keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 393/13.12.2011 privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara"

13.12.2011

Hotararea Consiliului Local 393/13.12.2011
privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul cu nr. SC2011-26444/28.11.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 955/15.06.2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;
Având în vedere art. 25 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
Având în vedere Hotărârea de Guvern nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006;
Având în vedere OUG 19 / 07.03.2009 , pentru modificarea şi completarea OUG 34 / 2006.
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara prin procedura de licitaţie publică, şi amplasamentele pentru toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărări se încredinţează Serviciul Locuinţe-Direcţia Patrimoniu, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciul Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementului Calităţii;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU ŞTEFAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Caiet_sarcini.pdf

1

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA APROBAT, DIRECŢIA PATRIMONIU PRIMAR SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI Nr.SC 2011- Dr.Ing.GHEORGHE CIUHANDU

CAIET DE SARCINI privind achiziţia serviciului

“Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”

1. OBIECTUL ACHIZIŢIEI Închirierea şi întreţinerea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara în

locaţiile cuprinse în anexa 1 a prezentului caiet de sarcini. Numărul de toalete ecologice care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de

minim 103 bucăţi/lună , acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maxim de 135 bucăţi/lună pe perioada contractului.

Serviciile de întreţinere de la un minim de 32.136 servicii la un maxim de 62.120 servicii pe perioada acordului cadru. Autoritatea contractantă doreşte închirierea de cabine de toalete ecologice precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi la care Municipiul Timişoara este organizator, coorganizator sau partener la organizarea de evenimente.

2.CANTITATEA PRESTAŢIEI

2.1 Pentru asigurarea condiţiilor zilnice de igienă în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, trebuiesc instalate, puse în funcţiune, întreţinute şi curăţate de trei ori pe săptămână cabinele de toalete ecologice.

2.2 Locaţiile cabinelor de toaletă ecologice sunt stabilite în anexa 1 prin ordinele de lucru emise de achizitor, în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din municipiul Timişoara. Numărul acestor locaţii, poate fi majorat la solicitarea achizitorului, scrisă sau telefonică, după necesităţi, ori de câte ori este cazul. 2.2 Montarea cabinelor se va face de către prestator pe cheltuiala sa, în punctele stabilite de

achizitor. 2.3 Cabinele de toalete ecologice vor fi instalate pe tot parcursul anului, cu precădere în

sezonul cald sau în perioadele cu festivităţi şi vor fi menţinute în stare de igienă de către prestator.

2.4 În funcţie de bugetul alocat de evenimentele care pot apărea, sau de necesităţile din teren, achizitorul poate solicita prestatorului schimbarea locaţiei şi a numărului de cabine de toaletă instalate faţă de cel specificat mai sus la punctul 1 (amplasarea unui număr diferit de cabine de toaletă în anumite perioade).

2.5 Vidanjarea, întreţinerea şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă de către prestator se va face de trei ori pe săptămână, la fiecare cabină de toaletă, ,de la data instalării acestora, iar în anumite perioade şi pentru anumite locaţii specificate, la solicitarea achizitorului, aceste operaţii pot fi suplimentate.

2

Menţionăm că serviciile efectuate cu o frecvenţă de şase ori pe săptămână la locaţiile specificate în anexa 1, sunt prevăzute în numărul maxim de servicii suplimentare care se pot efectua. 2.6 Operaţiunile de întreţinere şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă presupun efectuarea următoarelor acţiuni:

- vidanjare rezervor dejecţii - înlocuire substanţă activă parfumată care dezinfectează, descompune şi

macerează materiile fecale - spălare interioară cu jet de înaltă presiune - ştergere interior cabină - spălare pisoar - parfumare pereţi cabină / sau înlocuire pastile dezodorizante - înlocuire hârtie igienică.

3.SPECIFICAŢII TEHNICE 3.1 Primăria Municipiului Timişoara doreşte amplasarea de toalete ecologice cu îndeplinirea următoarelelor condiţii :

- cabina de toaletă trebuie să fie dotată : o uşă cu încuietoare cu semn alternativ ocupat/liber (sau similar) o pisoar o cu pompe recirculabile o cu sistem de aerisire ;

- cabina de toaletă nu trebuie să fie dependentă de sistemul de canalizare şi alimentare cu apă al oraşului ;

- cabinele de toaletă vor fi dotate cu instalaţii proprii pentru colectarea, tratarea şi evacuarea apelor uzate astfel încât să nu polueze solul, apele, sau aerul;

- cabinele de toaletă să fie noi, solid ancorate; - cabina de toaletă trebuie să impiedice contactul vizual cu rezervorul de dejecţii, să nu

permită tegumentelor să sară din bazinul de stocare a dejecţiilor în timpul utilizării ; - suport pentru hârtie igienică ; - scaunul toaletei să fie prevăzut cu capac rabatabil; - podea antiderapantă ; - obiectele sanitare vor fi menţinute în permanentă stare de funcţionare, luându-se toate

măsurile în acest sens ; - se va efectua dezinsecţie profilactică ; - cabinele de toaletă vor avea dotarea specifică prevăzută în normele de proiectare - cabina de toaletă trebuie să fie confecţionată din materiale ecologice, materiale

rezistente, uşor de întreţinut (spălare, dezinfectare) , cu suprafeţe netede şi colţuri rotunjite pentru evitarea eventualelor accidente ;

- cabina de toaletă va trebui să asigure o astfel de utilizare încât să nu producă disconfort (miros, vectori, estetic) ;

- cabinele vor fi semnalizate adecvat şi vor fi retrase de la trotuar ; - se interzice amplasarea cabinelor de toaletă în zona fronturilor vizibile ale clădirilor

declarate monumente istorice sau de arhitectură - amplasarea, montarea şi întreţinerea cabinelor de toaletă se va face fără distrugerea

pavimentului. Dimensiuni minime : - Lăţime interior : 1,00 x 1,00 m - Inălţime în interior : 2,20 m - Capacitate rezervor dejecţii : 200 litri

3.2 Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează.

3

Condiţii de calitate :

- Cabinele ecologice trebuie să fie menţinute zilnic complete, fără elemente lipsă - Se vor respecta întocmai toate tehnologiile de execuţie pentru acest tip de prestaţie,

pentru fiecare tip de cabină folosită, în scopul asigurării condiţiilor de igienă, sănătate şi de protecţie a mediului pe toată durata închirierii cabinelor de toalete ecologice.

- Vor fi utilizate materiale dezinfectante; deodorante, biodegradabile şi diferite nuanţe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale, având avizul sanitar al Ministerului Sănătăţii.

- Cabinele trebuie să aiba uşa, pereţii, planşeul şi platformele curate, spălate şi dezinfectate la interior şi la exterior

- În exteriorul cabinelor, la loc vizibil, prestatorul va lipi autocolante cu numărul de inventar al platformei, numele prestatorului şi telefoanele non-stop ale dispeceratului propriu, pentru a prelua eventualele sesizări ale populaţiei sau ale achizitorului.

- În cazul deteriorării sau dispariţiei unor părţi componente ale toaletelor, prestatorul va lua măsuri de refacere / înlocuire a acestora pe propria cheltuială.

3.3 Prestatorul trebuie să aibă avizul de principiu al Regiei Judeţene de Apă pentru deversarea dejecţiilor, precum şi acordul Agenţiei Judeţene de Mediu pentru utilizarea substanţelor biodegradabile ( acordul de funcţionare al Agenţiei Judeţene de Protecţia Mediului conform OUG 195/2005, completată şi modificată de Legea 265/2006/, autorizaţia de mediu (pe raza mun. Timisoara, in care vor fi prestate serviciile)). Precizăm că potrivit Ordinului Ministerului Sănătăţii nr.857/30.06.2004 substanţele sau produsele biocide (dezinfectante, antiseptice şi decontaminante) necesită avizare. . 3.4 Prestatorul va trebui să facă dovada că toaletele ce se vor monta sunt noi. OBLIGAŢIILE PRESTATORULUI Obligaţiile prestatorului sunt:

b) Să pună la dispoziţia achizitorului numărul de cabine de toalete ecologice solicitate, dotate calitativ şi în perfectă stare de funcţionare

c) Să asigure transportul şi instalarea în locurile stabilite de achizitor a cabinelor de toalete ecologice.

