keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 417/31.10.2017 privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de Functii, ale Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara

31.10.2017

Hotararea Consiliului Local 417/31.10.2017
privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de Functii, ale Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotarare, a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Raportul de Specialitate nr. SC2017-026714/26.10.2017, al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
Avand in vedere Avizul nr. SC2017 - 26714/27.10.2017, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 30.10.2017 - Anexă la Raportul de specialitate înregistrat sub nr. SC2017 - 026714/26.10.2017;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2) lit.b), si alin. (3) lit.b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Organigrama si Statul de Functii, ale Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara, conform Anexei nr. 1 si Anexei nr. 2, parti integrante din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Spitalul Municipal de Urgenta Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generale de Urbanism si Dezvoltare Urbana;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare - Relationare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
GABRIELA POPOVICI
Contrasemneaza
P. SECRETAR CAIUS ŞULI

Atasament: ANEXE.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA CONSILIUL LOCAL, PROIECT DE HOTĂRÂR _ privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de Functii al Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2017-26714/26.10.2017al Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara privind oportunitatea proiectului de hotarare a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Avand in vedere Avizul Serviciului Resurse Umane; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învățământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36, alin. 2 lit.b, si alin.3 lit.b din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată şi modificată; HOTĂRĂŞTE: Art.1: Se modifica si se aproba Organigrama si Statul de Functii al Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara, conform anexei nr.] si anexei nr.2, parti integrante din prezenta hotarare; Art.2; Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Spitalul Municipal de Urgenta Timisoara Art.3 Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Generale de Urbanism si Dezvoltare Urbana; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare Relationare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control si Antifrauda; - Spitalului Municipal de Urgenta Timisoara; - Mass-media locale; Preşedinte de şedinţă, Consilier Cod FO 53-02, ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA SERVICIUL RESURSE UMANE SC2017-26714/ 27.10.2017 AVIZ privind susținerea proiectului de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei si a Statului de Functii a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Având în vedere Raportul de specialitate al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara înregistrat cu nr. E2300 din 28.07.2017 privind modificarea si aprobarea organigramei si a statului de functii a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; Având în vedere prevederile art.36 alin.(2) lit.a şi alin.(3) lit.b din Legea nr.215/2001 a administrației publice locale; AVIZAM susținerea proiectului de hotărâre privind modificarea si aprobarea organigramei si a statului de functii, conform anexei nr. 1 si 2, prezentata de Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timişoara. Şef Serviciu Resurse Umane, Rodica Aurelia ag

ROMANIA Anexa la Raportul de specialitate inregistrat sub JUDETUL TIMIS nr, SC2017-026714/26.10.2017 MUNICIPIUL TIMISOARA SERVICIUL JURIDIC 30.10.2017 AVIZ la raportul de specialitate privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de Functii a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara Avand in vedere raportul de specialitate al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara prin care se propune modificarea Organigramei si a Statului de Functii; Vazand Avizul favorabil nr. SC2017-26714/27.10.2017 al Serviciului Resurse Umane; Avand in vedere prevederile art, 36 alin. 2 lit. a si alin, 3 lit, b din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala cu modificarile si completarile ulterioare; Se avizează favorabil raportul de specialitate înregistrat cu nr. SC2017-026714/26.10.2017 privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de Functii a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara; Menţionăm că prezentul aviz nu priveşte necesitatea şi oportunitatea demersului si nu se substituie avizului de legalitate al secretarului, aviz reglementat de Legea nr. 215/ 2001 privind administratia publica locala cu modificarile si completarile ulterioare; Prezentul aviz nu obliga la emiterea actelor administrative ulterioare si nu inlocuieste obligatia structurilor competente de a analiza documentatia din punct de vedere al atributiilor ce le incumba. SEF BIROU CONSULTANTA JURIDICA, DANIEL VACARESCU

SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA | 15514001 TIMISOARA 180 18901 Numar Operator de date cu caracter personal - 37058 > 300041- str. Hector 1,Timisoara, Timis - RO,300041 UKAS Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 E http://“www.spitalul-municipal-timisoara.ro e-mail : secretariat(Qsmtm.ro Cod fiscal : 4483447 EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Secţiunea 1 Proiect de hotârâre privind „Modificarea Organigramei şi a Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara” Secţiunea 2 Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1, Descrierea situaţiei actuale În prezent Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, al cărui management a fost transferat către autoritatea administraţiei publice locale — Consiliul Local al Municipiului Timişoara, funcţionează în baza Hotărârii Consiliului Local Timişoara cu nr. 40/21.02.2017 - privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii al spitalului. e Pentru asigurarea continuitatii asistentei medicale si avand in vedere volumul si complexitatea muncii desfasurate in cadrul spitalului nostru precum si a faptului ca s-au constatat disfunctionalitati in desfasurarea activitatii, din cauza lipsei de personal specializat- normat la minim in statul de functii aprobat, e Tinand cont de faptul ca in spitalul nostru functioneaza sectii unice pe judet si pe regiune respectiv sectiile Chirurgie Maxilo-Faciala, ORL, Radioterapie, Oncologie si Hematologie, e Luand in considerare patologia complexa si numarul crescut de pacienti care se adreseaza unitatii noastre, precum, si faptul ca în spital se asigura prin sectiile si serviciile existente asistenta medicala complexa, curativa, preventiva si de recuperare a pacientilor, ca este spital clinic, constituind în acelasi timp baza de invatamant medical universitar si postuniversitar si de cercetare, e In prezent, normarea este la minim posturi, respectiv normarea incepand cu anul 2019, ceea ce duce la cresterea timpului de asteptare in oferirea serviciilor medicale, + Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara este organizat in sistem pavilionar, fiecare din imobile reprezinta o sectie in sine, si necesita un numar de personal care sa asigure, desfasurarea activitatii medicale in conditii optime. 1. Schimbări preconizate şi rezultate aşteptate Suplimentarea numarului de posturi din statul de functii cu 36 posturi, de la 2190 posturi, la total posturi 2226. Transformarea a 18 posturi din statul de functii din posturi cu nivel de pregatire inferioara in posturi cu nivel de pregatire superior.

Cresterea numarului de posturi, precum si transformarea unora dintre posturi in posturi cu nivel de pregatire superior fata de cel existent, vor duce la desfasurarea in conditii optime a activitatii medicale, cresterea gradului de satisfactie al pacientului si respectarea drepturilor pacientului la o ingrijire medicala de calitate, cresterea calitatii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordarii liberelor conform legii si a concediilor de odihna pentru personalul angajat, precum si reducerea timpului de asteptare in acordarea serviciilor medicale. 2. Alte informații Aceasta suplimentare de posturi se incadreaza in prevederile Ordinului MS Nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenţa medicală spitalicească, precum si in bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017. 3. Concluzii Structura organizatorica si statul de funcţii cu actualizarea numărului de posturi vor duce la eficientizarea activitatii, desfasurarea in conditii optime a activitatii medicale, cresterea gradului de satisfactie al pacientului si respectarea drepturilor pacientului la o ingrijire medicala de calitate, cresterea calitatii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordarii liberelor conform legii si a concediilor de odihna pentru personalul angajat precum si reducerea timpului de asteptare in acordarea serviciilor medicale. MANAGER DIRECTOR FIN.CONT. SEF.SERVICIU RUNOS Dr.Oprea Maria-Olimpia Ec.Damian Sanda Ing.Tanasescu Valentina PRIMAR Nical ART Robu

