keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 238/31.07.2007 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi obiectivelor de performanţe pe anul 2007 ale SC "PIEŢE" SA

31.07.2007

Hotararea Consiliului Local 238/31.07.2007
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi obiectivelor de performanţe pe anul 2007 ale SC "PIEŢE" SA


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2007-11503/18.05.2007 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe,Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de întocmire a bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
Având în vedere prevederile Legii nr. 486/27.12.2006, a bugetului de Stat pe 2007;
Având prevederile art. 4, alin. 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2001, privind întărirea disciplinei economico financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar;
Având în vedere Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al SC "PIEŢE" SA Timişoara, în conformitate cu Anexa nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pe anul 2007 ale SC "PIEŢE" SA Timişoara, prevăzute în Anexa nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa nr.2 se va limita la maximum 110%.

Art. 4: Prezenta hotărâre conţine formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă în Anexa nr.3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.5 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi SC "PIEŢE" SA Timişoara.

Art.6: Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
Primarului Municipiului Timişoara;
Direcţiei Economice;
Direcţiei de Mediu;
Direcţiei Fiscale;
Direcţiei Patrimoniu;
Direcţiei Edilitară;
Direcţiei Urbanism;
Direcţiei Drumuri şi Transport;
Direcţiei Comunicare;
Direcţiei de Dezvoltare;
Biroului Control Intern şi Mangementul Calităţii;
Serviciului Juridic;
SC "PIEŢE" SA Timişoara;
Mass- media locale.


Presedinte de sedinta
HOREA BĂCANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: BVC-2007.pdf

1

Autoritatea administratiei publice locale Timisoara Anexa 1 Agentul economic S.C. PIETE S.A. Adresa Timisoara, str. Lt. Ovidiu Balea, nr. 2 Cod fiscal RO 2487361

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2007

mii RON

INDICATORI Nr. rd.

BVC aprobat 2006

Prevederi an

2007

Proc. %

(col.3/ col.2)

0 1 2 3 4 I. VENITURI TOTALE, din care : (rd.02+ rd.12+ rd.13)

01 3850 4700 122

1. Venituri din exploatare din care : 02 3800 4650 122 a) Venituri din activitatea de baza 03 3773 4620 122 b) Venituri din alte activitati 04 27 30 111 c) Venituri din surse bugetare din care :

05 ---- ---- ----

- subventii pe produse si activitati 06 ---- ---- ---- - subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif

07 ---- ---- ----

-transferuri 08 ---- ---- ---- - prime acordate de la bugetul statului

09 ---- ---- ----

- alte sume primite de la bugetul de stat *

10 ---- ---- ----

d) Venituri din fonduri speciale * 11 ---- ---- ---- 2. Venituri financiare 12 44 45 102 3. Venituri exceptionale 13 5 5 100 II. CHELTUIELI TOTALE,din care: (rd.15 +rd.35 +rd.36)

14 3410 4200 123

1. Cheltuieli pentru exploatare total, din care :

15 3410 4200 123

a) Cheltuieli materiale 16 726 900 124 b) Cheltuieli cu personalul, din care : 17 1075 1290 120 - salarii brute 18 825 1000 121 - contributii asigurari sociale de stat 19 163 195 120 - ajutor somaj 20 21 20 95

2

- contributie asig.soc.pt.sanatate, conform Legii nr.145/ 1997

21 62 60 97

- alte cheltuieli cu personalul, din care :

22 4 15 375

- fond special de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap, conform OUG nr.102/ 1999

23 ---- ---- X

- fond special de sustinere a invatamantului de stat, conform OG nr.75/ 1999

24

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea si provizioanele

25 177 210 119

d) Cheltuieli prevazute de art.26 din Legea bugetului de stat nr.216/ 2001 din care :

26 ---- ---- ----

- transferuri sau subventii ** 27 ---- ---- ---- e) Cheltuieli de protocol 28 8 10 125 f) Cheltuieli reclama si publicitate 29 9 11 122 g) Cheltuieli cu sponsorizarea 30 22 24 109 h) Tichete de masa 31 145 170 117 i) Alte cheltuieli, din care : 32 1182 1585 134 - taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale

33 ---- ---- ----

- redevente din concesionarea bunurilor publice

34 120 270 225

2. Cheltuieli financiare 35 ---- ---- ---- 3. Cheltuieli exceptionale 36 ---- ---- ---- III. REZULTAT BRUT- (profit /pierdere)

37 440 500 114

IV.ALTE SUME DEDUCTIBILESTABILITE POTRIVIT LEGII, din care :

