keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 248/22.04.2008 privind aprobarea Contractului de Asociere dintre Municipiul Timişoara şi Fundaţia Regională de Interes Public - Sine Ira în vederea organizării proiectului "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara"

22.04.2008

Hotararea Consiliului Local 248/22.04.2008
privind aprobarea Contractului de Asociere dintre Municipiul Timişoara şi Fundaţia Regională de Interes Public - Sine Ira în vederea organizării proiectului "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2007-7468 / 09.04.2008 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultura, ştiinţa, învăţământ, sănătate, protecţie sociala, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresa nr. SC2008-007468/07.04.2008 a Fundaţiei Regionale de Interes Public - Sine Ira;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.d) şi e), alin.(6) lit.a) pct.1 si 4, alin.(7) lit.a) din Legea 215/2001 privind administraţia publica locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(2) din Legea 215/2001 privind administraţia publica locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă asocierea între Municipiul Timişoara cu sediul în Bd. C. D. Loga nr.1 şi Fundaţia Regională de Interes Public - Sine Ira, str. N. Titulescu, nr.19, cod fiscal nr. 22541279, cont bancar nr. RO83BRDE360SV60092493600 deschis la BRD Grup Societe Generale - Filiala Timişoara, în vederea organizării proiectului "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara".
1. Municipiul Timişoara se obligă:
- să sprijine financiar, în condiţiile legii, activităţile necesare organizării proiectului "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara", cu suma de 5.000 lei de la bugetul local, din Subcap.67.02.05.50 "Alte acţiuni culturale".
2. Fundaţia Regională de Interes Public - Sine Ira din Timişoara se obliga:
- sa promoveze imaginea Municipiului Timisoara si a Consiliului Local al Municipiului Timisoara prin inserarea siglei si a numelui Consiliului Local Timisoara si a Municipiului Timisoara în toate materialele promoţionale ale evenimentului;
- sa menţioneze ca finanţator al evenimentului Municipiul Timisoara si Consiliul Local Timisoara pe materialele promoţionale;
Contractul de asociere face parte integranta din prezenta hotărâre.

Art. 2: Activitatea financiara a Fundaţiei Regionale de Interes Public - Sine Ira din Timisoara, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate de către Consiliul Local al Municipiului Timisoara, va fi controlata de către Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primăriei Municipiului Timisoara.
În acest sens, Fundaţia Regională de Interes Public - Sine Ira din Timişoara va pune la dispoziţia Serviciului Audit Public Intern toate documentele legate de sumele alocate, în vederea organizării proiectului "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara".

Art. 3: Consiliul Local al Municipiului Timisoara nu preia si nu răspunde în nici un fel de eventuale debite sau obligaţii financiare sau de altă natură ale Fundaţiei Regionale de Interes Public - Sine Ira din Timişoara, contracte încheiate anterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. 4: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timisoara sa semneze, în numele si pentru Municipiul Timisoara,Contractul de Asociere prevăzut la art.1.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Comunicare din cadrul Primăriei Municipiului Timisoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri si Transporturi;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Control Intern si Managementul Calităţii;
- Fundaţiei Regionale de Interes Public - Sine Ira;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
EUGENIA TONENCHI
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

Red. L.A. 2.ex.

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DE COMUNICARE Biroul Relaţii Publice,Învăţământ,Cultură,Sport SC2008 – 7468 / 9.04.2008

APROBAT PRIMAR, GHEORGHE CIUHANDU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -204886, e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

R E F E R A T privind aprobarea Contractului de Asociere dintre Municipiul Timişoara

şi Fundaţia Regională de Interes Public – Sine Ira în vederea organizării proiectului "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc

în şcolile din municipiul Timişoara"

Conform adresei SC2008-007468/07.04.2008 prin care Fundaţia Regională de Interes Public – Sine Ira intenţionează să organizeze proiectul "Identificarea şi diminuarea factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara", propunem aprobarea contractului de asociere dintre Municipiul Timişoara şi Fundaţia Regională de Interes Public – Sine Ira pentru organizarea acestui eveniment.

Proiectul constituie de fapt o campanie de identificare a factorilor de risc în şcolile din municipiul Timişoara şi a metodelor şi mijloacelor de diminuare a acestora. Pentru a atinge rezultatele dorite, acţiunea va debuta cu un studiu care să stabilească aceşti factori, cauzele şi dimensiunea lor. De asemenea, se impune stabilirea unor metode şi mijloace de reducere a acestor factori de risc, pentru a fi prezentate autorităţilor cu responsabilităţi în domeniu şi a ale oferi astfel posibilitatea de a le folosi în campaniile ce le vor desfăşura.

Prin urmare, propunem alocarea sumei de 5.000 lei de la bugetul local, din Subcap.67.02.05.50 "Alte acţiuni culturale " pentru acest proiect.

Alăturat anexăm toate documentele depuse pentru susţinerea proiectului de hotărâre de consiliu.

Violeta Mihalache

Director Smaranda Haracicu

Director economic

Alina Pintilie Şef birou

Mirela Lasuschevici Avizat Juridic

Alina Măguran Consilier

FP 53 – 01 ver1