keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 358/30.10.2007 privind aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.

30.10.2007

Hotararea Consiliului Local 358/30.10.2007
privind aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2007-021642/28.08.2007 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale,Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie , sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere adresa S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. nr. RE2007-000985/15.05.2007 privind proiectul Bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pe anul 2007;
Având în vedere Extrasul din Procesul Verbal al Consiliului de Administratie al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. incheiat la data de 14.05.2007;
În conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.79/ 2001 privind întarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar ;
Având în vedere prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. 2 lit. (a) şi (b) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicată;
În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicată;



HOTARASTE

Art.1: Se aproba Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2007 al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timisoara, conform Anexei 1 care face parte integranta din prezenta hotarâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Drumuri si Transporturi si Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.3: Prezenta hotarâre se comunica:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Drumuri si Transporturi;
- Directiei Edilitare;
- Directiei Urbanism;
- Directiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timisoara;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
LELICA CRIŞAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1_BVC_2007_ADP.pdf

1

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA S.C. ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC S.A. TIMISOARA, SPL. N. TITULESCU, NR. 10 C.I.F. RO 2490618 B U G E T U L DE V E N I T U R I SI C H E L T U I E L I P E A N U L 2007 RON Nr. BVC Prevederi Procent INDICATORI rd. aprobat an 2006 2007

0 1 2 3 4 I.VENITURI TOTALE,din care :

(rd. 02 + rd. 12 + rd. 13) 1 5.110.000

5.770.000 112,92%

1.Venituri din exploatare

din care : 2 5.080.000

5.730.000 112,80%

a)Venituri din activitatea de baza 3 4.860.000

5.488.000 112,92%

b)Venituri din alte activitati 4 220.000

242.000 110,00%

c)Venituri din surse bugetare,din care: 5 - subventii pe produse si activitati 6 - subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif 7 - transferuri 8 - prime acordate de la bugetul statului 9 - alte sume primite de la bugetul de stat 10 d)Venituri din fonduri speciale 11

2.Venituri financiare 12 30.000

40.000 133,33%

3.Venituri exceptionale 13 II.CHELTUIELI TOTALE,din care:

(rd. 15 + rd. 35 + rd. 36) 14 4.410.000

5.000.000 113,38%

1.Cheltuieli pentru exploatare total,

din care: 15 4.400.000

4.989.000 113,39%

a)Cheltuieli materiale 16 1.458.000

1.500.000 102,88%

2

b)Cheltuieli cu personalul,din care : 17 2.010.200

2.283.335 113,59%

- salarii brute 18 1.500.000

1.750.000 116,67%

- contributie asigurari sociale de stat 19 307.500

341.250 110,98%

- ajutor somaj 20 37.500

39.375 105,00%

- contributie asig.soc.pt.sanatate,cf.Legii

nr.145/1997 21 105.000

119.875 114,17%

- alte cheltuieli cu personalul,din care: 22 40.200

32.835 81,68%

-contributie asig.pt.accid.de munca si boli 23 20.000

18.795 93,98%

profes.cf.art.140 L,346/2002 c)Cheltuieli de exploatare privind

amortizarea si provizioanele 24 300.000

550.000 183,33%

d)Cheltuieli prevazute de art.26 din Legea bugetului de stat nr..216/2001, din care : 25 - transferuri sau subventii 26

e)Cheltuieli de protocol 27 7.000

10.000 142,86%

f)Cheltuieli reclama si publicitate 28 72.000

78.000 108,33%

g)Cheltuieli cu sponsorizarea 29 3.000

4.000 133,33%

h)Tichete de masa 30 258.000

283.000 109,69%

i)Alte cheltuieli,din care : 31 291.800

280.665 96,18%

- taxa pt.activitatea de expl.a res.min. 32 -redeventa din concesionarea

bunurilor publice 33 30.000

33.000 110,00%

2.Cheltuieli financiare 34 10.000

11.000 110,00%

3.Cheltuieli exceptionale 35 III.REZULTAT BRUT-

(profit / pierdere) 36 700.000

770.000 110,00%

IV.ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII,

3

din care : 37 - fond de rezerva 38 V.ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI 39

VI.IMPOZIT PE PROFIT 40 112.000

123.200 110,00%

VII.PROFITUL DE REPARTIZAT

(potrivit O.G. nr.64/2001) din care : 41 588.000

646.800 110,00%

a)Rezerve legale 42 b)Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti 43 c)Alte rezerve constituite ca surse proprii de finantare,aferente profitu- lui rezultat din vanzari active, respectiv aferente facilitatilor fiscale la impozitul pe profit 44 d)Alte repartizari prevazute de lege