38 ---- ---- ----

- fond de rezerva *** 39 ---- ---- ---- V. ACOPRERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI

40 ---- ---- ----

VI. IMPOZIT PE PROFIT 41 70 80 114 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT 42 370 420 114

3

( potrivit OG nr.64/ 2001) din care : a) Rezerve legale 43 ---- ---- ---- b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti

44 ---- ---- ----

c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finantare, aferente profitului rezultat din vanzari active, respectiv aferente facilitatilor fiscale la impozitul pe profit

45 ---- ---- ----

d)Alte repartizari prevazute de lege * 46 ---- ---- ---- e) Pana la 10% pentru participarea salariatilor la profit

47 37 42 114

f) Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local, in cazul regiilor autonome, ori dividende in cazul societatilor nationale, companiilor nationale si societatilor cu capital integral sau majoritar de stat

48 ---- ---- ----

g) Profitul nerepartizat pe destinatiile prevazute la lit.a)-f)

49 333 378 114

VIII. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care :

50 333 378 114

1. Surse proprii 51 333 378 114 2. Alocatii de la buget 52 ---- ---- ---- 3. Credite bancare 53 ---- ---- ---- - interne 54 ---- ---- ---- - externe 55 ---- ---- ---- 4. Alte surse * 56 ---- ---- ---- ---- ---- ---- IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care :

57 333 378 114

1. Investitii, inclusiv investitii in curs la finele anului

58 333 378 114

2. Rambursari rate aferente creditelor pentru investitii

59 ---- ---- ----

- interne 60 ---- ---- ---- - externe 61 ---- ---- ---- X. REZERVE, din care : 62 ---- ---- ---- I. Rezerve legale 63 ---- ---- ---- II. Rezerve statutare 64 ---- ---- ----

4

III. Alte rezerve **** 65 ---- ---- ---- XI. DATE DE FUNDAMENTARE 66 ---- ---- ---- 1. Venituri totale 67 3850 4700 122 2. Costuri aferente volumului de activitate

68 3410 4200 123

3. Nr. prognozat de personal la finele anului

69 82 84 102

4. Nr. mediu personal total, din care : 70 82 84 102 5. Fond de salarii, din care : 71 825 1000 121 a) fondul de salarii aferent posturilor blocate

72 ---- ---- ----

b) fond de salarii aferent conducatorului agentului economic potrivit art.7(1) din OUG nr.79/ 2001, din care:

73 88 66,5 75

- sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de natura salariala, potrivit art.7(2) din OUG nr.79/ 2001

74 18 21 117

- premiul anual, potrivit art.7(4) din OUG nr.79/ 2001

75 35 3,5 10

c) fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract individual de munca

76 674 895 133

6. Castigul mediu lunar pe salariat *****

77 1,06 1,19 112

7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/ persoana) (rd.67/ rd.70) – in preturi curente

78 47 55 117

8. Productivitatea muncii pe total personal mediu ( mii lei/ persoana) (rd.67/ rd.70) – in preturi comparabile,

79 41 46 112

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu ( unitati fizice/ nr.pers.)

80 X X ----

9. Cheltuieli totale la 1000 lei – venituri totale cheltuieli totale x 1000 venituri totale

81 89 89 100

10. Plati restante – total ****** 82 ---- ---- ----

5

- preturi curente 83 ---- ---- ---- - preturi comparabile ( rd.83 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

84 ---- ---- ----

11. Creante restante – total ****** 85 ---- ---- ---- - preturi curente 86 ---- ---- ---- - preturi comparabile ( rd.86 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

87 ---- ---- ----

NOTA In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, se cuprind si :

- suma de 52 mii RON, reprezentand indemnizatiile celor 6 membrii ai consiliului de administratie;

- suma de 26 mii RON, reprezentand indemnizatiile celor 3 cenzori; - suma de 66,5 mii RON, reprezentand drepturile banesti ale

managerului, administratorului sau directorului; - sume aferente posturilor blocate in anul 2007 = -----

DIRECTOR DIRECTIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR, PRIMĂRIA TIMIŞOARA DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU DIRECŢIA DE MEDIU SC200711.503/21.05.2007

R E F E R A T

cu privire la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2007 - SC PIEŢE SA Timişoara

Având în vedere adresa SC PIEŢE SA Timişoara, cu nr. 458/17.05.2007 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2007-1014/17.05.2007, prin care ne supuneţi spre aprobare Consiliului Local, bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007, criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2007 aprobate în şedinţa Consiliului de administraţie din data de 27.04.2007. În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţi economici şi a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2001 privind întărirea disciplinei economico – financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar, supunem atenţiei Consiliului Local al Municipiului Timişoara şi propunem aprobarea prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara a următoarelor documente:

1. Bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al SC PIEŢE SA Timişoara; 2. Criteriile şi obiectivele de performanţă pe 2007 ale SC PIEŢE SA Timişoara

precum şi formule de calcul ale Criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2007.

