keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 368/18.07.2014 privind aprobarea finantarii din bugetul local pentru manifestarile sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei", editia 2014

18.07.2014

Hotararea Consiliului Local 368/18.07.2014
privind aprobarea finantarii din bugetul local pentru manifestarile sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei", editia 2014


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2014-18183/14.07.2014, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
In conformitate cu prevederile art.3 alin (1) din Legea nr. 69/2000, a educaţiei fizice şi sportului, modificată;
Având în vedere prevederile Legii 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
In conformitate cu prevederile art.36, alin. (2) lit.b) si e), alin (4) lit. a), alin(6) lit. a) pct.3,4,5 si 6 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
In temeiul art. 45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă alocarea sumei de 80.000 lei din bugetul local cap.67.02 "Cultura, recreere si religie", respectiv subcapitolul 67.02.05.01 "Servicii recreative si sportive - Sport" pentru organizarea si desfasurarea actiunilor sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei"-editia 2014, cuprinse în Anexa 1 care face parte integranta din prezenta hotarâre.

Art. 2: (1) Suma alocata va fi utilizata pentru cheltuieli de organizare a actiunilor sportive cât si pentru cheltuieli legate de protocolul de primire a delegatiilor invitate din orasele înfratite cu municipiul Timisoara.
(2)Justificarea si decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestor manifestari se vor realiza numai pe baza de acte doveditoare, conform legii.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale si Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Consiliului Judetean Timis ;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Instituţii Scolare, Medicale , Sportive şi Culturale;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Directiei Economice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

1 COD FO 53 – 01 ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE ŞI CULTURALE SC2014-18183/14.07.2014

APROBAT, PRIMAR, NICOLAE ROBU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -403.800 ; internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea finanţării din bugetul local pentru manifestările sportive

cu ocazia’’Zilei Timişoarei’’, ediţia 2014

În perioada 01-4 august 2014 în municipiul Timişoara se vor organiza manifestări sportive, cu ocazia sărbătoririi Zilei Timişoarei.

Aceste manifestări, în anii precedenţi, au atras un număr mare de participanţi din Timişoara şi străinatate, pe diferite categorii de vârstă a populaţiei, persoane tineri şi adulţi într-un spirit competitiv şi un ambient plăcut, pentru practicarea sportului recreativ. S-a reusit astfel să fie atins scopul şi obiectivele principale care au stat la baza promovării acestor acţiuni sportive: deschiderea către populaţie prin atragerea unui număr cât mai mare de participanţi de diferite vârste în practicarea exerciţiului fizic şi sportului de timp liber; atingerea unui grad ridicat de socializare a categoriilor de populaţie implicate în competiţii, atât cele din municipiu cât şi cu participanţii din străinătate; dezvoltarea turismului sportiv, promovarea valorilor culturale ale oraşului şi zonei, inclusiv a imaginii municipiului Timişoara în ţările europene.

În acest an ne-am propus să organizăm în plan sportiv, în cadrul programului ’’Ziua Timişoarei’’ două acţiuni sportive: un turneu de fotbal în cadrul competiţiei „ Cupa Oraşelor Înfrăţite” şi Crosul Nocturn – ediţia 2014, în parteneriat cu Asociaţia Atletic Club Maraton .

Aceste acţiuni sportive se includ în programul sportiv de utilitate publică ,,Sportul pentru Toţi” Turneul de fotbal este o nouă ediţie a tradiţionalei compeţii ’’Cupa Oraşelor Înfrăţite’’, la care

au fost invitate alături de două echipe care reprezintă Municipiul Timişoara şi echipe din străinătate, reprezentând oraşele înfrăţite şi partenere cu Municipiul Timişoara: Graz (Austria), Mulhouse si Rueil- Malmaison(Franta), Faenza, Treviso, si Palermo (Italia), Karlsruhe si Gera (Germania), Szeged (Ungaria), Novi-Sad (Serbia), Nottingham (Marea Britanie), Cernauti (Ucraina), Lublin (Polonia), Da Nang (Vietnam). Pe lângă membrii echipelor reprezentative ale acestor oraşe, în delegaţiile oficiale vor participa şi oficiali ai municipalităţilor, pentru a participa la toate manifestările cuprinse în programul ’’Ziua Timişoarei’’-ediţia 2014. Turneul se desfăşoară între 01-04.08.2014. Scopul acestor acţiuni sportive este promovarea valorilor culturale ale oraşului şi zonei, inclusiv a imaginii municipiului Timişoara în ţările europene. Crosul Nocturn – din anul 2014, a ajuns la a 3-a ediţie şi se va organiza în data de 2 august în parteneriat cu Asociaţia Atletic Club Maraton. Se estimează o participare de peste 500 de concurenţi. Este organizat în sistem de participare open, înscrieri în regim de gratuitate, având limita de vârstă a concurenţilor de 18 ani. Traseul Crosului Nocturn măsoară cca 3,5 km şi are startul începând cu orele 22.00, din faţa Primăriei, unde va avea loc şi sosirea. Acest program sportiv dedicat Zilei Timişoarei a fost aprobat în lista de proiecte pentru sport în cadrul programului ,,Sportul pentru Toţi”, aprobat prin H.C.L.M.T. nr. 232/20.05.2014. Având în vedere cele menţionate mai sus şi ţinând seamă de prevederile Legii nr.215/2001, a administraţiei publice locale, din art.36 referitor la atribuţiile consiliului local, alin. (2) lit.b,e, alin (4)lit a, alin(6)lit. a-pct.3,4,5,6 si de art. 3 alin (1) din Legea 69 din 2000 a educaţiei fizice şi sportului, actualizată: „autorităţile administraţiei publice, unităţile şi instituţiile de învăţământ, instituţiile sportive, precum şi organismele neguvernamentale de profil au obligaţia să sprijine sportul pentru toţi şi sportul de performanţă şi să asigure condiţiile organizatorice şi materiale de practicare a educaţiei fizice şi sportului în comunităţile locale”, propunem alocarea sumei de 80.000 lei de la bugetul local capitolul 67.02. "Cultură, recreere şi religie", subcap.67.02.05 "Servicii recreative si sportive". Suma de 80.000 lei este asigurată din transferarea sumei de 80.000 lei de la cap. 67.02.’’ Cultura, recreere si religie’’, subcap.67.02.50 ,,Alte servicii în domeniile culturii, recreerii si religiei’’ la capitolul 67.02. "Cultură, recreere şi religie", subcap.67.02.05 "Servicii recreative si sportive", propusă

