Hotararea Consiliului Local 334/25.10.2011 Privind modificarea Statului de functii al Directiei Fiscale a Muncipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. IF 2011 - 010837/19.09.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(2), lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii al Direcţiei Fiscale a Muncipiului Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Muncipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Compartimentului Control Intern; - Biroului Managementul Calităţii: - Mass - media locale.
|