keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 430/09.09.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

09.09.2019

Hotararea Consiliului Local 430/09.09.2019
privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. E-3417/28.08.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. E-3418/28.08.2019 al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 29.08.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. E-3418/28.08.2019;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Timişoara, nr. SC2019 - 21566/29.08.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
În conformitate cu prevederile art. 196 alin. (1) lit. a) coroborat cu art.139 alin.(1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;



HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara conform Anexei nr. 1 si Anexei nr. 2, parti integrante din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: anexa_2_sp.clinic.pdf

CONSILIUL LOCAL ANEXA LA HCL NR / AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit de la bugetul asigurarilor de stat 01.09.2019 NR. NIVELUL GRADUL/TREAPTA |NUMAR CRT [FUNCTIA POSTULUI PROFESIONAL/A POST 1|MEDIC SEF UPU Ss GRADUL II 1.00 2|MEDIC Ss PRIMAR 10.00 3|MEDIC MED.DENTARA Ss 2-00 4|MEDIC Ss SPECIALIST 1.00 S|MEDIC URGENTA Ss SPECIALIST 9.00 6|MEDIC URGENTA Ss PRIMAR 6.50 T|MEDIC REZ.ANV S 34.00 8|MEDIC REZ.AN IV S 95.00 S|MEDIC REZ.AN III S 124.00 10|MEDIC REZ.AN II S 136.00 11|MEDIC REZ.ANI SS 196.00 12|ASIST.SOCIAL S PRINCIPAL 1.00 13| ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 1.00 14|ASIST.MED PL PRINCIPAL 15.00 15| ASIST.MED PL 15.00 16|ASIST.DENTAR SSD PRINCIPAL 1.00 17|ASIST.MED Ss PRINCIPAL 4.00 18|REG.MED M 5.00 19|BIOLOG Ss 1.00 20|INFIRMIER G 10.00 21 |INGR.CURAT G 7.00 22|BRANCARDIER G 14.00 TOTAL 688.50 SEF SERVICIU RUNOS ING.TANASESCU VALENTINA MANAGER DR.OPREA MARIA-OLI /

Atasament: anexa_1_sp._clinic.pdf

CONSILIUL LOCAL ANEXA LA HCL NR e AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit din asigurari 01.09.2019 NIVELUL GRADUL/TREAPTA NR.CRT |FUNCTIA POSTULUI _|PROFESIONAL/A |NUMAR POST IMANAGER Ss GRADUL III 1.00 2|DIR.MEDICAL Ss GRADUL II 1.00 3|DIR.FIN.CONTABIL Ss GRADUL II 1.00 4|DIR.INGRIJ.MED. Ss GRADUL II 1.00 S|MEDIC SEF SECTIE Ss 20.00 S|MEDIC SEF SERVICIU Ss 3.00 7|MEDIC SEF LAB. ANALIZE Ss 1.00 8|MEDIC SEF LAB.RADIOLOGIE Ss 1.00 9|MEDIC COORDONATOR Ss 5.00 I0|ANALIST IA Ss 1.00 1|ANALIST II Ss 1.00 12|ARHIVAR M 1.00 13|ASIST.FARM PL PRINCIPAL 23.00 14| PL 2.00 15|ASIST.LAB Ss 1.00 16|ASIST.MED PL PRINCIPAL 441.50 17| ASIST.MED PL 128.50 18|ASIST.MED N PRINCIPAL 84.00 19|ASIST.MED Ss 22.00 20|ASIST.MED SSD PRINCIPAL 1.00 21|ASIST.MED. M PRINCIPAL 3.00 22|ASIST.MED. COORDONATOR Ss 1.00 23|ASIST.MED. COORDONATOR PL 2.00 24| ASIST.MED. SEF PL PRINCIPAL 14.00 25|ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 10.00 26|ASIST.MED.ANAT.PAT, Ss 2.00 27|ASIST.MED.ANAT.PAT,. PL PRINCIPAL 6.00 28| ASIST.MED.DIETETICA PL PRINCIPAL 1.00 29| ASIST.MED.DIETETICA Ss 2.00 30|ASIST.RAD PL 5.00 31|ASIST.RAD PL PRINCIPAL 10.00 32|ASIST.SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 33JAUDITOR Ss I 2.00 34|AUTOPSIER M 1.00 35JAUTOPSIER M PRINCIPAL 1.00 36|BIOCHIMIST Ss SPECIALIST 1.00 37|BIOLOG Ss PRINCIPAL 4.00 38|BIOLOG Ss SPECIALIST 1.00 39|BIOLOG Ss 1.00 40|BRANCARDIER G 10.00 41|CASIER M 1.00 42|CHIMIST Ss PRINCIPAL 8.00 43 |CONSILIER.JUR Ss 1 2.00 44|CONSILIER.JUR Ss IA 2.00 45|CURIER M 1.00 46|ECONOMIST Ss SPECIALIST IA 10.00 47|ECONOMIST Ss I 3.00 48|ECONOMIST Ss II 4.00 49|FARMACIST Ss SPECIALIST 3.00 5S0JFARMACIST Ss PRIMAR 1.00 S1|FARMACIST SEF Ss GRADUL I 1.00

52|FARMACIST COORDONATOR Ss 1.00 S3JFIZICIAN Ss 2.00 54|FIZICIAN Ss MEDICAL 2.00 55|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss SPECIALIST 1.00 56|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss PRINCIPAL 3.00 57|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss 3.00 58|FUNCTIONAR M 2.00 59|GARDEROBIER G 4.50 60|INFIRMIER G 254.00 61|INGINER Ss SPECIALIST IA 3.00 62|JINGINER Ss I 2.00 63|INGINER SISTEM INFO. Ss II 1.00 64JINGR.CURAT G 77.00 Ss PRINCIPAL 1.00 66|KINETOTERAPEUT Ss 3.00 67|LOGOPED Ss 1.00 68|MAGAZINER M 3.00 69|MEDIC Ss PRIMAR 184.00 70|MEDIC Ss SPECIALIST 56.50 71|MEDIC ANAT.PAT. Ss PRIMAR 5.00 72|MEDIC ANAT.PAT. Ss SPECIALIST 2.00 73|MEDIC STOMATOLOG Ss 1.00 74|MOASA Ss PRINCIPAL 2.00 75|MOASA Ss 1.00 76|MUNC.ACHIZ. G I 1.00 77|MIUNCIT.NECAL. G I 23.00 78JMUNCITOR G I 25.00 79|MUNCITOR G II 14.00 80|MUNCITOR G NI 2.00 81|MUNCITOR G IV 13.00 82|OFICIANT MEDICAL M PRINCIPAL 1.00 83|OPERATOR CONTROLOR DA] M I 6.00 84|PORTAR G 29.00 85|PREOT Ss II 1.00 86|PSIHOLOG Ss SPECIALIST 1,50 87|PSIHOLOG Ss PRACTICANT 2.50 88|REFERENT DE SPECIALITATE Ss I 3.00 89|REFERENT DE SPECIALITATE Ss II 1.00 90|REFERENT DE SPECIALITATE Ss NI 6.00 91|REFERENT M IA 2.00 92|REG.MED. M PRINCIPAL 39.50 93|REG.MED. M 20.50 94|SEF FORMATIE PAZA G 1.00 95|SEF BIROU RUNO Ss GRADUL II 1.00 96|SEF BIROU SALARIZARE Ss GRADUL II 1.00 97|SEF SERVICIU Ss GRADUL II 9.00 98|SOFER G I 9.00 99|SORA MED. M PRINCIPAL 1.00 100|STAT.MED. M PRINCIPAL 10.00 101|STAT.MED. M 1.00 102|SUBINGINER Ss I 1.00 103|TEHN.LAB.PR. Ss 1.00 104|TEHN.LAB.ANAT.PAT,. SSD PRINCIPAL 2.00 105|TEHN.RAD.IMAG PRINCIPAL 11.00 106|TEHN.RAD.IMAG 18.00 TOTAL 1728.00 MANAGER SEF SERVICIU RUNOS DR.OPREA MARIA- PL ING, TANASESCU VALENTINA

Atasament: rap._de_specialitate_sp.clinic.pdf

x SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA | une TIMISOARA 150 18001 . Numar Operator de date cu caracter personal - 37058 > II -str. Hector 2A,Timisoara, Timis - RO,300041 _— pu Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 a http://www.spitalul-municipal-timisoara.ro e-mail : secretariat(osmtm.ro Cod fiscal : 4483447 ve NICIPAL ZSITALUL CLINIC MU SP IE URGENȚĂ TIMIŞOARA REGISTRATURĂ c 348 pl. gă-20 (3 RAPORT DE SPECIALITATE Privind modificarea Statului de Funcții al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timişoara Nr. Având în vedere Expunerea de motive nr.E-341%/2£.08.2o[3 a serviciului RUNOS al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea Statului de Funcţii a Spitalului, Precizăm ca in urma analizei activității desfăşurate, a indicatorilor, încadrarea cu personal, încadrarea în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 precum şi în normativul aprobat conform Ordinului MS Nr.1224/2010, am constatat că sunt necesare unele modificări ale Statului de Funcții care să reflecte situația actuală şi să asigure rezolvarea unor disfuncţionalități în desfăşurarea activității. Astfel, propunem: Suplimentarea numărului de posturi aprobate, cu următoarele posturi: e în cadrul Secţiei Clinice Medicină Internă, un post cu 0.5 norma de medic primar specialitatea medicină internă, peste numărul maxim de posturi normate, pentru întregirea postului doamnei Prof.Univ.Dr.Mihăescu Rodica, care va fi pensionată de la UMF “Victor Babes” Timişoara. e în cadrul Serviciului Aprovizionare-Transport, un post cu normă întreagă de şofer II, absolut necesar având în vedere faptul că spitalul a achiziţionat un autoturism destinat transportului de medicamente între farmaciile şi secţiile spitalului. + în cadrul Secţiei Clinice ORL, două posturi cu normă întreagă de îngrijitoare de curaţenie, deoarece personalul existent nu poate asigura curăţenia întregii clădiri. Suplimentările de posturi solicitate se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019.

Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre Modificarea statului de funcții prin creşterea numărului de posturi, conform structurilor existente, îndeplineşte condițiile pentru a fi supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. Dr. Oprea Mari lee mian Ing. Tănăsescu Valentina m

Atasament: expunere_de_motive_sp._clinic.pdf

SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA | TIMISOARA ISO 18001 Numar Operator de date cu caracter personal - 37058 - str. Hector 2A, Timisoara, Timis — RO,300041 Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 http://www.spitalul-municipal-timisoara.ro e-mail: Cod fiscal : 4483447 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL | APROBAT PRIMAR DE URGENŢĂ TIMIŞOARA REGISTRATURĂ NICOLAE ROBU E BIT on 2898. DI, EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Secţiunea 1 Proiect de hotărâre privind Aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situației actuale În prezent Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timişoara, al cărui management a fost transferat către autoritatea administrației publice locale — Consiliul Local al Municipiului Timişoara, funcționează în baza Hotărârii Consiliului Local Timişoara cu nr 297 din 29.05.2013- privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al spitalului. + Luând în considerare patologia complexă şi numărul crescut de pacienţi care se adresează unităţii noastre, precum, şi faptul că în spital se asigură prin secţiile şi serviciile existente asistenţă medicală complexă, curativă, preventivă şi de recuperare a pacienţilor, că este spital clinic, constituind în acelaşi timp baza de învaţămant medical universitar şi postuniversitar şi de cercetare, precum şi cresterea indicatorilor statistici privind ocuparea patului ai Secţiei Clinice Medicină Internă, e Având în vedere faptul că spitalul este organizat şi funcţionează în sistem pavilionar, fiecare din imobile reprezintă o secţie în sine, şi necesită un număr de personal care să asigure desfăşurarea activității medicale în condiţii optime, e Tinând cont de prevederile Ordinului nr.869/2015 şi anume:”Personalul didactic medico-farmaceutic care a beneficiat de încadrare prin cumul de funcţii cu jumătate de normă o perioadă mai mare de 5 ani în unităţi sanitare publice poate continua activitatea cu normă întreagă în unitatea sanitară respectivă, la cerere. Cererea va fi însoţită de avizul instituţiei de învăţământ superior medical, de renunţarea la calitatea de cadru didactic, în cazul aprobării solicitării de trecere în reţeaua sanitară,

Solicitările sunt aprobate de către Consiliul de Administraţie al unităţii sanitare, în limita posturilor normate, vacante şi bugetate în statul de funcţii al unităţii. Unitatea sanitară va informa Ministerul Sănătăţii cu 5 privire la întregirea normei respectivei persoane”, Schimbări preconizate și rezultate aşteptate Suplimentarea numarului de posturi din statul de funcţii, astfel: Pentru finanţare din asigurări, cu 3,5 posturi, de la total 1724,5 posturi la 1728 posturi. e Pentru finanţare de la bugetul de stat cu 71 posturi(rezidenți), de la total 617,5 posturi la 688,5 posturi. Total in statul de functii 2416.5 posturi. e Creşterea numărului de posturi, va duce la desfăşurarea în condiţii mai bune a activităţii medicale, la creşterea gradului de satisfacție a pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o îngrijire medicală de calitate, creşterea calităţii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordării personalului medical a liberelor la care au dreptul conform legii precum şi a concediilor de odihnă pentru personalul angajat. Alte informații e Suplimentarea de posturi se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Concluzii e Structura organizatorică şi statul de funcţii cu actualizarea numărului de posturi vor duce la eficientizarea activității, desfăşurarea în conditii optime a activităţii medicale, creşterea gradului de satisfacţie a pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o îngrijire medicală de calitate, creşterea calităţii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordării liberelor conform legii şi a concediilor de odihnă pentru personalul angajat precum şi reducerea timpului de aşteptare în acordarea serviciilor Manage Dr. Oprea Mai