keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 390/25.07.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii, Organigramei şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely-Timişoara

25.07.2019

Hotararea Consiliului Local 390/25.07.2019
privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii, Organigramei şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely-Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. 1990/11.07.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 1990/11.07.2019 al Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely-Timişoara, înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. SC2019 - 017593/11.07.2019;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.07.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 1990/11.07.2019 înregistrat sub nr. SC2019 - 017593/11.07.2019;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Timişoara, nr. SC2019 - 17593/19.07.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. a) si alin. (3), lit. c) coroborat cu art. 196. alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În conformitate cu prevederile art. 139, alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii, Organigrama şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely-Timişoara conform Anexelor nr. 1, 2 si 3- parti integrante din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely-Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Municipiului Timişoara, pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei Comunicare- Relaţionare;
- Serviciului Şcoli-Spitale;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Serviciului Resurse Umane;
- Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely-Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: Organigrama_Teatrul_Maghiar.pdf

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKY GERGELY ANEXA NR.2 la H.C.L. nr. / 2019 PROPUNERE ORGANIGRAMĂ PE ANUL 2019 CONSILIUL LOCAL — 1. PRIMAR 1] AL MUN. TIMIŞOARA CONSILIUL ARTISTIC DIRECTOR 1 CONSILIUL ADMINISTRATIV , l DIRECTOR ADJUNCT DIRECTOR ADJUNCT ARTISTIC 1 TEHNIC 1 CONTABIL ŞEF Pa + + Serviciu Secretariat Artistic, Marketing şi Impresariat Serviciu Creaţie Artistică Birou Administrativ de Specialitate Serviciu Tehnic Scenă Serviciu Întretinere Productie Birou Financiar Contabil Compartiment Audit Public Intern m |Compartiment Achiziţii Publice | <—— Ha 3 N a Ha n a a a 41 2 5 2 10 12 5 4 [TOTAL FUNCŢII din care: 124 Oficiu Organizare scen 1 Funcţii de conducere 12| a „E 2, af vai , 12 Formaţie Muncitori 1 11 Pan AN Total funcţii de execuţie a "n = 5 To DI Balăzs Attila Na Preşedintele Consiliului Administrativ al Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely

Atasament: Rof_Teatrul_Maghiar.pdf

ANEXĂ nr.1 La Hotărârea nr. / 2019 REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A TEATRULUI MAGHIAR DE STAT „CSIKY GERGELY” DIN TIM CAPITOULUL I. DISPOZIȚII GENERALE Articolul 1. Prezentul Regulament stabileşte modul de organizare şi funcţionare a Teatrului Maghiar de Stat „Csiky Gergely” Timişoara, denumit în continuare Teatrul, stabileşte regulile de funcţionare, normele de conduită, drepturile şi obligaţiile angajaţilor acesteia. Articolul 2. Denumirea, sediul şi funcţionarea Teatrului (1) Denumirea Teatrului este TEATRUL MAGHIAR DE STAT „CSIKY GERGELY”, Sediul este în Mun. Timişoara, str. Mărăşeşti nr.2, cod poştal 300086, cod fiscal 2491141. (2) Teatrul se află sub autoritatea administrativă a Consiliului Local al Municipiului Timişoara. (3) Teatrul a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului de Miniştri nr. 1853 din 09.12.1957 şi funcţionează în condițiile legii ca instituţie de spectacole, cu personalitate juridică proprie. (4) Teatrul Maghiar de Stat „Csiky Gergely” din Timişoara este instituţie de spectacole de repertoriu. Articolul 3. Structura organizatorică (1) Structura organizatorică, numărul de personal şi bugetul se aprobă prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în raport cu obligaţiile sau cu programele stabilite, astfel încât să se asigure îndeplinirea în mod corespunzător a atribuţiilor şi activităţilor specifice. (2) Structura organizatorică a Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely cuprinde servicii, birouri şi compartimente, constituite în conformitate cu organigrama, anexă la prezentul regulament., după cum urmează: A. Conducerea: 1. Conducerea Teatrului Maghiar de Stat “Csiky Gergely” este asigurată de: e Un Director e Un Director Adjunct Tehnic e Un Director Adjunct Artistic e Un Contabil Şef 2. Consiliu Administrativ cu rol deliberativ Preşedinte- Directorul Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely Membrii: - reprezentantul autorităţii administraţiei publice locale, numit de aceasta - reprezentantul ordonatorului de credite desemnat de acesta - Contabil Şef

- Director Adjunct Artistic - Director Adjunct Tehnic - Şef Birou Administrativ de Specialitate - un reprezentant al salariaţilor/delegatul sindicatului. 3. Consiliul Artistic cu rol consultativ constituit prin decizia Directorului din personalul de specialitate artistică, şi două persoane din afara Teatrului: un specialist în domeniu (critic/dramaturg) şi o persoană din comunitate. B. Servicii, birouri, alte compartimente şi subordonarea lor: 1. Conducere Director Adjunct Artistic Director Adjunct Tehnic Contabil Şef Membrii conducerii subordonați Directorului 2. Biroul Administrativ de specialitate Şef Birou Consilier Juridic Referent — inspector resurse umane Referent — secretariat Referent — arhivar Referent — SSM — specialist în apărarea împotriva incendiilor şi managementul deşeurilor şi mediu Birou subordonat Directorului 3. Compartiment de Audit public intern 2 x Auditor Compartiment subordonat Directorului 4.Compartiment achiziții publice Referent — achiziţii publice Referent — aprovizionare Compartiment subordonat Directorului 5. Serviciul Secretariat Artistic Marketing şi Impresariat Şef Serviciu 2 x Secretar literar Secretar marketing 2 x Consultant artistic 2 x Secretar PR Secretar artistic Grafician Artist plastic 2 x Impresar artistic Controlor bilete Garderobier Plasator Sală Supraveghetor Sală Servicii subordonate Directorului Adjunct Artistic

6. Serviciu Creație Artistică Șef Serviciu 27 x Actor 6 x Actor mănuitor păpuşi Actor - studii medii 2 x Regizor artistic Scenograf Maestru de studii muzicale Maestru corepetitor Coregraf Sufleor 7. Serviciul Întreţinere -Producţie Şef Serviciu 7 x Muncitor din activitate specifică instituţiei de spectacole (tâmplar, lăcătuş, croitor, pictor executant, cizmar, tapiţer, sudor, electrician întreținere) Butafor 2 x Şofer Îngrij 1tor 8. Serviciu Tehnic Scenă Şef Serviciu 3 x Regizor scenă culise 2 x Operator lumini imagine 3 x Operator sunet Maestru lumini — sunet Iluminist scenă Servicii subordonate Directorului Adjunct Tehnic 9. Oficiu Organizare Scenă Şef Oficiu Peruchier Machior 4 x Recuziter 2 x Muncitor din activitate specifică instituţiei de spectacole (costumier) Oficiu subordonat Șefului Serviciu Tehnic Scenă 10. Formaţie muncitori Şef formaţie 12 x Muncitor din activitate specifică instituţiei de spectacole (mânuitor montator decor) Formaţie subordonat Șefului Oficiu Organizare Scenă 11, Birou Financiar- Contabil Șef Birou Referent- casier Referent- financiar Referent - salarizare Referent — evidenta magazia centrală Referent vânzător bilete CAPITOLULII. Birou subordonat Contabilului Şef

ATRIBUŢII ŞI ACTIVITĂŢI SPECIFICE Articolul 4. Drepturile şi obligaţiile Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în continuare Autoritate: (1) Autoritatea are, în principal, următoarele drepturi: a) să efectueze anual evaluarea managementului, conform contractului de management, în condiţiile legii; b) să solicite Directorului prezentarea raportului de activitate, în termen de 15 zile lucrătoare de la depunerea situaţiilor financiare anuale; c) să diminueze sau să majoreze remuneraţia Directorului, în funcţie de rezultatul fiecărei evaluări, raportat la obiectivele şi criteriile de performanță stabilite în contract de management; d) să reanalizeze sumele necesare realizării programului, în raport cu angajamentele propuse de Director în proiectul de management, şi să negocieze anual programul minimal; e) să negocieze anual remuneraţia Directorului; ) să verifice periodic, prin compartimentul specializat, condiţiile prevăzute de legislaţie pentru încadrarea şi păstrarea statutului de instituţie de repertoriu. (2) Autoritatea are, în principal, următoarele obligaţii: a) să acorde Directorului toate drepturile care decurg din contractul de management şi din lege; b) să asigure Teatrului subvenţiile bugetare necesare pentru plata remuneraţiei Directorului, prevăzută din contractul de management; c) să reanalizeze periodic sumele necesare realizării programelor, în raport cu valorile propuse în proiectul de management; d) asigură Directorului, în limita prevederilor legale şi ale contractului de management, deplină libertate în organizarea, gestionarea şi conducerea activităţii Teatrului. c) asigură Teatrului potrivit legii, bugetul necesar pentru remunerarea personalului şi pentru realizarea şi prezentarea cel puţin a producţiilor artistice din cadrul programului minimal. f) promovează hotărârile de consiliu referitoare la Teatru (aprobarea ROF-ului, aprobarea Organigramei şi altele) în conformitate cu prevederile legale; 8) elaborează prin compartiment specializat, politica/strategia culturală locală, în baza legislaţiei privind domeniul cultural, în conformitate cu politica guvernamentală în domeniul culturii respectiv obligaţia Teatrului să-şi definească politica/misiunea şi obiectivele organizaționale altfel încât să îndeplinească politica/strategia culturală locală, să respecte legislaţia specifică instituțiilor de spectacole cu urmărirea satisfacerii nevoilor comunităţii locale în care îşi desfăşoară activitatea, etc.; Articolul 5. Teatrul îndeplineşte următoarele atribuții: a) promovează cultura teatrală pentru publicul de Teatru, în general, şi pentru minoritatea maghiară şi publicul de expresie maghiară, în special; b) promovează prin mijloace specifice artei teatrale valorile dramaturgiei universale şi autohtone, precum şi valorile culturii maghiare din România; c) promovează cunoaşterea fenomenului artistic din România în ţară şi străinătate; d) contribuie la răspândirea şi dezvoltarea valorilor artistice autentice.

c) elaborează propriile regulamente de organizare şi funcţionare, care se aprobă, potrivit legii, de către Autoritate. Articolul 6. Obiectul de activitate (1) În exercitarea atribuţiilor din articolul precedent, Teatrul desfăşoară următoarele activităţi şi acţiuni specifice: a) realizează spectacole de teatru profesionist atât pentru persoanele aparţinând minorităţii maghiare cât şi pentru alţi spectatori asigură montarea de spectacole de diverse facturi, pentru toate categoriile de spectatori; b) organizează şi participă la evenimente şi acţiuni cultural artistice; c) colaborează şi realizează proiecte comune cu artişti şi instituţii din ţară şi străinătate; d) participă la turnee, festivaluri şi alte manifestări artistice organizate în ţară şi străinătate. (2) după caz, în desfăşurarea activităţilor prevăzute la alin, (1), Teatrul poate pune la dispoziţia spectatorilor interesaţi servicii de traducere simultană în limba română. (3) realizează activități de impresariere a propriilor producţii artistice (4)Teatrul are deplină autonomie în stabilirea și realizarea programelor proprii, în consens cu politicile culturale ale autorităților centrale sau locale, concepute pentru a răspunde nevoilor comunităţii. (5) în desfăşurarea activităților şi acţiunilor specifice din alin.(1), Teatrul îndeplineşte şi activitate de transport rutier, CAPITOLUL III. CONDUCEREA, ORGANIZAREA ȘI PERSONALUL Articolul 7. Directorul a) Directorul îndeplineşte, în condițiile legii, următoarele atribuţii principale: 1) adoptă măsuri în vederea îndeplinirii prevederilor bugetului anual de venituri şi cheltuieli al Teatrului, pentru dezvoltarea şi diversificarea surselor de venituri extrabugetare, în condiţiile reglementărilor legale în vigoare; 2) selectează, angajează, promovează, sancţionează şi concediază personalul salariat, în condiţiile legii; 3) stabileşte atribuţiile de serviciu pe compartimente ale personalului angajat, conform regulamentului de organizare şi funcţionare al Teatrului, precum şi obligațiile profesionale individuale de muncă ale personalului de specialitate, aprobate prin fişele de post; 4) încheie acte juridice de conservare, administrare sau dispoziţie în numele şi pe seama Teatrului, în condiţiile legii; 5) exercită drepturile şi responsabilitățile care fac obiectul contractului de management în interesul Teatrului. Directorului îi sunt interzise orice activităţi şi manifestări de natură să prejudicieze interesul şi prestigiul Teatrului. 6) păstrează cu rigurozitate confidențialitatea asupra datelor şi informaţiilor referitoare la activitatea Teatrului, care au un astfel de caracter sau care sunt stabilite ca având un astfel de caracter de către autoritate. 7) realizează obligaţiile asumate prin contractul de management potrivit termenilor şi condiţiilor acestuia şi cu respectarea prevederilor legale. 8) elaborează și propune spre aprobare autorității proiectul de buget al Teatrului;

9) decide asupra modului de utilizare a bugetului aprobat al Teatrului, conform prevederilor contractului de management, cu respectarea prevederilor legale, fiind ordonator de credite pentru bugetul acesteia; 10) negociază clauzele contractelor de muncă, în condițiile legii; 11) negociază clauzele contractelor încheiate conform prevederilor codului civil sau, după caz, conform legilor speciale; 12) dispune, în funcţie de rezultatele evaluării performanțelor profesionale ale salariaţilor, menţinerea, diminuarea sau creşterea drepturilor salariale ale acestora, precum şi alte măsuri legale ce se impun; 13) reprezintă Teatrul în raporturile cu terţii; 14) încheie acte juridice în numele şi pe seama Teatrului, în limitele de competenţă stabilite prin contractul de management. 15) răspunde de elaborarea şi ducerea la îndeplinire a strategici artistice, în activitatea curentă şi în perspectivă; 16) avizează contul de încheiere a exerciţiului bugetar ale Teatrului, şi le supune aprobării Consiliului Administrativ, respectiv Consiliului Local al Municipiului Timişoara; 17) propune spre avizare Consiliului Administrativ şi spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara Regulamentului de Organizare şi Funcţionare cu Organigrama şi Statul de funcţi 18) propune spre aprobare Consiliului Administrativ Regulamentul de Ordine Interioară al Teatrului; 19) urmăreşte şi răspunde de îndeplinirea atribuțiilor stabilite, coordonează şi controlează activitatea personalului angajat, precum şi a colaboratorilor; 20) aprobă listele de premiere ale salariatilor Teatrului, ținând seama de criteriile legale care stau la baza acestor atribuiri de prime; 21) decide asupra acordării premiilor salariaţilor pentru rezultate deosebite obţinute în activitate; 22) evaluează şi acceptă ofertele delegate, donaţii sau sponsorizări; 23) deleagă exercitarea atribuţiilor subordonaţilor direcţi prin Dispoziţii, Regulamentul de organizare şi funcţionare, respectiv prin fişele postului; 24) alte competențe încredințate prin ordin/hotărâre a ordonatorului principal de credite al autorităţii. b) Directorul este asistat în activitatea sa de următoarele organisme: e Consiliul Administrativ- cu rol deliberativ e Consiliul Artistic - cu rol consultativ c) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Directorul poate fi ajutat de unul sau de doi Directori adjuncţi, după caz, în funcţie de specificul şi complexitatea activităţii Teatrului, potrivit organigramei şi statului de funcţii aprobate de Autoritate. d) Directorul poate îndeplini atribuţii stabilite prin contractul de management, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a Teatrului sau altele prevăzute de lege. e) În exercitarea atribuţiilor sale Directorul emite dispoziții. f) În exercitarea atribuţiei prevăzute la pct. 11), Directorul poate încheia contracte individuale de muncă pe durată determinată cu respectarea prevederilor din Codul muncii şi, după caz, din legile speciale, fără ca durata acestora să depăşească durata contractului de management. g) Salariul de bază ale Directorului se stabileşte în conformitate cu legislația care reglementează managementul instituţiilor publice de cultură. Articolul 8. Director Adjunct Artistic

(1) 2) 6) a) b) c) d) e) 5 8) h) Directorul Adjunct Artistic este direct subordonat Directorului şi face parte din conducerea Teatrului; Directorul Adjunct Artistic este numit de către Director prin dispoziție; Directorul Adjunct Artistic are următoarele atribuții principale: coordonează activitatea artistică a Teatrului şi controlează respectarea strategiei artistice a Teatrului, elaborează programul repertorial pe stagiune controlează evidenţa, întocmirea, întreţinerea şi arhivarea documentelor activităţii artistice controlează coordonarea şi monitorizearea relaţiilor cu mass-media; iniţiază şi dezvoltă relaţiile cu sponsorii; coordonează relaţiile cu grupuri de specialitate din afara Teatrului - educatori, studenți, organizaţii non-profit; răspunde de imaginea promoţională a Teatrului şi coordonează campaniile de promovare pentru producțiile proprii; identifică proiectele Teatrului pentru participarea lor la licitaţii de proiecte în scopul obţinerii finanțărilor nerambursabile i) răspunde de buna organizare şi desfăşurare a activităţii artistice cu ocazia turneelor şi deplasărilor j) întocmeşte studii de prospectare a cerinţelor “pieţii culturale”, adună informaţii de care urmează a se ţine seama la elaborarea programelor cultural-artistice ale Teatrului. k) verifică procedurile de lucru şi de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislației în vigoare şi înaintează spre aprobare Directorului l) stabileşte atribuţiile angajaţiilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizări fişelor posturilor. Articolul 9, Directorul Adjunct Tehnic (1) Directorul Adjunct Tehnic este direct subordonat Directorului şi face parte din conducerea Teatrului (2) Directorul Adjunct Tehnic este numit de către Director prin dispoziţie. (3) În lipsa Directorului preia atribuţiile şi competențele conducătorului Teatrului; (4) Directorul Adjunct Tehnic îndeplineşte următoarele atribuţii: a) b) c) d) 5 întocmeşte planurile de reparaţii curente, reparaţii capitale şi investiţii privind instalaţiile, imobilul şi interioarele acestuia, planifică în limitele fondurilor alocate aceste reparații, stabilind oportunitatea şi prioritățile; supune spre aprobare Consiliului Administrativ planurile de reparații curente, reparaţii capitale şi de investiţii, la începutul fiecărui an; urmăreşte şi ia măsuri pentru respectarea dispoziţiilor legale cu privire la funcţionarea în deplină siguranţă a utilajelor şi instalaţiilor, răspunzând de îndeplinirea normelor ISCIR; organizează și participă la recepționarea lucrărilor executate de terţi, precum şi a diferitelor instalaţiilor tehnice; asigură și ia măsuri pentru funcţionarea în bune condiții a tuturor instalaţiilor Teatrului, încălzire, ventilaţie şi aer condiționat, apă şi canal, electricitate, ascensoare, securitatea şi sănătatea muncii, având grija planificării reviziilor tehnice şi reparării oportune a acestora; dispune şi ia toate măsurile legale pentru paza şi securitatea Teatrului;

8) h) j) K) participă la întocmirea contractelor, verificarea devizelor, verificarea caietelor de sarcini, la precizarea, motivarea şi susţinerea poziției Teatrului la şedinţele de consiliere privind lucrările executate sau care urmează a se efectua în cadrul Teatrului; participă la procesul de pregătire şi prezentarea spectacolelor cuprinse în repertoriul Teatrului, organizând activitatea atelierelor de producție, urmărind desfășurarea în bune condiţii a procesului de producţie de la lansare prin aprobarea devizelor şi până la premiera spectacolului; răspunde de buna organizare şi desfăşurare a activităţii deservire scenă, a transportului şi cazării, cu ocazia turneelor şi deplasărilor: verifică procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei în vigoare şi înaintează spre aprobare Directorului; stabileşte atribuţiile angajaţiilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizării fişelor posturilor. Articolul 10. Contabilul Şef (1) Contabilul Șef este subordonat direct Directorului, este numit de către Director prin dispoziţia Directorului Teatrului aprobat de către ordonatorul principal de credite, (2) Contabilul Şef indeplineste urmatoarele atributii : a) b) c) d) e) 5 8) i D 1) k) m) n) coordonează direct activitatea Serviciul financiar, organizează şi răspunde de efectuarea înregistrărilor financiar-contabile; organizează şi răspunde de efectuarea inventarierilor periodice ale patrimoniului Teatrului; propune măsuri pentru îmbunătăţirea activității financiar-contabile a Teatrului: participă în mod nemijlocit la elaborarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Teatrului; asigură respectarea legislaţiei în vigoare privind utilizarea şi integritatea mijloacelor materiale şi băneşti ale Teatrului verifică corectitudinea sumelor solicitate în cererile de credite bugetare şi încadrarea acestora în volumul creditelor aprobate; verifică şi avizează utilizarea judicioasă a resurselor financiare ale Te eatrului, verifică şi avizează contractele, convențiile şi înțelegerile care angajează răspunderea patrimonială a Teatrului; elaborează proceduri de lucru pentru activitatea, recepţie şi consum în acord cu prevederile legale şi în funcţie de specificitatea compartimentului aprovizionat a.î, să se asigure condiţii corespunzătoare fiecărei activităţi din Teatru. coordonează activitatea magazici centrale, va lua măsuri să comunice în scris gestionarului numele şi funcţia persoanelor în drept să semneze sau să vizeze actele de eliberare a bunurilor, precum şi specimenele de semnătura ale acestora; îndeplineşte alte atribuții specifice funcţiei pe care o ocupă, potrivit legii. organizează controlul financiar preventiv propriu în cadrul Biroului Financiar, în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999, cu modificările ulterioare, privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată. Persoana care exercită controlul financiar preventiv propriu nu trebuie să fie implicată, prin sarcinile de serviciu, în efectuarea operaţiunii supuse controlului financiar preventiv propriu; întocmeşte rapoarte lunare cu privire la situaţia economico-financiară cu interpretări ale datelor financiar contabile potrivit cerințelor Managerului; verifică procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit 8

legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului (3) Contabilul Şef îndeplineşte orice alte atribuții stabilite de către Director, potrivit legii si care sunt compatibile cu activitatea financiară din instituțiile bugetare. Articolul 11. Consiliul Administrativ (1) În cadrul Teatrului funcţionează Consiliul Administrativ, cu rol deliberativ, este numit prin dispoziţia Directorului. (2) Consiliul Administrativ se întruneşte ori de câte ori este nevoie pentru îndeplinirea atribuțiilor sale la convocarea preşedintelui sau la cererea a cel puţin patru membri ai Consiliului Administrativ. (3) Convocarea membrilor se face cu cel putin 72 de ore înainte de şedinţă, exceptând situaţiile de forţă majoră justificate. (4) Se va comunica ordinea de zi membrilor şi aceştia vor avea acces la documentele privind problemele profesionale, economice, sociale sau culturale puse în discuţie. (5) Consiliul se întruneşte în mod valabil în prezenţa preşedintelui şi a cel puţin patru din membrii săi. (6) Hotărârile Consiliului Administrativ se iau cu majoritatea voturilor membrilor prezenti, dar nu mai putin de jumătate plus unul din numărul total al membrilor; (7) Consiliul Administrativ îndeplineşte următoarele atribuţii: a) analizează proiectele de hotărâri referitoare la activitatea artistică a Teatrului, cu luarea în considerare a avizelor acordate de Consiliul Artistic, şi aprobarea sau, după caz, restituirea lor, însoţite de observaţii şi propuneri motivate, în vederea modificării. b) adoptă hotărâri în acord cu prevederile contractului de management al Directorului Teatrului. c) analizează şi aprobă proiectele de hotărâri în conformitate cu procedurile interne prevăzute în regulamentul de organizare şi funcţionare a Teatrului. d) aprobă proiectele bugetului propriu şi al contului de încheiere al exerciţiului bugetar întocmit de contabilul șef; e) aprobă Regulamentul de Ordine Interioară al Teatrului, la propunerea Directorului; ) propune Consiliului Local înstrăinarea mijloacelor fixe din patrimoniu, altele decât bunurile imobile, precum şi asupra concesionării sau închirierii de bunuri prin licitaţie publică, organizată în condiţiile legii; 8) acordă consultanţă cu privire la proiectul de buget propriu şi al contului de încheiere a exerciţiului bugetar h) înaintează Directorului propruneri privitoare la Regulamentul de Ordine Interioară al Teatrului i) acordă consultanţă cu privire la structura organizatorică, la organigrama şi la statul de funcții; j) formulează propruneri pentru îmbunătățirea activităţii, pe care le prezintă Directorului. k) formulează propuneri privind modificarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare; ) formulează recomandări cu privire la înstrăinarea mijloacelor fixe din patrimoniu, altele decât bunurile imobile, precum şi la concesionarea sau închirierea de bunuri prin licitaţie publică, organizată în condiţiile legii, Articolul 12 Consiliul Artistic

(1) În cadrul Teatrului funcţionează Consiliul Artistic ca organ de specialitate cu rol consultativ înfiinţat prin dispoziţia Directorului, cu următoarele atribuţii: a) formulează propuneri privind strategia culturală a Teatrului, a programelor şi proiectelor culturale; b) avizează proiectul de repertoriu al Teatrului; c) vizionează repetițiile spectacolelor în pregătire, face evaluarea calităţii acestora; d) urmăreşte şi analizează activitatea artistică din Teatru, semnalând conducerii Teatrului problemele constatate; e) evaluează proiectele artistice ce au fost desfăşurate, analizând nivelul de performanţă artistică dobândită şi formulând, după caz, propuneri de îmbunătăţire a activităţii; f) acordă la solicitare asistenţă de specialitate în domeniul de activitate al Teatrului; 8) avizează lista sarcinilor complementare pentru personalul artistic de specialitate; h) îndeplineşte alte atribuții stabilite de conducerea Teatrului. i) veghează la menţinerea calității artistice a reprezentaţiilor şi a prestigiului actorilor; j) înaintează spre aprobare Directorului propunere privind atribuţiile Consiliului Artistic precum şi modificări privind Regulamentului de Funcţionare al Consiliului Artistic. (2) Consiliul Artistic este format dintr-un număr de 7 — 9 membri, numiţi prin decizia Directorului. La prima şedinţă membrii Consiliulului Artistic aleg un preşedinte şi un secretar şi înaintează spre aprobare Directorului Regulamentul de Funcţionare, (3) Consiliul Artistic se întruneşte ori de câte ori este nevoie la convocarea preşedintelui ori a Directorului Teatrului. Articolul 13. Organizarea (1) Organizarea Teatrului, structura organizatorică şi numărul de posturi sunt stabilite prin organigramă şi stat de funcţii aprobate de Autoritate. (2) Atribuţiile corespunzătoare compartimentelor funcţionale sunt cele stabilite prin Regulamentul de Organizare şi funcţionare aprobat de către autoritate. (3) Atribuţiile corespunzătoare funcţiilor se stabilesc prin fişele posturilor aprobate de Director avizate de şefii ierarhici superiori . (4) Teatrul poate recurge la externalizarea, în condiţiile legii, a unor servicii, inclusiv a celor tehnice, administrative şi de producţie; (5) Sporul pentru condiţii grele de muncă şi periculoase sau vătămătoare prevăzut de lege se acordă, în funcţie de numărul de repetiţii generale şi spectacole/concerte susţinute în luna anterioară, conform timpului efectiv lucrat în aceste condiții, după cum urmează: (5.1.) Sporul pentru condiții grele de muncă, în cuantum de 15%, din salariul de bază, pentru personalul contractual din cadrul Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely Timişoara încadrat pe Anexa nr. IIl- Familia ocupațională de funcţii bugetare CULTURĂ din Legea nr. 153/2017 actualizată după cum urmează: Nr. Crt. Denumire serviciu funcţia I Serviciu Creație Artistică Actor , actor mânuitor păpuși, regizor artistic, scenograf, maestru corepetitor,maestru studii muzical, coregraf, sufleor 2 e Serviciu Tehnic Scenă Regizor scenă culise, operator imagine, e Serviciu Întreţinere Producţie | operator sunet, maestru sunet, iluminist e Oficiu Organizare Scenă scenă, muncitori din activitatea specifică e Formatie Muncitori instituțiilor de spectacole sau concerte, recuziter, peruchier, macheor, controlor 10

bilete, garderobier, plasator sală,supraveghetor sală, (5.2) Sporul pentru condiții periculoase sau vătămătoare în cuantum de 12 % din salariul de bază, pentru personalul contractual din cadrul Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely Timişoara, încadrat pe Anexa nr. III — Fmilia ocupaţională de funcţii bugetare CULTURĂ din Legea nr. 153/2017 actualizată după cum urmează: Nr. Crt. Denumire compartiment funcţia I Conducere Director / Manager, director adjunct, şef serviciu, şef birou, şef formaţie muncitori 2 Serviciu Secretariat Artistic, Marketing şi | Consultant artistic, secretar Impresariat literar, secretar artistic, secretar PR, Impresar artistic, artist plastic, grafician (6) Sporurile, majorările şi stimulentele prevăzute la alin. (5) se pot acorda numai în limitele bugetului aprobat. Articolul 14. Personalul d) (2) B) (4) 65) (6) (7 = Angajarea Directorului se face în urma organizării unui concurs de proiecte de management, prin contract de management conform prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 cu modificările ulterioare. Funcţionarea Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gegely se asigură de către personalul artistic, tehnic şi administrativ, care îşi desfăşoară activitatea în baza contractelor individuale de muncă, a celor încheiate potrivit prevederilor legale privind dreptul de autor şi drepturile conexe sau în baza unor contracte reglementate de Codul civil Durata contractelor încheiate potrivit prevederilor legale privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi a celor reglementate de Codul civil poate fi stabilită inclusiv pe stagiune ori pe program, proiect sau acţiune culturală şi poate fi prelungită prin acordul părţilor Personalul este structurat pe funcţii de conducere şi de execuţie pe categorii de activităţi: de specialitate şi de deservire. Pe durata stagiunii, personalul artistic de specialitate angajat în Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gegely poate încheia contracte conform prevederilor legale privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu alte instituţii sau companii de spectacole sau concerte, numai cu acordul conducerii instituției. Acordul prevăzut la alin. (5) poate fi dat în una dintre următoarele modalităţi: a) suspendarea contractului individual de muncă pe durata derulării contractului privind dreptul de autor şi drepturile conexe, în condiţiile ultimei teze a art. 54 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b) menţinerea contractului individual de muncă dacă derularea contractului privind dreptul de autor şi drepturile conexe nu afectează îndeplinirea atribuțiilor stabilite prin fişa postului. Personalul angajat poate încheia mai multe contracte individuale de muncă cu Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gegely sau cu alte instituţii ori companii de spectacole sau concerte cu respectarea prevederilor legale în vigoare şi cu acordul prealabil al conducerii instituţiei. 11

(8) Pentru personalul Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gegely, contractul individual de muncă se încheie pe perioadă nedeterminată sau pe durata determinată, inclusiv pe stagiune ori pe producţie artistică, în conformitate cu dispoziţiile art. 82 alin. (1) şi art. 83 lit. h) din Legea nr, 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. (9) Încadrarea personalului din Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gegely potrivit alin. (8) se face pe bază de concurs ori de examen, organizat în condiţiile legii. (10) În cazul contractelor individuale de muncă încheiate pe durată determinată, angajarea se poate face şi în mod direct, prin acordul părţilor. (11) Datorită specificului activităţii, încheierea contractelor individuale de muncă pe durată determinată se poate face şi prin derogare de la prevederile art. 82 alin. (3)-(5) şi ale art. 84 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.. (10) Prin derogare de la prevederile art. 7 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sancţionarea tuturor formelor de discriminare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 48/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, conditionarea ocuparii unei functii de specialitate artistica pe criterii de varsta, sex ori calitati fizice în Teatru se face conform specificului si intereselor Teatrului si nu constituie contraventie, (11) In vederea asigurarii continuitatii actului artistic pe durata stagiunii, partile pot prevedea, în contractele incheiate în conformitate cu punctul alin.b şi punctul 8, clauze speciale privind conditiile de încetare a raporturilor de munca, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. (12) Activitatea personalului artistic si tehnic din cadrul Teatrului se normeaza potrivit fisei postului. (13) Programul de lucru al personalului artistic si tehnic din cadrul Teatrului este repartizat inegal, fiind specificat ca atare în contractul individual de munca. (14) Pentru personalul artistic si tehnic din Teatru, zilele de sambata, duminica si, dupa caz, zilele de sarbatoare legala sunt considerate zile lucratoare, repausul saptamânal putând fi acordat în alte zile ale saptamânii. (15) Zilele de repaus şi zilele de sărbătoare legală care nu au putut fi acordate vor fi recuperate în lunile urmatoare, compensate potrivit prevederilor Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, sau adăugate zilelor de concediu. (16) Concediul anual de odihnă pentru personalul din Teatru se acorda, de regulă, în vacanţa dintre stagiuni. (17) Personalul are obligația să îşi realizeze sarcinile cu loialitate faţă de Teatru în conformitate cu fişa postului, să respecte disciplina şi normele de comportament şi totodată să-şi acorde sprijin şi să se suplinească în serviciu pentru îndeplinirea în bune condiții a atribuţiilor profesionale. (18) Normele interne de organizare se stabilesc prin Regulamentul de Ordine Interioară. (19) Acordarea drepturilor băneşti sau de altă natură se face potrivit funcţiei şi pregătirii profesionale, în condiţiile şi cu respectarea Codului Muncii, a legislaţiei privitoare la salarizarea ori remunerarea personalului plătit din fonduri publice, respectiv a legilor speciale incidente instituţiilor publice de spectacole şi concerte sau a altor acte normative aplicabile. 20) Personalul angajat în baza unor contracte individuale de munca pe durata determinata, care nu are domiciliul în Timişoara si nu beneficiază de locuinţă de serviciu, poate primi din bugetul Teatrului o indemnizație lunară forfetară neimpozabilă, în cuantum de până la 50% din salariul mediu net pe economie, pentru a-si asigura cazarea. 21) Personalul are obligația să aibă o conduită activă și preventivă; 12

Articolul 15. Obiectul de activitate şi atribuțiile compartimentelor 1. Serviciul Secretariat Artistic-Marketing -Impresariat condus de un Şef Serviciu Acest serviciu îndeplineşte funcţia de documentare urmărind tendinţele din domeniu precum şi funcţia de promovare a imaginii Teatrului, accentuarea rolului şi renumelui pe plan local şi regional: a) Obiectul de activitate: Documentarea activităţii artistice, urmărirea tendinţelor din domeniu precum şi funcţia de promovare a imaginii Teatrului, accentuarea rolului şi renumelui pe plan local, regional şi internaţional b) Atribuţii: elaborează strategia artistică a Teatrului, întocmeşte programul repertorial pe stagiune asigură evidenţa, întocmirea, întreţinerea și arhivarea documentelor activității artistice întocmeşte caietul program la indicaţia şefului ierarhic superior întocmeşte şi întreţine fişele artistice asigură coordonarea relaţiilor cu mass-media; concepe şi pune la dispoziţia presei comunicate de presă şi alte tipuri de materiale informative, furnizează răspunsurile la întrebările şi anchetele jurnaliştilor, monitorizează materialele de presă referitoare la Teatru; mediatizează programul cultural al Teatrului prin presă, radio, televiziune şi alte mijloace, anunțând la timp schimbările survenite; organizează conferințele de presă ori de câte ori este necesar; coordonează serviciile grafice şi fotografice ale Teatrului; menţine relaţiile cu sponsorii; sprijină activităţile cu clienţii şi potenţialii clienţi prin activităţi de promovare a „pachetului” de produse culturale ale Teatrului; coordonează tipăriturile Teatrului, incluzând: rapoarte anuale, declaraţii, pliante ale Teatrului şi serviciilor sale; coordonează relaţiile cu grupuri de specialitate din afara Teatrului - educatori, studenţi, organizaţii non-profit; . asigură imaginea promoţională instituţională şi sprijină campaniile de promovare pentru producţiile proprii; identificarea grupurilor ţintă pentru proiectele Teatrului atât ca public cât şi sursă de venit. întocmeşte studii de prospectare a cerințelor “pieţii culturale” adună informații de care urmează a se ţine seama la elaborarea programelor cultural artistice ale Teatrului asigură activitatea de impresariat-organizare — difuzare spectacole asigură un număr cât mai mare de spectatori la reprezentațiile Teatrului la sediu şi în deplasări; răspunde de instalarea şi distribuirea materialelor publicitare ale spectacolelor Teatrului, precum şi de adunarea materialelor publicitare care trebuie recuperate în deplasări şi turnee (cu sprijinul muncitorilor de scenă), în conlucrare cu secretarul literar şi secretarul relaţii publice; şef serviciu: întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituțiilor publice de cultură. 13

e stabileşte atribuțiile angajaţilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizării fişelor posturilor e elaborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului e asigură activitatea de primire a publicului 2. Serviciul Creație Artistică este condus de către un Șef Serviciu Acest serviciu îndeplineşte funcţia de consultanță, creație şi interpretare artistică este compus din artişti, creatori (regizor, scenograf, maestru studii canto, maestru corepetitor, coregraf), artişti interpreţi (actori, actor mânuitor păpuşi): a) Obiectul de activitate: Realizarea spectacolulului de teatru într-un proces de creaţie individual-colectivă prin punerea în scenă şi susţinerea spectacolelor din repertoriul Teatrului b) Atribuţii: + realizează spectacolul de Teatru într-un proces de creaţie individual-colectivă. e depune toate diligentele pentru păstrarea şi ridicarea calităţii artistice a spectacolelor, începând cu premiera şi apoi în toate reprezentațiile de la sediu, din deplasări sau turnee; e asigură punerea în scenă a spectacolelor stabilite, pentru repertoriul stagiunii Teatrului; + respectă orele de începere a repetițiilor și spectacolelor, prezentându-se înainte pentru orice alte preparative şi valorificarea la maximum a orelor afectate pentru desfăşurarea repetițiilor sau a altor acţiuni în care sunt implicaţi; + conlucrează cu Serviciul Secretariat Artistic-Marketing-Impresariat pentru susţinerea programului cultural al Teatrului, anunțând la timp toate schimbările survenite în activitatea lor. + răspunde de respectarea regulilor de protecţie a muncii şi informează şeful ierarhic ori de câte ori consideră că acestea nu pot fi respectate în mânuirea accesoriilor de scenă; o şefserviciu: + întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituțiilor publice de cultură, e stabileşte atribuţiile angajaţiilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizări fişelor posturilor e claborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului + răspunde de activitatea destinată prevenirii şi stingerii incendiilor, de securitate şi sănătatea muncii potrivit normelor legale în vigoare; 3. Serviciul Tehnic Scenă este condus de către un Şef Serviciu, a) Obiectul de activitate: Deservirea tehnică de scenă a activităţii de creaţie privind iluminarea şi sonorizarea scenică precum şi regizoratul scenă culise b) Atribuţii: 14

e asigură asistenţa muncii de creație, sunt partenerii responsabili ai celor din Serviciul Creaţie Artistică şi Serviciul Tehnic Scenă. + îşi aduce contribuţia, prin activitățile specifice desfăşurate, alături de personalul artistic, la realizarea spectacolelor şi menţinerea calităţii lor artistice, prin asigurarea sonorizării şi luminii de sceniă. + se ocupa in mod direct de instalarea echipamentului de lumini, sunet, proiectii video, pentru fiecare spectacol şi repetiţii generale. + personalul din acest serviciu ia zilnic cunoştinţă de programul de repetiții, spectacole sau alte acţiuni programate pe Ordinul de lucru zilnic şi participă la repetiţii, spectacole şi alte acţiuni ale Teatrului, atât la sediu, cât şi în deplasări, turnee în ţară sau străinătate; e respectă planul de montare al scenografiei + răspunde de respectarea regulilor de securitate şi sănătate şi informează şeful ierarhic superior ori de câte ori consideră că acestea nu pot fi respectate în exercitatea atribuțiilor de serviciu. o șefserviciu: * întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituțiilor publice de cultură. + stabileşte atribuţiile angajaţiilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizări fişelor posturilor + claborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului 4. Oficiu Organizare Scenă — condus de Șef Oficiu a) Obiectul de activitate: Asistenţa actorilor privind costumele, machiajul, recuzita, decorul. b) Atribuţii: e respectă planul de montare al scenografiei e răspunde de depozitarea corectă a bunurilor din gestiune. + răspunde de întreţinerea şi pregătirea costumelor și recuzitei pentru toate spectacolele. + răspunde de respectarea regulilor de securitate şi sănătate şi informează şeful ierarhic superior ori de câte ori consideră că acestea nu pot fi respectate în exercitatea atribuţiilor de serviciu; o asigură activitatea de primire a publicului * asigură activitatea de machior-peruchier conform indicaţiilor regizorului şi scenografului. + răspunde de respectarea regulilor de securitate şi sănătate şi informează şeful ierarhic superior ori de câte ori consideră că acestea nu pot fi respectate în exercitatea atribuţiilor de serviciu. 5. Formaţie Muncitor - este condus de un Şef Formaţie Muncitori, a) Obiectul de activitate: Montarea scenei şi spaţiului spectacular conform scenografiei la toate spectacolele şi repetițiile. b) Atribuţii + ia zilnic cunoştinţă de programul de repetiţii, spectacole sau alte acţiuni programate pe Ordinul de lucru zilnic; * participă la repetiţii, spectacole şi alte acţiuni ale Tearrului, atât la sediu, cât şi în deplasări, turnee în ţară sau străinătate; e mânuieşte decorul ca atribuţie principală. e răspunde de depozitarea corectă a bunurilor din gestiune. e răspunde de respectarea regulilor de securitate şi sănătate şi informează şeful ierarhic superior ori de câte ori consideră că acestea nu pot fi respectate în exercitatea atribuţiilor de serviciu. 6. Biroul Administrativ de Specialitate- condus de Șef Birou a) Obiectul de activitate:

Asigurarea legalitatății tuturor documentelor emise de către compartimentele funcţionale. Îndeplinirea prevederilor legale privind organizarea şi desfă-şurarea concursurilor pentru angajarea şi promovarea salariaților precum şi în adoptarea deciziilor de desfacere a contractelor de muncă Monitorizarea, arhivarea tuturor documentelor oficiale ale Teatrului precum şi documentele din circuitul inern. b) Atribuţii: - Consilier juridic: Activitatea juridică se desfăşoară conform prevederilor Legii nr. 514/2003 privind organizarea şi exercitarea profesiei de consilier juridic precum şi a statutului profesiei de consilier juridic Reprezentarea în faţa instanţelor judecătoreşti sau arbitraj, pentru soluţionarea cauzelor litigioase, pe baza împuternicirii date de către Directorul Teatrului. - Referentul de resurse umane asigură organizarea și desfăşurarea concursurilor pentru angajarea şi promovarea în funcţii a salariaților precum şi emiterea dispoziţilor de desfacere a contractelor de muncă. întocmeşte documentele în vederea recrutării, încadrării, promovării, sancţionării salariaților sau a formelor legale de modificare sau desfacere a contractelor individuale de muncă, potrivit legii; ţine evidenţa muncii prin intermediul registrului general de evidenţă a salariaţilor (Revisal) în formă electronică conform legislaţiei în vigoare; verifică îndeplinirea condiţiilor de pensionare şi întocmeste dosarele de pensionare; asigură secretariatul concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante; elaborează materiale de analiză, sinteză şi statistică privind personalul, sporuri şi alte drepturi salariale; gestionază fişele posturilor şi fişele anuale de evaluare a perfomanţelor profesionale individuale. - Referentul — secretariat asigură asistenţă Directorul la toate programele din agenda sa întocmind documentaţiile aferente asigură comunicarea bidirecţională dintre Director şi/sau conducere şi celelate compartimente funcţionale înregistrează, arhivează toate documentele oficiale ale Teatrului precum şi documentele din circuitul intern răspunde de registrul de intrare —ierşiri documente conform procedurilor aprobate de director - Referent — arhivar: arhivează toate documentele oficiale ale Teatrului precum şi documentele din circuitul intern - Referent — inspector sănătate şi securitate în muncă, specialist în apărarea împotriva incendiilor — managementul deseurilor şi mediu coordonează, monitorizează activitatea de protecție și prevenire a riscurilor profesionale din instituție răspunde de aplicarea măsurilor dispuse privind po planul de prevenire şi protecţie ca de securitate şi sănătate în muncă şi - Şef birou: 16

întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituţiilor publice de cultură. stabileşte atribuțiile angajaţiilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizării fişelor posturilor elaborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului informează Directorul sau Consiliul Administrativ asupra deficienţelor constatate de organele de control (pompieri, poliţie, securitatea şi sănătatea munci ş.a.) și propune măsurile necesare pentru eliminarea acestor deficienţe; răspunde şi îndrumă activitatea de sănătate şi securitate în muncă în baza deciziei Directorului şi a normelor legale. 7. Biroul Financiar Contabil este condus de un Şef Birou (cu studii superioare de specialitate economică), a) Obiectul de activitate: Activitatea economico-financiară în conformitate cu dispoziţiile legale inclusiv circuitul documentelor aferente b) Atribuţi e elaborează pe baza programului anual de activitate proiectul de buget şi contul de încheiere al exerciţiului bugetar al Teatrului şi prezintă Consiliului Administrativ spre aprobare. asigură întocmirea la timp şi în conformitate cu dispozițiile legale a tuturor documentelor din circuitul financiar-contabil, achiziţionarea, recepţionarea şi păstrarea bunurilor achiziţionate înregistrează cronologic şi sistematic documentele contabile, prelucrează şi păstrează informaţiilor cu privire la situaţia patrimonială şi rezultatele obţinute; asigură realizarea evidenţei contabile conform capitolelor şi subcapitolelor din clasificaţia bugetară, în cadrul contabilităţii, subvențiile, veniturile proprii, plăţile de casă şi cheltuielile efective, le structurează pe capitole și subcapitole de cheltuieli și, în cadrul acestora, pe articole şi alineate, potrivit bugetului aprobat; întocmirea trimestrială şi anuală a bilanţului şi dării de seamă contabile în structura şi la termenele stabilite de Ministerul Culturii şi Cultelor şi Ministerul Finanţelor Publice; răspunde de respectarea normelor legale cu privire la existența, integritatea şi păstrarea bunurilor de orice fel, utilizarea mijloacelor materiale şi băneşti, efectuarea recepţiilor şi plăţilor, inventarierilor, asigurarea şi constituirea de garanţii, obligaţiile şi răspunderile gestionarului, conducerea evidenţei contabile şi realizarea datelor înscrise în bilanţuri şi conturi de execuţie; ţine evidența angajării, ordonanţării şi lichidării cheltuielilor; întocmirea balanţelor de verificare şi a bilanţurilor contabile prelucrează datele furnizate prin inventarierea anuală, ţine evidenţa mijloacelor fixe a obiectelor de inventar şi a materialelor pe gestiuni; pregăteşte pentru înregistrare, la organele competente, biletele şi abonamentele care vor fi puse în vânzare întocmeşte şi depune la organele competente „cereri de înregistrare a biletelor şi abonamentelor la spectacole ", răspunzând de buna gestionare a acestora până în momentul predării lor la Casa de bilete întocmeşte zilnic evidenţa cantitativ-valorică a stocului de materiale, comparând lunar înregistrările sale cu datele de evidenţă contabilă; primeşte materialele în magazie, verificând cantitățile înscrise în facturi, controlând dacă acestea corespund datelor înscrise în actele însoţitoare, identificând viciile aparente şi semnând de primirea bunurilor; şef birou: 17

e întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituțiilor publice de cultură. e stabileşte atribuţiile angajaţilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizării fişelor posturilor e elaborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului 8. Serviciul Întreţinere - Producţie este condus de către Şef Serviciu a) Obiectul de activitate: e Producţia şi întreţinerea decorurilor şi al costumelor, a recuzitei şi a decoraţiilor scenice e Transport şi manipulare de bunuri b) Atribuţi e asigură fabricarea şi întreţinerea precum şi adaptarea decorurilor şi al costumelor, a recuzitei şi a decoraţiilor scenice, e asigură activităţile de întreţinere şi reparaţii. e participă, prin rotaţie, la acţiuni de curăţenie şi amenajări în jurul Teatrului e asigură activităţile complementare, transport , îngrijire săli, scene, birouri e răspunde de respectarea regulilor de securitate şi sănătate şi informează şeful ierarhic superior ori de câte ori consideră că acestea nu pot fi respectate în exercitatea atribuțiilor de serviciu. e şefserviciu: e întocmeşte rapoarte lunare și anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituțiilor publice de cultură. e stabilește atribuţiile angajaţiilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director și comunică referentului de resurse umane în vederea actualizări fişelor posturilor e elaborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislației aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului 9. Compartiment Audit Public Intern a) Obiectul de activitate: Asigurarea elementelor probante pentru evaluare independentă a proceselor menegementului riscurilor, de control şi de guvernanță precum şi consiliere de îmbunătăţire a proceselor guvernanţei ale instituţiei b) Atribuţii: e elaborează norme metodologice specifice entității publice în care îşi desfăşoară activitatea, cu avizul Autorităţii ; e elaborează proiectul planului multianual de audit public intern, de regulă pe o perioadă de 3 ani, și, pe baza acestuia, proiectul planului anual de audit public intern; e elaborează raportul anual al activităţii de audit public intern; e coordonator compartiment numit: + întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituțiilor publice de cultură. e stabileşte atribuţiile angajaţilor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizării fişelor posturilor e elaborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislației aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului 10. Compartiment Achiziţii publice a) Obiectul de activitate: Asigurarea activității de achiziții publice potrivit legislației în vigoare. b) Atribuții: 18

răspunde de derularea procedurilor de achiziţie publică conform normelor legale; aprovizionează cu materiale potrivit referatelor de necesitate și oportunitate aprobate; coordonator compartiment numit: întocmeşte rapoarte lunare şi anuale către Manager pe baza criteriilor stabilite de dispozițiile legale privind regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituţiilor publice de cultură. + stabileşte atribuţiile referentului achizitor din subordine în acord cu procedurile aprobate de către Director şi comunică referentului de resurse umane în vederea actualizări fişelor posturilor. e elaborează/verifică/actualizează procedurile de control intern pentru compartimentele din subordine potrivit legislaţiei aplicabile şi înaintează spre aprobare Directorului. CAPITOLUL IV PATRIMONIUL ȘI BUGETUL Articolul 16. Patrimoniul (1) Patrimoniul Teatrului este constituit din mijloace fixe şi obiecte de inventar. (2) Teatrul poate primi în administrare sau folosinţă şi bunuri mobile şi imobile din domeniul public sau privat, în condiţiile legii (3) Sediul Teatrului este în Timişoara, str. Mărăşeşti nr.2, în clădirea Palatului Culturii şi dispune de (4) (5) două săli de spectacole (Sala Mare şi Sala Studio). Teatrul mai poate primi în concesiune de la Primăria Timişoara săli de spectacole în Timişoara. Patrimoniul Teatrului poate fi îmbogăţit prin achiziţii, donaţii, sponsorizări, precum şi prin preluarea în custodie sau transfer, cu acordul părţilor, de obiecte, materiale şi alte bunuri, din partea unor instituţii ale administraţiei publice centrale sau locale, a unor persoane juridice de drept public sau privat, ori persoane fizice, din ţară sau străinătate, în condițiile legislaţiei în vigoare. Liberalităţile de orice fel pot fi acceptate numai dacă nu sunt grevate de condiţii ori sarcini care afectează autonomia Teatrului sau care sunt contrare obiectului său de activitate. Bunurile aflate în patrimoniul Teatrului se gestionează potrivit dispozițiilor legale în vigoare, conducerea Teatrului fiind obligată să aplice măsurile de protecţie prevăzute de lege, în vederea protej ării acestora. Articolul 17. Bugetul şi finanţarea cheltuielilor. (1) Bugetul propriu se aprobă prin hotărâre a Autorităţii. (2) Finanţarea se face de la bugetul Autorităţiia în conformitate cu obiectivele şi programele stabilite, B) precum şi, în funcţie de proiecte, din alte fonduri publice şi din venituri extrabugetare, inclusiv donaţii şi sponsorizări, în condiţiile şi cu respectarea legii. Finanţarea cheltuielilor necesare funcţionării Teatrului se realizează astfel: a) cheltuielile necesare realizării programului minimal anual prevăzut în contractul de management se acoperă integral din subvenții acordate de la bugetul autorității b) cheltuielile necesare realizării proiectelor, altele decât cele din programul minimal, se acoperă din venituri proprii, din subvenţii acordate de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, după caz, precum şi din alte surse; c) cheltuielile de personal se asigură din subvenţii acordate de la bugetul Autorităţii, după caz, precum şi din venituri proprii; pentru stimularea personalului pot fi utilizate fonduri din Venituri proprii, în condiţiile legii; d) cheltuielile necesare pentru întreţinerea, reabilitarea şi dezvoltarea bazei materiale se acoperă din subvenţii acordate de la bugetul de stat, respectiv de la bugetele locale, după caz, din venituri proprii şi din alte surse; e) cota de venituri proprii, rezultate din exploatarea unor bunuri aflate în administrare, se poate reţine în procentul maxim prevăzut de lege; sumele astfel determinate se gestionează în regim extrabugetar pentru necesitățile Teatrului, cu aprobarea Consiliului Administrativ. 19

(4) Teatrul poate beneficia de bunuri materiale şi fonduri băneşti primite sub formă de servicii, donaţii şi sponsorizări, cu respectarea dispoziţiilor legale; liberalităţile de orice fel pot fi acceptate numai dacă nu sunt grevate de condiţii ori sarcini care ar afecta autonomia culturală a Teatrului. (5) Obligaţiile de plată ale Teatrului, rezultate din contractele încheiate conform prevederilor art. 13 alin. (4), se consideră cheltuieli aferente producţiilor artistice şi se prevăd în bugetul de venituri şi cheltuieli al Teatrului. (6) Ministerul Culturii şi Cultelor, alte autorităţi ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţile administraţiei publice locale pot susţine, material şi financiar, singure sau în parteneriat, realizarea unor programe şi proiecte culturale, inclusiv turnee în ţară ori în străinătate, ale Teatrului, indiferent de subordonarea acestora. (7) Teatrul are cont propriu, organizează şi conduce contabilitatea propriilor operaţiuni financiare, conform reglementărilor legale. CAPITOLUL V. DISPOZIŢII FINALE Articolul 18. Antetul. Ștampila (1) În antetul Teatrului se va folosi formula Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz, iar pe toate documentele se evidenţiază “Instituţia este finanțată de Consiliul Local al Municipiului Timişoara - A Temesvări Csiky Gergely Szinhăz fentartâja Temesvăr Onkormânyzata”. (2) Ştampila va cuprinde inscripţia „Consiliul Local al Municipiului Timişoara — Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely”. Articolul 19. Modificare Orice modificare şi completare a prezentului Regulament de Organizare şi Funcţionare va fi propusă de către Directorul Teatrului cu aprobarea Consiliului Administrativ, în vederea adoptării de către Consiliul Local al Mun. Timişoara. Balăzs Attila Director Teatrului Maghiar de Stat "Csiky Gergely” 20

Atasament: Stat_de_functii_compartimente_Teatrul_Maghiar.pdf

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKY GERGELY Anexa nr.3 aH.C.L. Nr. / 2019 propunere stat de funcții pe compartimente pentru anul 2019 STAT DE FUNCŢII PE COMPARTIMENTE Nr. crt. Denumirea functiei și a compartimentului nr. posturi Grad treapta profesionala 0 1. 2. 4, Il Conducere Director Director adjunct artistic Director adjunct tehnic Contabil sef —| | | a M|0|0M| 0 II total FI Il Compartiment Audit Public Intern 1 Jauditor 2 total 2 Il Compartiment achiziţii publice 5 referent de specialitate achiziții publice 2 referent achizitor total IV Serviciu Secretariat Artistic, Marketing şi presariat șef serviciu secretar literar secretar marketing consultant artistic secretar PR secretar PR impresar artistic impresar artistic secretar artistic s|o|o|-|o|a|+s|o|m]— artist plastic -_a _- grafician MW «|» n N controlor bilete wo garderobier E = plasator sală m an supraveghetor sală 3|m|-|- total - = V Serviciu Creație Artistică șef serviciu regizor artistic scenograf. maestru corepetitor maestru studii muzicale coregraf sufleor actor | ||| n] oo actor 10 [actor — | a -lo 11 |actor mânuitor păpuși o 12 |actor ss ||] « total 42 VI Birou Administrativ de Specialitate 1 |șe birou 1 2 |consilier juridic 1 MM 3 |referent RU 1 SSD

Nr. nr. Nivel |Grad crt. Denumirea functiei posturi | studii |treapta și a compartimentului profesionala 0 1. 2. 3. 4 |referent secretar 1 M 5 |referent de specialitate desecuritate și sănătate în muncă 1 Ss | 6 |refrent arhivar 1 Ss l total 6 VII Birou Financiar Contabil 1 |șef birou 1 S II 2 |referent salarizare 1 M IA 3 |referent financiar 1 M IA 4 |referent casier 1 M IA 5 referent - evidență magazia centrală 1 M IA 6 |referent vânzător bilete 1 Ss I total 6 VIII Serviciu Întreţinere Producție 1 |șef serviciu 1 Ss II 2 muncitori din activitatea dpecifică instituțiilor de spectacole 8 M l 3 |butafor 1 M l 4 |șofer 2 M l 5 |îngrijitor 1 M,G l total 13 IX Serviciu Tehnic Scenă 1 |șef serviciu 1 Ss Il 2 |operator sunet 1 Ss II 3 |regizor scenă culise 1 Ss l 4 |regizor scenă culise 2 Ss UI 5 Joperator imagine 2 Ss l 6 [Operator sunet 2 Ss l 7 |maestru lumini - sunet 1 M l 8 |iluminist scenă 1 M,G l total 11 X Oficiu Tehnic Scenă 1 |șef oficiu 1 Ss II 2 |recuziter 4 M,G l 3 [muncitori din activitatea dpecifică instituțiilor de spectacole 2 MG l 4 |peruchier 1 MG l 5 |macheor 1 M,G l total 9 XI Formaţie Muncitori 1 |șef formație muncitori 1 Il 2 |muncitori din activitatea dpecifică instituțiilor de spectacole 6 M,G l 3 |muncitori din aci 5 MG U 12 TOTAL GENERAL 124 Intocmit, Horvath şef birou BAS

Atasament: Stat_de_functii_Teatrul_Maghiar.pdf

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKY GERGELY Anexanr.3aH.C.L, Nr. / 2019 PROPUNERE STAT FUNȚII PE ANUL 2019 STAT DE FUNCȚII Nr. număr nivel grad crt. denumirea funcției posturi studii treapta profesională 0 1, 2 3; 4. 1 |Director 1 RI Il 2 |Director adjunct 2 Ss Il 3 |Contabil sef 1 Ss Il 4 |Şef serviciu 4 Ss U 5 |Şef birou 2 Ss Il 6 |Șef oficiu 1 Ss Il 7 _|Sef formaţie muncitori 1 U 8 |Consultant artistic 2 Ss IA 9 |Secretar literar 2 SI IA 10 |secretar marketing 1 Ss A 11 |Secretar artistic 1 Ss l 12 |Referent de specialitate 5 Ss l 13 Referent 1 SSD l 14 |Referent de specialitate 1 Ss III 15 |Consilier juridic 1 Ss IA 16 |Secretar public relations 1 Ss l 17 |Secretar public relations 1 Ss U 18 |Impresar artistic 1 Ss IA 19 [lmpresar artistic 1 Ss l 20 |regizor scenă culise 1 Ss l 21 |Referent 5 M IA 22 |Auditor 2 Ss l 23 |Grafician 1 Ss l 24 |Regizor artistic 2 Ss l 25 |Scenograf 1 Ss l 26 |Artist plastic 1 Ss l 27 |Coregraf 1 Ss l 28 |Maestru corepetitor 1 Ss l 29 |Maestru studii muzical 1 Ss l 30 JActor 6 Ss IA 31 |Actor 10 Ss l 32 |Actor 11 Ss Il 33 |Actor mânuitor papusi 6 Ss l 34 |Actor 1 l 35 |Operator imagine 2 Ss l 36 Operator sunet 2 Ss l 37 |Regizor scenă culise 1 Ss l 38 |Regizor scenă culise 2 Ss UI 39 |Sufleor 1 Ss l 40 |Munc.din activ spec.inst. de spec. 16 M,G l 41 |Munc.din activ spec.inst. de spec . 5 M,G Il 42 |Ingrijitor 1 M,G l 43 |Recuziter 4 M,G | 44 |lluminist scenă 1 M,G I 45 |Butafor 1 MG l

Nr. număr nivel Grad crt. denumirea funcţiei posturi studii treaptă profesională 0 1. 2, 3. 4. 46 |$ofer 2 M,G Il 47 |Machior 1 M,G l 48 |Peruchier 1 M,G l 49 |Controlor bilete 1 50 |Garderobier 1 51 |Plasator 1 52 |Supraveghetor sala 1 TOTAL GENERAL 124 Preşedintele Con avizat, Baltzs Attila Intocmit, Horvath Iuliana şef birou BAS ului Administrativ al Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely

Atasament: Nota_de_fundamentare_Teatrul_Maghiar.pdf

ROMÂNIA Anexă la raportul de specialitate nr. / 7%ol 1072 f 7 JUDEȚUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA STRUCTURĂ NOTĂ DE FUNDAMENTARE Privind Proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcţii pentru Teatrul Maghiar de Stat Csiky GergelyTimişoara Secţiunea 1 Impactul socio-economic al proiectului de hotărâre Proiectul de hotărâre are impact asupra: NU | 1.Mediului macro-economic (Dacă raspunsul este da, se vor prezenta consecinţele macro-economice produse în urma aplicării actului normativ) 11, Mediului concurenţial şi domeniului ajutoarelor de stat X (Dacă răspunsul este da, se vor Drezenta consecințele asupra mediului concurenţial şi domeniului ajutoarelor de stat produse în urma aplicării actului normativ) 2. Mediului de afaceri X (Dacă răspunsul este da, se vor prezenta consecințele asupra mediului de afaceri produse în urma aplicării actului normativ) 21 Sarcinilor administrative ori adăugarea unora noi X (Dacă răspunsul este da, se vor prezenta consecinţele asupra sarcinilor administrative produse în urma aplicării actului normativ) 22 Intreprinderilor mici şi mijlocii X (Dacă răspunsul este da, se vor prezenta consecinţele asupra întreprinderilor mici şi m actului normativ) ijlocii produse în urma aplicării 3. Mediului social (Dacă răspunsul este da, se vor prezenta consecinţele sociale produse în urma aplicării actului normativ)

4. Mediului natural x (Dacă răspunsul este da, se vor prezenta consecinţele asupra mediului produse în urma aplicării actului normativ) S.Altor domenii X (Se va completa în cazul în care este necesară prezentarea unor informaţii în plus față de cele prezentate la pct. 1-4 supra ) Secţiunea a 2-a Efectele proiectului de hotărâre asupra legislaţiei in vigoare 1. Este necesară adoptarea de măsuri normative pentru aplicarea prevederilor proiectului de hotărâre (Hotărâri ale Consiliului Local în vigoare ce vor fi modificate sau abrogate, ca urmare X a intrării in vigoare a proiectului de hotărâre) HCL nr.565/21.11.2013 privind modificarea și aprobarea statului de funcţii la Teatrul Maghiar de Stat Csiky GergelyTimişoara Secţiunea a 3-a Impactul financiar asupra bugetului general consolidat, atât pe termen scurt, pentru anul curent, cât şi pe termen lung (pe 5 ani) Aplicarea HCL va avea impact asupra Bugetului Local? | Dacă răspunsul este DA se va completa tabelul de mai jos:

Sumele necesare sunt prevăzute în bugetul local pe anul 2019 - in mii lei (RON) - , , Anul Urmatorii Media pe Indicatori MIZZI inut să curent patru ani cinci ani 1 2 3|[4|5|6 7 1.Modificări ale veniturilor bugetare, plus/minus 2. Modificări ale cheltuielilor bugetare, plus/minus, din care: i. cheltuieli de personal 2210 ii. bunuri şi servicii 3. Impact financiar, plus/minus asupra 78 5307520535570 442 bugetului local: 4. Propuneri pentru acoperirea creşterii cheltuielilor bugetare 5. Propuneri pentru a compensa reducerea veniturilor bugetare 6. Calcule detaliate privind fundamentarea modificărilor veniturilor şi/sau cheituielilor bugetare 7. Alte informații Finanţarea acestor cheltuieli se va face cu incadrarea in bugetul aprobat pentru anul ............ , Secţiunea a 6-a Măsuri de implementare 1, Măsurile de punere în aplicare a proiectului de hotărâre de către autorităţile administraţiei publice centrale şi/sau locale - înfiinţarea unor noi organisme sau extinderea competenţelor instituţillor existente Proiectul de hotărâre nu se referă la acest subiec. 2. Alte informaţii (Se vor preciza orice alte informaţii considerate relevante pentru proiectul de hotărâre, care nu au fost prezentate la pct. 1 supra) Manager, Balăzs Attila Şef Birou BAS, Horvath Iuliana / Cod FO53-12,Ver.1

Atasament: Expunere_de_motive_Teatrul_Maghiar.pdf

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSI KY GERGE LY Str. Mărășesti, nr. 2 | 300086 Timișoara, România | Tel: 0256-434.814 Fe 1 Fax: 0256-494.029 | Mobil: 0740-143.545 | officeatm-tro | www.tm-t.ro ALLAMI MAGYAR SZÎNHĂZ TIMIȘOARA | TEMESVĂR ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIȘ MUNICIPIUL TIMIȘOARA PRIMAR NR. EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE ( Secţiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre pentru modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcții pentru Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timişoara Secțiunea a2—a Motivul emiterii proiectului de hotărâre L. Descrierea situației actuale: e Dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 (cu modificările ulterioare), privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activității de impresariat artistic; e Ordinul nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice; Regulamentul de Organizare şi Funcţionare Organizare, Organigrama aprobate prin HCLT nr. 159/29.03.2013; Statul de Funcţii aprobat prin HCLT nr. 565/21.11.2013; Legea nr.53/2003 — Codul Muncii actualizat; Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice; OUG nr. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investițiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene. Vă înaintăm propunerea noastră cu privire la Regulamentul de Organizare şi Funcţionare — ROF al instituţiei menţionate supra, respectiv Organigrama şi Statul de funcţii, cu rugămintea de a le supune hotărârii în cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara din considerentele enunțate mai jos: Expunere de motive: Teatrul Maghiar de Stat „Csiky Gergely” are o remarcabilă şi consistentă experienţă şi expertiză în domeniul cooperării internaţionale, dimensiune amplificată în strategia culturală a instituției şi manifestată prin realizarea de coproducţii cu companii de spectacole de prestigiu din Europa, colaborări cu creatori Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timișoara este finanțat de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. A temesvări Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz fenntartâja Temesvăr Onkormânyzat

