keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 332/03.08.2010 privind modificarea Organigramei Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara

03.08.2010

Hotararea Consiliului Local 332/03.08.2010
privind modificarea Organigramei Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Avand in vedere Referatul nr.IF006708/22.07.2010 al Directorului Executiv al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara - domnul dr.ing. Gheorghe Ciuhandu;
Avand in vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, precum si pentru stabilirea unor masuri financiare;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat,servicii publice si comert,regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism,ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
In conformitate cu art.36 alin. (2) lit.a) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art.45 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba Organigrama Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara cuprinsa in Anexa nr.1, precum si Statul de functii aferent , prezentat in Anexa nr.2, care fac parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a acestei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotarare se comunica:
- Institutiei Prefectului-Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern si Managementul Calitatii;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
ROMANIŢA JUMANCA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Organigrama.pdf

Anexa I la HCL nr……...din………….

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV

B IR

O U

L EV

ID EN

TA C

O N

TR IB

U A

B IL

I SI

IN C

A SA

R I B

U G

ET A

R EE

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

I

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

P ER

SO A

N E

JU R

ID IC

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

IM PO

ZI TE

TA

X E

SI A

M EN

ZI

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

II

B IR

O U

C O

N SI

LI ER

E C

ET Ă ŢE

N I

SI

R EG

IS TR

A TU

R Ă

C O

M PA

R TI

M EN

T A

C H

IZ IŢ

II

PU B

LI C

E

C O

M PA

R TI

M EN

T C

O N

TA B

IL IT

A TE

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

IM PU

N ER

I M

IJ LO

A C

E D

E TR

A N

SP O

R T

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SI JU

R ID

IC E

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

R ES

U R

SE

U M

A N

E

B IR

O U

L C

O N

TE N

C IO

S

B IR

O U

L SO

LU ŢI

O N Ă

R I

C O

N TE

ST A ŢI

I Ş I M

ET O

D O

LO G

IE

1+ 5 1 3 10 4 1 + 5 1 + 5 1 +12 1 + 23 1 + 12 1 + 15 1 + 15 1 + 23

TOTAL PERSONAL: 144 DIN CARE: TOTAL FUNCTII PUBLICE 137 FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 9 FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE: 128 TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL: 7 PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE: 1 PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE: 6

C O

M PA

R TI

M EN

T A

D M

IN IS

TR A

TI V

S I A

R H

IV A

1

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

Atasament: Stat_de_functii.pdf

Anexa II la HCL nr……. din……………..

STATUL DE FUNCTII AL PERSONALULUI DIN CADRUL

DIRECTIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMISOARA

Nr. Crt.

Denumirea functiei

Clasa Gradul profesional

Treapta de salarizare

Numar total de posturi

A. Functii publice de conducere 1 Director executiv I 1 2 Sef serviciu I 5 3 Sef birou I 3 Total functii publice de conducere 9 B. Functii publice de executie 1 Consilier I superior 1 11 2 Consilier I superior 2 1 3 Consilier I principal 1 21 4 Consilier I principal 2 4 5 Consilier I asistent 1 27 6 Consilier I asistent 2 16 7 Consilier I asistent 3 4 8 Consilier juridic I principal 1 1 9 Consilier juridic I asistent 1 2 10 Consilier juridic I asistent 2 1 11 Consilier juridic I asistent 3 2 12 Referent III superior 1 19 13 Referent III principal 1 8 14 Referent III principal 2 1 15 Referent III asistent 1 7 16 Referent III asistent 2 3 Total functii publice de executie 128 C. Functii personal contractual de conducere 1 1 Sef birou I 2 1 D. Functii personal contractual de executie 1 Inspector de

specialitate II 2 3

2 Inspector de specialitate

II 3 1

3 Referent II 2 2 4 Inspector III 3 1 Total functii personal contractual 7 TOTAL GENERAL 144

Atasament: Referat.pdf

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul. M.Eminescu, nr. 2B, C.I.F. 21666630, Tel. 0256408100, Fax. 0256408191, www.dfmt.ro

Nr. IF 006708/22.07.2010 APROBAT PRIMAR DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT

Privind modificarea organigramei Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara Avand in vedere prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 63/2010- pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare precumsi solicitarea d-lui Primar al Municipiului Timisoara conform adresei nr. CP2010-00590/22.07.2010.................,- Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara intelege necesitatea reorganizarii institutiei astel incat sa contribuie la diminuarea cheltuielilor cu personalul, in masura in care actvitatea institutiei nu va fi influentata negativ in ce priveste indeplinirea atributiilor ce-i revin conform prevederilor legale. Necesitatea reorganizarii DFMT este datorata pe de o parte, nevoii generale de reducere a cheltuielilor bugetare in aceste vremuri de criza si pe de alta parte incadrarii in normativele de personal prevazute de Ordonanta nr.63/2010. Organigrama Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara numără 210 posturi, din care 192 sunt ocupate si 18 posturi vacante . Cele 18 posturi vacante au urmatoarea structura: -15 functii publice ( 3 functii publice de conducere si 12 functii publice de executie); -3 posturi personal contractual Cele 192 de posturi ocupate au urmatoarea structura:

Cod FP 53 – 01 ver.1

-184 functii publice (11functii publice de conducere si 173 functii publice de executie) - 8 personal contractual (1 de conducere şi 7 de execuţie)

In urma procedurii de reorganizare, s-au desfiinţat: 18 posturi vacante şi alte 48 de posturi ocupate (un procent de 25% din posturile ocupate) astfel:

- 1 post de execuţie – personal contractual; - 2 posturi de conducere – funcţionari publici; - 45 de posturi de execuţie – funcţionari publici. Modificarile majore care au dus la intocmirea unei noi organigrame sunt

urmatoarele: 1. Biroul Impuneri Mijloace de Transport persoane fizice şi juridice se

transforma in compartiment aflat in subordinea si coordonarea directa a conducatorului institutiei .

2. Biroul Achiziţii Publice şi Contabilitate s-a scindat transformandu-se in “compartiment contabilitate “ si “compartiment achizitii”, aceasta organizare fiind in concordanta si cu prevederile Legii nr. 273/2006.

3. Serviciul Colectare şi Executare Silită Impozite şi Taxe Persoane Fizice şi Serviciul Colectare şi Executare Silită Amenzi Persoane Fizice care in esenta indeplinesc aceleasi proceduri si activitati, diferenta fiind natura surselor urmarite, au fuzionat rezultând un singur serviciu care va realiza o mai buna urmarire a tuturor persoanelor fizice care au obligatii de natura fiscala fata de bugetul local indiferent de natura acestora, fie ele impozite si taxe locale, fie amenzi.

4. Serviciul Inspectie Fiscala Persoane Juridice se desfiinteaza iar cele doua servicii cu atributii in stabilirea impozitelor si taxelor locale datorate de catre contribuabilii persoane juridice vor avea si atributii de inspectie fiscala, inspectie care va fi efectuata numai in cazuri justificate, atunci cand contribuabilul nu colaboreaza cu organul fiscal in vederea stabilirii obligatiilor fiscale, a continuitatii in declaratii fiscale precum si in alte cazuri prevazute de lege

5. Serviciul Inspectie Fiscala Persoane Fizice se desfiinteaza iar personalul din cadrul Serviciului Impozite si Taxe persoane fizice va avea atat atributii de stabilire a impozitelor si taxelor locale datorate de persoanele fizice cat si atributii de inspectie fiscala, inspectie care va fi efectuata numai in conditii similare cu cele de la punctul 4. 6. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Incasări Bugetare a trecut din subordinea Serviciului Impozite şi Taxe Persoane Fizice în subordinea si coordonarea directă a Directorului Executiv. Având în vedere cele prezentate mai sus, organigrama şi statul de funcţii ale Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor avea următoarea structură: - TOTAL PERSONAL: 144 - Total funcţionari publici: 137 (din care: 9 de conducere şi 128 de execuţie); - Total personal contractual: 7 (din care: 1 de conducere şi 6 de execuţie).

Cod FP 53 – 01 ver.1

PROPUNEM: Aprobarea Organigramei si a Statului de Functii ale Directiei Fiscale a

Municipiului Timisoara, in conformitate cu ANEXELE I si II care sunt anexate la prezentul referat.

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

AVIZAT JURIDIC

MIRELA LASUSCHEVICI

Cod FP 53 – 01 ver.1