d) Să asigure de trei ori pe săptămână vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă pe întreaga perioada contractată, sau zilnic la solicitarea beneficiarului

e) Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează f) Să asigure prestaţia cu respectarea tuturor dispoziţiilor legale în vigoare pentru

activităţile specifice serviciului contractat (a normelor sanitare, de mediu etc.). g) Să reînnoiască orice autorizaţie sau document până la termenul legal de expirare al

acestora. h) Să asigure zilnic - în sezonul cald precum şi în zilele cu festivităţi efectuarea de

servicii zilnice (de vidanjare, întreţinere, spălare şi dezinfectare) pentru cabinele de toalete ecologice stabilite de achizitor.

i) Să aibă capacitatea de a deţine, instala şi de a întreţine, la ordinul de lucru al achizitorului, în orice lună a anului, un număr suplimentar de 30 de cabine de toalete ecologice, faţă de numărul menţionat în anexa la prezentul caiet de sarcini.

j) Să instaleze în locaţiile indicate prin ordinul de lucru al achizitorului, numărul complet de cabine de toalete solicitate, în termen de maxim 8 ore de la primirea ordinului de lucru.

k) Să prezinte achizitorului, în baza contractului, situaţii de plată lunare în baza procesului verbal de recepţie lunar (Tabel verificare toalete ecologice) încheiat între părţí, precum şi orice alte acte necesare justificative cerute de achizitor.

4

4. PENALITĂŢI. CLAUZE DE REZILIERE 4.1 Pentru fiecare obligaţie nerespectată şi în fiecare zi de constatare se aplică prestatorului penalitatea de 0.1% din valoarea situaţiei de plată lunare. 4.2 În cazul în care în procesul verbal lunar se consemnează de către achizitor, mai mult de 6 puncte de penalitate din cauza exclusivă a prestatorului, pentru nerespectarea obligaţiilor menţionate mai sus la punctul 2.3 sau stabilite prin caietul de sarcini şi contract, achizitorul va aplica procedurile legale pentru rezilierea în cel mai scurt termen a contractului cu prestatorul. 1 punct de penalitate constă 2 reclamaţii întemeiate într-o perioadă de o lună. 5. ALTE CLAUZE 5.1 Prestatorul va desemna şi va aduce la cunoştinţa achizitorului persoanele de contact din

cadrul societăţii sale care coordonează efectuarea prestaţiei in municipiul Timişoara, precum şi persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale (Tabel verificare toalete ecologice) şi situaţiile de plată. De asemenea, prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului numerele de telefon la care pot fi contactate, non-stop, aceste persoane desemnate.

5.2 Prestatorul va asigura pe cheltuiala sa mascarea toaletetelor ecologice prin garduri vii, rasteluri de lemn sau grilaje ornamentale în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate), pentru locaţiile situate în zonele afectate de prevederile legii 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, precum şi zonele de protecţie a acestora, aceste locaţii fiind stabilite de achizitor.

5.3 Amplasarea efectivă a toaletelor ecologice mobile se va face doar în locaţiile avizate de către Direcţia de Urbanism, ţinând cont de spaţiul urban în care urmează a fi amplasate.

5.4 Nu se va percepe taxă de utilizare a toaletelor. 5.5 Prestatorul trebuie să aibă capacitatea de a instala în termen de maxim 6 ore de la comanda

achizitorului un număr de 30 de cabine de toalete ecologice la care să asigure întreţinerea. 5.6 Să instaleze în locaţiile indicate de către achizitor, numărul de cabine de toalete

solicitate.Să intervină în termen de maxim 4 ore de la primirea oricărei reclamaţii sau sesizări, telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizăni la cabinele de toalete ecologice.

6 TERMENUL DE EXECUŢIE Serviciul se va presta pe o perioadă de 24 luni de la semnarea contractului. VICEPRIMAR , DIRECTOR , Ing. Adrian Orza Ec. Martin Staia

ŞEF SERVICIU ing. Otilia Sîrca

Întocmit, Victor Potop

Atasament: ANEXA_1_Caiet_sarcini.pdf

ANEXA nr.1 la CAIETUL DE SARCINI

privind achiziţionarea serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului

Timişoara”.

Nr. Crit.

Locaţie Buc Observaţii

01 Calea Sever Bocu/ str. Armoniei/staţie RATT 14 2 02 Cimitir Calea Lipovei 2 03 Calea Aradului/ staţie RATT 17 2 04 Parc str.Cugir 2 05 Parcul Bucovinei 2 06 CaleaTorontalului/staţieRATT 4 2 07 Piata Dacia/parcare 2 (6 sevicii/săptămână) 08 Str. Gheorghe Lazăr / staţie taxi 2 09 Scuar zona Bucovina 2 10 Biserica Mehala 2 11 Loc joacă str. Macilor/Bogdăneştilor 2 12 Cimitir Mehala/pasaj 2 13 Parc zona Blaşcovici 2 14 Biserica Blaşcovici 1 15 Parc str.Lisabona/Măslinului 2 16 Parc Sf. Nicolae 2 17 Parc Central 5 (6 sevicii/săptămână)

(1 pt. persoane dizabilităţi) 18 Str.Treboniu Laurean/parcaj 2 19 Cimitir Calea Şagului/str.Vulturilor 2 20 Cimitir Calea Şagului/ aleea Cetinei 2 21 Parc Petofi/RATT 2 22 str Ioan Barac/bd.Dâmboviţa/staţie RATT 2, 7, 9 2 (6 sevicii/săptămână) 23 Statia Timişoara Nord 2 (6 sevicii/săptămână) 24 spl. Nicolae Titulescu/parcare Elba 2 (6 sevicii/săptămână) 25 Ştrandul Tineretului//staţie RATT 11 2 26 str .Gheorghe Adam/ staţie RATT 1, 2 2 27 Str. Andrei Şaguna/RATT 1, 2, 43 2

Nr. Crit.

Locaţie Buc Observaţii

28 Parc spl Griviţa 2 29 str.Mocioni/Poliţie 2 30 Liceul Muzică/biserică 2 31 Parcul Copiilor 2 32 Parcul Poporului 2 33 strT.Grozăvescu/Poşta Mare 4 (6 sevicii/săptămână) 34 scuar Constructorului 2 35 sala Constantin Jude/parcare 2 36 Parc Piaţa Bihor 2 37 Parc str Inocenţiu Klein 1 38 Cimitir Calea Buziaşului 2 39 Calea Buziasului/staţie RATT 4, 7, 9 4 40 Spitalul Judeţean 2 (6 sevicii/săptămână) 41 Bd. Sudului/parc 2 42 str Prezan/parc 4 43 scuar Adolescenţei 2 44 Str Naturii/Constantin Brăiloiu 2 45 Cimitir Rusu Şirianu 2 46 scuar Arcidava 2 47 zona Steaua/loc joacă 2 48 Parc str Remus Răduleţ 2 VICEPRIMAR DIRECTOR Ing. Adrian Orza Ec. Martin Staia

ŞEF SERVICIU Ing. Otilia Sîrca

Întocmit Victor Potop

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU Aprobat, SERVICIUL LOCUINŢE P R I M A R Nr.SC2011- 26444/28.11.2011 Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU

R E F E R A T

Privind aprobarea caietului de sarcini pentru achiziţia serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului

Timişoara”.

Ca urmare a impactului favorabil asupra populaţiei şi imaginii oraşului în urma iniţiativei Primăriei Municipiului Timişoara de a amplasa toalete ecologice pe domeniul public, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi, în zone pietonale de trafic intens, conform solicitărilor venite din partea cetăţenilor, a Consiliilor consultative de cartier, a Direcţiei de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi a altor instituţii publice ale statului, şi datorită faptului că la data de 20.04.2012 expiră contractul anterior, propunem aprobarea prin Hotărâre de Consiliu Local a caietului de sarcini în vederea achiziţionării prin licitaţie publică a serviciului “Închirierea şi întreţinerea toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.

VICEPRIMAR DIRECTOR Ing. Adrian Orza Ec. Martin Staia ŞEF SERVICIU

Ing. Otilia Sîrca

AVIZAT JURIDIC Întocmit jurist Mirela Lasuschevici Victor Potop Cod FP 53-01 ver.

Atasament: Nota_justificativa.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL LOCUINŢE Aprobat Nr.SC2011-26629/30.11.2011 P R I M A R

dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU

NOTĂ JUSTIFICATIVĂ pentru stabilirea criteriile de calificare privind atribuirea contractelor de servicii de închiriere şi întreţinere toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara

1. Capacitatea tehnică 1.1 Listă cu serviciile prestate în ultimii 3 ani 1.2 Experienţă similară : Se solicită îndeplinirea şi finalizarea cu succes în ultimii 3 ani a cel puţin unuia sau a mai multor contracte care au avut ca obiect servicii de închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice cu o valoare de minim 1.200.000 lei fără T.V.A.

Se va prezenta o fişă de experienţă similară completată cu informaţiile relevante pentru autoritatea contractantă privind contractul menţionat, însoţită de procesele verbale de recepţie a serviciilor, semnate de comisia de recepţie a beneficiarului de contract şi recomandarea/certificarea de bună execuţie din partea beneficiarului/clientului respectiv şi/sau Certificatul privind îndeplinirea obligaţiilor contractuale specificate la articolul art 97^1 din HG 925/2006. Se vor prezenta de asemenea, obligaţiile contractuale în desfăşurare.

Aceste cerinţe sunt necesare pentru:

- a putea identifica corect operatorul economic şi pentru a cunoaşte posibilităţile reale de verificare ulterioară a operatorului

- a confirma capacitatea ofertantului de a finaliza un contract de valoare estimată cu respectarea normelor în vigoare.

- a elimina riscul de neîndeplinire a contractului

Recomandările din partea altor beneficiari/clienţi trebuie să precizeze cel puţin următoarele aspecte:

- Modul de îndeplinire a obligaţiilor contractuale pe parcursul derulării contractului respectiv;

- Dacă pe parcursul execuţiei lucrărilor au fost înregistrate: - neconformităţi care au condus la refaceri parţiale sau totale de lucrări; - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusivă a contractantului; - recepţii amânate sau respinse din cauza nerespectării parametrilor de calitate.

Această cerinţă, completează solicitarea autorităţii contractante, menţionată mai sus, îndeplinirea acestei cerinţe de către operatorii economici va demonstra comisiei de evaluare experienţa similară a ofertantului şi respectiv modul în care au fost duse la îndeplinire obligaţiile contractuale, eliminându-se astfel, pe cât posibil riscul de neîndeplinire a contractului de lucrări.

1.3 Resurse umane :

Ofertantul va prezenta informaţii referitoare la pregătirea profesională (studii şi calificare) a persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de servicii Ofertantul va trebui să aibă la dispoziţie minim 4 persoane. Ofertantul va asigura personalul calificat necesar pentru prestarea serviciul de instalare şi întreţinere toalete ecologice.

Cerinţa este conformă cu cantitatea de servicii ce trebuie prestată zilnic, astfel încât să fie asigurat un minim obligatoriu de personal necesar realizării serviciilor specifice la calitatea solicitată de către autoritatea contractantă.

1.4 Dotare tehnică : Ofertantul va prezenta o declaraţie referitoare la echipamentele

tehnice necesare prestării serviciului care face obiectul prezentei note justificative, respectiv:

- minim 3 de autospeciale-vidanje cu sistem de vidanjare şi spălare cu presiune necesare efectuării serviciilor periodice de vidanjare şi igienizare,

- un sistem GPS care va trebui să fie instalat pe fiecare maşină, pentru urmărirea şi monitorizarea electronică prin GPS a serviciului de vidanjare, igienizare şi spălare periodică.

Cerinţa privind utilajele este conformă cu minimul necesar pentru a putea instala şi întreţine minimul de toalete ecologice care face obiectul prestaţiei.

1.5 Standarde de asigurare a calităţii:

Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atestă respectarea de către ofertant a standardelor de asigurare a calităţii pentru execuţia de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, conform ISO 9001, ISO 14001, se vor prezenta copii ale certificatelor, sau echivalent. Această cerinţă va demonstra faptul că operatorul economic îndeplineşte standardele de calitate în ceea ce priveşte prestarea serviciilor de închiriere şi întreţinere toalete ecologice, conform specificaţiilor tehnice existente în caietul de sarcini. VICEPRIMAR , DIRECTOR , Ing. Adrian Orza Ec. Martin Staia

ŞEF SERVICIU ing. Otilia Sîrca întocmit, Victor Potop