Hotararea Consiliului Local 238/29.05.2012 privind respingerea modificării şi aprobării Organigramei si Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2012-8245/11.04.2012- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Procesul-verbal al şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 29.05.2012; Având în vedere Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1633717/14.05.2012; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; Având în vedere faptul că Proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, nu a întrunit condiţiile impuse de prevederile art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se respinge modificarea şi aprobarea Organigramei si Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, prevazute in Anexele nr. 1 si 2 la prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Patrimoniu; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|