keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 291/18.12.2012 privind concesionarea unei suprafete de teren de 4000 mp, situat in Timisoara Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2

18.12.2012

Hotararea Consiliului Local 291/18.12.2012
privind concesionarea unei suprafete de teren de 4000 mp, situat in Timisoara Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-748/17.12.2012 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
În conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune proprietate publica;
În conformitate cu prevederile Codului Civil;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit.c) si alin. (5) lit. a) din Legea 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
În temeiul art. 45 alin.(3) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art.1: Se insuseste documentatia privind dezmembrarea imobilului teren cu nr. cadastral 413505 (nr.top 26615;26616) Calea Bogdanestilor nr.32/b, conform proiectului ,,Documentatie in vederea dezlipirii imobilului cu nr. cadastral 413505 (nr.top 26615;26616) Calea Bogdanestilor nr.32/b, Municipiul Timisoara, Jud.Timis’’ cu nr.2032/2012, intocmit de care S.C. BLACK LIGHT S.R.L., proiect ce constituie Anexa nr.1 si face parte integranta din prezenta hotarare, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

Art.2: Se aproba concesionarea prin licitatie publica, pe o perioada de 49 de ani a terenului situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

Art.3: Se aproba Studiul de Oportunitate privind concesionarea terenului situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2, conform Anexei nr.2 care face parte integranta din prezenta hotarâre, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

Art.4: Se aproba Caietul de Sarcini pentru concesionarea prin licitatie publica a terenului proprietatea Municipiului Timisoara-domeniul public, situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2, pentru o perioada de 49 de ani, în vederea construirii un centru complex cu funcţiuni medicale conform prevederilor stabilite la pct. 5 din caietul de sarcini, Caiet de Sarcini cuprins în Anexa nr.3 care face parte integranta din prezenta hotarâre, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

Art.5 :Se aproba Instructiunile pentru ofertanti si Contractul cadru de concesiune, pentru concesionarea prin licitatie publica a terenului situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2., conform Anexei nr. 4 si Anexei nr.5 care fac parte integranta din prezenta hotarare, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

Art.6: Costurile pentru obtinerea Autorizatiei de Construire si cele necesare realizarii lucrarilor vor fi suportate de catre concesionar.

Art.7: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Patrimoniu, din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.8: Prezenta hotarâre se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Direcţiei Urbansim;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Comunicare;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Politiei Locale Timisoara;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_4.pdf

ANEXA nr.4 La HCL nr.__________________ MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DE ACORD DIRECŢIA PATRIMONIU PRIMAR, BIROUL LICITAŢII CONTRACTE SAD NICOLAE ROBU

INSTRUCŢIUNI PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROCEDURII DE CONCESIONARE SI MODUL DE ELEBORARE SI PREZENTARE A OFERTELOR

pentru concesionarea prin licitaţie publică a terenului din Timisoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, in suprafaţă de 4000 mp, nr top 26616/2.

Dispoziţii generale Reglementarea şi organizarea atribuirii contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică a statului, sau a unei unităţi administrativ-teritoriale, în schimbul unei redevenţe se va face în conformitate cu prevederile OUG nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică precum şi a H.G. nr. 168/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.54/2006. Obiectivul ce urmeaza a fi scos la licitatie: Terenul situat in Timisoara, str. Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, cu suprafaţă de 4000 mp, nr top 26616/2 1. Informaţii generale privind concedentul Denumirea concedentului: Municipiul Timişoara Cod fiscal: RO 14756536 Adresa: Bv. C.D. Loga nr.1, Timişoara; Telefon: 0256-408.300 Persoane de contact: Pentru informaţii privind procedura de licitaţie:  Ec. Laura Koszegi - Biroul Licitaţii Contracte SAD

e-mail: laura.koszegi @primariatm.ro telefon/Fax: 0256-408.349 sau Fax 0256-408.477 2. Instrucţiuni privind organizarea şi desfăşurarea procedurii de concesionare 2.1.Procedura aplicată: Pentru încheierea contractului de concesiune se aplică procedura de licitaţie la care persoanele interesate au dreptul de a depune ofertă. Legislaţie aplicabilă:

- O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, publicată în Monitorul Oficial al României, nr.569 din 30 iunie 2006

- H.G. nr.168/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 146 din 28 februarie 2007

2.2. Principii care stau la baza atribuirii contractului de concesiune: a) transparenţa; b) tratamentul egal; c) proporţionalitatea; d) nediscriminarea; e) libera concurenţă 2.3. Reguli de comunicare: Orice comunicare, solicitare, informare, notificare şi altele asemenea trebuie să fie transmise în scris. Orice document scris trebuie înregistrat în momentul transmiterii, respectiv în momentul primirii. Comunicarea, transmiterea şi stocarea informaţiilor se realizează astfel încât să se asigure integritatea şi confidenţialitatea datelor respective. Documentele scrise pot fi transmise prin oricare din următoarele modalităţi:

a) fax

1 



b) poştă c) prin orice combinaţie a celor prevăzute la lit. a) şi b)

Orice persoană interesată are dreptul de a transmite o solicitare de participare la procedura de atribuire a contractului de concesiune prin oricare din modalităţile prevăzute mai sus. Orice solicitare de participare la procedura de atribuire, care a fost transmisă prin fax, trebuie să fie confirmat, prin scrisoare transmisă prin poştă în termen de 24 ore de la data transmiterii solicitării. Documentaţia de atribuire se pune la dispoziţia oricărei persoane interesate care a înaintat o solicitare în acest sens, pe suport hârtie. Costul documentaţiei de atribuire este de 10 lei la care se adaugă costul transmiterii acesteia. Costul documentaţiei se depune în numerar la casieria Concedentului în baza notei de plată emisă de Biroul Licitaţii Contracte SAD, camera 221, zilnic între orele 11:30 şi 12:30, marţi şi joi şi între orele 15:00 şi 17:00. Documentaţia de atribuire se pune la dispoziţia oricărei persoane interesate, în maxim 4 zile lucrătoare de la primirea unei solicitări scrise din partea acesteia. Persoanele interesate au obligaţia de a întreprinde toate diligenţele necesare astfel încât respectarea de către concedent a termenului de 4 zile lucrătoare pentru punerea la dispoziţie a documentaţiei de atribuire să nu conducă la situaţia în care aceasta să fie pusă la dispoziţia sa cu mai puţin de 4 zile lucrătoare înainte de data limită pentru depunerea ofertelor. 2.4.Date limită care trebuie respectate: Data limită pentru depunerea ofertelor este _____________., ora _______ Ofertele vor fi deschise la sediul Primăriei Timişoara, Bv.C.D.Loga nr.1, în data de _________ora _____, Sala de Consiliu Municipiului Timisoara. 2.5. Dreptul de a solicita clarificări Orice persoană interesată care a obţinut un exemplar din documentaţia de atribuire are dreptul de a solicita clarificări despre elementele cuprinse în aceasta. Concedentul are obligaţia de a răspunde, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească 4 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări. Concedentul are obligaţia de a transmite răspunsurile - însoţite de întrebările aferente - către toate persoanele interesate care au obţinut, în condiţiile OUG nr.54/2006, documentaţia de atribuire, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective. În cazul în care solicitarea de clarificare nu a fost transmisă în termen util, concedentul are obligaţia de a răspunde la aceasta, în condiţiile art. 24 alin. (2) din O.U.G. nr.54/2006. 2.6.Documentele licitaţiei În cazul procedurii de licitaţie, concedentul are obligaţia să elaboreze documentele licitaţiei respectiv documentaţia de atribuire. Documentele licitaţiei cuprind minim: - anunţul licitaţiei, -copie hotărâre de consiliu, -caietul de sarcini, -prezentele instructiuni, -contract de concesiune cadru. Orice modificare a conţinutului documentelor licitaţiei se va comunica tuturor solicitanţilor care au cumpărat aceste documente. În cazul în care ca urmare a modificărilor documentelor licitaţiei este necesar să se prelungească termenul de depunere a ofertelor, acest nou termen se va comunica de către organizator tuturor solicitanţilor odată cu notificarea modificării. 2.7. Desfăşurarea licitaţiei Procedura de licitaţie se poate desfăşura numai dacă în urma publicării anunţului de licitaţie au fost depuse cel puţin 3 oferte. În vederea desfăşurării licitaţiei, a analizării, selectării şi evaluării ofertelor, întocmirea raportului de evaluare, a proceselor-verbale de şedinţă, desemnarea ofertei câştigătoare, concedentul numeşte comisia de evaluare formată dintr-un număr impar de membri, care nu poate fi mai mic de 5. Fiecăruia dintre membrii comisiei de evaluare i se desemnează un supleant. Comisia de evaluare este legal întrunită numai în prezenţa tuturor membrilor.

2 



Comisia de evaluare adoptă decizii în mod autonom şi numai pe baza documentaţiei de atribuire şi cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Deciziile comisiei de evaluare se adoptă cu votul majorităţii membrilor. Membrii comisiei de evaluare au obligaţia de a păstra confidenţialitatea datelor, informaţiilor şi documentelor cuprinse în ofertele analizate. Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Plicurile sigilate, închise şi sigilate, se predau comisiei de evaluare la dată fixată pentru deschiderea lor, prevăzută în anunţul de licitaţie. După deschiderea plicurilor exterioare în şedinţă publică, comisia de evaluare elimină ofertele care nu conţin totalitatea documentelor care dovedesc calităţile şi capacităţile ofertantului prevăzute la punctul 3. Pentru continuarea desfăşurării procedurii de licitaţie este necesar ca după deschiderea plicurilor exterioare cel puţin 3 oferte , să fie valabile, adică să întrunească toate condiţiile prevăzute la punctul 3 – calităţile şi capacităţile ofertantului. Sunt considerate oferte valabile ofertele care îndeplinesc criteriile de valabilitate. După analizarea conţinutului plicului exterior, secretarului comisiei de evaluare întocmeşte procesul verbal în care se va menţiona rezultatul analizei. Procesul-verbal, va fi semnat de către toţi membrii comisiei de evaluare şi de reprezentanţii ofertanţilor. Deschiderea plicurilor interioare se face numai după semnarea procesului verbal de deschidere de către toţi membrii comisiei de evaluare şi de către ofertanţi. Ofertele vor fi examinate de către comisia de evaluare.

Pe parcursul aplicării procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate propune oricând concedentului solicitarea de clarificări şi, după caz, completări ale documentelor prezentate de ofertanţi pentru demonstrarea conformităţii ofertei cu cerinţele solicitate. În termen de 4 zile lucrătoare de la primirea acesteia, ofertanţii sunt obligaţi să răspundă la solicitarea concedentului.

În urma analizării ofertelor de către comisia de evaluare, se întocmeşte un proces verbal în care se menţionează ofertele valabile, ofertele care nu îndeplinesc criteriile de valabilitate şi motivele excluderii acestora din urmă de la procedura de atribuire. Procesul verbal se semnează de către toţi membrii comisiei de evaluare. În baza procesului-verbal, comisia de evaluare întocmeşte în termen de o zi lucrătoare, un raport pe care îl transmite concedentului.

În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de evaluare, concedentul informează, în scris, cu confirmare de primire, ofertantul declarat câştigător despre alegerea sa şi pe ceilalţi ofertanţi despre respingerea ofertelor lor,indicând motivele care au stat la baza excluderii sau respingerii, după caz.

Prin excepţie concedentul are dreptul de a anula procedura pentru atribuirea contractului de concesiune, în condiţiile prevăzute de art. 43 din OUG nr.54/2006.

Contractul de concesiune se încheie în formă scrisă, sub sancţiunea nulităţii. Concedentul poate încheia contractul de concesiune numai după împlinirea unui

termen de 20 de zile calendaristice de la data realizării comunicării privind deciziile referitoare la atribuirea contractului de concesiune. Neîncheierea contractului de concesiune într-un termen de 20 de zile calendaristice de la data împlinirii termenului prevăzut la aliniatul precedent , poate atrage după sine plata daunelor interese de către partea în culpă.

Refuzul ofertantului declarat câştigător de a încheia contractul de concesiune poate atrage după sine plata daunelor – interese, precum şi pierderea garanţiei de participare. 2.8.Confidenţialitatea şi conflictul de interese Concedentul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru a evita schimburile de mesaje, comunicările şi arhivarea informaţiilor sa se realizeze într-o astfel de maniera încât sa asigure integritatea şi confidenţialitatea deplina a tuturor informaţiilor. Conţinutul ofertelor trebuie să rămână confidenţial până la data stabilită pentru deschiderea acestora, autoritatea contractantă urmând a lua cunoştinţa de conţinutul respectivelor oferte numai după aceasta data. Fără a aduce atingere celorlalte prevederi ale ordonanţei de urgenţă nr.54/2006, concedentul are obligaţia de a asigura garantarea protejării acelor informaţii pe care operatorul economic le precizează ca fiind confidenţiale, în măsura în care, în mod obiectiv, dezvăluirea acestor

3 



informaţii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic, în special în ceea ce priveşte secretul comercial şi proprietatea intelectuală. Membrii comisiei de evaluare, supleanţii şi dacă este cazul invitaţii sunt obligaţi să dea o declaraţie de compatibilitate, imparţialitate şi confidenţialitate pe propria răspundere, după termenul limită de depunere a ofertelor , care se va păstra alături de dosarul concesiunii. 3. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a ofertelor Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire. Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către concedent. Ofertantul are obligaţia de a depune oferta la adresa Bv.C.D.Loga nr.1, Timişoara, camera 12, ghişeul 9 sau 10, până la data limită pentru depunere stabilită în anunţul de participare. Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră, cad în sarcina operatorului economic. Oferta depusă la o altă adresă decât cea a concedentului decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă. Conţinutul ofertelor trebuie sa rămână confidenţial până la data stabilită pentru deschiderea acestora, concedentul urmând a lua cunoştinţă de conţinutul respectivelor oferte numai după această dată. Oferta şi documentele care o însoţesc trebuie să fie redactate în limba română. Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. Ofertanţii transmit ofertele lor în două plicuri sigilate, unul exterior şi unul interior, care se înregistrează, în ordinea primirii lor , în registrul “Oferte”, precizându-se data şi ora. CRITERII DE VALABILITATE PLICUL EXTERIOR va trebuie să conţină, documente care dovedesc calităţile şi capacităţile ofertantului, după cum urmează:

a) o declaraţie de participare, semnată de ofertant, fără îngroşări, ştersături sau modificări

b) acte doveditoare privind:  Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu

Formularul 1;  Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu

Formularul 2;  Certificat fiscal, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii catre

bugetul local (emis de Directia Fiscala a Municipiului Timisoara sau dupa caz);

 Certificat de atestare fiscala-Ofertantul are obligaţia de a prezenta certificatul, în termenele de valabilitate, privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, care trebuie să prezinte situaţia ofertantului (certificat emis de D.G.F.P.)

 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, nu mai vechi de 1 lună-original.

 Fişă de informaţii generale privind ofertantul completată conform formular 3;

 Împuternicirea Oferta trebuie să fie însoţită de împuternicirea scrisă prin care semnatarul ofertei este autorizat să angajeze ofertantul în procedura de licitaţie.

 Garanţia pentru participare Operatorul economic trebuie să prezinte garanţia pentru participare în conformitate

cu prevederile referitoare la cuantumul şi forma de prezentare a acesteia, astfel cum sunt precizate în prezentul document. Garanţia de participare se constituie de către ofertant în scopul de a proteja Concedentul faţă de riscul unui eventual comportament necorespunzător al acestuia pe întreaga perioadă derulată până încheierea contractului de concesiune. Cuantumul garanţiei pentru participare: ___________ lei.

Modul şi forma de constituire a garanţiei de participare:

4 



- ordin de plată, cu condiţia confirmării acestuia de către banca emitentă, până la data deschiderii ofertelor, original; Garantia se va depune in contul Municipiului Timisoara RO 12 TREZ 621 5006 XXX 000 334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara.

În orice situaţie, garanţia de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la deschiderea ofertelor. Orice ofertă care nu este însoţită de dovada constituirii garanţiei de participare va fi respinsă la deschidere. Primăria Municipiului Timişoara are dreptul de a reţine garanţia pentru participare, ofertantul pierzând astfel suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situaţii:

a) îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilită câştigătoare, nu se prezintă în termen de 20 zile în vederea

încheierii contractului de concesiune. Garanţia pentru participare, constituită de operatorul economic a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, se restituie de către Concedent, sau se transferă în contul redeventei, la cerere. Garanţia de participare, constituită de ofertanţii necâştigători se returnează de către Primăria Municipiului Timişoara, in baza solicitării ofertantului necâştigător. Garanţia se restituie integral în cazul ofertanţilor necâştigători, în baza unei cereri ce se va înregistra la Serviciul Centru de Consiliere pentru Cetăţeni, camera 12 ghişeul nr.9 sau 10.

 Taxa de participare de 500 lei, este stabilită pentru a compensa cheltuielile efectuate cu publicitatea licitaţiei. Taxa de participare nu se restituie.

Contravaloarea taxei de participare se poate achita prin virament în contul RO89TREZ62124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Timişoara de către Municipiul Timişoara, cod fiscal R 14756536 sau în numerar la casieria Primăriei Municipiului Timişoara în baza notei de plată emisă de Biroul Licitaţii Contracte-SAD, etajul II, camera 221. În cazul în care în ţara de origine sau în ţara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevăzute mai sus sau respectivele documente nu vizează toate situaţiile prevăzute, ofertantul va prezenta:

1) declaraţia pe propria răspundere sau o declaraţie autentificată în faţa unui notar, a unei autorităţi administrative sau judiciare sau a unei asociaţii profesionale care are competenţe în acest sens. o Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale

Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activităţii: Ofertantul va prezenta documentul de înregistrare ca persoana fizică sau juridică şi, după caz, de atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din ţara în care ofertantul este stabilit.

c) acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini chitanţă sau Ordin de plată, în original

PLICUL INTERIOR va conţine oferta propriu-zisă. Ofertantul are obligaţia de a face dovada conformităţii ofertei sale cu cerinţele prevăzute în Caietul de Sarcini . Oferta va fi întocmită în aşa fel încât să se asigure posibilitatea verificării corespondenţei elementelor sale cu specificaţiile din caietul de sarcini. Pentru a facilita procesul de evaluare, oferta trebuie să fie structurată, în următoarea ordine:

- prezentarea ofertantului:  structura organizatorică a acestuia, resurse umane proprii, folosirea resurselor

umane locale  modul în care se doreşte integrarea viitoarei afaceri în strategia de dezvoltare

a ofertantului - planul de afaceri pentru dezvoltarea şi exploatarea concesiunii cu detalierea

următoarelor aspecte:  valoarea investiţiei directe (construcţie, echipamente); proiectul de arhitectura

privind amenajarea;

5 



 graficul de derulare în timp a investiţiei (construcţie, demarare activitate, etape de dezvoltare etc.)

 numărul de locuri de muncă nou create - nivelul redevenţei (preţul) exprimat în lei/mp/an

Plicurile sigilate se predau comisiei de evaluare în ziua fixată pentru deschiderea lor. Ofertele se vor transmite numai prin poştă sau se vor depune direct la sediul concedentului, Bv. C.D Loga nr.1, camera 12 ghişeul 9 sau 10, Timişoara. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită şi înregistrată de către concedent până la data şi ora limită pentru depunere stabilită în anunţul de participare. Ofertantul îşi asumă riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră. Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei în original şi un exemplar copie şi câte un exemplar al documentelor de calificare. În eventualitatea unei discrepanţe între original şi copii, va prevala originalul.

Originalul şi copia ofertei trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul /reprezentanţii autorizat/autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. Orice ştersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. Originalul şi copia ofertei marcate cu „original” şi respectiv „copie”, se introduc într-un plic interior care se marchează cu numele sau denumirea ofertantului, precum şi domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.

Plicul exterior închis şi netransparent (plic interior şi documentele care dovedesc calificarea şi capacităţile ofertantului) se va marca după cum urmează:

MUNICIPIUL TIMISOARA

Bv.C.D.Loga nr.1 Ofertă pentru atribuirea contractului de concesiune teren situat in str.Calea

Bogdăneştilor nr. 32/b, cu suprafaţă de 4000 mp, nr top 26616/2 “A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA ___________, ORA _________”

Oferte întârziate Oferta care este depusă la o altă adresă decât cea stabilită în anunţul de participare ori care este primită de către concedent după expirarea datei şi orei limită de depunere a ofertelor , se returnează nedeschisă. 4.Informaţii detaliate şi complete privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câştigătoare 4.1.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de concesiune Criteriul pe baza căruia se atribuie contractul de concesiune nu poate fi schimbat pe toată durata de aplicare a procedurii de atribuire a contractului respectiv. 4.2.Evaluarea ofertelor Comisia de evaluare are obligaţia de a stabili oferta câştigătoare, dintre ofertele valabile, pe baza aplicării criteriilor pentru atribuirea contractului de concesiune. Oferta stabilită ca fiind câştigătoare este oferta care întruneşte punctajul cel mai mare rezultat din aplicarea criteriilor de atribuire pentru care sunt stabilite ponderi. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru criteriul „nivel redevenţă” iar în cazul egalităţii în continuare , departajarea se va face în funcţie de criteriul care are ponderea cea mai mare după criteriul „Nivelul redevenţei”. Criterii de evaluare ce urmează a fi utilizate:

Criterii de evaluare Pondere %

6 



Prezentarea ofertantului 20 Planul de afaceri pentru dezvoltare şi exploatare 30 Nivel redevenţă 50

Comisia de evaluare stabileşte acordarea de note fiecărui subcriteriu. Nota pe criteriu se va stabili ca medie aritmetică a notelor pe subcriterii, iar nota finală se va calcula ca medie ponderată – cu ponderile stabilite – a notelor pe criterii. Pentru criteriul nivelul redeventei, punctajul se acordă astfel :

a) pentru cea mai mare redeventa, se acordă punctajul maxim alocat ; b) pentru alt nivel de redeventa decât ce prevăzută la lit. a) punctajul se acordă astfel :

P(n) =[ V (n) / V maximă ] x punctaj maxim alocat Pentru celelalte criterii, comisia de licitaţie va aprecia obiectiv, apreciere care trebuie să se raporteze la prevederile Caietului de sarcini dupa cum urmeaza :

- prezentarea ofertantului: 20 de puncte  structura organizatorică a acestuia, resurse umane proprii, folosirea resurselor

umane locale (10 puncte)  modul în care se doreşte integrarea viitoarei afaceri în strategia de dezvoltare

a ofertantului (10 puncte) - planul de afaceri pentru dezvoltarea şi exploatarea concesiunii cu detalierea

următoarelor aspecte: 30 de puncte  valoarea investiţiei directe (construcţie, echipamente); proiectul de arhitectura

privind amenajarea; (20 puncte)  graficul de derulare în timp a investiţiei (construcţie, demarare activitate, etape

de dezvoltare etc.) (10 puncte)  numărul de locuri de muncă nou create (5 puncte)

- nivelul redevenţei (preţul) exprimat în lei/mp/an: 50 de puncte 5. Procedura negocierii directe Concedentul are dreptul de a aplica procedura de negociere directă numai în situaţia în care, după repetarea procedurii de licitaţie conform prevederilor art.25 alin (2) din OUG nr.54/2006, nu au fost depuse cel puţin 3 oferte valabile. În cazul procedurii de negociere directă, concedentul are obligaţia publicării în Monitorul Oficial al României, partea a VI-a, într-un cotidian de circulaţie naţională şi într-unul de circulaţie locală anunţul de negociere. Anunţul se transmite spre publicare cu cel puţin 10 zile calendaristice înainte de data limită pentru depunerea ofertelor. Orice persoană interesată are dreptul de a solicita şi de a obţine documentaţia de atribuire. Pentru negocierea directă va fi păstrată documentaţia de atribuire aprobată pentru licitaţie. Persoana interesată are obligaţia de a depune diligenţele necesare astfel încât respectarea de către concedent a prerioadei prevăzute la art. 28 alin (2) din OUG nr.54/2006 să nu conducă la situaţia în care docuemntaţia de atribuire să fie pusă la dispoziţia sa cu mai puţin de două zile lucrătoare înainte de data limită pentru depunere a ofertelor. Orice persoană interesată are dreptul de a solicita clarificări la documentaţia de atribuire. Concedentul are obligaţia transmiterii răspunsurilor însoţite de întrebările aferente către toate persoanele interesata care au obţinut docuemntaţia de atribuire. Concedentul derulează negocieri cu fiecare ofertant care a depus ofertă valabilă. Negocierile se desfăşoară potrivit condiţiilor din docuemntaţia de atribuire. Criteriile pentru valabilitatea ofertelor, prevăzute în caietul de sarcini, nu pot face obiectul negocierii. Pe parcursul procedurii de negociere directă, comisia de evaluare poate propune concedentului solicitarea oricăror clarificări şi completări necesare demonstrării conformităţii ofertei cu cerinşele solicitate. În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea propunerii comisiei de evaluare, concedentul o transmite ofertanţilor vizaţi. Ofertanţii trebuie să răspundă la solicitarea concedentului în termen de douiă zile lucrătoare de la primirea acesteia. Pentru fiecare şedinţă de negociere directă, concedentul întocmeşte un proces verbal care va cuprinde concluziile negocierilor purtate.

7 



8 



În baza proceselor verbale întocmite, comisia de evaluare întocmeşte, în termen de o zi lucrătoare, un raport pe care îl transmite concedentului. În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea raportului de evaluare, concedentul informează, în scris, cu confirmare de primire, ofertantul declarat câştigător despre alegerea sa şi pe ceilalţi ofertanţi despre respingerea ofertelor lor, indicând motivele care au stat la baza respingerii. 6. Instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac Soluţionarea litigiilor apărute în legătură cu atribuirea, încheierea, executarea, modificarea şi încetarea contractului de concesiune, precum şi a celor privind acordarea de despăgubiri se realizează potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările ulterioare. Acţiunea în jusţiţie se introduce la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărui jurisdicţie se află sediul concedentului. Împotriva hotărârii tribunalului se poate declara recurs la secţia de contencios administrativ a curţii de apel, conform prevederilor legale. 7. Informaţii referitoare la clauzele contractuale Concedentul poate să încheie contractul de concesiune numai după împlinirea termenului de 20 zile calendaristice de la data realizării comunicării privind rezultatul aplicării procedurii. Concedentul pune la dispoziţia persoanelor interesate, contractul de concesiune, ca anexă a prezentelor Instrucţiuni. RESPONSABIL DIRECTIE, MARTIN STAIA RESPONSABIL BIROU LAURA KOSZEGI

  • ANEXA nr.4
  • La HCL nr.__________________
  • MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DE ACORD
    • Cod fiscal: RO 14756536
  • Ofertanţii transmit ofertele lor în două plicuri sigilate, unul exterior şi unul interior, care se înregistrează, în ordinea primirii lor , în registrul “Oferte”, precizându-se data şi ora.
  • Cuantumul garanţiei pentru participare: ___________ lei.
    • MUNICIPIUL TIMISOARA
    • 4.1.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de concesiune

Atasament: Anexa_3.pdf

ANEXA LA H.C.L. nr.

C A I E T D E S A R C I N I

privind concesionarea unei suprafeţe de 4000 mp. din terenul situat în Timişoara Timisoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b.

1. OBIECTUL CONCESIUNII

1.1. Teren în suprafaţă de 4000 mp, situat în Timisoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top.

26616/2. 1.2. Terenul de mai sus, este proprietatea Municipiului Timişoara – domeniul public, 1.3. Terenul dispune de utilităţi edilitare aflate în apropiere: energie electrică, apă, canal, etc.

2. SCOPUL SI OBIECTIVELE CONCESIUNII

Iniţiativa concesionării are ca obiectiv principal utilizarea amplasamentului la potenţialul maxim atât din punct de vedere al concedentului, Consiliul Local Timisoara, cât şi al concesionarului. OBIECTIVE:

Din punctul de vedere al autorităţii locale, se identifica trei obiective majore: 2.1. Din punct de vedere economic, realizarea concesiunii si a obiectivului investitional propus vor

conduce la valorificarea bunului concesionat, prin realizarea unui centru medical modern si va conduce la obtinerea unor venituri directe din incasarea redeventei in urma incheierii contractului de concesiune, redevenţă minimă anuală conform raportului de evaluare întocmit de către expert anevar Ing. Petru Opra, în sumă de 21,68 lei/mp/an.

2.2.Din punct de vedere financiar nu poate fi neglijat nici faptul ca realizarea concesiunii propuse va determina atragerea de venituri suplimentare la bugetul de stat si la bugetul local – venituri din TVA, venituri din impozite,venituri din salarii, taxe locale, etc.

2.3. Din punct de vedere social realizarea concesiunii va conduce la satisfacerea unor nevoi generale ale populatiei in ceea ce priveste serviciile medicale si de sanatate, si va determina diversificarea si imbunatatirea activitatilor si serviciilor medicale oferite.

2.4. Din punct de vedere al impactului de mediu, terenul in cauza se transforma dintr-un teren depozit de gunoi, intr-un teren cu functiuni complexe, spre beneficiul orasului. 3. CONDIŢII DE EXPLOATARE A CONCESIUNII

3.1. În temeiul contractului de concesiune încheiat în urma adjudecării bunului prin licitaţie publică, concesionarul se obligă să construiască un centru complex cu funcţiuni medicale conform prevederilor stabilite la pct. 5 din prezentul caiet de sarcini.

3.2. Valoarea investiţiilor va fi de minim 1.500.000 euro reprezentând investiţie în realizarea construcţiei, şi minim 4.000.000 euro investiţie în echipamente şi aparatură medicală specifică.

3.3. Pe toată durata prezentului contract terenul concesionat rămâne în proprietatea concedentului. 3.4. Este interzisă subconcesionarea sau închirierea terenului ce face obiectul prezentului contract. 3.5. La implinirea duratei concesiunii, cladirile centrului construite pe terenul care face obiectul

concesiunii va intra in proprietatea concedentului ca bunuri de retur, fara plata vreunei sume de bani catre concesionar.

4. DURATA ŞI PREŢUL CONCESIUNII

4.1. Suprafaţa de teren de 4000 mp, descrisă la puncul 1, se va concesiona prin licitaţie publică deschisă, pe o durată de 49 de ani, cu posibilitatea de prelungire conform legii.

4.2. Preţul de pornire a licitaţiei este conform raportului de evaluare întocmit de către expert anevar Ing. Petru Opra de 21,68 lei/mp/an. 5. DOCUMENTAŢIE ŞI CARACTERISTICI ALE INVESTIŢIEI

5.1. Documente din care să reiasă capacitatea financiară pentru realizarea proiectului:  Extras de cont,  Contract de credit,  Alte surse concrete de finanţare.

5.2. Propunere de proiect care să cuprindă:  Plan de situaţie cu figurarea edificabilului,  Plan propunere de arhitectură,  Memoriu de arhitectură cu detalierea fluxurilor medicale,  Simulări 3D pentru construcţia propusă.

5.3. Prin investiţiile care se vor realiza trebuie să se asigure atingerea obiectivelor descrise la punctul 2. Investiţiile vor cuprinde minim servicii de radioterapie, imagistica (CT), servicii de laborator, ambulatoriu de specialitate şi altele.

5.4. Investiţiile se vor realiza în conformitate cu prevederile certificatului de urbanism şi vor fi calculate pentru gradul 7,5 de seismicitate.

5.5. Nu se admit funcţiuni care contravin scopului concesionării şi nici prevederilor cuprinse în Planul Urbanistic General al Municipiului Timişoara şi în Regulamentul Local de Urbanism aferent.

5.6. Se vor asigura minim 20% spaţii verzi şi plantate, conform Regulamentului Local de Urbanism aferent Planului Urbanistic General.

5.7. Termenul de execuţie al investiţiei va fi de 24 luni de la data obţinerii autorizaţiei de construire, dată la care obiectivul va fi pus în funcţiune.

5.8. Investitorul se obligă să obţină autorizaţia de construire în termen de cel mult 1 an de zile. 5.9. În situaţia în care investitorul nu va demara lucrările de construcţii într-o perioadă de maxim 2

ani, de la data semnării contractului de concesionare sau în cazul nerespectării vreuneia dintre condiţiile prevăzute mai sus, concedentul îşi rezervă dreptul de a rezilia contractul de concesionare.

5.10. Pe terenul concesionat, ofertantul declarat castigator are obligatia de a realiza un centru complex cu funcţiuni medicale, spatiu verde, racordurile si instalatiile de utilitati necesare. 6. GARANŢIA ŞI TAXA DE PARTICIPARE

Concesionarul are obligatia ca în termen de 90 de zile de la data semnării contractul ui de concesionare să depună cu titlu de garanţie suma de 90.000 lei reprezentând aproximativ valoarea unei redevenţe anuale minime. Dacă este necesar, din această sumă vor fi prelevate penalităţile şi sumele datorate concendentului de către concesionar, în baza contractului de concesiune. 7. ELEMENTE DE PREŢ

Preţul de pornire al licitaţiei, stabilit prin raportul de evaluare al terenului întocmit de către expert anevar Ing. Petru Opra, este de 21,68 lei/mp/an.(4000 mp x 21.68 lei/mp/an = 86.720 lei/an). 8. DATA LICITAŢIEI

Licitaţia va avea loc în data de ....................., ora........., în Sala Festivă a Primăriei Municipiului Timişoara. Termenul limită de depunere a ofertelor este data de ................, ora........, la camera nr.12, ghişeul nr.9 sau 10.

9. OBLIGAŢII PRIVIND PROTECŢIA MEDIULUI

Unităţile economice vor desfăşura activităţi asigurând protecţia mediului înconjurător, în conformitate cu legislaţia română privind protecţia mediului înconjurător în viguare. În cazul în care, pe parcursul perioadei de concesionare legislaţia română se modifică, concesionarul se obligă să ia măsurile ce se impun pentru conformare. 10. CLAUZE FINANCIARE ŞI DE ASIGURĂRI

10.1. Pentru folosirea terenului prin Contractul de concesionare se va stabili redevenţa pe care concesionarul se obligă să o achite concedentului, pentru folosirea terenului concesionat.

10.2. Redevenţa este datorată de la data încheierii contractului şi se va plăti trimestrial, până cel târziu în datele 15.03; 15.06; 15.09; 15.12 ale anului. 11.DISPOZIŢII FINALE

11.1. Drepturile şi îndatoririle părţilor se stabilesc prin contractul de concesiune. 11.2. Pe toată durata concesiunii, concesionarul se obligă să desfăşoare activităţiile prevăzute în

regim de continuitate. 11.3. După concesiune, realizarea investiţiilor se va face numai pe baza unor proiecte legal avizate

şi aprobate şi a autorizaţiilor de construire emise de organele competente în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

11.4. Toate lucrările privind racordarea la reţelele tehnico-edilitare existente şi obţinerea acordului de la deţinătorii acestora privesc pe concesionar.

11.5. Concesionarul are obligaţia să asigure exploatarea eficace în regim de continuitate permanentă a bunului ce face obiectul concesiunii.

11.6. Eventualele cheltuieli privind parcela de teren în suprafaţă de 4000 mp şi devierea eventualelor reţele subterane de pe această suprafaţă, se vor face pe cheltuiala adjudecătorului licitaţiei.

117. Prezentul caiet de sarcini face parte integrantă din contractul de concesiune.

PRIMAR, Nicolae Robu VICEPRIMAR, Dan Diaconu DIRECŢIA DE MEDIU, DIRECŢIA PATRIMONIU, DIRECTOR pt. RESPONSABIL Adrian Bere-Semeredi Otilia Sîrca DIRECŢIA URBANISM, BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE, Pt. ARHITECT ŞEF SEF BIROU Emilian Sorin Ciurariu Călin N. Pîrva

DIRECŢIA ECONOMICĂ, DIRECTOR

Smaranda Haracicu

Atasament: Anexa_2.pdf

Studiu de oportunitate,

privind concesionarea unei suprafeţe de 4000 mp. din terenul situat în Timişoara Timisoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b.

Capitolul I. Prezentarea generală Terenul care face obiectul concesionării este amplasat în Timisoara,

Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, cu suprafaţă de 4000 mp, nr top 26616/2, conform planşei anexate.

Practic, amplasamentul se situaeză la intersecţia străzilor Balta Verde şi Macilor, actualmente fiind teren viran şi are în imediata vecinătate zonă de locuinţe şi spaţii de învăţământ (Liceul Spiru Haret).

Din punct de vedere urbanistic, zona este destinată funcţiunilor complexe cu excepţia celor de producţie sau prestări servicii cu caracter productiv, permiţând dezvoltarea unor construcţii pe mai multe nivele şi cu subsoluri suprapuse.

Terenul în suprafaţă de 4000 mp. rezultat în urma documentaţiei de dezlipire nr. 2032/2012 întocmită de către SC Black Light SRL aparţine domeniului public al municipiului Timisoara şi este liber de sarcini. Terenul supus concesionării va fi utilizat pentru construirea de obiective cu destinaţia de servicii medicale.

Avand in vedere necesitatea reformarii si eficientizarii sistemului sanitar si implementarea obiectivelor trasate prin programul de restructurare si reorganizare a serviciilor spitalicesti si tinand cont de strategia ministerului de resort, de participare a sectorului privat la imbunatatirea performantei sistemului sanitar din Romania, pe fondul deficitului de servicii de radioterapie cu care se confrunta in prezent sistemul sanitar din Romania, a fost identificată oportunitatea infiintarii unui centru de radioterapie in Municipiul Timisoara. OBIECTIVELE CONCEDENTULUI : -valorificarea terenului concesionat; -realizarea în cele mai bune condiţii a activităţilor medicale specifice; -sistematizarea armonioasă a zonei precum şi crearea de funcţiuni care să satisfacă cerinţele populaţiei -atragerea la bugetul Consiliului local de fonduri suplimentare rezultate in urma administrarii optime a terenului conform redevenţei prevăzute in contractul de concesiune; -crearea unor locuri noi de munca atât în perioada realizării obiectivului cât şi după finalizarea acestuia; -atragerea capitalului privat in actiuni ce vizează satisfacerea unor nevoi ale comunitatii locale, precum si ridicarea gradului de civilizatie si confort a acesteia;

-dezvoltarea durabilă a municipiului;

Capitolul II. Motive de ordin economic, financiar şi social

Iniţiativa concesionării are ca obiectiv principal utilizarea amplasamentului la potenţialul maxim atât din punct de vedere al concedentului, Consiliul Local Timisoara, cât şi al concesionarului.

Din punctul de vedere al autorităţii locale, identificăm trei componente majore care justifică iniţierea procedurii de concesionare a terenului şi anume aspectele de ordin economic, cele de ordin financiar şi aspectele de ordin social.

II.1. Din punct de vedere economic si financiar, realizarea concesiunii si a obiectivului investitional propus vor conduce la valorificarea bunului concesionat, prin realizarea unui centru medical modern si va conduce la obtinerea unor venituri directe din incasarea redeventei in urma incheierii contractului de concesiune.

Conform studiilor si estimarilor, centrul propus spre infiintare va atrage un număr mare de pacienti in fiecare zi, iar o anumita parte dintre acesti pacienti vor apela la servicii medicale pe care le ofera spitalele din Timisoara, cum ar fi servicii de imagistica (RMN, ECOGRAFIE, RX), servicii de laborator, servicii ATI, spitalizare. Acest fapt va insemna obtinerea unor venituri suplimentare pentru spitalele din Timisoara.

În acelasi timp, nu poate fi neglijat nici faptul ca realizarea concesiunii propuse va determina atragerea de venituri suplimentare la bugetul de stat si la bugetul local – venituri din TVA, venituri din impozite,venituri din salarii, taxe locale, etc.

II.3 Din punct de vedere social realizarea concesiunii va conduce la satisfacerea unor nevoi generale ale populatiei in ceea ce priveste serviciile medicale si de sanatate, si va determina diversificarea si imbunatatirea activitatilor si serviciilor medicale oferite.

II.4. Din punct de vedere al impactului de mediu, terenul in cauza se transforma dintr-un teren depozit de gunoi, intr-un teren cu functiuni complexe, spre beneficiul orasului. Capitolul III. Investiţii pe care concesionarul este obligat să le realizeze, obligaţiile privind protecţia mediului şi termene de realizare

Pe terenul concesionat, ofertantul declarat câştigător are obligaţia de a realiza (executa):

- un centru complex ce va oferii servicii medicale.

- realizarea sistematizării terenului (zonei), a acceselor necesare precum şi a racordurilor şi instalaţiilor de utilităţi aferente;

Amplasarea construcţiilor şi funcţionarea ulterioară a obiectivului se va face cu aplicarea legislaţiei în vigoare privind protecţia factorilor de mediu. Nu se vor desfăşura activităţi în zonă susceptibile a polua aerul, apa şi solul. Investiţiile necesare vizează construcţia efectivă a spaţiului cât şi racordarea la utilităţi şi sistematizări verticale necesare acceselor.

Durata maximă pentru realizarea investiţiilor precizate este de 2 ani de la emiterea autorizaţiei de construire.

Capitolul IV. Nivelul minim al redevenţei Conform prevederilor H.C.L. 390 din 2005 pentru instituirea unor

reglementări privind concesionarea terenurilor aparţinând domeniului public al municipiului, redevenţa se va stabili in urma licitatiei.

Nivelul minim al redeventei este de 6.854,40 lei/an.

Capitolul V. Modalitatea de acordare a concesiunii Modalitatea de acordare a concesiunii în conformitate cu OUG nr. 54/2006

este de licitaţie publica, conform OUG nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica.

Pot participa la licitaţie toate persoanele fizice şi juridice interesate, române sau străine care se încadrează în condiţiile impuse prin Documentaţia de licitaţie , aprobată de Consiliul local.

Capitolul VI. Durata estimată a concesiunii Durata concesiunii este de 49 ani începând de la data semnării

contractului de concesiune, in conformitate cu prevederile art. 7 din OUG nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica.

Capitolul VII. Diverse, Obiectivul nu se incadreaza nici in infrastructura sistemului national de

aparare si nici in interiorul unei arii naturale protejate, astfel incat nu sunt necesare avizele prevazute la literele g) si h) , art. 10 din OUG 54/2006.

Capitolul VIII. Termene previzibile De la data intrării în vigoare a hotărârii Consiliului Local privind aprobarea

iniţiativei de concesionare şi a documentaţiei de licitaţie, sunt necesare 30 de zile pentru derularea procedurilor preliminare a licitaţiei şi desfăşurarea primei şedinţe. Funcţie de rezultatele acesteia, sunt necesare minim 30 de zile până la perfectarea contractului, dacă se adjudecă la prima şedinţă, sau maxim 40 de zile dacă se parcurg toate etapele până la negocierea directă.

Atasament: Anexa_1.pdf

STR. MACILOR 304905 PLAN DE SITUATIE CU PROPUNEREA DE DEZLIPIRE SCARA 1:1000 nr.top.26816/2 S=4000mp - 1000 i nr.top.26619/1 F 5 S=20700rjp Î E [ Praga FI E Î Em TI PLAN DE PARCELAR CONFORM CF SCARA 1:2000 PLAN DE PARCELAR CU PROPUNEREA DE DEZLIPIRE SCARA 1:2000 PLAN DE INCADRARE IN ZONA SCARA 1:5000 a: 71 =) e E SITUATIA JURIDICA A IMOBILULUI Nr. CF. ES Nr. cadastral Descrierea Imobilului CF Inscrieri privitoare la proprietate [inscrieri priviloare la sarcini | Obs (mp) A. Conform CF. A Calea Ar ZET nr.top. 28815 CI - post irafo 100 aren în Calea BogdenesilorTir 413505 CZ - Cladire liceu cu parler si 2 etaje - avand 16 26615 leali de clasa, 2 laboratoare, 2 camine cu parter sl 3 13861/23.08.2009 etaje, corp lehrilc format din spalatorie si centrate | 2792 [cl normaliv HG 1016/29.05.2005 emis de Guvernul Romaniei termica, stalle reglare gaza, alelier scoala, intabulare drapt de proprietate dobandit prin lege cota actuala 1/1 betonate si teren spori UNICIPIUL TIMISOARA - domeniul public, asupra terenului — TOTAL 2800 34102/23.00.2010 NU SUNT - 3, Dupa dezlipire Holarare judecatoreasca nr. 5/12.02.2010 emis de CURTEA DE ARBITRAJ 26615 Teren îniravilâri in Lan SU | dop drept de proprietate dobandit prin Hotarare Judecaloareasca, cota — post rafa. otuala 3/1 intravilan în Calea BogdenSstior nr. SZIE Cu: [FUNDATIA INVATAMANTULUI PREUNIVERSITAR AL COOPERATIEI - nou C2 - Cladire liceu cu parter si 2 etaje - avand 16 IESTESUGARESTI SPIRU HARET, asupra cansiruciilor Cf si C2 a pai de clasa, 2 laboratoare, 2 camine cu parter si 35| Plop. 26616 etaje, corp tehnic format din spalatorie si centrala termica, statie reglare gaze, afeller scoata, platforme betonate si teren sport 13861723.09 2009 intravilan lAct normativ HG 1016/29.09.2005 emis de Guvernut Romaniei nou nc1op. 26616 / 2 Teren intravilan în Calea Bogdenestilor nr. 320 |. 4000. drept de proprielale dobandil prin lege cola actuala 1/1 IUNICIPIUL TIMISOARA - domeniul public, asupra taranului TOTAL 24800 LEGENDA Limita imobil Limita dezlipire ———————a Constructii Gard existent _ pralect. Documentatie În vederea dezlpri E imobilului cu nr. cad. 413505 (nr.op.26815:26616), Calea | Nr. proleci larck Might * icon. 2032/2012 — Beneficiar: PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA Sefprolect [ing. Loredana HODEA 17] mo | Plansa: Faza 1 120 intocmit ina. Loredana |” (SE EI Plan de silvatie cu propunerea de deziiire D= Plan parcelar conform CF Desenat ing. Loredana HODEA 7 Plan parcalar cu propunerea de deziipire 2012 | Plan de incadrare în zona

Atasament: Anexa_5.pdf

CONCEDENT CONCESIONAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU RESPONSABIL DIRECTIE MARTIN STAIA

1

Anexa nr.5 la HCL nr.____________

CONTRACT DE CONCESIUNE Nr……/……………….

I. Partile contractante

MUNICIPIUL TIMISOARA, cu sediul in Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, cod fiscal R 14756536. reprezentat prin NICOLAE ROBU- Primar si Martin Staia– Responsabil Direcţia Patrimoniu, in calitate de concedent, pe de o parte, Si

_________, inregistrata la Registrul Comertului sub nr______, C.U.I. ______, atribut fiscal …., cu sediul principal in ______, reprezentat prin _______, in calitate de concesionar, pe de alta parte, la data de …………………., la sediul concedentului Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, s-a încheiat prezentul contract de concesiune. II. Obiectul contractului de concesiune

Art.1. - (1) Obiectul contractului de concesiune îl constituie exploatarea terenului în suprafaţă de 4000 mp, situat în Timisoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2. , proprietar Municipiul Timişoara-domeniul public.

Art.2 Concesionarea terenului se face în vederea construirii un centru complex cu funcţiuni medicale conform prevederilor stabilite la pct. 5 din caiet de sarcini, conform HCLMT nr. _____ şi care este parte integrantă a prezentului contract. Predarea terenului se face prin proces-verbal de predare-primire.

Art.3 În derularea contactului de concesiune, concesionarul va utiliza următoarele categorii de bunuri, aşa cum sunt ele definite prin art.52 din OUG 54/2006

a) bunurile de retur care revin de plin drept, gratuit si libere de orice sarcini concedentului, la expirarea contractului de concesiune. Sunt bunuri de retur bunurile care au făcut obiectul concesiunii.

b) bunurile proprii care, la expirarea contractului de concesiune, ramân în proprietatea concesionarului. Sunt bunuri proprii bunurile care au apartinut concesionarului si au fost folosite de catre acesta pe durata concesiunii, cu exceptia celor prevazute la lit. a). Sunt bunuri proprii, mijloacele fixe şi obiecte de inventar şi orice alte bunuri mobile aflate în proprietatea concesionarului. III. Termenul

Art. 4. - (1) Durata concesiunii este de 49 ani, începând de la data de _______ (2) Contractul de concesiune poate fi prelungit pentru o perioada egala cu cel mult jumătate din durata sa iniţială. IV. Redeventa

Art. 5. (1)Redevenţa este de ______lei, conform ______. Redevenţa se va plăti trimestrial, până cel târziu în datele 15.03; 15.06; 15.09; 15.11 ale anului. (2) Redevenţa este valabilă până la finele anului calendaristic în cursul căruia a fost încheiat contractul. (3) Redevenţa devine exigibilă la data intrării în vigoare a contractului. (4) Redevenţa se reactualizează în fiecare an calendaristic conform ratei de inflaţie stabilită de Institutul Naţional de Statistică. V. Plata redeventei

Art. 6. – (1)Plata redeventei se face prin contul concedentului nr. ______________,deschis la Trezoreria Municipiului Timişoara.

CONCEDENT CONCESIONAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU RESPONSABIL DIRECTIE MARTIN STAIA

2

(2) Pentru neachitarea în termen a taxei de concesiune, concesionarul va plăti o majorare de 0,5 % pentru fiecare zi de întârziere, calculată din ziua imediat următoare scadenţei şi până la efectuarea plăţii. (3) Neplata redevenţei (inclusiv a majorărilor de întârziere) pe o perioadă mai mare de 90 de zile precum şi neacceptarea de către concesionar a redevenţei reactualizate conform art.4. conduce la rezoluţiunea de plin drept a contractului fără nici o altă formalitate prealabilă. (4) Din partea Consiliului Local însărcinată cu urmărirea, încasarea şi respectarea obligaţiilor privind plata redevenţei este Direcţia Patrimoniu. VI. Drepturile partilor Drepturile concesionarului

Art. 7. - (1) Concesionarul are dreptul de a exploata, în mod direct, pe riscul si pe răspunderea sa terenul ce face obiectul contractului de concesiune. (2) Concesionarul are dreptul de a folosi si de a culege fructele bunurilor care fac obiectul concesiunii, potrivit naturii bunului si obiectivelor stabilite de părţi prin contractul de concesiune. Drepturile concedentului

Art. 8. - (1) Concedentul are dreptul sa inspecteze bunurile concesionate, sa verifice stadiul de realizare a investiţiilor, precum si modul în care este satisfăcut interesul public prin realizarea activităţii, verificând respectarea obligaţiilor asumate de concesionar. (2) Verificarea se va efectua numai cu notificarea prealabila a concesionarului si în următoarele condiţii: - notificarea prealabilă a concesionarului se va face cu cel puţin 10 zile calendaristice înainte de data controlului; - din partea Municipiului Timişoara , însărcinată cu efectuarea controlului privind stadiul de realizare a investiţiilor, inspectarea activităţii şi respectarea obligaţiilor contractuale este Direcţia Patrimoniu. (3) Concedentul are dreptul sa modifice in mod unilateral partea reglementara a contractului de concesiune, din motive excepţionale legate de interesul naţional sau local. VII. Obligatiile partilor Obligatiile concesionarului

Art. 9. - (1) Concesionarul este obligat sa asigure exploatarea eficace în regim de continuitate si de permanenta a terenului care face obiectul concesiunii.

(2) Concesionarul nu poate subconcensiona bunul ce face obiectul concesiunii. (3) Concesionarul este obligat: 1. să plătească redevenţa; 2. să asigure creşterea eficientei; 3. să organizeze şi să conducă gestiunea contabilă a concesiunii; 4. să asigure proiectarea şi organizarea execuţiei pentru obiectivul stabilit, în

conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare; (4) Concesionarul este obligat sa respecte condiţiile impuse de natura bunurilor,

activităţilor (materiale cu regim special, condiţii de siguranţă în exploatare, protecţia mediului, protecţia muncii, etc.)

(5) La încetarea contractului de concesiune prin ajungere la termen concesionarul este obligat sa restituie concedentului, în deplina proprietate, bunurile de retur, în mod gratuit si libere de orice sarcini.

(6) La încetarea contractului de concesiune concesionarul poate să încheie cu concedentul un contract de vânzare-cumparare având ca obiect bunurile proprii, în privinţa cărora concedentul si-a manifestat intenţia de a le dobândi. (7) In termen de 90 de zile de la data încheierii contractului de concesiune, concesionarul este obligat sa depună, cu titlu de garanţie, o suma de 90.000,00 lei, reprezentând o cota-parte din suma datorata concedentului cu titlu de redevenţa pentru primul an de activitate. Dovada constituirii sumei reprezentând garanţia se va depune la Biroul Licitaţii Contracte din cadrul Primăriei Municipiului Timisoara.

CONCEDENT CONCESIONAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU RESPONSABIL DIRECTIE MARTIN STAIA

3

(8) La încetarea contractului de concesiune din alte cauze decât prin ajungere la termen, excluzând forţa majora si cazul fortuit, concesionarul este obligat sa asigure continuitatea prestării activităţii, în condiţiile stipulate în contract, pana la preluarea acesteia de către concedent. (9) In cazul în care concesionarul sesizează existenta sau posibilitatea existentei unei cauze de natura sa conducă la imposibilitatea realizării activităţii, va notifica de îndată acest fapt concedentului, în vederea luării masurilor ce se impun pentru asigurarea continuităţii activităţii.

(10) Concesionarul este obligat sa continue exploatarea bunului, desfăşurarea activităţii în noile condiţii stabilite de concedent, în mod unilateral, potrivit art. 7 punctul 3 din prezentul contract de concesiune, fără a putea solicita încetarea acestuia.

(11) Valoarea investiţiilor va fi de minim 1.500.000 euro reprezentând investiţie în realizarea construcţiei, şi minim 4.000.000 euro investiţie în echipamente şi aparatură medicală specifică.

(12) Pe toată durata prezentului contract terenul concesionat rămâne în proprietatea concedentului.

(13) Este interzisă subconcesionarea sau închirierea terenului ce face obiectul prezentului contract.

(14) Prin investiţiile care se vor realiza trebuie să se asigure atingerea obiectivelor descrise la punctul 2 din caietul de sarcini. Investiţiile vor cuprinde minim servicii de radioterapie, imagistica (CT), servicii de laborator, ambulatoriu de specialitate şi altele.

(15) Investiţiile se vor realiza în conformitate cu prevederile certificatului de urbanism şi vor fi calculate pentru gradul 7,5 de seismicitate.

(16) Nu se admit funcţiuni care contravin scopului concesionării şi nici prevederilor cuprinse în Planul Urbanistic General al Municipiului Timişoara şi în Regulamentul Local de Urbanism aferent.

(17) Se vor asigura minim 20% spaţii verzi şi plantate, conform Regulamentului Local de Urbanism aferent Planului Urbanistic General.

(18) Termenul de execuţie al investiţiei va fi de 24 luni de la data obţinerii autorizaţiei de construire, dată la care obiectivul va fi pus în funcţiune.

(19) Investitorul se obligă să obţină autorizaţia de construire în termen de cel mult 1 an de zile.

(20) În situaţia în care investitorul nu va demara lucrările de construcţii într-o perioadă de maxim 2 ani, de la data semnării contractului de concesionare sau în cazul nerespectării vreuneia dintre condiţiile prevăzute mai sus, concedentul îşi rezervă dreptul de a rezilia contractul de concesionare.

(21) Pe terenul concesionat, ofertantul declarat castigator are obligatia de a realiza un centru complex cu funcţiuni medicale, spatiu verde, racordurile si instalatiile de utilitati necesare.

Obligatiile concedentului

Art. 10. - (1) Concedentul este obligat sa nu îl tulbure pe concesionar în exerciţiul drepturilor rezultate din prezentul contract de concesiune. (2) Concedentul nu are dreptul sa modifice în mod unilateral contractul de concesiune, în afara de cazurile prevăzute expres de lege. (3) Concedentul este obligat sa notifice concesionarului apariţia oricăror împrejurări de natură să aducă atingere drepturilor concesionarului. VIII. Incetarea contractului de concesiune

Art. 11 - (1) Prezentul contract de concesiune încetează în următoarele situaţii: a) la expirarea duratei stabilite în contract, daca părţile nu convin, în scris, prelungirea acestuia, în condiţiile legii; b) în cazul în care interesul naţional sau local o impune, prin denunţarea unilaterala de către concedent, cu plata unei despăgubiri juste si prealabile în sarcina concedentului, în caz de dezacord fiind competentă instanţa de judecată; c) în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către concesionar, prin reziliere de către concedent, cu plata unei despăgubiri în sarcina concesionarului;

CONCEDENT CONCESIONAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU RESPONSABIL DIRECTIE MARTIN STAIA

4

d) în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către concedent, prin reziliere de către concesionar, cu plata de despăgubiri în sarcina concedentului; e) la dispariţia, dintr-o cauză de forţă majoră, a bunului concesionat sau în cazul imposibilităţii obiective a concesionarului de a-l exploata, prin renunţare, fără plata unei despăgubiri; f) în cazul în care interesul naţional sau local o impune, prin răscumpararea unei concesiuni, care se poate face numai prin act administrativ al organului care a aprobat concesionarea, la propunerea concedentului; în acest caz se va întocmi o documentaţie tehnico-economica în care se va stabili preţul răscumpărării. In aceasta situaţie de încetare a concesiunii nu se percep daune; (2) La încetarea, din orice cauză, a contractului de concesiune bunurile ce au fost utilizate de concesionar în derularea concesiunii vor fi repartizate după cum urmează: a) bunuri de retur : concedent; b) bunuri proprii: concesionarului sau concedentului în măsura în care îşi exprimă opţiunea de preluare în termen (3) La implinirea duratei concesiunii, cladirile centrului construite pe terenul care face obiectul concesiunii va intra in proprietatea concedentului ca bunuri de retur, fara plata vreunei sume de bani catre concesionar.

Art. 12. In cazul neexecutarii obligatiilor din prezentul contract din culpa concesionarului, acesta se desfiinteaza de plin drept, fara actiune in justitie si fara nici o alta formalitate prealabila. IX. Clauze contractuale referitoare la împartirea responsabilitatilor de mediu între concedent si concesionar

Art. 13. - Poluările având o cauză anterioară încheierii prezentului contract sunt în răspunderea Consiliului Local Timişoara. Poluările având o cauză ulterioară încheierii contractului sunt în răspunderea concesionarului. X. Raspunderea contractuala

Art. 14. - Nerespectarea de către părţile contractante a obligaţiilor cuprinse in prezentul contract de concesiune atrage răspunderea contractuală a părţii in culpă. Rezilierea contractului XI. Clauze Speciale

Art.15. Prin semnarea prezentului contract concesionarul confirmă ca a luat cunoştinţă despre toate condiţiile impuse de concedent aşa cum rezultă acestea din prezentul contract şi le acceptă fără obiecţiuni.

Art.16. Pe toată durata prezentului contract terenul concesionat rămâne în proprietatea Municipiului Timisoara.

Art.17. Dreptul de concesiune asupra terenului se transmite in caz de succesiune sau de înstrăinare prin vânzare a construcţiei pentru realizarea căreia a fost constituit acest drept de concesiune.

Art.18. In cazul succesiunii sau înstrăinării prin vânzare a construcţiei concesionarul se obligă să notifice, in prealabil şi în scris, concedentul.

Art.19. Toate modificările cu privire la schimbarea proprietarului construcţiei se vor trimite, în copie legalizată, în termen de 30 de zile de la modificare, concedentului. Nerespectarea termenului de mai sus duce la rezilierea contractului din vina exclusivă a concesionarului şi dă dreptul concedentului de a cere despăgubiri.

Art.20. Orice modificare a clauzelor prezentului contract se va face prin act adiţional semnat de ambele parti. XII. Litigii Art.21. - (1) Litigiile de orice fel ce decurg din executarea prezentului contract de concesiune se soluţionează potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004 cu modificările ulterioare.

CONCEDENT CONCESIONAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU RESPONSABIL DIRECTIE MARTIN STAIA

5

XIII. Definitii

Art.22. - (1) Prin fortă majoră, în sensul prezentului contract de concesiune, se înţelege o împrejurare externă cu caracter excepţional, fără relaţie cu lucrul care a provocat dauna sau cu însusirile sale naturale, absolut invincibila si absolut imprevizibilă. (2) Prin caz fortuit se înţelege acele împrejurări care au intervenit si au condus la producerea prejudiciului si care nu implică vinovăţia paznicului juridic, dar care nu întrunesc caracteristicile forţei majore. Prezentul contract de concesiune a fost încheiat în 2 exemplare, din care un exemplar a fost predat concesionarului azi ………….. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR,

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, Ver.1

ROMÂNIA Se aprobă, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA NICOLAE ROBU DIRECTIA PATRIMONIU BIROUL LICITATII CONTRACTE SAD Nr. SC2012-748/17.12.2012

REFERAT privind concesionarea unei suprafete de teren de 4000 mp, situat in Timisoara Calea

Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2.

Terenul care face obiectul concesionării este amplasat în Timisoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, cu suprafaţă de 4000 mp, nr top 26616/2, conform planşei anexate.

Practic, amplasamentul se situează la intersecţia străzilor Balta Verde şi Macilor, actualmente fiind teren viran şi are în imediata vecinătate zonă de locuinţe şi spaţii de învăţământ (Liceul Spiru Haret).

Din punct de vedere urbanistic, zona este destinată funcţiunilor complexe cu excepţia celor de producţie sau prestări servicii cu caracter productiv, permiţând dezvoltarea unor construcţii pe mai multe nivele şi cu subsoluri suprapuse.

Terenul în suprafaţă de 4000 mp. rezultat în urma documentaţiei de dezlipire nr. 2032/2012 întocmită de către SC Black Light SRL aparţine domeniului public al municipiului Timisoara şi este liber de sarcini. Terenul supus concesionării va fi utilizat pentru construirea de obiective cu destinaţia de servicii medicale.

Avand in vedere necesitatea reformarii si eficientizarii sistemului sanitar si implementarea obiectivelor trasate prin programul de restructurare si reorganizare a serviciilor spitalicesti si tinand cont de strategia ministerului de resort, de participare a sectorului privat la imbunatatirea performantei sistemului sanitar din Romania, pe fondul deficitului de servicii de radioterapie cu care se confrunta in prezent sistemul sanitar din Romania, a fost identificată oportunitatea infiintarii unui centru de radioterapie in Municipiul Timisoara. Obiectivele Municipiului Timisoara sunt urmatoarele: -valorificarea terenului concesionat; -realizarea în cele mai bune condiţii a activităţilor medicale specifice; -sistematizarea armonioasă a zonei precum şi crearea de funcţiuni care să satisfacă cerinţele populaţiei -atragerea la bugetul Consiliului local de fonduri suplimentare rezultate in urma administrarii optime a terenului conform redevenţei prevăzute in contractul de concesiune; -crearea unor locuri noi de munca atât în perioada realizării obiectivului cât şi după finalizarea acestuia; -atragerea capitalului privat in actiuni ce vizează satisfacerea unor nevoi ale comunitatii locale, precum si ridicarea gradului de civilizatie si confort a acesteia;

-dezvoltarea durabilă a municipiului; Iniţiativa concesionării are ca obiectiv principal utilizarea amplasamentului la potenţialul

maxim atât din punct de vedere al concedentului, Consiliul Local Timisoara, cât şi al concesionarului. Din punctul de vedere al autorităţii locale, identificăm trei componente majore care justifică

iniţierea procedurii de concesionare a terenului şi anume aspectele de ordin economic, cele de ordin financiar şi aspectele de ordin social.

Din punct de vedere economic si financiar, realizarea concesiunii si a obiectivului investitional propus vor conduce la valorificarea bunului concesionat, prin realizarea unui centru medical modern si va conduce la obtinerea unor venituri directe din incasarea redeventei in urma incheierii contractului de concesiune.

Conform studiilor si estimarilor, centrul propus spre infiintare va atrage un număr mare de pacienti in fiecare zi, iar o anumita parte dintre acesti pacienti vor apela la servicii medicale pe care le ofera spitalele din Timisoara, cum ar fi servicii de imagistica (RMN, ECOGRAFIE, RX), servicii de laborator, servicii ATI, spitalizare. Acest fapt va insemna obtinerea unor venituri suplimentare pentru spitalele din Timisoara.

FP 53-01, Ver.1

În acelasi timp, nu poate fi neglijat nici faptul ca realizarea concesiunii propuse va determina atragerea de venituri suplimentare la bugetul de stat si la bugetul local – venituri din TVA, venituri din impozite,venituri din salarii, taxe locale, etc.

Din punct de vedere social realizarea concesiunii va conduce la satisfacerea unor nevoi generale ale populatiei in ceea ce priveste serviciile medicale si de sanatate, si va determina diversificarea si imbunatatirea activitatilor si serviciilor medicale oferite.

Din punct de vedere al impactului de mediu, terenul in cauza se transforma dintr-un teren depozit de gunoi, intr-un teren cu functiuni complexe, spre beneficiul orasului.

Fata de cele de mai sus, Propunem:

1. Insusirea documentatiei privind dezmembrarea imobilului teren cu nr. cadastral 413505 (nr.top 26615;26616) Calea Bogdanestilor nr.32/b, conform proiectului ,,Documentatie in vederea dezlipirii imobilului cu nr. cadastral 413505 (nr.top 26615;26616) Calea Bogdanestilor nr.32/b, Municipiul Timisoara, Jud.Timis’’ cu nr.2032/2012, intocmit de care S.C. BLACK LIGHT S.R.L., proiect ce constituie Anexa nr.1., conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

2. Aprobarea concesionarii prin licitatie publica, pe o perioada de 49 ani a terenului situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

3. Aprobarea Studiului de Oportunitate privind concesionarea terenului situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2, conform Anexei nr.2, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

4. Aprobarea Caietului de Sarcini pentru concesionarea prin licitatie publica a terenului proprietatea Municipiului Timisoara-domeniul public, situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2, pentru o perioada de 49 de ani, în vederea construiriI un centru complex cu funcţiuni medicale conform prevederilor stabilite la pct. 5 din caietul de sarcini, Caiet de Sarcini cuprins în Anexa nr.3, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

5. Aprobarea Instructiunilor pentru ofertanti si a Contractului cadru de concesiune, pentru concesionarea prin licitatie publica a terenului situat în Timişoara, Calea Bogdăneştilor nr. 32/b, nr. top. 26616/2., conform Anexei nr.4 si Anexei nr.5, conditionat de ridicarea dreptului de folosinta al Fundatiei Invatamantului Preuniversitar al Cooperatiei Mestesugaresti Spiru Haret, inscris in C.F. nr.413505, top. 26615,26616 asupra terenului situat in Timisoara, Calea Bogdanestilor nr.32b, pentru suprafata de 4000 mp.

6. Costurile pentru obtinerea Autorizatiei de Construire si cele necesare realizarii lucrarilor vor fi suportate de catre concesionar. VICEPRIMAR RESPONSABIL DIRECTIE, DAN DIACONU MARTIN STAIA

SEF BIROU ADMINISTRARE IMOBILE

CALIN PIRVA RESPONSABIL BIROU, LAURA KOSZEGI

AVIZAT SERVICIUL JURIDIC

  • SEF BIROU ADMINISTRARE IMOBILE
  • RESPONSABIL BIROU,