keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 225/08.05.2015 privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Timişoara şi Federaţia Română de Baschet, în vederea pregătirii si desfăşurării Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara

08.05.2015

Hotararea Consiliului Local 225/08.05.2015
privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Timişoara şi Federaţia Română de Baschet, în vederea pregătirii si desfăşurării Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2015- 11496/ 04.05.2015, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având in vedere Adresa Federatiei Romane de Baschet , cu nr. 2237/ 17.10.2014, înaintată catre Primăria Municipiui Timisoara;
Având in vedere Parteneriatul intre FIBA-Europe si Federatia Romana de Baschet, respectiv Federatia de Baschet din Ungaria, semnat in data de 24.10.2014;
Având in vedere Hotărârea de Guvern nr.1447/2007- privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă, completată cu Hotărârea de Guvern nr.888/2013, privind aprobarea normelor activităţii sportive;
În baza prevederilor Legii nr.69/2000, art.71, lit a, a educaţiei fizice şi sportului, actualizata;
Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) si alin.(6) lit.a) pct.6, alin.(7), lit. a), din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată
În temeiul art.45 alin 2 din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: (1) Se aprobă asocierea între Municipiul Timişoara, cu sediul în Bd.C.D.Loga nr.1, şi Federaţia Română de Baschet, cu sediul în Bucureşti, B-dul Basarabia, nr.39, în vederea pregătirii şi desfăşurării Campionatului European de baschet feminine-EuroBasket Women 2015, in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara";
(2) Prezenta asociere are ca obiect finanţarea şi realizarea în comun, de către părţile contractante, a acţiunilor necesare pentru asigurarea condiţiilor organizatorice şi materiale, a logisticii necesare, pentru desfăşurarea la standardele impuse de FIBA Europe, a unei competiţii internaţionale de anvergură, care promovează jocul de baschet la nivel de performanţă in Municipiul Timişoara, precum şi promovarea imaginii municipiului Timişoara în plan internaţional.

Art. 2: (1) Se aproba o contribuţie financiara pe anul 2015, de la bugetul local al Municipiului Timişoara, din cap.67.02. "Cultură, recreere şi religie" (67.02.05.’’Servicii recreative şi sportive’’), in suma de 900 mii lei, pentru acoperirea categoriilor de cheltuieli necesare pregatirii si desfăşurarii Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015), in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara;
(2) Categoriile de cheltuieli, care se pot suporta din bugetul local, aferente contribuţiei Municipiului Timişoara în cadrul asocierii, sunt precizate exemplificativ în Anexa 1 la prezenta hotarâre, cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1447/2007, completată cu Hotărârea de Guvern nr.888/2013, privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă;
(3) Toate cheltuielile solicitate a fi acoperite din contribuţia financiară a Municipiului Timişoara, sunt conforme cu Event Menu-FIBA si FIBA Europe ICT Manual- EuroBasket Women 2015, privind organizarea şi desfăşurarea acestei competiţii;
(4) Directia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale a cuprins valoarea contributiei financiare de 900 mii lei, propusa a fi acordata de Municipiul Timisoara, in calitate de coorganizator, Federatiei Române de Baschet pentru EuroBasket Women 2015, in referatul de rectificare de buget nr. SC2015-11034/28.04.2015, transmis Directiei Economice, urmand ca prezentul proiect de hotarare pentru aprobarea asocierii cu Federatia Romana de Baschet sa fie supus aprobarii in aceeasi sedinta de plen a Consiliului Local Timişoara , in conditiile in care se va aproba rectificarea bugetului local al Municipiului Timişoara .

Art. 3: Se aproba accesul şi folosinţa gratuită a Sălii Polivalente’’Constantin Jude’’(Olimpia), pentru logistica competiţiei, antrenamentele şi meciurile din programul Campionatului European de baschet feminin- EuroBasket Women 2015, în perioada 1 iunie-17 iunie 2015.

Art. 4: Se aprobă contractul de asociere încheiat între Municipiul Timişoara şi Federatia Română de Baschet , conform Anexei 2 la prezenta hotarare.

Art. 5: (1) Activitatea financiară a F.R.Baschet, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlată de catre o comisie numita prin Dispozitie a Primarului Municipiului Timişoara;
(2) În acest sens, F.R. Baschet va înainta Municipiului Timişoara, toate documentele legate de sumele alocate prin prezenta hotărâre, în baza contractului de asociere;
(3) Justificarea şi decontarea categoriilor de cheltuieli necesare pregatirii si desfăşurarii Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii;
(4) F.R.Baschet este obligată să permită persoanelor delegate de instituţia finanţatoare să efectueze controlul privind modul de utilizare a contribuţiei financiare alocate;
(5) In situaţia în care se constată că sume din contribuţia financiară alocată din bugetul local F.R.Baschet nu au fost utilizate în scopul atingerii obiectului asocierii sau/si conform prevederilor legale, acestea vor fi recuperate de la structura sportivă.

Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale si Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 7: Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timis;
- Consiliului Judetean Timis;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Instituţii Scolare, Medicale , Sportive şi Culturale;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Directiei Economice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- F.R.Baschet;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

.

1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE SI CULTURALE SC2015- 11496/ 04.05.2015

APROBAT, PRIMAR, NICOLAE ROBU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -403.800 ; internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Timişoara şi Federaţia Română de Baschet, în vederea pregătirii si desfăşurării Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara

In cursul anului 2014, Romania a obtinut de la organismul european FIBA Europe o oportunitate deosebita de a organiza, in premiera, in parteneriat cu Ungaria, intrecerile celei de a 35-a editii a Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, care se va desfasura in perioada 11-28 iunie 2015 la care vor lua startul cele mai valoroase 20 de echipe ale momentului, fortele baschetbalistice ale Europei. Federaţia Română de Baschet a inclus ca locatii de desfasurare, in dosarul de organizare a EuroBasket Women 2015, doua orase cu traditie importanta in baschet, situate in apropierea granitei cu Ungaria, respectiv municipiul Timisoara si municipiul Oradea.Cele doua orase vor gazdui,in intervalul 11-17 iunie, meciurile din prima faza a celei mai importante competitii europene. Demersurile federatiei romane pentru obtinerea dreptului de organizare a EuroBasket Women 2015 au avut reusita si datorita garantiilor primite din partea Guvernului Romaniei, a calificativelor ridicate obtinute de la FIBA Europe pentru organizarile anterioare a 3 editii de Campionate Europene pentru junioare in Timisoara.

Fata de garantiile expuse , Federatia Romana de Baschet, a inaintat prin Adresa inregistrata cu nr. 2237/ 17.10.2014, catre Municipiul Timisoara propunerea de a deveni alaturi de Municipiul Oradea, partenerul oficial al F.R.Baschet pentru organizarea Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, solicitand si un sprijin financiar in suma de 900.000 lei, reprezentand o parte din costurile acestei competitii. Memoriul federatiei a fost avizat favorabil de catre conducerea executiva a Primariei Timisoara, care a dat asigurari privind intreaga implicare a autoritatii publice locale, pentru asigurarea logisticii necesare , la cele mai inalte standarde.

In aceste conditii, Federatia Romana de Baschet si-a putut asuma oficial , alaturi de Federatia de Baschet din Ungaria, calitatea de organizator al EuroBasket Women 2015, si a semnat la Munchen, in data de 24.10.2014, Parteneriatul cu FIBA Europe, in care municipiul Timisoara este mentionat ca partener in organizarea fazei grupelor intrecerii europene.

Meciurile grupei din Timisoara urmeaza sa se desfasoare in perioada 11-15 iunie 2015, in incinta Salii Sporturilor ”Constantin Jude ” din Timisoara.

In vederea respectarii cerintelor din Event Menu-FIBA(Manualul evenimentului), se impune realizarea la Sala Sporturilor, a unor lucrari de reparatii curente, igienizari, amenajari si refunctionalizari ale unor spatii la standarde internationale, vopsire si marcare suprafata de joc, in conformitate cu cerintele impuse de organizatori, pentru care a fost alocata suma de 558 mii lei.

Totodata, pentru aplicarea standardelor impuse de FIBA prin documentul FIBA Europe ICT Manual- EuroBasket Women 2015, este necesara asigurarea unor servicii logistice, cum ar fi: amenajarea si dotarea zonelor oficiale(WelcomeDesk, Media Center,VIP Tribune,Press Conference,MediaWork,FIBA Office) cu mobilier, televizoare, sonorizare, podium, etc.; realizarea infrastructurii IT,asigurarea serviciilor de comunicatii, voce si date, managementul retelei, echipamente de calcul, imprimante, alte servicii.

La categoriile de cheltuieli enumerate se adauga alte cheltuieli de materiale si servicii: cazare si masa pentru oficiali,staff FIBA, staff FR Baschet, staff TV, invitati VIP, voluntari experti; logistica

FP53-01, ver.1

i SĂ

.

2

inchirieri screen, inchirieri panouri LED; servicii marketing, materiale promotionale; cheltuieli pentru necesar alimente locatie competitie; alte cheltuieli necesare desfasurarii competitiei.

Categoriile de cheltuieli definite de catre FR Baschet pentru logistica evenimentului, in conformitate cu cerintele FIBA, sunt detaliate si enumerate exemplificativ in Anexa 1, la prezentul proiect de hotarare. Costurile estimative in vederea organizarii si desfasurarii fazei grupei din Timisoara a EuroBasket Women 2015 , la cele mai inalte standarde, se ridica la peste 1100 mii lei, din care F.R. Baschet a solicitat Municipiului Timisoara o contributie financiara in suma de 900 mii lei.

FIBA Europa a acordat F.R. Baschet spre organizare această competitie majoră a baschetului european, având în vedere potenţialul organizatoric, sportiv, cultural al României, respectiv al oraşului Timişoara. Timişoara este unul dintre primele centre din România în care s-a practicat jocul de baschet, având o tradiţie de cel puţin 60 de ani, practicarea jocului făcându-se în mod sistematic după perioada celui de-al doilea război mondial, acesta fiind unul din motivele pentru care a fost ales oraş- gazdă pentru organizarea şi desfăşurarea a 3 editii ale Campionatului European de Baschet feminin junioare. Baschetul timişorean a fost şi este o pepinieră pentru baschetul de performanţă, jucători proveniţi din centrele de pregătire din Timişoara reprezentând România la competiţiile internaţionale ca şi componenţi ai loturilor naţionale. Echipele de baschet din Timişoara au obţinut performanţe de excepţie în ultimii ani atât la nivel de seniori, cât şi la nivel de juniori, dominănd clasamentele naţionale la diferite categorii de vârstă, fete şi băieţi.

Calificativul de ’’excepţional’’ cu care am fost recompensaţi în calitate de parteneri coorganizatori ai ediţiilor precedente la nivel de juniori, organizate în Timişoara, ne obligă să asigurăm condiţii optime şi pentru ediţia din acest an.

La Timisoara se vor desfasura meciurile grupei A, care cuprinde urmatoarele echipe naţionale de senioare:Romania, Franta, Cehia, Ucraina si Muntenegru. Alături de delegaţiile sportive se adaugă oficialii FIBA Europa, oficialii FR Baschet, invitati VIP, evenimentul atragand si un numar important de suporteri, turisti din strainatate si Romania.De asemenea, prin anvergura de care se bucură evenimentul , oraşul Timisoara va fi în atenţia presei naţionale şi internaţionale, EuroBasket Women 2015 devenind astfel o excelentă oportunitate de promovare a imaginii Timişoarei. Ţinând cont de nivelul competitiei si de participanti, considerăm că vom reuşi să promovăm numele oraşului Timişoara peste hotare, respectiv sa producem o puternica emulatie in randul populatiei timisorene.

Totodata, mentionam ca in echipa Romaniei sunt selectate trei jucatoare timisorence : Anca Stoenescu, Anne Marie-Pârâu si Adina Stoiedin.

Având în vedere cele mentionate, prin prezentul referat propunem Consiliului Local al Municipiului Timisoara: 1. sa aprobe asocierea între Municipiul Timişoara şi Federaţia Română de Baschet, în vederea pregătirii si desfăşurării Campionatului European de baschet feminin(EuroBasket Women 2015), in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara; 2. (1) sa aprobe o contribuţie financiara pe anul 2015, de la bugetul local al Municipiului Timişoara, din cap.67.02. "Cultură, recreere şi religie" (67.02.05.’’Servicii recreative şi sportive’’),in suma de 900 mii lei, pentru acoperirea categoriilor de cheltuieli necesare pregatirii si desfăşurarii Campionatului European de baschet feminin(EuroBasket Women 2015), in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara; (2) Categoriile de cheltuieli, care se pot suporta din bugetul local, aferente contribuţiei Municipiului Timişoara în cadrul asocierii, sunt precizate exemplificativ în Anexa 1 la prezenta hotarâre, si vor respecta prevederile Hotărârii de Guvern nr.1447/2007, completată cu Hotărârea de Guvern nr.888/2013, privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă. (3)Toate cheltuielile solicitate a fi acoperite din contribuţia financiară a Municipiului Timişoara, sunt conforme cu Event Menu-FIBA si FIBA Europe ICT Manual- EuroBasket Women 2015,privind organizarea şi desfăşurarea acestei competiţii. 3. să aprobe contractul de asociere între Municipiul Timişoara şi Federatia Română de Baschet, conform Anexei 2 la prezentul proiect de hotarare. FP53-01, ver.1

.

3

4.Directia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale a cuprins valoarea contributiei financiare de 900 mii lei, propusa a fi acordată de Municipiul Timisoara, in calitate de coorganizator, Federatiei Române de Baschet pentru EuroBasket Women 2015, in referatul de rectificare de buget nr.SC2015- 11034/28.04.2015, transmis .Directiei Economice, urmand ca proiectul de hotarare pentru aprobarea asocierii cu Federatia Romana de Baschet sa fie supus aprobarii in aceeasi sedinta de plen a Consiliului Local Timisoara, in conditiile in care se va aproba rectificarea bugetului local al Municipiului Timisoara. 5. sa aprobe punerea la dispozitia organizatorului principal al competiţiei- Federatia Romana de Baschet, cu titlu gratuit, Sala Sporturilor’’Constantin Jude’’( fosta Olimpia), situata in Timisoara, pentru desfasurarea tuturor actiunilor necesare organizarii si desfasurarii Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, in perioada 01-20 iunie 2015.

Drept pentru care înaintăm pentru analiză , avizare şi aprobare proiectul de hotărâre alăturat.

Viceprimar, Secretar, Dan Diaconu Ioan Cojocari

Director Directia Economica, Director executiv Direcţia Instituţii Scolare, Medicale , Sportive şi Culturale, Smaranda Haracicu Ioan Mihai Costa Biroul Baze Sportive, Florica Hongu

Avizat Juridic,

Daniela Ştefan

FP53-01, ver.1

Atasament: Contract_asociere.pdf

Cod FO 120 –01 1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE SI CULTURALE SC2015-______ /_______2015

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.300; internet: www.primariatm.ro

ANEXA nr.2 la HCL nr. ________ / ____________

CONTRACT DE ASOCIERE Cap.I. PARTILE CONTRACTANTE Art.1. Prezentul contract se incheie intre : 1.1. MUNICIPIUL TIMISOARA, prin Consiliul Local al Municipiului Timisoara, reprezentat prin Primar- dl. Nicolae Robu, cu sediul in Bv. C.D. Loga nr.1, cod fiscal nr.14756536, si 1.2. FEDERAŢIA ROMÂNĂ DE BASCHET, cu sediul în Bucureşti, B-dul Basarabia, nr.39, cod fiscal nr.______________, cont bancar nr.________________, deschis la Banca___________, reprezentata prin dl.Horia Păun, în calitate de Preşedinte. Cap.II. OBIECTUL CONTRACTULUI Art.2.Prezenta asociere are ca obiect finanţarea şi realizarea în comun, de către părţile contractante, a acţiunilor necesare pentru asigurarea condiţiilor organizatorice şi materiale, a logisticii necesare, pentru desfăşurarea la standardele impuse de FIBA Europe, în Timişoara, a unei competiţii internaţionale de anvergură, Campionatul European de baschet feminin- EuroBasket Women 2015, in perioada 11-17 iunie 2015, precum şi promovarea imaginii municipiului Timişoara în plan internaţional, Cap. III. DURATA CONTRACTULUI Art.3. Prezentul contract se încheie pe o perioadă determinată, începând cu data intrării în vigoare a hotărârii de consiliu local prin care s-a aprobat asocierea şi până la data de 20 iunie 2015. Cap.IV. CONTRIBUŢIA PĂRŢILOR Art.4.Contribuţia părţilor contractante în cadrul asocierii, este următoarea: 4.1. Municipiul Timişoara contribuie în cadrul asocierii, cu următoarele:

1.(1)Asigură accesul şi folosinţa gratuită a Sălii Polivalente’’Constantin Jude’’(Olimpia), pentru logistica competiţiei, antrenamentele şi meciurile din programul Campionatului European de baschet feminin- EuroBasket Women 2015, în perioada 1 iunie-17 iunie 2015; (2) Asigură pregatirea Sălii Polivalente, în limita resurselor disponibile, în conformitate cu cerinţele de logistică şi infrastructură din manualul F.I.B.A., pentru desfăşurarea în conditii optime a Campionatului European; (3) Asigură transportul local pentru delegaţiile sportive, pe durata competiţiei;

2.(1) Asigură o contribuţie financiara pe anul 2015, de la bugetul local al Municipiului Timişoara, din cap.67.02. "Cultură, recreere şi religie" (67.02.05.’’Servicii recreative şi sportive’’), in suma de 900 mii lei, pentru acoperirea categoriilor de cheltuieli necesare pregatirii si desfăşurarii Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015), in perioada 11-17 iunie 2015, în Timişoara; (2) Categoriile de cheltuieli, care se pot suporta din bugetul local, aferente contribuţiei Municipiului Timişoara în cadrul asocierii, sunt precizate exemplificativ în Anexa 1 la prezenta hotarâre, cu respectarea prevederilor H.G. nr.1447/2007, completată cu Hotărârea de Guvern nr.888/2013, privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă;

Cod FO 120 –01 2

(3) Toate cheltuielile solicitate a fi acoperite din contribuţia financiară a Municipiului Timişoara, sunt conforme cu Event Menu-FIBA si FIBA Europe ICT Manual- EuroBasket Women 2015, privind organizarea şi desfăşurarea acestei competiţii. 4.2. Federaţia Româna de Baschet contribuie în cadrul asocierii, cu următoarele: (1)Taxa de organizare a grupelor Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, desfasurate in Timisoara si Oradea, in suma de 200.000 Euro, achitata catre FIBA Europe, conform prevederii Parteneriatului cu FIBA Europe, din data de 24.10.2014; (2) Are obligaţia să utilizeze şi să administreze sumele alocate de la bugetul local pentru acoperirea în mod exclusiv a cheltuielilor necesare pregătirii şi desfăşurării Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, grupa din Timisoara, in perioada 11-17 iunie 2015, conform categoriilor precizate în Anexa1 şi numai în scopul pentru care a fost încheiată prezenta asociere; (3)Asigură acoperirea tuturor cheltuielilor necesare , cu excepţia celor acoperite din bugetul local prin alocarea sumei prevăzute la pct.4.1.,subpct.2, necesare asigurării condiţiilor organizatorice şi materiale pentru desfăşurarea EuroBasket Women 2015; (4) Are obligatia să promoveze imaginea Municipiului Timişoara în toate materialele de promovare şi evenimentele media şi prin afişarea vizibilă a suporturilor promoţionale (siglă, banner etc.) ale Consiliului Local Timişoara şi a Municipiului Timişoara în incinta sălii de joc ; (5) Intocmeste şi transmite rapoarte intermediare/ raportul final, privind efectuarea acţiunilor/ activităţilor, realizarea atributiilor asumate in cadrul asocierii, însotite de un raport financiar cu documentele justificative pentru cheltuielile efectuate din sumele alocate, respectiv din contributia proprie; (6) Va realiza obligatiile legale care revin organizatorilor competitiilor sportive pentru prevenirea si combaterea violentei in sport; Cap.V. MODALITATI DE PLATA Art.5. Municipiul Timisoara efectueaza platile prezentului contract astfel: 5.1. In baza contractului de asociere, va achita un avans de maxim 30% din contributia prevazuta la art.4, pct.4.1.,subpct.2, in limita bugetului disponibil, in baza referatului transmis de catre F.R.Baschet; 5.2. Va efectua platile prezentului contract, in transe , in limita bugetului disponibil si a disponibilului in cont la data solicitarii de plata, în baza documentelor justificative înaintate şi aprobate pentru cheltuielile efectuate; 5.3.Ultima tranşă pentru plăţile din contract va fi de 10% din valoarea contributiei financiare acordate si se va achita numai dupa depunerea raportului final privind efectuarea acţiunilor/ activităţilor, realizarea atributiilor asumate in cadrul asocierii şi a documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate din sumele alocate, respectiv din contributia proprie. Cap.VI. MODIFICAREA CONTRACTULUI Art.6. Nici o parte nu poate modifica unilateral prezentul contract. Modificarea contractului poate interveni numai prin acordul de vointa exprimat al partilor, prin act aditional. Cap.VII. INCETAREA CONTRACTULUI Art.7. Încetarea prezentului contract poate avea loc în următoarele cazuri : a) la împlinirea termenului pentru care a fost încheiat; b) înainte de expirarea termenului, prin acordul comun al celor doua părţi, la initiativa uneia dintre acestea; c) prin reziliere de drept, fara punere in intarziere, pentru neîndeplinirea de catre F.R.Baschet a obligaţiilor stipulate la art.4, pct.4.2, subpct. 2 si 3 din contract, fiind considerate de către părţi ca reprezentând obligaţii esenţiale în prezentul contract.

Cod FO 120 –01 3

d) pentru neexecutarea în mod culpabil a celorlalte obligaţii, contractul se va putea rezilia sau federatia va fi obligata la repararea prejudiciului cauzat Municipiului Timişoara, prin plata de daune- interese, în condiţiile dreptului comun. Cap.VIII. CLAUZE SPECIALE Art.8.(1) Activitatea financiară a F.R.Baschet, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlată de catre o comisie numita prin Dispozitie a Primarului Municipiului Timişoara; (2) În acest sens, F.R.Baschet va înainta Municipiului Timişoara, toate documentele legate de sumele alocate prin hotărârea de consiliu local, în baza contractului de asociere ; (3).Justificarea şi decontarea categoriilor de cheltuieli necesare pregatirii si desfăşurarii Campionatului European de baschet feminin-EuroBasket Women 2015, se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii ; (4). F.R.Baschet este obligată să permită persoanelor delegate de instituţia finanţatoare să efectueze controlul privind modul de utilizare a contribuţiei financiare alocate ; (5).In situaţia în care se constată că sume din contribuţia financiară alocată din bugetul local F.R.Baschet nu au fost utilizate în scopul atingerii obiectului asocierii sau/si conform prevederilor legale, acestea vor fi recuperate de la structura sportivă; (6) F.R.Baschet se obliga să restituie, în situaţia nerespectării dispoziţiilor legale şi a prevederilor prezentului contract, în termen de 15 zile de la data comunicării somaţiei de plată din partea organului de control, sumele primite, precum şi penalităţile aferente acestora, calculate potrivit dispoziţiilor legale în vigoare; Art.9. Municipiul Timisoara nu preia şi nu răspunde în niciun fel de eventualele debite sau obligaţii financiare ori de altă natură ale F.R.Baschet Cap.IX. LITIGII Art.10. Eventualele litigii care s-ar putea ivi in legatura cu acest contract vor fi solutionate mai intai pe cale amiabila, iar daca partile nu cad de acord, acestea vor fi solutionate de instantele de judecata competente. Cap.X. DISPOZIŢII FINALE Art.11. Regimul de gestionare a sumelor repartizate de Municipiul Timisoara şi controlul financiar se realizează în condiţiile legii. Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor efectuate de F.R.Baschet în baza prezentului contract se fac potrivit normelor privind finanţele publice. Art.12. Prevederile prezentului contract au putere deplină pentru părţi şi se constituie în norme cu caracter tehnic, financiar şi administrativ. Art.13. Prezentul contract a fost incheiat in 2 exemplare, cate una pentru fiecare parte contractanta. MUNICIPIUL TIMISOARA, FEDERATIA ROMÂNĂ DE BASCHET, PRIMAR, PRESEDINTE,

NICOLAE ROBU HORIA PĂUN

DIRECŢIA ECONOMICĂ ,

DIRECTIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE SI CULTURALE AVIZAT JURIDIC,

Atasament: Anexa_1_HCLMT.pdf

Centralizator privind prezentarea exemplificativa a categoriilor de cheltuieli Anexa 1 la HCLMT, TI Timisoara Cost estimativ-lei 484,140 lei + re + Masa: pi a în pn Cazare echipe ( 5 echipe x 20 pers x 8 nopti x 270 lei = 216.000 216,000 lei Cazare oficiali (15 pers x 8 nopti x 337 lei = 40.440 ) 40,440 lei Cazare invitati VVIP si VIP ( 50 pers x 5 nopti x 400 lei = 100.000 ) 100,008 lei Cazare Staff Fiba Europe (10 pers x 10 nopti x 345 lei = 34.500 ) 34,500 lei Cazare Staff FRB (10 pers x 10 nopti x 270 lei = 27.000 ) 27,000 lei Cazare Staff TV (20 pers x 8 nopti x 270 lei = 43.200 ) 43,200 lei Cazare voluntari experti ( 10 pers x 10 nopti x 200 le Logi 23.000 ) uri * In ere Oficiali (15 x 4.600 = 69.000) 1230, 10x mesh, 50x roll up, 5000 x afise, 10.000 x flyere, 1 x spot radio, 1x spot tv, 500 X broshure, 2000 X flyer program) a Nec Apa (7 zile x 1500 Ix 1 leu = 10.500) Racoritoare ( 600 doze x 7 zile x 2 lei = 8.400) 8,400 lei Aparat cafea (5buc x 7 zile x 150 lei = 5.250 ) 5,250 lei Staff Catering ( 20 pers x 5 zile x 65 lei = 6.500 ) 6,500 lei Vip Catering (100 pers. X 10 meciuri x 150 lei = 150.000) 150,008 lei Catering Media ( 40 pers x 25 lei x 5 zile = 5.000) 5,000 lei Catering ( 150 pers x 5 zile x 30 lei = 45 .000 ) 45,000 lei Catering petrecere de final 2,500 lei Inchiriere Screen ** (2 buc x 6 zile x 4.600 ) II 55,200 lei iri ( &zile x 6.900 lei = 41.400) 41,400 lei Materiale promotionale ( 6x info desk, 4x welcome desk, 30 x banner, II - 230,000 lei 10,500 lei

1st Amendment to the HOSTING AGREEMENT 1. FIBA Europe e.V,, lsmaninger Str. 21, 81675 Munich, Germany, represented by its Secretary General, Mr. Kamil Novak -"FIBA Europe" - 2. FIBA Europe Properties GmbH, lsmaninger Str. 21, 81675 Munich, Germany, represented by its Managing Director, Mrs. Yannick Souvre - "FEP"- 3. Basketball Federation of Hungary, Istvânmezei ut 1-3, 1146 Budapest, Hungary, represented by its President, Mr. Ferenc Szalay and its Secretary General, Mr. Bodnăr Peter -"Hungarian Federation" - 4. Romanian Basketball Federation, BLD Basarabia no 39 Sector 2, 022103 Bucuresti, Romania, represented by its President, Mr. Horia Paun - "Romanian Federation " - 5. MKOSZ Sportszerveză Kft, Istvânmezei ut 1-3, 1146 Budapesi, Hungary, represented by its Managing Director, Mr. Balăzs Molnâr -"LOC"- The Hungarian Federation and the Romanian Federation shall hereinafter be referred to individually as the "Organiser” and jointiy as the "Organisers". FIBA Europe, FEP, the Organisers and the LOC shall hereinafter be eferred to individually as "Party" and jointly as "Parties". Preambie On 18 December 2011, the Parties (except for he Romanian Federation and the LOC) entered into a certain hosting agreement providing for certain ERIN NINE

