keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 329/16.12.2003 privind atribuirea prin negociere cu o singură sursă a executării lucrărilor de reparaţii construcţii şi instalaţii în regim de avarie la obiectivele edilitare, locuinţe, spitale şi instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, către SC"Administrarea Domeniului Public"SA.

16.12.2003

Hotararea Consiliului Local 329/16.12.2003
privind atribuirea prin negociere cu o singură sursă a executării lucrărilor de reparaţii construcţii şi instalaţii în regim de avarie la obiectivele edilitare, locuinţe, spitale şi instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, către SC"Administrarea Domeniului Public"SA.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2003- 21399/04.12.2003 şi Referatul nr. 21401/04.12.2003 ale Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere procesul-verbal din data de 25.11.2003, a Comisiei de negociere, referitor la prelungire cu încă 1 an a Contractelor de execuţie de lucrări în regim de avarie la unităţile de învăţământ , fond-locativ şi edilitare încheiate între SC"Administrarea Domeniului Public"SA şi Primăria Municipiului Timişoara ;
În conformitate cu OUG 60/2001, art.9 alin.1 lit."c" şi art.12 lit."h" privind achiziţiile publice;
În conformitate cu Ordinul 1014/874 din 2001, Anexa, cap .F, pct.F.3.2. model 1, privind documentaţia standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de lucrări;
În conformitate cu prevederile art.38 alin.2 lit."f" din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE



Art.1: Se aprobă atribuirea lucrărilor de reparaţii construcţii în regim de avarie la instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe), pentru anul 2004, către SC Administrarea Domeniului Public SA Timişoara, prin procedura de negociere cu o singură sursă.

Art.2:Se aprobă atribuirea lucrărilor de reparaţii, construcţii în regim de avarie la obiective edilitare, locuinţe şi spitale pentru anul 2004, către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A Timişoara, prin procedura de negociere cu o singură sursă.

Art.3:Atribuirea lucrarilor prevazute la art.1 se va face prin încheierea unui contract de lucrări cu SC "Administrarea Domeniului Public" SA Timişoara, pentru anul 2004, a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro/an (fără TVA) echivalent în lei pe parcursul anului.

Art.4: Atribuirea lucrărilor prevăzute la art.2 se va face prin încheierea unui contract de lucrări cu S.C. Admnistrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, pentru anul 2004, şi a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro/an (fără TVA) echivalent în lei pe parcursul anului.

Art.5:Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Edilitară şi Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara ;
Art.6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Mass - media locale;



Presedinte de sedinta
PETRU BUJOR
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI