keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 299/27.09.2011 Privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Muncipiului Timisoara

27.09.2011

Hotararea Consiliului Local 299/27.09.2011
Privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Muncipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF2011-008763/02.08.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul CIUHANDU GHEORGHE;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică,amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Decizia civilă nr. 1098 din 4 mai 2011, privind reintegrarea doamnei Beşliu Daniela Felicia pe postul deţinut anterior concedierii;
In conformitate cu art. 36 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată,
In temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1:Se modifică Organigrama şi Statul de funcţii ale Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara, în conformitate cu Anexele nr. I şi II care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara,
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calităţii:
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN ORZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa II la HCL nr……. din……………..

STATUL DE FUNCTII AL PERSONALULUI DIN CADRUL

DIRECTIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMISOARA

Nr. Crt.

Denumirea functiei

Clasa Gradul profesional

Treapta de salarizare

Numar total de posturi

A. Functii publice de conducere 1 Director executiv I 1 2 Sef serviciu I 5 3 Sef birou I 3 Total functii publice de conducere 9 B. Functii publice de executie 1 Consilier I superior 1 12 2 Consilier I principal 1 21 3 Consilier I principal 2 4 4 Consilier I asistent 1 34 5 Consilier I asistent 2 10 6 Consilier I asistent 3 3 7 Consilier juridic I principal 1 1 8 Consilier juridic I asistent 1 3 9 Consilier juridic I asistent 3 2 10 Referent III superior 1 19 11 Referent III principal 1 8 12 Referent III principal 2 1 13 Referent III asistent 1 8 14 Referent III asistent 2 2 Total functii publice de executie 128 Total functii publice 137 C. Functii personal contractual de conducere 1 1 Sef birou I 2 1 D. Functii personal contractual de executie 7 1 Inspector de

specialitate I 2 2

2 Inspector de specialitate

II 3 1

3 Referent I 2 2 4 Referent II 3 2 Total functii personal contractual 8 TOTAL GENERAL 145

DIRECTOR EXECUTIV, EC. BODO ADRIAN

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa I la HCL nr……...din………….

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV

B IR

O U

L EV

ID EN

TA C

O N

TR IB

U A

B IL

I SI

IN C

A SA

R I B

U G

ET A

R EE

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

I

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

P ER

SO A

N E

JU R

ID IC

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

IM PO

ZI TE

TA

X E

SI A

M EN

ZI

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

II

B IR

O U

C O

N SI

LI ER

E C

ET Ă ŢE

N I

SI

R EG

IS TR

A TU

R Ă

C O

M PA

R TI

M EN

T A

C H

IZ IŢ

II

PU B

LI C

E

C O

M PA

R TI

M EN

T C

O N

TA B

IL IT

A TE

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

IM PU

N ER

I M

IJ LO

A C

E D

E TR

A N

SP O

R T

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SI JU

R ID

IC E

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

R ES

U R

SE

U M

A N

E

B IR

O U

L C

O N

TE N

C IO

S

B IR

O U

L SO

LU ŢI

O N Ă

R I

C O

N TE

ST A ŢI

I Ş I M

ET O

D O

LO G

IE

1 + 5 1 3 10 4 1 + 5 1 + 5 1 +12 1 + 23 1 + 12 1 + 15 1 + 15 1 + 23

TOTAL PERSONAL: 145 DIN CARE: TOTAL FUNCTII PUBLICE 137 FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 9 FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE: 128 TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL: 8 PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE: 1 PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE: 7

C O

M PA

R TI

M EN

T A

D M

IN IS

TR A

TI V

S I A

R H

IV A

2

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

Atasament: Referat.pdf

Cod FP 53 – 01 ver.1

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul. M.Eminescu, nr. 2B, C.I.F. 21666630, Tel. 0256408100, Fax. 0256408191, www.dfmt.ro

Nr. IF-008763/02.08.2011 APROBAT PRIMAR DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT Privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale Directiei Fiscale a

Municipiului Timisoara

Având în vedere faptul că, prin HCL nr. 332/2010 pentru modificarea organigramei Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara s-a desfiinţat postul de inspector cu studii medii (personal contractual) din cadrul Compartimentului Administrativ al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara, fapt ce a avut ca urmare concedierea D-nei Beşliu Daniela Felicia, prin Decizia Directorului Executiv al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara nr. 491/22.10.2010,

Având în vedere decizia civilă nr. 1098 din 4 mai 2011, privind reintegrarea doamnei Beşliu Daniela Felicia pe postul deţinut anterior concedierii,

Având în vedere modificarea denumirii Compartimentului Administrativ în Compartimentul Administrativ şi Arhivă, prin HCL nr. 332/2010,

PROPUNEM: 1. Modificarea Organigramei şi a Statului de Functii ale Directiei Fiscale a

Municipiului Timisoara, in conformitate cu ANEXELE I şi II, care fac parte integrantă din prezentul referat.

DIRECTOR EXECUTIV EC. ADRIAN BODO

AVIZAT JURIDIC C.J. GABRIELA ALBU