keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 442/20.12.2010 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

20.12.2010

Hotararea Consiliului Local 442/20.12.2010
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.27909/19.11.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism,ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr.155/2010 a poliţiei locale;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin.(3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Serviciul de Dezvoltare Locală şi Integrare Europeană se transformă în Biroul Dezvoltare Locală şi Integrare Europeană, în cadrul Serviciului Proiecte cu Finanţare Internaţională.
În cadrul Direcţiei Tehnice se înfiinţează postul de director executiv - adjunct.
Serviciul Investiţii din cadrul Direcţiei de Dezvoltare trece în subordinea Direcţiei Economice.

Art.2: Organigrama şi Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexelor nr.1 si nr.2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI VEZI NOTA

Atasament: Organigrama_PMT.pdf

erai 442 ]20 12 206 ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA SECRETAR | PRIMAR ADMINISTRATOR PUBLIC INSTITUTIA 5 DIRECTIA | DIRECTIA DIRECTIA E DIRECTIA d PITAR DIRECTIA DIRECTIA [53 DEMEDIU 5 PATRIMONIU TEHNICA EconoMICA EX SEF COMUNICARE DIRECTOR DIRECTOR DIRECTOR DIRECTOR ARHITECT DIRECTOR DIRECTOR EXECUTIV EXECUTIV EXECUTIV. EXECUTIV. SEF EXECUTIV. EXECUTIV DIRECTOR ADJUN PS p Es E < ju = 3 E 383| |3o||3*5||38< 3 4 RI ESI EES: 3 i 5 3 ş 3 5 s || [78 : < E 8 1+8 1+7 17 T+8 137 5 7 zl [+ E z AF 5 Sati i 3 E 3=||z 35 353 3 ez |$ *53 5 32985 sg sg 355 e 38 3 2 “8 î 115 5 SERVICIUL PUBLIC DIRECTIA DE ASISTENTA | |CANTINA DE AJUTOR DIRECTIA FISCALA SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA DIRECTIA POLITIA CASA DE CULTURA A COMUNITAR LOCAL SOCIALA A MUN TIMISOARA SOCIAL MEDICALA SCOLARA COMUNITARA MUNICIPIULUI TIMISOARA EVIDENTA PERSOANEI TOTAL POSTURI DIN CARE 503 de demnitate publică 3 20 DECEMBRIE 2010 functii publice de conducere 49 functii publice de executie 371 personal contractual de conducere 3 personal contractual de executie m

Atasament: Stat_de_functii_PMT.pdf

anexa nr.___ta HCL nr. 44 L 20 [2 fi STAT DE FUNCȚII Ţ e Nivet | Funcția publică/Post contr ir ca Denumirea funcției studii |Nr.posturiCls. Grad | l. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1, PRIMAR 1 2 VIGEPRIMAR ” Total functii demnitate publica 3 O II APARAT PROPRIU A. Functii publice de conducere 3[ Secretar Ss 1 4 Director executiv Ss 8 5 Director executiv adjunct Ss 1 8 Arhitect Şef Ss 1 7 Sef serviciu Ss 21 si Sef birou Ss 19 Total functii publice de conducere 49 B. Functii publice de executie 9|Consilier Ss 118 [ superior Consiţier Ss, 53 l principal 1|Consilier 5 122 l asistent Consilier juridic Ss 5 l superior Consilier juridice s 4 l principal 14 [Consilier juridic s 7 l asistent | 15| Consilier juridic Ss 3 l debutant s 4 l superior pn 17|Auditor Ss 1 ] principal | 18|Auditor 5 1 l asistent | 19|Referent de specialitate SSD 10 UI superior ţ 20|Referent M 34 IIl superior | 21|Refereni M 3 II [ principal 22|Refereni M 6 III asistent Total functii publice de executie 371 |. Total functii publice 420 ME C.1. Funciii personal contractual de conducere 23| Administrator Public s 1 i serviciu inspector de specialitate IA s 2 IA , Total personal contractual de conducere 3 Î C.2. Functii personal contractual executie | Inspector de specialitate Ss 6 IA Î Inspector de specialitate s 2 l | inspector de specialitate Ss 11 UI [ Referent SSD 2 IA i Reierent M 6 IA Relereni M 3 ] i Referent IE M 2 II | Inspector M 12 IA Î 3| inspector M 2 l inspecior m M 2 UI |__ M 4 | Total personal contractua! de executie 52 În C.3 Functii contractuale de deservire ! __36|Ingrijitor 8 ENI 37|Paznic 3 138 Magaziner 2 5 _ Administrator 1 Il A1|Muncitor calificat 2 l | 42|Muncitor calificat 3 IL 43|Muncitor calificat 1 IV aa| Muncitor necalificat |Total personal contractual de deservire 25 “ |Totai personal contractual 80 i D.TOTAL APARAT PROPIU 500 TA TOTAL GENERAL 503

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SC2010 – 27909/19.11.2010

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Dr.ing.Gheorghe Ciuhandu

REFERAT

privind modificarea şi aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

Având în vedere prevederile art.4 alin.(6) din Legea nr.155/2010 a poliţiei locale, potrivit cărora:

"Poliţia locală din comunele, oraşele, municipiile şi sectoarele municipiului Bucureşti se organizează prin preluarea posturilor şi personalului poliţiei comunitare, precum şi ale structurilor din aparatul de specialitate al primarului/primarului general responsabil cu controlul privind disciplina în construcţii, protecţia mediului şi comerţ, după caz, cu încadrarea în numărul de posturi stabilit.";

La nivelul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara structurile care au aceste atribuţii sunt organizate după cum urmează:

- Compartimentul Control Comercial; - Biroul Disciplina în Construcţii; - Serviciului Salubritate din cadrul Direcţiei Tehnice; - Serviciul Protecţia Mediului din cadrul Direcţiei de Mediu; Propunem transferul structurilor şi a posturilor responsabile cu controlul privind disciplina în

construcţii, protecţia mediului şi comerţ în cadrul Poliţiei Locale, după cum urmează: - Compartimentul Control Comercial cu 6 posturi:

o consilier, clasa I, grad profesional superior – 3 posturi; o consilier, clasa I, grad profesional asistent- 2 posturi; o referent, clasa III, grad profesional superior – 1 post;

- Biroul Disciplina în Construcţii cu 6 posturi; o 1 funcţie publică de conducere; o 5 funcţii publice de execuţie :

consilier, clasa I, grad profesional superior – 1 post; consilier, clasa I, grad profesional asistent – 4 posturi;

- Serviciului Salubritate din cadrul Direcţiei Tehnice cu 6 posturi; o 1 funcţie publică de conducere; o 5 funcţii publice de execuţie:

consilier, clasa I, grad profesional principal – 1 post; consilier, clasa I, grad profesional asistent - 3 posturi; referent, clasa III, grad profesional superior – 1 post;

- Serviciul Protecţia Mediului din cadrul Direcţiei de Mediu cu 3 posturi; o consilier, clasa I, grad profesional superior – 1 post; o consilier, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi;

Faţă de cele de mai sus, propunem modificarea şi aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara conform anexelor 1 şi 2 la prezentul referat.

Şef Serviciu Resurse Umane, Avizat juridic, Rodica Aurelian Mirela Lasuschevici

FP 53 – 01, ver.1

(h