rights and obligations with regard to ihe EuroBasket Women 2015 ("Hosting Agreement"). By decision of 24 March 2012 (confirmed by a decision dated 17 November 2012) the Board of FIBA Europe decided that the Hungarian Federation and the Romanian Federation should be allowed to host the EuroBasket Women 2015 together. The Hungarian Federation founded the LOC. The LOC wishes to become a party of the Hosting Agreement and shall assume certain financial obligations under the Hosting Agreement. The Parties further wish to amend the Hosting Agreement in order to accommodate that the Organisers will co-host the EuroBasket Women 2015. Article 1 Accession of the LOC The LOC hereby accedes to the Hosting Agreement with all rights and obligations of the LOC as provided in the Hosting Agreement (including its Annexes and as amended by this Agreement). The other Parties accept the Company's accession to the Hosting Agreement (as amended by this Agreement), Articie 2 Joint hosting of the EuroBasket Women 2015 2.1 The Organisers do hereby irrevocably constitute an alliance ("Alliance") for the purposes of jointly co-hosting the EuroBasket Women 2015. 2.2 The Organisers hereby undertake towards FIBA Europe, FEP and towards each other to perform the roles and responsibilities as described below: (a) The Hungarian Federation shall be the lead member of the Alliance and shall have the power of attorney from the Romanian Federation for conducting all business for and on behalf of the Alliance during the term of the Hosting Agreement (as amended). (b) The Romanian Federation shall co-organise a part of the EuroBasket Women 2015 by organising 2 venues of the first round. 2.3 The Hungarian Federation and the LOC shall be jointly and saverally liable towards FIBA Europe and FEP for all obligations and liabilities of an Organiser or the LOC under the Hosting Agreement to the extent that the events and matches played as part of the Event on the territory of the Republic of Hungary are provided in accordance with this Agreement.

24 2.5 2.6 2.7 The Romanian Federation and the LOC shall be jointly and severally liable towards FIBA Europe and FEP for all obligations and liabilities of an Organiser or the LOC under the Hosting Agreemeni to the extent that the events and matches played as part of the Event on the territory of the Republic of Romania are provided in accordance with this Agreement. The Hungarian Federation and the LOC shall be jointly and severally liable towards FIBA Europe and FEP for all payments to be made to FIBA Europe or to FEP under the Hosting Agreement except for the Hosting Fee; the Romanian Federation shall not be liable for such payments. The Hungarian Federation holds and shall continue to hold until the end of the EuroBasket Women 2015 all of the shares and voting rights în the LOC atall times. Each Organiser represents to the other Parties as of the date of this Agreement that: (a) Such Organiser is duly organised, validly existing and in good standing under the laws of its incorporation and has all requisite power and authority to enter into this Agreement; (b) The execution, delivery and performance by such Party of this Agreement has been authorised by ail necessary and appropriate corporate or governmental action and a copy of the extract of the charter documents and board resolution/power of attorney in favour of the person executing this Agreement for the delegation of power and authority to execute this Agreement on behalf of the Alliance member is annexed to this Agreement, and will not, ta the best of its knowledge: () Require any consent or approval not already obtained; (ii) Violate any applicable law presenty in effect and having applicability to it; (ii) Violate the memorandum and articles of association, by-laws or other applicable organisational documents thereof; and (iv) Violate any clearance, permit, concession, grant, license or other governmental authorisation, approval, judgement, order or decree or any mortgage agreement, indenture or any other instrument to which such Party is a party or by which such Party or any of its properties or assets are bound or that is otherwise applicable to such Party; _ e Wu i

