keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 287/30.05.2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli a SC Compania Locală de Termoficare COLTERM SA pe anul 2013

30.05.2013

Hotararea Consiliului Local 287/30.05.2013
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli a SC Compania Locală de Termoficare COLTERM SA pe anul 2013


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013- 14212/22.05.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere solicitarea SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA cu nr RE2013-2537/18.04.2013 şi RE2013-2686/13.05.2013 privind aprobarea şi fundamentarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2013;
Având în vedere Hotărârea Consiliului de Administraţie nr. 20/01.04.2013 şi Hotărârea Aadunării Generale a Acţionarilor nr. 05/16.04.2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2013 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 214/15.02.2013 privind aprobarea formatului si structurii bugetului de venituri si cheltuieli întocmit de catre unii operatori economici, precum şi a anexelor de fundamentare a acestuia;
Având în vedere prevederile art. 5 lit. a) şi art. 6 alin. 8 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2008, modificată, privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. 2 lit. (a) şi alin. 3 lit. (c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2013 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA, prevăzut în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control
- SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_9.pdf

ANEXA Nr.9

mii lei

Rezultat brut (+/-)

Arierate Rezultat brut

Arierate Rezultat brut

Arierate Rezultat brut

Arierate

0 1 2 3 4 5 6 7 s 9 10 Pct. I Măsuri de îmbunătăţire a rezultatului brut şi

reducere a arieratelor -31 810 122 184 113 193

1 Măsura 1.Livrarea de energie termica mai mare cu 23.202 Gcal fata de anul 2012 cu o influenta pozitiva asupra rezultatului brut

Trim IV 2013

X 2 923,5

2 Măsura 2.Inregistrarea a 4 mil.venituri din productia de imobilizari prin executarea de lucrari de investitii in regie proprie

Trim II- IV 2013

X X 4 000,0

3 Masura.3.Vanzare de fier vechi demontat din CET Sud

SemII 2013

X X 3 250,0

4 Masura 4.Venituri din taxa de abonament aferent lucrarilor efectuate la blocuri

SemII 2013

X X 508,0

5 Masura nr.5.Scaderea cheltuielilor de productie prin reducerea pierderilor de energie termica utilizand tehnologii noi de preizolare

Trim IV 2013

X X 435,0

6 Masura nr.6.Reducerea cheltuielilor de productie prin cresterea randamentului de productie (cogenerare) a energiei termice

Trim IV 2013

X X 290,0

7 Masura nr.7.Disponibilizarea a 100 persoane in sem.II.2013 inclusiv cotele salariale aferente SemII 2013

X X 2 676,2

8 Masura nr.8 O structura optima de combustibil prin consumul a 381 mii to carbune si 54.000 mii mc gaz

2013 X X 19 312,2

9 Alte măsuri de reducere a costurilor fixe 2013 X X 125,3 TOTAL Pct. I X X 33 520,2 113 193

CLT COLTERM SA Timisoara, str. Episcop Joseph Lonovici Nr.4 CUI 16063013

Nr. crt.

Măsuri Termen de

realizare

an precedent 2012

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI pentru anul 2013 Masuri de imbunatatire a rezultatului brut si reducere a arieratelor

an curent 2013 2015 Preliminat / Realizat Influenţe (+/-) Influenţe (+/-) Influenţe (+/-)

2014

Rezultat brut (+/-)

Arierate Rezultat brut

Arierate Rezultat brut

Arierate Rezultat brut

Arierate

0 1 2 3 4 5 6 7 s 9 10

Nr. crt.

Măsuri Termen de

realizare

an precedent 2012 an curent 2013 2015 Preliminat / Realizat Influenţe (+/-) Influenţe (+/-) Influenţe (+/-)

2014

Pct. II Cauze care diminuează efectul măsurilor prevăzute la Pct. I

1 Cauza 1.Plati compensatorii acordate disponibilizatilor din anul 2013 inclusiv cotele aferente

X X -1 661,2

2 Cauza 2......................... X X 3 Alte cauze X X 4 TOTAL Pct. II X X -1 661,2

Pct. II! TOTAL GENERAL Pct. I + Pct. II -31 810 122 184 49,0 113 193

DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC DIRECTOR PRODUCTIE DIRECTOR COMERCIAL ing.Petrică Pampu Ionel Buciu ing.Dorin Popa Cristian Mircea

`

    Atasament: ATTQ6QT1.pdf

    CLT COLTERM SA Timisoara, str. Episcop Joseph Lonovici Nr.4 CUI 16063013 BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI pe anul 2013 ANEXA Nr.1 INDICATORI Nr. rd. Realizat/ Preliminat an precedent (2012) Propuneri an curent (2013) % Estimări an 2014 Estimări an 2015 9=7/5 10=8/7 2 4 5 6= 5/4 8 9 10 VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.3+Rd.4) 195,303 206,720 105.85% 212,921 218,244 103.00% 102.50% Venituri din exploatare 194,583 206,320 106.03% 212,509 217,822 103.00% 102.50% Venituri financiare 720 400 55.56% 412 422 103.00% 102.50% NLP Venituri extraordinare 0 0 0 0 CH E LTUIELI TOTALE (Rd.5= Rd.6+Rd .17+Rd .18) 227,113 206,671 91.00% 212,871 218,193 103.00% 102.50% Cheltuieli de exploatare, din care: 220,194 200,780 91.18% 206,803 211,973 103.00% 102.50% cheltuieli cu bunuri si servicii 147,911 125,823 85.07% 129,598 132,837 103.00% 102.50% cheltuieli cu impozite, taxe si varsaminte asimilate 10] O |] O 1,683 1,749 103.91% 1,802 1,847 103.00% 102.50% <|m[G cheltuieli cu personalul, din care: o 54,440 55,281 101.55% 56,939 58,363 103.00% 102.50% C1 ch. cu salariile 35,368 34,950 98.82% 35,999 36,898 103.00% 102.50% C2 bonusuri 2,724 2,473 90.82% 2,548 2,611 103.00% 102.50% C3 alte cheltuieli cu personalul, din care: 4,419 8.71 129.25% 5,882 6,029 103.00% 102.50% cheltuieli cu plaţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal 1,845 2,625 142.28% 2,704 2,771 103.00% 102.50% C4 cheltuieli aferente contractului de mandat 14 562 691 122.96% 711 729 103.00% 102.50% C5 cheltuieli cu asigurările si protectla socială, fondurile speciale şi alte obligaţii legale 15 11,368 11,456 100.77% 11,800 12,095 103.00% 102.50% alte cheltuieli de exploatare 16 16,160 17,927 110.93% 18,465 18,926 103.00% 102.50% N Cheltuieli financiare 17 6,919 5,891 85.14% 6,068 6,219 103.00% 102.50% Cheltuieli extraordinare 18 0 0 0 0 REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 19 -31,810 49 51 52 103.00% 102.50% IMPOZIT PE PROFIT 20 PROFITUL CONTABIL RAMAS DUPA DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 21 Rezerve legale 22

    INDICATORI Nr. rd. Realizat/ Preliminat an precedent (2012) Propuneri an curent (2013) % Estimări an 2014 Estimări an 2015 “% 9=7/5 10=8/7 4 5 6= 5/4 7 8 10 Alte rezerve reprezentând facilitaţi fiscale prevăzute de lege 23 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 24 Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plata dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi 25 Alte repartizări prevăzute de lege 26 Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 22. 23,24, 25 şi 26. 27 Participarea salariaţilor la profit in limita a 10% din profitul net, dar nu mal mult de nivelul unul salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 28 Minimum 50% vârsăminte la bugetul de stat sau local in cazul r autonome, ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/ companiilor naflonale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care: 29 a) - dividende cuvenite bugetului de stat sau local, dupa caz 30 Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la Rd.22 -Rri.29 31 VI VENITURI DIN FONDURI EUROPENE 32 VII CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din 33 a) cheltuieli materiale 34 b) cheltuieli cu salariile 35 c) cheltuieli privind prestările de servicii 36 d) cheltuieli cu reclama si publicitate 37 e) alte cheltuieli 38 VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 39 17,866 38,081 Alocaţii de la buget 40

    INDICATORI Nr. rd. Realizat/ Preliminat an precedent (2012) Propuneri an curent (2013) % Estimări an 2014 Estimări an 2015 9=7/5 10=8/7 2 4 5 6 = 5/4 7 8 10 CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII 41 4,724 27,416 DATE DE FUNDAMENTARE 42 _ Nr. de personal prognozat la finele anului 43 924 878 95.02% Nr.mediu de salariaţi total 44 974 909 93.33% Cheltuieli de natura salariala (a+b), din care: 45 38,091 37,423 98.25% cheltuieli cu salariile 46 35,368 34,950 98.82% bonusuri 47 2,724 2,473 90.82% Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza fondului de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract individual de munca (Rd.46/Rd.44)/12*1000 48 3,026 3,204 105.89% Caştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) influentat de bonificaţiile si bonusurile in lei si sau natura (Rd.45/Rd.44)/12*1000 49 3,259 3,431 105.27% Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu in preţuri curente (lei/persoană) (Rd.1/Rd.44) 50 200,516 227,415 113.41% Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu in preţuri comparabile < lei/persoană) (Rd.1/Rd.44*ICP) 51 210,462 237,193 112.70% Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/ persoana) 52 Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (Rd5/Rd.1)x1000 53 1,163 1,000 1,000 1,000 10 Plăti restante, în preturi curente 54 122,184 113,193 11 Creanţe restante, în preţuri curente 55 23,425 22,500 DIRECTOR GENERAL ing.Petrică Pampiy/" of FE DIRECTOR ECONOMIC lonel Buciu

    Atasament: Referat.pdf

    ROMĂNIA APROBAT, JUDETUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA NR. ……….........../…………

    REFERAT privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli a SC Compania Locală de

    Termoficare Colterm SA pentru anul 2013

    Având în vedere solicitarea SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA cu nr RE2013-2537/18.04.2013 şi RE2013-2686/13.05.2013 prin care fundamentează şi solicită aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2013.

    Având în vedere Hotărârea Consiliului de Administraţie nr. 20/01.04.2013 şi Hotărârea AGA nr. 05/16.04.2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli a SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA pe anul 2013. În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 214/15.02.2013, modificat, privind aprobarea formatului si structurii bugetului de venituri si cheltuieli intocmit de catre unii operatori economici, precum si a anexelor de fundamentare a acestuia;

    În temeiul art. 5 lit. a şi art. 6 alin. 8 din OUG 79/2008, modificat, privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici;

    PROPUNEM:

    1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA;

    DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ , CULIŢĂ CHIŞ SMARANDA HARACICU SEF SERVICIU ENERGETIC MSUP, ŞEF SERVICIU BUGET IOAN ZUBAŞCU STELIANA STANCIU

    Avizat juridic, CONSILIER MALAC MARCEL Red. MM Cod FO 53-01,ver.1 Ex. 1