keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 312/18.12.2012 privind aprobarea organigramei aparatului de specialitate al Primarului

18.12.2012

Hotararea Consiliului Local 312/18.12.2012
privind aprobarea organigramei aparatului de specialitate al Primarului


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012- 30890 / 18.12.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI VEZI NOTA

Atasament: anexa_hcl_312.pdf

VEXA N E SR 4 RI 3/2 18.12. 201 BJUEIEA Unjsod oljnoexe unjsod |ejoj aljnoexa Unsod NoJIq unjsod [e,0) noJIq njsod NIIAJIS unjsod ajueDEA ajjoaJip 2180npuo> unysod |ejo) aljoalip Total posturi: Direcţia Urbanism Titulatură conducător direcţie: Arhitect Şef Serviciul Autorizare și Control în Construcţi iroul Autorizări 19 Compartimentul Control 3 Serviciul de Dezvoltare Urbană şi Reabilitare şi Conservare Clădiri Istorice 1 1 27 Biroul Coordonare Elaborare PUG, PUD, PUZ Biroul Avizare Conformităţi PUG, PUD, PUZ Biroul Reabilitare și Conservare Clădiri Istorice Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru 1 0 E _— < N o N N 6 o 479 63 = o o = m = —_ = 13% o T7 14 —|- JOIN TIN VW) SI-T<I<TE Direcţia Comunicare 1 1 2 14| 1) 55 Titulatură conducător direcţie: Director executiv Biroul Registratură 1 0 Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii 1 o| o, 00| 1 Compartiment e-Comunicare Compartimentul Presă Biroul Organizare Evenimente 1 0 Centrul Informare Turistică Centrul Promovare Naţională şi Internaţională a Municipiului Serviciul Relații Locale, Regionale, Naţionale şi Internaţionale 1 1 2, 1 Biroul Relaţii Locale, Regionale şi Naţionale 1 1 11 Compartiment de Relaţionare cu Instituţiile Culturale 2 Compartiment de Relaţionare cu Instituţiile Școlare 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Instituţiile Medicale 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Instituţiile Vârstni 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Instituţiile Tinerilor 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Consiliile Consultative de Cartier 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari 5 Compartiment de Relaţionare cu Organizațiile Nonguvernamentale 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Organizațiile Mediului de Afaceri 0,5 Compartiment de Relaţionare cu Parlamentarii Timişoarei, 05 Autorităţile Publice şi Instituţiile Statului Biroul Relații Internaţionale 1 Direcţia Dezvoltare 1) 0 2 0|_ 2 Titulatură conducător direcţie: Director executiv Serviciul Proiecte cu Finanţare Locală, Regională şi Naţională 1 ol 1 1 Biroul Generare Proiecte 1 Compartimentul Management Proiecte Compartimentul Monitorizare Proiecte Serviciul Proiecte cu Finanţare Extranaţională 1 o 1 1 Biroul Generare Proiecte 1 1 Compartimentul Management Proiecte Compartimentul Monitorizare Proiecte Serviciul Resurse Umane 1 0) 0] 0 Titulatură conducător serviciu: Şef serviciu Compartimentul Evidenţă Personal Compartimentul State de Plată Compartimentul Protecţia Muncii Compartimentul Perfecţionare Profesională m pa 13% VO NINO O NO e Ss <a) Ss Ss n Ss e o e i Ss Vw Ss n Ss = Vo m ON 14% e = 2 || 10%

aljoalip |e30) ajueDdeA unjsod NDIJ9S NIDIJOS NoJIq BIBoNpuo> Unjsod SJUBIEA NoJIq unysod [ej0) unysod [ej0) aljnoexe SJUBDEA erjn2axe Serviciul Juridic = E N = T 12% Titulatură conducător serviciu: Şef serviciu Biroul de Consultanţă Juridică Internă 14 Biroul de Contencios o 11 Ss “Serviciul Achiziţii Publice 011% Titulatură conducător serviciu: Şef serviciu Biroul Management al Calităţii 0|| 20% Titulatură conducător birou: Şef birou Biroul Audit 0|| 20% Titulatură conducător birou: Șef birou Compartimentul Control 0| 0% Titulatură conducător control: Şef compartiment Compartimentul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă 0 0% Titulatură conducător compartiment: Şef compartiment Direcţia Secretariat General 28 1|| 18% Titulatură conducător direcţie: Secretar Serviciul de Administraţie Locală Biroul Asistare Consiliu Local Compartimentul Asistare Executiv Serviciul Administrare Fond Funciar — Serviciul Autoritate Tutelară Compartimentul Arhivă Direcţia de Mediu 52 N 10% Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Serviciul Spaţii Verzi și Locuri de Joacă Serviciul Avize Mediu Biroul Monitorizare și Protecţie Mediu Biroul Salubrizare Compartimentul Gestiune Populaţie Canină, Deratizare, Dezinsecţie şi Dezinfecţie o[ojo|io|«* o|o[jo[CjC Compartimentul Grădina Zoologică E Compartimentul Parcul Copiilor pe

BIBINpuo> aljosilp unjsod |e,0) NDIJIS 818DNpuo> unysod |B30) NDJDS NOJIq 8180npuo2 no1iq a1eonpuos nysod [e)0; SJUEILA 1JNȚSOd unysod [e30) aljnooxo ojjnooxs Direcţia Şcoli, Spitale, Baze Sportive și Instituţii Culturale = ajueoea unjsod | = ajuedeA unjsod |v o o ajuedeA unjsod «9? Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Serviciul Administrare şi Întreţinere Patrimoniu Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale _ Compartimentul Şcoli Compartimentul Spitale Serviciul Baze Spo 15 Compartimentul Ins Culturale Biroul Tehnic Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Biroul Evidenţa Patrimoniului Serviciul Clădiri Compartimentul Spaţii Administrative Compartimentul Locuinţe şi Garaje Compartimentul Spaţii Utilitare Compartimentul Cimitire și Coşerit Biroul Spaţii cu Alte Destinaţii Compartimentul Monumente Compartimentul Terenuri Compartimentul Spaţii Publicitare Compartimentul Administrativ Biroul Autorizare Activităţi Comerciale Compartiment Executori FINNLO N i Direcţia Tehnică 62 N Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Serviciul Energetic şi Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice Compartimentul Iluminat Public o Compartimentul Termoficare [=] Compartimentul Eficientizare Energetică Clădiri Serviciul Drumuri, Poduri şi Utilităţi Hidrotehnice 27 Biroul Drumuri şi Poduri 17 Biroul Utilităţi Hidrotehnice 10 Serviciul Transport și Siguranța Circulației 14 Biroul Transport Cl ul al Ei O|O|O|CO]O Compartimentul Siguranța Circulaţiei Direcţia Economică [ 32 pr) Titulatură conducător direcţie: Director Executi Biroul Contabilitate Serviciul Financiar Serviciul Buget Biroul Urmărire Venituri din Valorificarea Patrimoniului O|-|O|O 13% 5% 11% 16%

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara | Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Direcţia Poliţia Locală Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Direcţia Casa de Cultură a Municipiului Timişoara | 22 1] 9% Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Direcţia Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara Titulatură conducător direcţie: Director Executiv Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară Titulatură conducător serviciu: Șef serviciu Serviciul Public Comunitar Local Evidenţa Persoanei Titulatură conducător serviciu: Director executiv Serviciul Cantina de Ajutor Social | Titulatură conducător serviciu: Şef Serviciu Unitatea de Management de Proiect " Retehologizarea sistemului centralizat de termoficare din Municipiul Timişoara în vederea conformării la normele de protecţie a mediului privind emisiile poluante în aer şi pentru creşterea eficienţei în alimentarea cu căldura urbană

Atasament: nota_hcl_312.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIȘ MUNICIPIUL TIMIŞOARA CABINET SECRETAR NOTĂ La Hotărârea Consiliului Local nr. 312/18.12.2013 — privind aprobarea Organigramei aparatului de specialitate al Primarului Proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei aparatului de specialitate al Primarului a fost supus aprobării Consiliului Local al Municipiului Timişoara având la bază doar Referatul nr. SC2012 — 30890/18.12.2012. În conformitate cu prevederile art. 107 din Legea nr. 188/1999 — privind Statutul funcţionarilor publici: „ (1) Autorităţile şi instituțiile publice au obligația de a solicita Agenției Naționale a Funcţionarilor Publici avizul privind funcțiile publice în oricare dintre următoarele situații: a) stabilirea sau modificarea structurii de funcţii publice pentru fiecare autoritate şi instituție publică, în parte, de către conducătorul acesteia ori prin hotărâre a consiliului judeţean sau, după caz, a consiliului local, pe baza activităților prevăzute la art. 2 alin. (3); b) modificarea calității posturilor, potrivit art. 111 alin. (1) sau (5); c) reorganizarea activității autorității sau instituției publice. (2) Autorităţile şi instituțiile publice au obligația de a înştiinţa, în termen de 10 zile lucrătoare, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în oricare dintre următoarele situații: a) intervenirea unor modificări în structura funcţiilor publice din cadrul autorităților sau instituțiilor publice, ca urmare a promovării în clasă şi în grad profesional a funcţionarilor publici; b) transformarea unei funcţii publice vacante într-o funcţie publică cu o altă denumire sau într-o funcţie publică de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru autoritatea sau instituţia publică şi în fondurile bugetare anuale alocate. (3) Avizul Agenției Naţionale a Funcţionarilor Publici este prealabil şi obligatoriu în toate situațiile prevăzute la alin. (1).” Având în vedere cele menționate, apreciez că Hotărârea Consiliului Local nr. 312/18.12.2012 nu poate fi contrasemnată de legalitate. SIMONA DRĂGOL