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSI KY GERGE LY Str. Mărășesti,nr.2 | 300086 Timișoara, România | Tel:0256-434.814 [ Fax: 0256-494.029 | Mobil: 0740-143.545 | officefatm-t. l „tm-t. ALLAMI MAGYAR SZÎINHĂZ ” CORE ITI TIMIȘOARA | TEMESVĂR (regizori, scenografi, compozitori) europeni reputați, precum şi integrarea în cele mai importante circuite externe festivaliere. Această viziune devine prioritară, conceptual și concret, în strategia instituţiei, în vederea realizării unui lidership teatral timişorean pentru misiunea asumată în programul Capitală Culturală Europeană. O dată cu desemnarea Municipiului Timişoara Capitală Europeană a Culturii (CeaC) 2021, ca membru al Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală, se impune ca Teatrul Maghiar de Stat “Csiky Gergely” să ia măsuri de organizare în organigramă. II. Schimbări preconizate și rezultate așteptate: l. În vederea implementării recomandărilor Corpului de Control şi Antifraudă nr. SC 2016/1623/06.04.2016 privind activitatea de achiziţii publice din cadrul instituţiei noastre, se înființează, în subordinea imediată a Directorului, Compartimentul de Achiziţii Publice, ( compus dintr-un referent achizitor preluat din cadrul Biroului Finaciar Contabil şi un referent de specialitate — expert achiziții publice ce va fi preluat din cadrul Biroului Administrativ de Specialitate. 2. Conform referat nr. 1179/02.04.2019 se propune mutarea a 4 posturi (controlor bilete, garderobier, plasator sală şi supraveghetor sală) la Serviciui Secretariat Artistic, Marcheting şi Impresariat, preluați de la Oficiul Organizare Scenă. 3. Conform referat nr. 1046/19.03.2019 se propune mutarea postului de referent vânzător bilete la Birou Financiar Contabil preluat din cadrul Serviciului Secretariat Artistic, Marketin 8 și Impresariat. 4. Având în vedere necesitatea organizării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, propunem următoarele modificări în organigrama şi statul de funcţii pe anul 2019: + Transformarea unui post de impresar artstic, grad profesional II, studii superioare, într-un post de consultant artistic, grad profesional | A, studii superioare; + Transformarea unui post de secretar literar, grad profesional III, studii superioare, într-un post de secretar marketing , grad profesional 1 A, studii superioare; + Transformarea unui post de referent arhivar, treaptă profesionalăl ], studii medii, într-un post de referent arhivar, grad profesional ], studii superioare; S. Pentru încadrarea personalului pe grade/trepte profesionale, imediat superioare, în urma examenului de promovare organizat și desfăşurat în data de 27.04.2017, raportul final nr. 2176/28.04.2016; în data de 26.01.2017, raportul final nr. 545/27.01.2017; în data de 16.1 1.2017, raportul final nr. 5262/21.11.2017 şi în data de 30.10.2017, raportul final nr. 4895/31.10.2017, atrul Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timișoara este finanțat de Consiliul Local al Municipiului Timișoara. A temesvări Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz fenntartâja Temesvâr Onkormânyza

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CS | KY GERGE LY Str. Mărășesti, nr. 2 | 300086 Timișoara, România | Tel:0256-434.814 i N Î Fax: 0256-494.029 | Mobil: 0740-143.545 | officefâtm-t. Il www.tm-t.ro ALLAMI MAGYAR SZÎNHĂZ ” PI TIMIȘOARA | TEMESVĂR e Transformarea unui post de actor, grad profesional [, studii superioare, într-un post de actor grad profesional ] A, studii superioare; e Transformarea a două posturi de referent, treaptă profesională l, studii medii, în două posturi de referent, treaptă profesională ] A, studii medii; e Transformarea a trei posturi de actor, grad profesional 1, studii superioare, în trei posturi de actor grad profesional 1 A, studii superioare; e Transformarea a două posturi de secretar literar grad profesional [, studii superioare în două posturi de secretar literar grad profesional | A, studii superioare; e Transformarea unui post de impresar artistic grad profesional l, studii superioare, într-un post de impresar artistic grad profesional I A, studii superioare. Statul de funcții pe pe anul 2019 are un număr de 124 de posturi care rămân neschimbate. Organigrama și Statul de funcţii înaintate spre aprobare, structurează organigrama astfel încât ajustarea şi reaşezarea structurii funcționale să permită îndeplinirea cu eficiență şi în condiții de legalitate a atribuțiilor instituționale. Numărul total de funcții propuse — 124 din care: e Funcţii contractuale de conducere-12 e Funcţii contractuale de execuție — 112 Față de cele de mai sus, vă rugăm să aprobați inițierea proiectului de hotărâre de modificare a Organigramei și a Statului de Funcții a Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timişoara în forma prezentată conform anexei nr. lşi anexei nr.2. Primar Prof. Uiv. Dr. Ing Nicolae Robu Viceprimar Ing Diaconu Dan Balăzs Attila Director TI rul Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timişoara este finanțat de Consiliul Local al Municipiului Timișoara. A temesvări Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz fenntartâja Temesvăr Onkormânyzat

Atasament: Raport_de_specialitate_Teatrul_Maghiar.pdf

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CS | KY GERGE LY Str. Mărășesii, nr. 2 | 300086 Timișoara, România | Tel: 0256-434.814 E Fax: 0256-494.029 | Mobil: 0740-143.545 | officefatm-t.ro | www.tm-t.ro ALLAMI MAGYAR SZINHAZ m PET n TIMIȘOARA | TEMESVĂR Nr. înreg. Aprobat, Prof, Uiv. Dr. Ing Nicolae Robu Primar Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely Timişoara ur. BIO pata ll ot. AS. RAPORT DE SPECIALITATE Privind proiectul de hotărâre pentru modificarea Organigramei şi Statul de funcții pentru Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely Timişoara Prin prezentul referat propunem spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara, modificarea Organigramei și a Statului de funcţii al Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely Timişoara, instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Ținând cont de faptul că, în anul 2021, Timişoara este Capitală Culturală Europeană şi Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely Timişoara este una din instituţiile implicate direct în această activitate; Pentru asigurarea funcționării în condiții optime a activității instituției, în Organigrama şi Statul de funcţii pe anul 2019se propun umătoarele modificări: 1. În vederea implementării recomandărilor Corpului de Control şi Antifraudă nr, SC 2016/1623/06.04.2016 privind activitatea de achiziţii publice din cadrul ( instituţiei noastre, se înființează, în subordinea imediată a Directorului, Compartimentul de Achiziţii Publice, compus dintr-un referent achizitor preluat din cadrul Biroului Finaciar Contabil și un referent de specialitate — expert achiziții publice ce va fi preluat din cadrul Biroului Administrativ de Specialitate. 2. Conform referat nr. 1179/02.04.2019 se propune mutarea a 4 posturi (controlor bilete, garderobier, plasator sală şi supraveghetor sală) la Serviciul Secretariat Artistic, Marketing şi Impresariat, preluaţi de la Oficiul Organizare Scenă. 3. Conform referat nr. 1046/19.03.2019 se propune mutarea postului de referent vânzător bilete la Biroul Financiar Contabil preluat din cadrul Serviciului Secretariat Artistic, Marketing şi Impresariat. trul Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timișoara este finanțat de Cansiliul Local al Municipiului Timișoara. A temesvări Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz fenntartâja Temesvăr Onkormânyza

TEATRUL MAGHIAR DE STAT CS | KY G E RG E LY Str. Mărășesti, nr. 2 | 300086 Timișoara, România 7 Fax: 0256-494.029 | Mobil: 0740-143.545 | ficelfatm-t.| Il „tm-ti ALLAMI MAGYAR SZÎNHĂZ ” m PETICE TIMIȘOARA | TEMESVĂR Tel: 0256-434.814 4. Având în vedere necesitatea organizării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, propunem următoarele modificări în organigrama şi statul de funcţii pe anul 2019: e Transformarea unui post de impresar artstic, grad profesional Il, studii superioare, într-un post de consultant artistic, grad profesional I A, studii superioare; + Transformarea unui post de secretar literar, grad profesional III, studii superioare, într-un post de secretar marketing , grad profesional 1 A, studii superioare; ( + Transformarea unui post de referent arhivar, treaptă profesionalăl 1, studii medii, într-un post de referent arhivar, grad profesional studii superioare; 5. Pentru încadrarea personalului pe grade/trepte profesionale, imediat superioare, în urma examenului de promovare organizat și desfăşurat în data de 27.04.2017, raportul final nr. 2176/28.04.2016,; în data de 26.01.2017, raportul final nr. 545/27.01.2017; în data de 16.11.2017, raportul final nr. 5262/21.11.2017 şi în data de 30.10.2017, raportul final nr. 4895/31.10.2017, + Transformarea unui post de actor, grad profesional 1, studii superioare, într-un post de actor grad profesional ] A, studii superioare; e Transformarea a două posturi de referent, treaptă profesională I, studii medii, în două posturi de referent, treaptă profesională ] A, studii medii; e Transformarea a trei posturi de actor, grad profesional ], studii superioare, în trei posturi de actor grad profesional 1 A, studii superioare; + Transformarea a două posturi de secretar literar grad profesional [, studii superioare în două posturi de secretar literar grad profesional] A, studii superioare; + Transformarea unui post de impresar artistic grad profesional 1, studii superioare, într-un post de impresar artistic grad profesional 1 A, studii superioare. Statul de funcții pe anul2019 are un număr de 124 de posturi care rămân neschimbate. Organigrama şi Statul de funcții înaintate spre aprobare, structurează organigrama astfel încât ajustarea și reașezarea structurii funcționale să permită îndeplinirea cu eficiență şi în condiții de legalitate a atribuțiilor instituționale. tul Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timişoara este finanțat de Consiliul Local al Municipiului Timișoara. A temesvări Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz fenntartâja Temesvâr Onkormănyza

TEATRUL MAGHIAR DE STAT ! CSI KY GE RGE LY Str. Mărășesti, nr. 2 | 300086 Timișoara, România | Tel: 0256-434.814 1 Fax: 0256-494.029 | Mobil: 0740-143.545 | officefatm-t. Il „tm-t, ALLAMI MAGYAR SZÎNHĂZ ” n POETA MIERE TIMIȘOARA | TEMESVĂR Numărul total de funcţii propuse — 124 din care: e Funcţii contractuale de conducere-12 e Funcţii contractuale de execuție — 112 Față de cele de mai sus, vă rugăm să aprobaţi inițierea proiectului de hotărâre de modificare a Organigramei şi a Statului de Funcţii a Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timişoara în forma prezentată conform anexei nr. lși anexei nr. 2. Balăzs Attila Director Teatrului Maghiar de Stat "Csiky Gergely” Şef birou Administrativ de Specialitae / Horvath Iuliana /) il Maghiar de Stat Csiky Gergely din Timișoara este finanțat de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. A temesvări Csiky Gergely Allami Magyar Szinhăz fenntartăja Temesvăr Onkormânyzat