-surse proprii de finantare 45 529.200

582.120 110,00%

e)Pana la 10% pt.participarea salaria-

tilor la profit 46 58.800

64.680 110,00%

f)Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local,in cazul regiilor autonome ori dividende in cazul societatilor nationale,companiilor nationale si societatilor cu capital integral sau majoritar de stat 47 g)Profitul nerepartizat pe destinatiile prevazute la lit.a) – f) 48 VIII.SURSE DE FINANTARE A

INVESTITIILOR, din care : 49 829.200

1.359.600 163,97%

1.Surse proprii din care: 50 829.200

1.359.600 163,97%

- profit 529.200

582.120 110,00%

- amortizare 300.000

550.000 183,33%

2.Alocatii de la buget 51

3.Credite bancare 52

227.480

4

- interne 53

227.480 - externe 54 4.Alte surse 55 IX.CHELTUIELI PT.INVESTITII,

Din care : 56 829.200

1.359.600 163,97%

1.Investitii,inclusiv investitii in curs la

finele anului 57 829.200

1.359.600 163,97%

2.Rambursari rate aferente creditelor pt.investitii 58 - interne 59 - externe 60 X.REZERVE,din care : 61 I.Rezerve legale 62 II.Rezerve statutare 63 III.Alte rezerve 64 XI.DATE DE FUNDAMENTARE 65

1.Venituri totale 66 5.080.000

5.730.000 112,80%

2.Costuri aferente volumului de

activitate 67 4.400.000

4.989.000 113,39%

3.Nr.prognozat de personal la finele

anului 68 162

170 104,94%

4.Nr.mediu personal total,din care ; 69 162

162 100,00%

5.Fond de salarii 70 1.500.000

1.750.000 116,67%

a)fondul de salarii aferent posturilor blocate 71 b)fond de salarii aferent conducatoru- lui agentului economic,potrivit art.7

(1) din O.U.G.nr.79/2001,din care : 72 86.400 67.778 78,45%

-sporuri,adaosuri,premii si alte drepturi de natura salariala,potrivit

art.7(2) din O.U.G. nr.79/2001 73 16.800

23.228 138,26%

-premiul anual,potrivit art.7(4) din

O.U.G. nr.79/2001 74 36.000 3.300 9,17%

5

c)fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract indivi-

dual de munca 75 1.417.500

1.682.222 118,68%

6.Castigul mediu lunar pe salariat 76 771,60 900,20 116,67% 7.Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei RON/persoana)

(rd.66/rd.69)-in preturi curente 77 31.358

35.370 112,79%

8.Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei RON/persoana)

(rd.66/rd.69)-in preturi comparabile 78 29.252

34.010 116,27%

9.Productivitatea muncii pe total personal mediu (unitati fizice/nr.pers.) 79 10.Cheltuieli totale la 1000 lei

venituri totale 80 866

870 100,46%

11.Plati restante – total 81 - preturi curente 82 - preturi comparabile (rd.82 x indicele de crestere a preturilor prognozat) 83 12.Creante restante – total 84 - preturi curente 85 - preturi comparabile (rd.82 x indicele de crestere a preturilor prognozat) 86

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2007 se cuprind şi: * suma de 55.440 RON, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de Administraţie şi cenzorilor; * suma de 67.778 RON, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general; * sume aferente posturilor blocate - nu este cazul. DIRECTOR D.T. ŞEF SERVICIU R.T.U. CULIŢĂ CHIŞ OVIDIU RĂDULESCU

Atasament: Referat_-_Buget_ADP.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA DRUMURI ŞI TRANSPORTURI

NR. ………………./…………….

APROBAT PRIMAR

Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al

S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Având în vedere adresa Societăţii Comerciale Administrarea Domeniului Public S.A. Timişoara prin care se solicită spre aprobarea Consiliului Local a Bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 , aprobat în unanimitate în şedinţa Consiliului de Administraţie al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, în data de 14.05.2007. Având în vedere prevederile O.U.G. 79/2001 privind întărirea disciplinei economico-financiare precum şi atribuţiile Consiliului Local Timişoara în calitatea sa de acţionar unic al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, rezultate din actul constitutiv al societăţii şi al Legii nr. 31/ 1990 privind societăţile comerciale propunem Consiliului Local al Municipiului Timişoara aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2007 al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A., conform Anexei 1. DIRECTOR DIRECŢIA DRUMURI ŞI TRANSPORTURI, ŞEF SERVICIU R.T.U., CULIŢĂ CHIŞ OVIDIU RĂDULESCU CONSILIER PRINCIPAL, ŞEF SERVICIU JURIDIC, VIOREL FLOREA MIRELA LASUSCHIEVICI