keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 315/30.05.2013 privind modificarea Organigramei pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

30.05.2013

Hotararea Consiliului Local 315/30.05.2013
privind modificarea Organigramei pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013-13720/17.05.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se suplimenteaza numărul de posturi din cadrul Biroului Audit cu un post de inspector de specialitate, gradul II şi se modifica corespunzator Organigrama si Statul de functii ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.
Art. 2: Se modifica Organigrama si Statul de functii ale Serviciului Public Asistenta Medicala Scolara Timisoara prin diminuarea numarului de posturi cu postul prevazut la articolul 1.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Compartimentul Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FO53-01, ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIULUI TIMIŞOARA PRIMAR Serviciul Resurse Umane SC2013 – _______/_______2013

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR

Nicolae Robu

R E F E R A T privind modificarea organigramei pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului

Timişoara În vederea eficientizării activităţilor derulate în cadrului Biroului Audit propunem suplimentarea numărului de posturi din cadrul acestui compartiment organizaţional cu un post de inspector de specialitate, gradul II şi diminuarea corespunzătoare a numărului de posturi din cadrul Compartimentului Financiar- Contabilitate, Administrativ - Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară Timişoara.

SERVICIUL JURIDIC SEF SERVICIU GABRIELA IOVA RODICA AURELIAN