Hotararea Consiliului Local 256/26.05.2015 privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 17/23.01.2015 privind Planul de lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de muncă prestate de beneficiarii de ajutor social din Municipiul Timişoara, pentru anul 2015 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. 369/08.05.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 17/23.01.2015 - privind Planul de lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de muncă prestate de beneficiarii de ajutor social din Municipiul Timişoara, pentru anul 2015; În baza prevederilor art.67 alin1,2,3 din Legea nr.272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată. În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. d) si alin.(6) lit. a) pct.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică şi se completează art.1 al Hotărârii Consiliului Local nr.17/23.01.2015 şi va avea următorul conţinut: "Art.1: Se aprobă Planul de lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de muncă prestate de beneficiarii de ajutor social din Municipiul Timişoara şi de părinţii care nu contribuie la întreţinerea copilului aflat în plasament din Municipiul Timişoara, pentru anul 2015, conform Anexei." Restul prevederilor hotărârii rămân neschimbate. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara, S.C. Horticultura S.A, S.C. Pieţe S.A. şi Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. Horticultura S.A. - S.C. Pieţe S.A. - Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară; - Mass-media locale.
|