 1.6 Onorarii (consultanţi, lectori, experţi, formatori, etc) 1.7 Cheltuieli cu servicii de sondaje de opinie şi cercetare de piaţă 1.8 Cheltuieli pentru servicii de consultanţă şi expertiză aferente obţinerii finanţării nerambursabile II. Cheltuieli de personal 50.000,00 0,00 2.1 Cheltuieli de salarizare (salarii) şi contribuţii salariale aferente suportate de către angajator şi angajat, pentru personal angajat în cadrul instituţiei, structurii

care beneficiază de fondurile strcturale, sau în cadrul instituţiei structurii partenere ca funcţionari publici sau personal contractual cu normă întreagă sau parţială de lucru, având atribuţii privind implementarea proiectului finanţat prin PODCA 50.000,00 0,00

2.2 Cheltuieli aferente orelor suplimentare efectuate în scopul implementării proiectului, conform fişei de pontaj şi contribuţiile aferente suportate de către angajator şi angajat, în conformitate cu prevederile legislaţiei naţionale în vigoare

III. Cheltuieli cu deplasarea 5.250,00 473,00 3.1 Cheltuieli pentru cazare 5.250,00 473,00 3.2 Cheltuieli cu diurna 3.3 Cheltuieli pentru transportul persoanelor (inclusiv taxele aferente) 3.4 Cheltuieli cu transportul de materiale, mobilier şi echipamente (inclusiv taxele aferente) IV. Cheltuieli cu traduceri şi interpretarat 0,00 0,00 4.1 Cheltuieli cu servicii de traducere şi interpretariat aferente activităţilor realizate în cadrul proiectelor finanţate prin PODCA V. Cheltuieli aferente tipăririi şi multiplicării de materiale 0,00 0,00 5.1 Cheltuieli cu tipărirea, multiplicarea şi distribuţia de materiale efectuate în cadrul proiectelor finanţate prin PODCA VI. Cheltuieli pentru închirieri, leasing şi asigurări 12.950,00 2.460,50 6.1 Cheltuieli cu închirierea de sedii pentru managementul proiectului finanţat 6.2 Cheltuieli cu închirierea de spaţii pentru desfăşurarea diverselor activităţi specifice proiectului finanţat 12.950,00 2.460,50 6.3 Cheltuieli cu închirierea de echipamente 6.4 Cheltuieli pentru închiriere servicii de transport 6.5 Cheltuieli pentru închiriere mijloace de transport 6.6 Cheltuieli pentru închiriere mobilier (diverse bunuri) 6.7 Cheltuieli cu ratele de leasing pentru mijoace de transport VII. Cheltuieli cu achiziţia de materiale consumabile 0,00 0,00 7.1 Cheltuieli cu achiziţia de consumabile aferente activităţilor desfăşurate în cadrul proiectului VIII. Cheltuieli generale de administraţie1 0,00 0,00 8.1 Cheltuieli cu servicii de comunicaţii (telefoane, fax, internet, servicii poştale şi de curierat, acces la baze de date) 8.2 Cheltuieli cu plata utilităţilor (energia electrică, apă, canalizare, salubritate, energie termică, gaze naturale)

4.2 DETALIEREA COSTURILOR PROIECTULUI PE FIECARE CATEGORIE DE CHELTUIALĂ

Nr. crt. Denumire cheltuială

Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA

8.3 Cheltuieli de arhivare şi securizare documente/informaţii 8.4 Cheltuieli cu servicii de pază 8.5 Cheltuieli cu achiziţionarea materialelor şi serviciilor de întreţinerea curentă a sediului 8.6 Cheltuieli pentru servicii de întreţinere şi reparaţii echipamente şi mijloace de transport 8.7 Cheltuieli cu achiziţionarea carburanţilor şi lubrifianţilor pentru mijloacele de transport IX. Cheltuieli pentru dotări care pot intra în categoria mijloacelor fixe sau a obiectelor de inventar 0,00 0,00 9.1 Cheltuieli cu achiziţia de mobilier, aparatură birotică, telefoane (fixe şi mobile) şi alte obiecte de inventar 9.2 Cheltuileli cu achiziţia de echipamente de protecţie a valorilor umane şi materiale 9.3 Cheltuileli cu achiziţia de echipamente de calcul şi echipamente periferice de calcul X. Cheltuieli pentru achiziţia de active fixe necorporale 0,00 0,00 10.1 Cheltuileli cu achiziţia de aplicaţii informatice 10.2 Cheltuileli cu achiziţia de licenţe 10.3 Cheltuileli cu achiziţia de brevete 10.4 Cheltuileli cu achiziţia de mărci 10.5 Cheltuileli cu achiziţia de know how XI. Cheltuieli pentru servicii informatice şi de comunicaţii 0,00 0,00 11.1 Instalare, întreţinere şi reparare echipamente informatice, de comunicaţii, periferice de calcul şi instalaţii, necesare desfăşurării proiectului 11.2 Întreţinere, actualizare şi dezvoltare aplicaţii informatice 11.3 Cheltuieli pentru cablare reţea internă XII. Taxe 0,00 0,00 12.1 Taxe de certificare/recertificare 12.2 Taxe de evaluare/acreditare/autorizare/ programe universitare 12.3 Taxe de eliberare a certificatelor 12.4 Taxe notariale XIII. Cheltuieli aferente procedurilor de achiziţie publică 0,00 0,00 13.1

Cheltuieli aferente pregătirii/revizuirii documentaţiei referitoare la procedura de achiziţie publică, organizării şi derulării procedurilor de achiziţii publice conform Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, în cadrul proiectelor finanţate prin PODCA

XIV. Cheltuieli pentru informare, comunicare şi publicitate pentru proiect (conform prevederilor Regulamentului Comisiei 1828/2006) 900,00 171,00 XV. Cheltuieli pentru informare, comunicare şi publicitate pentru activităţi de conştientizare 13.800,00 2.622,00 15.1 Cheltuieli cu elaborarea, producţia, tehnoredactarea, tipărirea/multiplicarea materialelor publicitare şi de informare 7.050,00 1.339,50 15.2 Cheltuieli cu difuzarea materialelor publicitare şi de informare 15.3 Cheltuieli cu conceperea, dezvoltarea/adaptarea de pagini web, achiziţia, înregistrarea şi închirierea domeniului 15.4 Cheltuieli cu producţia, tipărirea/multiplicarea, inscripţionarea şi distribuţia de materiale promoţionale 2.750,00 522,50

15.5 Cheltuieli cu închirierea spaţiului de antenă privind organizarea de evenimente, conferinţe, ateliere de lucru, inclusiv campanii de mediatizare şi conştientizare 15.6 Cheltuieli pentu publicitate în mass-media (elaborare, producţie şi difuzare) 4.000,00 760,00 15.7 Cheltuieli pentru servicii de monitorizare media XVI. Cheltuieli cu achiziţionarea de publicaţii în format tipărit şi/sau electronic şi abonamente pe durata de derulare a proiectului 0,00 0,00 16.1 Cheltuieli cu abonamente la publicaţii de specialitate 16.2 Cheltuieli cu achiziţionarea de publicaţii, cărţi, reviste de specialitate relevante pentru operaţiune, în format tipărit şi/sau electronic XVII. Cheltuieli privind achiziţionarea serviciilor de audit 10.383,00 1.972,77 17.1 Cheltuieli cu auditul extern al proiectului 10.383,00 1.972,77 XVIII. Cheltuieli aferente garanţiilor bancare 0,00 0,00 18.1 Cheltuieli aferente garanţiilor bancare cerute de Autoritatea de management la acordarea prefinanţării XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau participarea la evenimente de genul conferinţe, seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de instruire,

activităţi transnaţionale 436.750,00 82.982,50 Total A (I+II+....+XVIII) fără TVA 530.033,00

Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA

Valoare totală (fără TVA)

lei 0 1 2

B. Cheltuieli neeligibile (fără TVA) …. ...... Total B (total cheltuieli neeligibile ) 0,00 TOTAL PROIECT (Total A + Total B) 530.033,00

Valoare lei

0 2

Total C (I+II+…+XVIII) 90.681,77

DIRECTOR EXECUTIV SEF COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE

Nr. crt.

Denumire cheltuială 1

C. Valoare TVA aferentă cheltuielilor eligibile

Nr. crt.

Denumire cheltuială

Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA

    Atasament: Anexa_1.pdf

    Anexa I la HCL nr……….din……………

    Nr. Tip de cheltuială Preţ unitar crt. (cod şi denumire din tabelul de la pct

    4.2) fără TVA (lei)

    0 1 2 3 4 5 6 = 4*5

    1 Organizare

    XIV. Cheltuieli pentru informare, comunicare şi publicitate pentru proiect

    (conform prevederilor Regulamentului Comisiei

    1828/2006)

    Numar de invitatii pentru participare la conferinta de

    lansare, respectiv

    incheiere a proiectului

    50 3,00 150,00

    XIV. Cheltuieli pentru informare, comunicare şi publicitate pentru proiect

    (conform prevederilor Regulamentului Comisiei

    1828/2006)

    Numar de afise 50 15,00 750,00

    4.1. DETALIEREA COSTURILOR PROIECTULUI PE FIECARE ACTIVITATE

    Cheltuielile generale de administraţie, fiind cheltuieli indirecte, nu pot fi atribuite unei activităţi din proiect, prin urmare nu vor fi reflectate şi detaliate în acest tabel.

    Activitatea Unitatea de măsură Număr de unităţi Valoare totală (fără TVA) (lei)

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA 

    15.1. Cheltuieli cu elaborarea, producţia,

    tehnoredactarea, tipărirea/multiplicarea

    materialelor publicitare şi de informare

    Numar de mape de prezentare

    pentru conferinta de

    lansare, respectiv

    incheiere a proiectului

    400 10,00 4.000,00

    15.1. Cheltuieli cu elaborarea, producţia,

    tehnoredactarea, tipărirea/multiplicarea

    materialelor publicitare şi de informare

    Numar de bannere pentru conferinta de

    lansare, respectiv

    incheiere a proiectului

    1 250,00 250,00

    15.1. Cheltuieli cu elaborarea, producţia,

    tehnoredactarea, tipărirea/multiplicarea

    materialelor publicitare şi de informare

    Numar de pliante

    400 7,00 2.800,00

    15.4. Cheltuieli cu producţia,

    tipărirea/multiplicarea, inscripţionarea şi distribuţia de materiale promoţionale

    Numar pixuri 400 5,00 2.000,00

    15.4. Cheltuieli cu producţia,

    tipărirea/multiplicarea, inscripţionarea şi distribuţia de materiale promoţionale

    Numar bucati sigle - elemente

    de identitate vizuala

    3 250,00 750,00

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA 

    15.6. Cheltuieli pentu publicitate în mass-media (elaborare, producţie şi

    difuzare)

    Numar anunturi in ziar pentru

    lansarea, respectiv

    incheierea proiectului

    2 2.000,00 4.000,00

    2

    Stabilirea remuneratiei pentru membrii echipei

    2.1. Cheltuieli de salarizare (salarii) şi contribuţii

    salariale aferente suportate de către angajator şi angajat,

    pentru personal angajat în cadrul instituţiei, structurii

    care beneficiază de fondurile strcturale, sau în cadrul instituţiei structurii partenere ca funcţionari

    publici sau personal contractual cu normă

    întreagă sau parţială de lucru, având atribuţii privind

    implementarea proiectului finanţat prin PODCA

    Numar persoane implicate in

    echipa de proiect in decursul a 18

    luni

    50,00 1.000,00 50.000,00

    3 Selectarea furnizorilor de servicii si organizarea cursurilor prevazute in

    proiect

    6.2. Cheltuieli cu închirierea de spaţii pentru desfăşurarea

    diverselor activităţi specifice proiectului finanţat

    Numar de zile pentru

    inchirierea de sali de curs

    14,00 925,00 12.950,00

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA 

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de calculatoare

    (Lotus, Excel, Power Point)

    35 1.000,00 35.000,00

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de Impozite, taxe si aplicatia Atlas

    35 1.000,00 35.000,00

    p organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi

    Numar persoane participante la

    cursul de comunicare inter

    si intrainstitutional

    170 1.500,00 255.000,00

    p organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi

    Numar persoane participante la

    cursul de contabilitate

    30 1.000,00 30.000,00

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA 

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de manager proiect

    35 1.500,00 52.500,00

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de arhivare

    documente

    15 850,00 12.750,00

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de auditor intern

    5 1.500,00 7.500,00

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA 

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de resurse umane si salarizare bugetara

    4 1.000,00 4.000,00

    XIX. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau

    participarea la evenimente de genul conferinţe,

    seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de

    instruire, activităţi transnaţionale

    Numar persoane participante la

    cursul de achizitii publice

    5 1.000,00 5.000,00

    3.1. Cheltuieli pentru cazare

    7 nopti de cazare pentru 5

    lectori

    35,00 150,00 5.250,00

    4 Auditul extern al proiectului

    Cheltuieli cu auditul extern al proiectului

    Numar audituri externe

    1 10.383,00 10.383,00

    DIRECTOR EXECUTIV SEF COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA 

    Atasament: Anexa_3.pdf

    Anexa III la HCL nr……….din……………

    4.3 PACHETUL DE FINANŢARE A PROIECTULUI Prezentaţi detalierea surselor de finanţare ale proiectului, conform tabelului de mai jos.

    NR. CRT. SURSE DE FINANŢARE VALOARE PROCENT I Valoarea totală a proiectului

    (trebuie să fie egală cu valoarea totală a proiectului din tabelul de

    la pct 4.2: TOTAL PROIECT)

    530.033,00 100%

    II Valoarea neeligibilă a proiectului (trebuie să fie egală cu

    cheltuielile neeligibile de la pct 4.2: TOTAL B)

    0,00 Nu este cazul

    III Valoarea eligibilă a proiectului (trebuie să fie egală cu

    cheltuielile eligibile de la pct 4.2: TOTAL A)

    530.033,00 100%

    III.1. Asistenţă financiară nerambursabilă solicitată

    519.432,34 98%

    III. 2. Contribuţia solicitantului 10.600,66 2%

    a) Din surse proprii 10.600,66 100%

    b) Împrumut 0,00 Nu este cazul

    DIRECTOR EXECUTIV SEF COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE

    Pachetul financiar ‐ Capitolul 4 Cerere de finanțare PO DCA

    Atasament: Referat.pdf

    FP 53-01, Ver.1

    ROMÂNIA SE APROBĂ JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA Dr. Ing. CIUHANDU GHEORGHE DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA IF 2009 – 021018/18.11.2009

    REFERAT

    Prin Programul Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”, Cererea de proiecte nr. 5/2009, pentru Axa prioritară 1 „Îmbunătăţiri de structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice”, Domeniul major de intervenţie 1.3 „Îmbunătăţirea eficacităţii organizaţionale”, Operaţiunea „Module de pregătire în domenii ca achiziţiile publice, ECDL, limbi străine, dezvoltarea de proiecte, licitarea şi managementul proiectelor, etc.” se propun proiecte, la care se pot depune cereri şi de către autorităţile administraţiei publice locale, durata de derulare a proiectelor fiind între 6 luni şi 18 luni, iar valoarea proiectelor cuprinsă între minim 400.000 lei şi maxim 1.200.000 lei.

    Valoarea finanţării nerambursabile acordate din Fondul Social European este de maxim 98% din totalul cheltuielilor eligibile, solicitantul trebuind să contribuie cu un procent de 2% din valoarea proiectului, plus cheltuielile neeligibile.

    Acest proiect îşi propune ca obiectiv general - Dezvoltarea capacităţii administrative a Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara în scopul eficientizării activităţilor instituţiei şi implicit a serviciilor oferite cetăţenilor şi instituţiilor cu care Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara are legături, iar pentru atingerea scopului propus – Pregătirea profesională a 170 de angajţi din Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara, în conformitate cu obiectivele, sarcinile şi activităţile instituţiei, în vederea implementării cunoştinţelor dobândite în relaţiile inter şi intrainstituţionale a unei mai bune desfasurări a activităţii şi a satisfacerii cerinţelor cetăţenilor, propunem depunerea cererii de finanţare pentru Proiectul „DIRECŢIA FISCALǍ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA INVESTEŞTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETǍŢENILOR”.

    Se estimează că valoarea cererii de finanţare a proiectului este de 530.033,00 lei fără TVA, astfel încât, cofinanţarea de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de minim 2% din valoarea eligibilă a proiectului este de 10.600,66 lei, la care se adaugă T.V.A. in suma de 90.681,77 lei.

    Propunem în acest sens:

    1. Aprobarea demarării Proiectului „DIRECŢIA FISCALǍ A MUNICIPIULUI

    TIMIŞOARA INVESTEŞTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETǍŢENILOR” din cadrul Programului Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative” în valoare totală de 530.033 lei la care se adaugă T.V.A. în sumă de 90.681, 77 lei.

    2. Aprobarea includerii în bugetul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara a sumelor

    reprezentând obligaţiile financiare privind implementarea proiectului (urmând ca, pentru cheltuielile eligibile efectuate în cadrul proiectului să se formuleze cereri de rambursare) precum şi aprobarea cofinanţării de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de minim 2% din valoarea eligibilă a proiectului - de 10.600,66 lei, la care se adaugă T.V.A. în suma de 90.681,77 lei.

    FP 53-01, Ver.1

    3. Împuternicirea directorului executiv al Directiei Fiscala a Municipiului Timisoara, domnul economist BODO ADRIAN, pentru semnarea tuturor documentelor necesare depunerii si derularii proiectului „DIRECŢIA FISCALǍ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA INVESTEŢTE ÎN OAMENI, ÎN FOLOSUL CETǍŢENILOR” VICEPRIMAR, DIRECTOR EXECUTIV GRINDEANU SORIN DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA BODO ADRIAN ŞEF COMPARTIMENT RESURSE UMANE, AVIZAT JURIDIC PAUN FLOARE ŞEF SERVICIU JURIDIC LASUSCHEVICI MIRELA DIRECTOR EXECUTIV DIRECTIA ECONOMICA EC. HARACICU SMARANDA