keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 454/10.10.2014 privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara"

10.10.2014

Hotararea Consiliului Local 454/10.10.2014
privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. S.C. 2014-24611/17.09.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 955/15.06.2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;
Având în vedere art.25 alin.1 din Ordonanţa de Urgenţă aGuvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii,
Având în vedere Hotărârea de Guvern nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006
Având în vedere Ordonanţa de Urgenă a Guvernului nr.19 / 07.03.2009 , pentru modificarea şi completarea Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.34 / 2006,
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, şi amplasamentele pentru toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local cu nr. 393/13.12.2011 privind amplasamentele toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică şi Serviciul de Achiziţii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Garaje, Cimitire Coşerit şi Spaţii Utilitare;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
C-TIN ŞTEFAN SANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2014- 24611/17.09.2014 NICOLAE ROBU

R E F E R A T

Pentru aprobarea caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile

pe raza municipiului Timişoara”.

Ca urmare a impactului favorabil asupra populaţiei şi imaginii oraşului în urma iniţiativei Primăriei Municipiului Timişoara de a amplasa toalete ecologice pe domeniul public, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi, în zone pietonale de trafic intens, conform solicitărilor venite din partea cetăţenilor, a Consiliilor consultative de cartier, a Direcţiei de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi a altor instituţii publice ale statului, şi datorită faptului că la data de 11.11.2014 expiră contractul anterior, propunem aprobarea prin Hotărâre de Consiliu Local a caietului de sarcini în vederea achiziţionării prin licitaţie publică a serviciului “Închirierea şi întreţinerea toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”. VICEPRIMAR SECRETAR Traian Stoia Ioan Cojocari

DIRECTOR Laura Koszegi Stoianov

ŞEF BIROU

Otilia Sîrca

ÎNTOCMIT AVIZAT JURIDIC Victor Potop Cod FP 53-01 ver. 1

Atasament: hcl_454_anexa01.pdf

1

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2014- 24612/17.09.2014 NICOLAE ROBU

CAIET DE SARCINI privind achiziţia serviciului

“Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”

1. OBIECTUL ACHIZIŢIEI Închirierea şi întreţinerea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara în locaţiile cuprinse în anexa 1 a prezentului caiet de sarcini. Numărul de toalete ecologice care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minim 25 bucăţi, acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maxim de 55 bucăţi pe perioada contractului/acordului-cadru. Serviciile de întreţinere de la un minim de 3.900 servicii, la un număr maxim de 17.160 servicii pe perioada acordului-cadru (1 an). În baza acordului-cadru se vor încheia două contracte subsecvente, fiecare pe o perioadă de 6 luni.

Cantităţi minime şi maxime aferente unui contract subsecvent: Închirierea de toalete ecologice pentru: - cantitate minimă = 25 bucăţi; - cantitate maximă = 55 bucăţi. Servicii de întreţinere: - cantitate minimă = 1.950 servicii; - cantitate maximă = 8.580 servicii Serviciile prestate pe parcursul derulării acordului-cadru, se vor deconta la valoarea tarifelor unitare ofertate. Autoritatea contractantă doreşte închirierea de cabine de toalete ecologice precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi la care Municipiul Timişoara este organizator, coorganizator sau partener la organizarea de evenimente.

2.MODALITATEA de PRESTARE a SERVICIULUI

2.1 Pentru asigurarea condiţiilor zilnice de igienă în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, trebuiesc instalate, puse în funcţiune, întreţinute şi curăţate de trei ori pe săptămână cabinele de toalete ecologice.

2.2 Locaţiile cabinelor de toaletă ecologice sunt stabilite în anexa 1 prin ordinele de lucru emise de achizitor, în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din municipiul Timişoara. Numărul acestor locaţii, poate fi majorat la solicitarea achizitorului, formulată în scris şi justificată, după necesităţi, ori de câte ori este cazul, în limita numărului maxim de toalete ecologice, aşa cum sunt prevăzute la punctul 1.

2

2.3 Montarea cabinelor se va face de către prestator pe cheltuiala sa, în punctele stabilite de achizitor. 2.4 Cabinele de toalete ecologice vor fi instalate pe tot parcursul anului şi vor fi

menţinute în stare de igienă de către prestator. 2.5 În funcţie de bugetul alocat de evenimentele care pot apărea, sau de necesităţile din

teren, achizitorul poate solicita prestatorului schimbarea locaţiei şi a numărului de cabine de toaletă instalate faţă de cel specificat mai sus la punctul 1 (amplasarea unui număr diferit de cabine de toaletă în anumite perioade).

2.6 Vidanjarea, întreţinerea şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă de către prestator se va face de trei ori pe săptămână, la fiecare cabină de toaletă, de la data instalării acestora, iar în anumite perioade şi pentru anumite locaţii specificate, la solicitarea achizitorului, aceste operaţii pot fi suplimentate.

2.7 Operaţiunile de întreţinere şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă presupun efectuarea următoarelor acţiuni:

- vidanjare rezervor dejecţii - înlocuire substanţă activă parfumată care dezinfectează, descompune şi

macerează materiile fecale - spălare interioară cu jet de înaltă presiune - ştergere interior cabină - spălare pisoar - parfumare pereţi cabină - înlocuire hârtie igienică.

3.SPECIFICAŢII TEHNICE 3.1 Primăria Municipiului Timişoara doreşte amplasarea de toalete ecologice cu îndeplinirea următoarelelor condiţii :

- cabina de toaletă trebuie să fie dotată cu: o uşă cu încuietoare cu semn alternativ ocupat/liber (sau similar) o bazin pentru colectarea, tratarea şi evacuarea dejecţiilor şi apelor uzate astfel

încât să nu polueze solul, apele, sau aerul o dispozitiv de separare acţionat cu mâner sau pedală, care să impiedice contactul

vizual cu rezervorul de dejecţii, să nu permită tegumentelor să sară din bazinul de stocare a dejecţiilor în timpul utilizării

o bazin pentru spălarea şi curăţarea dispozitivului de separare o sistem de aerisire o suport pentru hârtie igienică o scaun toaletă cu capac rabatabil o podea antiderapantă

- cabina de toaletă nu trebuie să fie dependentă de sistemul de canalizare şi alimentare cu apă al oraşului;

- cabinele de toaletă să fie noi, solid ancorate; - obiectele sanitare vor fi menţinute în permanentă stare de funcţionare, luându-se toate

măsurile în acest sens ; - se va efectua dezinsecţie profilactică ; - cabinele de toaletă vor avea dotarea specifică prevăzută în normele de proiectare - cabina de toaletă trebuie să fie confecţionată din materiale ecologice, materiale

rezistente, uşor de întreţinut (spălare, dezinfectare), cu suprafeţe netede şi colţuri rotunjite pentru evitarea eventualelor accidente;

- cabina de toaletă va trebui să asigure o astfel de utilizare încât să nu producă disconfort (miros, vectori, estetic) ;

- cabinele vor fi semnalizate adecvat - cabinele vor fi retrase de la trotuar ; - se interzice amplasarea cabinelor de toaletă în zona fronturilor vizibile ale clădirilor

declarate monumente istorice sau de arhitectură

3

- amplasarea, montarea şi întreţinerea cabinelor de toaletă se va face fără distrugerea pavimentului.

Dimensiuni minime : - Lăţime interior : minim 1,00 x 1,00 m - Inălţime în interior : minim 2,20 m - Capacitate rezervor dejecţii : minim 200 litri

Conditii de calitate : - Cabinele ecologice trebuie să fie menţinute zilnic complete, fără elemente lipsă - Se vor respecta întocmai toate tehnologiile de execuţie pentru acest tip de prestaţie,

pentru fiecare tip de cabină folosită, în scopul asigurării condiţiilor de igienă, sănătate şi de protecţie a mediului pe toată durata închirierii cabinelor de toalete ecologice.

- Vor fi utilizate materiale dezinfectante; deodorante, biodegradabile şi diferite nuanţe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale, având avizul sanitar al Ministerului Sănătăţii. Se vor menţiona în ofertă materialele dezinfectante (deodorante, biodegradabile şi diferite nuanţe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale) care vor fi utilizate pentru prestarea serviciului, avizele sanitare aferente acestora urmând a fi prezentate spre verificare achizitorului, inainte de a incepe prestarea acestuia.

- Cabinele trebuie să aiba uşa, pereţii, planşeul şi platformele curate, spălate şi dezinfectate la interior şi la exterior

- În exteriorul cabinelor, la loc vizibil, prestatorul va lipi autocolante cu numărul de inventar al platformei, numele prestatorului şi telefoanele non-stop ale dispeceratului propriu, pentru a prelua eventualele sesizări ale populaţiei sau ale achizitorului.

- În cazul deteriorării sau dispariţiei unor părţi componente ale toaletelor, prestatorul va lua măsuri de refacere / înlocuire a acestora pe propria cheltuială.

3.2 Prestatorul va trebui să facă dovada că toaletele ce se vor monta sunt noi. În acest sens, vor fi prezentate în ofertă orice tip de documente din care să reiasă faptul că numărul maxim de toalete care vor fi puse în operă în cadrul serviciului prestat vor fi noi, urmând ca acestea să fie verificate fizic de către reprezentanţii achizitorului, înainte de montare. 3.3 Prestatorul trebuie să deţină şi să prezinte în ofertă: - acordul Regiei Judeţene de Apă pentru deversarea dejecţiilor - acordul Agenţiei Judeţene de Mediu pentru utilizarea substanţelor biodegradabile. 3.4 Prestatorului îi revine întreaga responsabilitate privind prestarea serviciului care face obiectul prezentului caiet de sarcini în condiţiile impuse de legislaţia specifică în vigoare (autorizaţii de mediu, avize, etc) 4. OBLIGAŢIILE PRESTATORULUI Obligaţiile prestatorului sunt:

a) Să pună la dispoziţia achizitorului numărul de cabine de toalete ecologice solicitate, dotate calitativ şi în perfectă stare de funcţionare b) Să asigure transportul şi instalarea în locurile stabilite de achizitor a cabinelor de

toalete ecologice. c) Să asigure de trei ori pe săptămână vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea

fiecărei cabine de toaletă pe întreaga perioada contractată, sau zilnic la solicitarea beneficiarului

d) Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează e) Să asigure prestaţia cu respectarea tuturor dispoziţiilor legale în vigoare pentru

activităţile specifice serviciului contractat (a normelor sanitare, de mediu etc.). f) Să reînnoiască orice autorizaţie sau document în termenul legal . g) Să asigure zilnic - în sezonul cald precum şi în zilele cu festivităţi efectuarea de

servicii (de vidanjare, întreţinere, spălare şi dezinfectare) pentru cabinele de toalete ecologice stabilite de achizitor.

h) Să aibă capacitatea de a deţine, instala şi de a întreţine, la ordinul de lucru al achizitorului, în orice lună a anului, un număr suplimentar de 30 de cabine de toalete ecologice, faţă de numărul menţionat în anexa la prezentul caiet de sarcini.

4

i) Să instaleze în locaţiile indicate prin ordinul de lucru al achizitorului, numărul complet de cabine de toalete solicitate, în termen de maxim 8 ore de la primirea ordinului de lucru.

j) Să prezinte achizitorului, în baza contractului, situaţii de plată lunare în baza procesului verbal de recepţie lunar (Tabel verificare toalete ecologice) încheiat între părţí, precum şi orice alte acte necesare justificative cerute de achizitor.

5. ALTE CLAUZE 5.1 Prestatorul va desemna şi va aduce la cunoştinţa achizitorului persoanele de contact din

cadrul societăţii sale care coordonează efectuarea prestaţiei in municipiul Timişoara, precum şi persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale (Tabel cu graficul de întreţinere toalete ecologice) şi situaţiile de plată. De asemenea, prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului numerele de telefon la care pot fi contactate, non-stop, aceste persoane desemnate.

5.2 Prestatorul va asigura prin persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale efectuarea controalelor împreună cu reprezentantul achizitorului privind calitatea serviciilor prestate, precum şi modul de rezolvare a reclamaţiilor, dacă acestea există.

5.3 Nu se va percepe taxă de utilizare a toaletelor. 5.4 Prestatorul trebuie să aibă capacitatea de a instala în termen de maxim 24 ore de la

comanda achizitorului un număr de 55 de cabine de toalete ecologice la care să asigure întreţinerea.

5.5 Să instaleze în locaţiile indicate de către achizitor, numărul de cabine de toalete solicitate. 5.6 Să intervină în termen de maxim 4 ore de la primirea oricărei reclamaţii sau sesizări,

telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizări la cabinele de toalete ecologice.

5 TERMENUL DE EXECUŢIE Serviciul se va presta pe o perioadă de 12 luni de la semnarea acordului-cadru.

DIRECTOR , ŞEF BIROU, Laura Koszegi Stoianov Otilia Sîrca

ÎNTOCMIT Victor Potop

Atasament: Anexa_la_Caietul_de_Sarcini.pdf

ANEXA la CAIETUL DE SARCINI privind achiziţionarea serviciului

“Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.

Locaţiile fixe în care trebuiesc amplasate WC-uri ecologice sunt: Nr. Crt.

LOCAŢIE FIXĂ Bucăţi

01 Parc str.Cugir 1 02 Parcul Bucovinei 1 03 Piata Dacia/parcare 1 04 Biserica Mehala 1 05 Loc joacă str. Macilor/Bogdăneştilor 1 06 Parc zona Blaşcovici 1 07 Parc str.Lisabona/Măslinului 1 08 Parc Sf. Nicolae 1 09 Parc Central 2 10 Cimitir Calea Şagului/str.Vulturilor 1 11 Cimitir Calea Şagului/str.Clăbucet 1 12 Parc Petofi/RATT 1 13 Parcul Poporului 1 17 Parc Piaţa Bihor 1 18 Bd. Sudului/parc 1 19 str Prezan/parc 2 20 zona Steaua/loc joacă 2 21 Parcul Catedralei 2 22 Statia Timişoara Nord 2 23 Calea Aradului/Institutul Agronomic 1 24 Str. Albăstrelelor 1 25 Calea Sever Bocu/ str. Câmpina 1 VICEPRIMAR DIRECTOR Traian Stoia Laura Koszegi Stoianov ŞEF BIROU

Otilia Sîrca