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, REFERENT DE SPECIALITATE, VASILE CIUPA LIVIA POPA red/dact.L.P.

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa 2

Criterii de performanta ale S.C. PIETE S.A. 2007

Nr. crt.

Denumire crit. de

performanta

U.M.

Propuneri 2007

Coef. de ponderare

0 1 2 3 4 1. Rentabilitatea in func-tie

de cheltuielile totale % 10 0,15

2. Grad de acoperire a cheltuielilor din veni-turi proprii

% 111 0,15

3. Productivitatea muncii mii lei/ pers.

47 0,15

4. Ponderea cheltuielilor cu salariile in cheltu-ielile de exploatare

% 32 0,15

5. Indicele de crestere ve- nituri raportat la chel- tuieli

MIN 1

0,15

6. Solvabilitate patrimoni- ala

% MIN 80

0,05

7. Grad de indatorare

% MAX 30

0,05

8. Perioada de recuperare a creantelor

zile MAX 10

0,05

9. Perioada de rambursare a datoriilor

zile MAX 30

0,05

10. Lichiditate

% MIN 200

0,05

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Obiective de performanta ale S.C. PIETE S.A. 2007

Nr. crt.

Denumire crit. de performanta

U.M.

Preve- deri 2006

Realizari 2006

Propuneri 2207

Grad

de indepl.

(%)

Coef.

de ponde-

rare

Grad de

indepl. pond.a

crit. 0 1 2 3 4 5 6 7 8 1. Gradul de indeplinire a

criteriilor de perfor- manta

% 100 103 100 0,35

2. Achitarea obligatiilor in termenele legale

% 100 306 100 0,10

3. Imbunatatirea calitatii serviciilor

% 100 100 100 0,30

4. Ponderea investitiilor in repartizarea profitului net

% Min. 45

90 Min. 45

0,25

Gradul de indeplinire a obiectivelor de performanta DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Atasament: Anexa_3.pdf

Anexa 3

FORMULE DE CALCUL ALE CRITERIILOR DE PERFORMANTA 1. Rentabilitatea in functie de cheltuielile totale Profit net R= ---------------------------- * 100 Cheltuieli totale 2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii Venituri proprii Gacop = --------------------------- * 100 Cheltuieli Totale 3. Productivitatea muncii Cifra de afaceri In unitati monetare Wm = ---------------------------- Nr.salariati 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile in cheltuielile de exploatare Cheltuieli cu personalul -------------------------------- * 100 Total cheltuieli de exploatare 5. Indicele de crestere venituri raportat la cheltuieli V1 Cht 0 IVt/ Ct = --------- * ---------- V0 Cht 1 unde: V1 – veniturile perioadei realizate V2 - veniturile perioadei anterioare celei realizate Sau V1- V0 IVt/ Ct = -------------------- Cht 1- Cht 0 unde : Cht 1 – cheltuielile perioadei analizate Cht 0 - cheltuielile perioadei anterioare acelei analizate 6. Solvabilitate patrimoniala Capital propriu (capital social + rezerve) S = ------------------------------------------- * 100 Capital propriu + total credite

2 7. Grad de indatorare Datorii totale Gind = ------------------------ * 100 Total active 8. Perioada de recuperare 9. Perioada de rambursare a datoriilor 10. Lichiditate Total activitate circulante – Stocuri materiale L = ----------------------------------------------- * 100 Total datorii pe termen scurt ( < 1 an) FORMULE DE CALCUL ALE OBIECTIVELOR DE PERFORMANTA

1. Gradul de indeplinire a criteriilor de performanta 2. Achitarea in termen a obligatiilor legale

Total obligatii – Majorari si penalitati Achitarea obligatiilor = --------------------------------------------------- * 100 Total obligatii fata de bugete si fonduri speciale

3. Imbunatatirea calitatii serviciilor prestate Nr. controale fara sanctiuni Imbunatatirea calit.serv. prest. = ---------------------------------- * 100 Nr. controale efectuate

4. Ponderea investitiilor in repartizarea venitului net Investitii Pondere invest. = ---------------- * 100 Profit net DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA