keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 278/22.10.2002 privind organizarea Biroului aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Timişoara

22.10.2002

Hotararea Consiliului Local 278/22.10.2002
privind organizarea Biroului aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002 - 13419/10.09.2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere propunerea domnului consilier Petru Bujor;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.55, 56,57,58,59 din Ordonanţa Guvernului nr. 35/2002 pentru aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si funcţionare a consiliilor locale;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă organizarea Biroului aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Timişoara format din 3 posturi , astfel:
- 2 posturi consilier juridic;
- 1 post inspector de specialitate - studii superioare ştiinţe politice şi administrative;
Cheltuielile aferente organizării şi funcţionării Biroului prevăzut la alin. 1 vor fi suportate din bugetul local.

Art.2: Se aprobă Organigrama aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Timişoara potrivit Anexei nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 : Se aprobă Statul de funcţii al Biroului aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Timişoara conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4 : Angajarea personalului prevăzut în statul de funcţii din Anexa nr.2 se va face prin concurs organizat în condiţiile legii, la data stabilită de Comisia de examinare, la sediul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Personalului din Biroul aparatului permanent al Consiliului Local nu i se aplică prevederile Legii nr.188/1999 - privind statutul funcţionarilor publici.

Art.6: Personalul din aparatul permanent de lucru va colabora cu Secretarul Municipiului Timişoara la pregătirea şedinţelor Consiliului Local, asigurarea documentării şi informării consilierilor, întocmirea şi difuzarea către aceştia a dosarelor de şedinţă şi a oricăror alte materiale, apărarea intereselor Consiliului Local în instanţă.

Art.7: Fişele posturilor se vor întocmi de către Comisia de examinare a candidaţilor, prevăzută în prezenta hotărâre.

Art.8 : Se constituie comisia de examinare a candidaţilor înscrişi la concurs ,după cum urmează:
1. consilier municipal - SILVIU SARAFOLEAN
2. consilier municipal - RODICA VLAD
3. consilier municipal - IUSTIN FURDUI
4. consilier municipal - RADU STRĂIN
5. consilier municipal - PETRU BUJOR
6. consilier municipal - SIMION SURDAN
7. Secretarul Municipiului Timişoara - IOAN COJOCARI.
Comisia de examinare a candidaţilor va fi condusă de un preşedinte, desemnat de membrii acesteia.
Primarul Municipiului Timişoara va desemna, prin dispoziţie, secretarul comisiei - care va fi din cadrul Biroului Resurse Umane. Atribuţiile acestuia sunt cele prevăzute în Anexa nr.12 la Hotărârea Guvernului României nr.281/1993.
Comisia va stabili tematica pentru concurs .
Consilierii din comisia constituită potrivit prezentei hotărâri vor iniţia proiectul de hotărâre pentru angajarea personalului prevăzut în statul de funcţii, pe baza rezultatelor obţinute la concurs.

Art.9: Secretarul Municipiului Timişoara va efectua toate procedurile legale în vederea organizării concursului.

Art.10: Pentru înscrierea la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească, cumulativ, în afara criteriilor prevăzute de Hotărârea Guvernului României nr.281/1993, următoarele condiţii:
- studii superioare de lungă durată;
- cunoştinţe operare PC;
- cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională;
- locuinţă şi domiciliul stabil în municipiul Timişoara;
- certificat de sănătate şi atestare psihologică;

Art.11 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Comisia constituită conform prezentei hotărâri.

Art.12 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara,
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Membrilor Comisiei de examinare;
- Mass - media locale;


Presedinte de sedinta
IOAN RADU GROZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI