Hotararea Consiliului Local 300/14.12.1999 privind stabilirea ordinei de prioritate şi corelarea executării lucrărilor publice pentru anul următor, în Municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere propunerea domnului Consilier Municipal Rotaru Stelian privind stabilirea ordinei de prioritate şi corelarea executării lucrărilor publice pentru anul următor, în Municipiul Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică drepturile omului şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art.16 din Legea nr. 189/1998 privind finanţele publice locale, modificată; În conformitate cu prevederile art.20 lit.(c), (e) şi (g) din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art.28 alin.1 şi 2 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; HOTARASTE Art.1: În cursul lunii decembrie a fiecărui an, compartimentele de specialitate ale Primăriei Municipiului Timişoara vor întocmi şi prezenta spre aprobare Consiliului Local, o strategie conţinând ordinea de prioritate şi corelarea lucrărilor publice pentru anul următor, privind: drumurile publice, reţelele de apă- canal şi de termoficare, căile de rulare ale tramvaielor , spaţiile verzi . Art.2: La întocmirea Proiectului de Buget pentru anul următor , se va avea în vedere finanţarea lucrărilor de executat în ordinea priorităţilor aprobate anterior de către Consiliul Local. Art.3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara . Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Relaţii Comunicare; - Biroului Corp Control Primar; - Mass-mediei locale;
|