keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 2/31.01.2012 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

31.01.2012

Hotararea Consiliului Local 2/31.01.2012
privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-1644/19.01.2012- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 26 alin.(3) din Legea- cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice si art.64 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata si modificata;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
P.SECRETAR SORIN CHIRA

Atasament: Anexa.pdf

Anexa nr.1 la HCL nr.-_________ / ______________ STAT DE FUNCŢII

Dr.Ing.Ciuhandu Gheorghe

Nr.crt Nr.posturi Cls. Grad I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA

1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 3 Secretar S 1 4 Director executiv S 6 5 Arhitect Şef S 1 6 Sef serviciu S 24 7 Şef birou S 19

Total functii publice de conducere 51 B. Functii publice de executie

8 Consilier S 164 I superior 9 Consilier S 84 I principal

10 Consilier S 74 I asistent 11 Consilier juridic S 9 I superior 12 Consilier juridic S 3 I principal 13 Consilier juridic S 4 I asistent 14 Consilier juridic S 3 I debutant 15 Auditor S 4 I superior 16 Auditor S 1 I principal 17 Auditor S 1 I asistent 18 Referent de specialitate SSD 9 II superior 19 Referent M 45 III superior 20 Referent M 4 III principal 21 Referent M 1 III asistent

Total functii publice de executie 406 Total functii publice 457 C.1 . Functii personal contractual de conducere

22 Administrator Public S 1 Total personal contractual de conducere 1 C.2 . Functii personal contractual executie

23 Inspector de specialitate S 7 IA 24 Inspector de specialitate S 1 I 25 Inspector de specialitate S 7 II 26 Referent SSD 2 IA 27 Referent M 6 IA 28 Referent M 2 I 29 Referent M 2 II 30 Casier M 4

Total personal contractual de executie 31

30 Ingrijitor 8 31 Paznic 3 32 Magaziner 2 33 Sofer 5 34 Administrator 1 I 35 Muncitor calificat 2 I 36 Muncitor calificat 3 II 37 Muncitor calificat 1 III

25 Total personal contractual 57 D.TOTAL APARAT PROPIU 514 TOTAL GENERAL 517

APROBAT PRIMAR

C.3 Functii contractuale de deservire

Total personal contractual de deservire

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

Denumirea funcţiei Nivel studii Funcţia publică/Post contr

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2012 – / 19.01.2012

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului

Municipiului Timişoara Având în vedere prevederile art. 26 alin.(3) din Capitolul I –Anexa I din Legea - cadru nr.284/2010

privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi art.64 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici;

Ca urmare a promovării examenului de promovare în grad profesional a funcţionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara organizat în data de 12 decembrie 2011, propunem modificarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, prin transformarea următoarelor posturi:

- 32 posturi de consilier, clasa I, grad profesional asistent se transformă în 32 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional principal;

- 12 posturi de consilier, clasa I, grad profesional principal se transformă în 12 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional superior;

- 2 posturi de referent , clasa III, grad profesional asistent se transformă în 2 posturi de consilier, clasa III, grad profesional principal.

Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Mirela Lasuschevici Rodica Aurelian FP 53 – 01, ver.1