ISO 9001 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA ISO 14001 http://*www.spitalul-municipal-timisoara.ro DE VRGENȚ : | e-mail : secretariat(Qsmtm.ro Cod fiscal : 4483447 TIMISOARA 80 18001 Numar Operator de date cu caracter personal - 37058 > 300041- str. Hector 1,Timisoara, Timis — RO,300041 Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 a RAPORT DE SPECIALITATE Privind modificarea Organigramei şi a Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr.E-2300/28.07.2017 a Serviciului RUNOS al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale Spitalului, Precizăm ca in urma analizei activității desfăşurate, a indicatorilor, încadrarea cu personal, încadrarea în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 precum şi în normativul aprobat conform Ordinului MS Nr,1224/2010, am constatat că sunt necesare unele modificări ale Organigramei şi ale Statului de Funcţii care să reflecte situaţia actuală şi să asigure rezolvarea unor disfuncţionalităţi în desfăşurarea activităţii. Astfel, faţă de Regulamentul de Organizare şi Funcţionare aprobat, în cadrul structurii organizatorice avizate de Ministerul Sănătăţii cu avizul NR. XH/A/52176,58885 /NB/8020/30.09.2014, cu modificările ulterioare avizate de Ministerul Sănătătii NR. 60654/ NB/ 8866/ 20.10.2014; NR. XI/ A /77448 / ACP / 1231 /21.12.2015; NR. 75292 /08.12.2016; NR. XI/ A /66234,75292,171 / FB 31.01.2017 şi NR. XI / A /16221/ FB/ 2387/ 17.03.2017, propunem Modificarea organigramei si a statului de funcţii cu actualizarea numărului de posturi, conform structurilor existente, astfel: Suplimentarea numarului de posturi aprobate, cu urmatoarele posturi: * în cadrul Secţiei Clinice ORL-Compartiment de Explorări Audio-Vestibulare cu L(unu) post de medic specialist ORL poziția 389/1 din statul de funcţii, pentru desfăşurarea în bune condiţii a compartimentului nou înființat. e în cadrul Secţiei ORL, cul(unu) post de medic primar otorinolaringologie, poziția 427 din statul de funcţii, pentru bunul mers al activitatii medicale. e în cadrul Blocului Operator IN-ORL, cu 1(unu) post de infirmier poziția nr. 421/1 din statul de funcţii, necesar pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii medicale, pentru bunul mers al activitatii medicale. e în cadrul Secţiei Clinice ATI 1, pentru organizarea şi funcţionarea continuă a activitatii medicale, a următoarelor posturi: - 3 posturi de medic specialist anestezie şi terapie intensivă, poziţiile 273,274 şi 275 din statul de funcţii; - 5 posturi de asistent medical PL, poziţiile 323, 326, 327, 328 şi 329 din statul de funcţii; -2 posturi de asistent medical pr.PL, poziţiile 316 şi 317 din statul de funcţii;

-8 posturi de infirmier, poziţiile 342, 343, 344, 345, 346, 349, 350 şi 351 din statul de funcţii; - 3 posturi de brancardier, pozițiile 358, 359 şi 360 din statul de funcţii. Numarul scazut de personal nu poate asigura acordarea liberelor si a concediilor de odihna. Acest lucru duce la efectuarea de ore suplimentare care, in conformitate cu legislatia in vigoare, nu se platesc. în cadrul Secţiei Clinice Chirurgie Maxilo-Facială cu 1(unu) post cu 0,5 normă, post de medic specialist chirurgie orală şi maxilo-facială poziţia nr. 334/1 din statul de funcţii si a unui post cu 0,5 normă, post de medic primar chirurgie orală şi maxilo-facială, poziţia 366 din statul de funcţii. Solicităm acest post, pentru bunul mers al secţiei deoarece a crescut numărul de consultații în ambulatoriul de specialitate, si al consulturilor interdisciplinare, dispensarizarea cazurilor cronice, asigurarea controlului la pacienţii externaţi, consultaţii cu plată, eliberare certificate solicitate de instituţii medicale, sociale sau legale. în cadrul Secţiei de Obstetrică-Ginecologie I a unui post de medic primar obstetrică-ginecologie, poziţia 840 din statul de funcţii. în cadrul Secţiei de Obstetrică-Ginecologie HI a unui post cu 0,5 normă, post de medic primar obstetrică-ginecologie, poziţia 917 din statul de funcţii. în cadrul Secţiei Chirurgie Toracică a unui post cu 0,5 normă, post de medic primar chirurgie toracică, poziţia 235 din statul de funcţii. în cadrul Secţiei Oncologie Medicală a două posturi de asistent medical PL, poziţiile nr.627 şi 628 din statul de funcţii. Numarul scazut de personal nu poate asigura acordarea liberelor si a concediilor de odihna. Acest lucru duce la efectuarea de ore suplimentare care, in conformitate cu legislatia in vigoare, nu se platesc. în cadrul Secţiei Hematologie, pentru bunul mers al serviciului, a două posturi de asistent medical PL, poziţiile 799 şi 801 din statul de funcţii. Numarul scazut de personal nu poate asigura acordarea liberelor si a concediilor de odihna. Acest lucru duce la efectuarea de ore suplimentare care, in conformitate cu legislatia in vigoare, nu se platesc. în cadrul Serviciului de Statistică Medicală a unui post de şef serviciu, poziția 1482 din statul de funcţii, pentru organizarea eficienta a activitatii de statistica medicala a spitalului. în cadrul Serviciului Administrativ-Portari a unui post de şef formaţie pază poziţia 1598 din statul de funcţii, Solicităm acest lucru deoarece legislatia specifica privind organizarea activitatii de paza precum si organizarea pavilionară a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, impune un regim special de organizare a serviciului de pază. 1 post de medic specialist specialitatea neurologie, pozitia nr. 1336/1 din statul de functii, deoarece s-a constatat ca numarul cazurilor prezentate a crescut constant si medicii sunt solicitati si la toate cazurile ce necesita consulturi neurologice de urgenta în sectiile spitalului, 1 post asistent medical principal PL la blocul operator 1, post necesar pentru asigurarea -turelor, a liberelor si:concediilor:de odihna la statia-de sterilizare; pozitia nr. 190/1 din statul de functii, Sterilizarea se efectueaza pentru toate sectiile din locatia Clinicile Noi, sectii predominant chirurgicale, 1 post de sofer I pozitia nr, 1684/1 din statul de functii, necesar pentru conducerea autoturismului Dacia Duster, recent achizitionat.

Transformarea unor posturi auxiliare in posturi cu nivel de studii medii si superioare, dupa cum urmeaza: în cadrul Secţiei Clinice Radioterapie a unui post de registrator medical poziția 675 din statul de funcţii, prin desfiinţarea postului vacant de brancardier poziția 1469 din statul de funcţii. în cadrul Laboratorului de Radiologie şi Imagistică Medicală a unui post de registrator medical poziția 1298 din statul de funcţii, prin desfiinţarea postului vacant de îngrijitoare curăţenie poziţia 1366 din statul de funcţii. în cadrul Compartimentului Gastroenterologie, a două posturi vacante de asistent medical principal PL, poziţiile nr.67 şi 68 din statul de funcţii, în asistent medical S (studii superioare) pozițiile 67 şi 68 din statul de funcţii. în cadrul Secţiei Clinice ATI 1, pentru organizarea şi funcţionarea continuă a serviciului ATI-Oftalmologie, cu următoarele posturi: - 3 posturi de asistent medical PL poziţiile 310/1;310/2; şi 310/3 din statul de funcţii, prin desfiinţarea posturilor vacante de asistente medicale poziţiile 1383,1384 şi 1385 din statul de funcţii; 5 posturi de infirmier poziţiile 318/1;318/2; 318/3; 318/4 şi 318/5 din statul de funcţii, prin desfiinţarea posturilor vacante de soră medicală poziţia 1386 şi de îngrijitoare curăţenie poziţiile 724,725,726 şi 1400 din statul de funcţii. a în cadrul Serviciului Aprovizionare-Transport a unui post de şofer Il poziţia 1629/1 din statul de funcţii prin desfiinţarea postului vacant de telefonist, poziţia 1589 din statul de funcţii, Solicităm acest post, deoarece conform contractului de sponsorizare nr.1817/12.01.2017, spitalul a primit un autoturism Dacia, autoturism destinat transportului bolnavilor pentru Secţia Radioterapie. în cadrul Serviciului Tehnic, a unui post vacant de inginer IA, poziţia 1524 din statul de funcţii, în inginer I, poziţia nr.1524 din statul de funcţii, pentru optimizarea activităţii Compartimentului de Aparatură Medicală din subordinea Serviciului Tehnic, Transformarea în cadrul Secţiei de Obstetrică-Ginecologie IV -sala de nastere, a unui post vacant de asistent medical PL, poziţia nr. 980 din statul de funcţii, în asistent medical S, datorita complexitatii activitatii pe care o implica postul de asistent medical de la sala de nastere respectiv monitorizarea si supravegherea gravidei in pretravaliu si lehuzia imediata. Transformarea în cadrul Serviciului Aprovizionare-Transport a unui post vacant de muncitor JII-achizitor pozitia 1601 din statul de functii, in post de referent de specialitate III (cu studii superioare) poziţia nr. 1534/1 din statul de functii. Transformarea în cadrul Serviciului Financiar a unui post vacant de economist I pozitia 1558 din statul de functii, in post de economist IA, aceeasi pozitie din statul de functii, post rezervat pentru directorul economic-financiar, Transformarea în cadrul Serviciului RUNOS a unui post vacant de economist I pozitia 1319 din statul de functii, în post de referent de specialitate III cu S, aceeasi pozitie din statul de functii, necesar pentru organizarea activitatii in acest serviciu.

În concluzie, suplimentarile si transformarile de posturi solicitate se incadreaza in normativul de personal, in conformitate cu Ordinul MS Nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenţa medicală spitalicească, precum si in bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017. Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciez că proiectul de hotărâre privind Modificarea organigramei si a statului de funcţii prin cresterea numărului de posturi, conform structurilor existente, îndeplineşte condiţiile pentru a fi supus dezbaterii și aprobării plenului consiliului local. MANAGER DIRECTOR FIN.CONT. SEF.SERVICIU RUNOS Dr.Oprea Maria-Olimpia Ec.Damian Sanda Ing.Tanasescu Valentina ML

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA ANEXA LA HCL NR STAT DE FUNCTII / APROBAT PRIMAR COLAE ROBU pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit din asigurari DIR.MEDICAL Ss DIR,FIN,CONTABIL Ss GRADUL II DIR.INGRIJ.MED. Ss GRADUL II MEDIC SEF SECTIE MEDIC SEF SECTIE MEDIC SEF LAB, ARHIVAR ASIST.FARM ASIST.FARM 11|ASIST.LABORATOR 12|ASIST.LABORATOR NIVELUL GRADUL/TRE POSTULUI |APTA s GRADUL II GRADUL II GRADUL II GRADULI GRADUL II PRINCI Ss PL ASIST.MED. ASIST.MED ASIST.MED PRINCIPAL ASIST.MED ASIST.MED ASIST.MED PRINCIPAL ASIST.MED.ANAT.PAT, 21|ASIST.MED. SEF PL PRINCIPAL 22| ASIST.MED, SEF Ss PRINCIPAL 13|ASIST,MED.,ANAT.PAȚ, PL ASIST,MED.ANAT,PAT. ASIST.MED.ANAT.PAT, ASIST.MED.SSD PRINCIPAL NUMAR POST 1.00 1.00 12.00 3.00 1.00 ASIST,RADIOLOGIE PRINCIPAL 4.00 27| ASIST.RADIOLOGIE PL 1.00 28| ASIST.SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 29| AUDITOR s I 2.00 30[AUTOPSIER M 2.00 31|BIOCHIMIST S SPECIALIST 32[BIOLOG s 2.00 33[BIOLOG s PRINCIPAL 3.00 BIOLOG Ss SPECIALIST 2.00 3S|BRANCARDIER G 9.00 36|CASIER M 1.00 37|CHIMIST s PRINCIPAL 8.00 38|CONSILIER.JUR S II 39|CONSILIER.JUR Ss TA 2.00 CURIER M 1.00 ECONOMIST ___ _ [SPECIALIST IA 10.00 ECONOMIST s I 2.00 43 [ECONOMIST Ss Tm 9.00 44|FARMACIST Ss 2.00 4S|FARMACIST s SPECIALIST 1.00 46|FARMACIST SEF s GRADUL | 1.00 47| FIZICIAN Ss 2.00 48|FIZICIAN s MEDICAL 2.00 49|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss SPECIALIST 50|FIZIOKINETOTERAPEUT s PRINCIPAL, 2.00 51 [FUNCTIONAR M 3.00

52|[GARDEROBIER G 4.50 53 |INFIRMIER. G 231.00 34INGINER s SPECIALIST IA 2.00 INGINER s I 2:00 INGINER s U | 1.00 INGR.CURAT G 85.00 KINETOTERAPEUT Ss PRINCIPAL 2.00 LOGOPED s 1.00 MAGAZINER M 3.00 s PRIMAR 176.00 62| MEDIC s SPECIALIST 53.00 63|MEDIC ANAT.PAT. Ss PRIMAR 10.00 64|MEDIC STOMATOLOG Ss [100 | 65|MOASA s PRINCIPAL 2.00 66 |[MOASA s 1.00 67|MUNC.ACHIZ. G II 2.00 68|MUNCIT.NECAL. G 2300 69|MUNCITOR MUNCITOR MUNCITOR MUNCITOR 73|OFICIANT MEDICAL T4JOPERATOR CONTROLOR DATE TS|PORTAR 76|PREOT 77|PROF.CFM 78|PROGRAMATOR PSIHOLOG 'RINCIPAL A SPECIALIST, 80|PSIHOLOG 81|REFERENT IA 3.00 82|REFERENT l REG.MED, PRINCIPAL REG.MED. 85 |SECRETAR SEF FORMATIE PAZA SEF SERVICIU SOFER SOFER SORA MED. M PRINCIPAL 00 91|STAT.MED. M PRINCIPAL 11.00 92|STAT.MED. M 1.00 93|SUBINGINER I 00 Ss 94|TEHN.RAD.IMAG Ss 95|TEHN.RAD.IMAG Ss 965| ANAT.PAT SSD PRINCIPAL 00 TOTAL 1626.50 PRINCIPAL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinie Municipal de Urgenta Timi: ANEXA LA HCL NR platit de la bugetul asigurarilor de stat FUNCTIA MEDIC SEF UPU MEDIC 4|MEDIC 5|MEDIC URGENTA 6|MEDIC URGENTA T|MEDIC REZ,AN VI 8|MEDIC REZ.AN Y MEDIC MED.DENTARA POST NR. NIVELUL GRADUL/TREAPTA |NUMAR POSTULUI |PROFESIONAL/A Ss GRADUL H 1.00 PRIMAR 9.00 SPECIALIST SPECIALIST PRIMAR nun |n || 6.50 0|MEDIC REZ.AN INI 1|MEDIC REZ.AN II 12|MEDIC REZ.AN I 13|ASIST.SOCIAL 14jASIST.MED. SEF 15|ASIST,MED 16| ASIST.MED 17| ASIST.DENTAR 18|ASIST.MED ASIST.MED ASIST.MED REG.MED 22|BIOLOG INFIRMIER INGR.CURAT Ss Ss Ss 122.00 Ss 147.00 Ss PRINCIPAL 1.00 Ss PRINCIPAL 1,00 PL PRINCIPAL 2-00 PL 1.00 SSD PRINCIPAL 1.00 PI 11.00 PRINCIPAL 11.00 25|BRANCARDIER TOTAL Ss PRINCIPAL M Ss 1.00 G 6.00 G G 599,50

CONSILIUL LOCAL Al. MUNICIPIULUI TIMIŞOARA SERVICIUL MANAGEMENTUL CALITATII ORGANIGRAMA [UNITATE DE TRANSFUZIE SANGUIN i : UNIȚATE DE TRANSFUZIE:SANGUINA! i Spitalu' NR, Timisoara 1, nic Municipal de Urgenta ANEXA LA HCL APROBAT PRIMAR,