i SĂ

2 COD FO 53 – 01 ver.1

pentru rectificarea de buget local din luna iulie 2014. În acest sens Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale a transmis Direcţiei Economice, referatul cu nr. SC2014-17172/02.07.2014, privind aprobarea redistribuirii sumelor prevăzute în la cap. 67.02.’’ Cultura, recreere si religie’’, subcap.67.02.50 ,,Alte servicii in domeniile culturii, recreerii si religiei’’, urmând ca proiectul de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul local pentru manifestările sportive cu ocazia’’Zilei Timişoarei’’, ediţia 2014, să fie supus aprobării în şedinţa de plen a CLT, în care se va supune aprobării rectificarea bugetului local. Suma alocată va fi utilizată atât pentru cheltuielile de organizare a acţiunilor sportive ocazionate de sărbătorirea Zilei Timişoarei cât şi pentru cheltuielile legate de protocolul de primire a delegaţiilor invitate din oraşele înfrăţite cu Municipiul Timişoara. Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestei manifestări şi de protocol se va realiza pe bază de acte doveditoare. În Anexa 1 sunt cuprinse acţiunile sportive propuse pentru a fi cuprinse în program şi categorii de cheltuieli care vor fi efectuate pentru organizarea şi desfăşurarea manifestărilor. Viceprimar, Pentru Secretar, Dan Diaconu Simona Drăgoi

Director Direcţia Economică, Director Direcţia Instituţii Şcolare, Smaranda Haracicu Medicale, Sportive si Culturale, Ioan Mihai Costa Biroul Baze Sportive, Ion Craşovan Avizat Juridic, Daniela Ştefan

Atasament: Anexa_1.pdf

1 COD FO 53 – 01 ver.1

Anexa 1

CHELTUIELI DE ORGANIZARE ŞI PROTOCOL CU OCAZIA ’’ZILEI TIMIŞOAREI ’’- 2014

Program sportiv de utilitate publică ,,Sportul pentru Toţi” cu două secţiuni:

I. Cupa ’’ Oraşelor Înfrăţite’’: 01.08.-04.08.2014. Buget : 65.000 lei. - vor participa echipe , categorii de vârstă open, din care:2 echipe reprezentând Municipiul Timişoara; echipe invitate din străinătate, din oraşele înfrăţite: Graz (Austria), Mulhouse si Rueil- Malmaison(Franta), Faenza, Treviso, si Palermo (Italia), Karlsruhe si Gera (Germania), Szeged (Ungaria), Novi-Sad (Serbia), Nottingham (Marea Britanie), Cernauti (Ucraina), Lublin (Polonia), Da Nang (Vietnam). Cheltuieli : 1. cazare si masă delegatii;

2. arbitraje; 3. asistenţă medicală; 4. premii: trofee, echipamente sportive, diplome; 5. cheltuieli de protocol delegatii

II.,, Crosul Nocturn 2014” - ediţia a 3-a: 02.08.2014. Buget : 15.000 lei.

- participarea este gratuită, vârsta minimă de participare este 18 ani, traseul va avea o lungime de 3,5 km, startul şi finişul va fi în faţa Primăriei;

Cheltuieli : 1. premii: trofee, plachete, diplome, echipamente sportive, tichete voucher; 2. cheltuieli pentru promovare şi organizare : tipărituri (afişe, fluturaşi), cheltuieli pentru promovare mass media, internet; 3. consultanţă informatică; 4. asistenţă medicală; 5. echipamente pentru monitorizare concurs şi sonorizare; 6. cheltuieli pentru concurs : apă minerală, citrice; 7. cheltuieli de transport; Total buget program’’Ziua Timişoarei 2014’’: 80.000 lei Viceprimar, Dan Diaconu

Director Direcţia Economică, Director Direcţia Instituţii Şcolare, Smaranda Haracicu Medicale, Sportive si Culturale, Ioan Mihai Costa Biroul Baze Sportive, Ion Craşovan