(c) This Agreement is the legal and binding obligation of such Party, enforceable in accordance with its terms against it; and (d) There is no litigation pending or, to the best of such Party's knowledge, threatened to which it or any of its affiliates is a party that presently affects or which would have a material adverse effect on the financial condition or prospects or business of such Party in the fulfilment of its obligations under this Agreement. Article 3 Hosting Fee Article 3.1 and 3.2 of the Hosting Agreement shall be replaced by the following provisions 31 32 The Hungarian Federation shall pay to FEP a consideration of EUR 400,000 (four hundred thousand Euros), plus any taxes such as VAT or withholding taxes, if applicable ("Consideration Hungary”), The Consideration shall be due and payable in accordance with the following payment schedule: Amount (in Euro) Dus Date 250,000 30 April 2012 | 150,000 30 April 2014 FEP acknowledges having received EUR 25,000 from the Hungarian Federalion in excess of their obligations to pay the Consideration Hungary under the Hosting Agreement (as amended). FEP shall credit and repay the amount of EUR 25,000 to the Hungarian Federation by 15 November 2014. In addition to the Consideration, the Hungarian Federation shali pay to FEP EUR 250,000 (two hundred fifty thousand Euros) before 2 January 2012. Such payment shall serve as a deposit as provided in the Bid Dossier. The Romanian Federation shall pay to FEP a consideration of EUR 200,000 (two hundred thousand Euros), plus any taxes such as VAT or withholding taxes, if applicable ("Consideration Romania"). The Consideration shall be due and payable on 1 November 2014,

Article 4 Confirmed venues The Parties agree that the EuroBasket Women 2015 shall be held în the venues described in Annex 1 to this Agreement. Annex 1 shall form an integral part of this Agreement. Article 5 Remainder of Hosting Agreement The remainder of the Hosting Agreement shall remain unchanged. Article 8 Miscellaneous 6.1 The changes shall take effect from the date on which this Agreement is duly executed on behalf of all Parties. 6.2 The capitalised terms shall, unless the context otherwise requires, have the meaning ascribed to them in the Hosting Agreement. All other provisions of the Hosting Agreement, in particular the definition of certain terms, shall apply mutatis mutandis to this Agreement. 6.3 This agreement shall exclusively be subject to and construed according to the material laws of Germany without having regard to any provision of German law that requires the application of the laws of any other jurisdiction. 64 Any dispute arising out or in relation with the present Agreement will be submitted exclusively to the Court of Arbitration for Sport in Lausanne, Switzerland, and shall be resolved definitely în accordance with the Code of Sports-related Arbitration, « E

Munich, 40-24) Al FIBA Europe e.V, FIBA Europe Properties GmbH Kamil Novak Secretary General Basketball Federation of Hungary N Ferenc Szalay President Basketball Federation of Romania Horia Paun President Yannick S&uvre Managing Director Dan Secretary General EUROPE PROPERTIES

MKOSZ Sportszerveză Kft. (ol lol Balăzs Molnâr -Managing Director Em) a

Federaţia Română de Baschet Bulevardul Basarabia, nr. 39 Bucureşti, România Tel: +40 31 41 57 165 / +40 31 43 78 535 Fax ; +40 21 317 04 85 E-mail: federatiaQfrbaschet.ro Federația Română www.frbaschet.ro de Baschet Catre: Primaria Municipiului Timisoara - In atentia: Primarului Municipiului Timisoara, domnul Nicolae Robu Stimate Domnule Primar, In numele Federatiei Romane de Baschet, doresc sa va retin atentia si sa va informez ca Romania a obtinut o oportunitate deosebita si va organiza, În premiera, in parteneriat cu Ungaria, intrecerile celei de-a 35-a editii a Campionatului European de baschet feminin (Eurobasket Women 2015), in perioada 11-28 iunie 2015. Pe aceasta cale, doresc sa va mai informez ca Federatia Romana de Baschet a inclus ca locatii in dosarul de organizare a EuroBasket Women 2015 doua orase cu o traditie importanta in baschet, situate in apropierea granitei cu Ungaria, respectiv municipiul Timisoara si municipiul Oradea. In aceste conditii, cele doua municipii situate in nord-vestul tarii vor gazdui timp de o saptamana meciurile din prima faza a celei mai importante competitii europene, la startul intrecerilor urmand sa se prezinte cele mai importante 20 de forte baschetbalistice europene, printre care Franta, Spania, italia, Turcia, Grecia, Rusia, Serbia etc. Demersurile noastre pentru obtinerea dreptului de organizarea a Eurobasket Women 2015 au avut efectul scontat si datorita garantiilor primite din partea Guvernului Romaniei, dar si asigurarilor venite din partea dumneavoastra ca Primaria Municipiului Timisoara va deveni partnerul FR Baschet la acest eveniment si ne va sprijini din plin pentru a asigura organizarea fara cusur, la cele mai inalte standarde, a unui asemenea eveniment sportiv de anvergura, Avand garantia organizarilor anterioare ireprosabile in municipiul Timisoara (mai multe Campionate Europene de junioare), sunt convins ca, impreuna cu dumneavoastra, dar si cu ceilalti factori implicati in administratia locala, vom asigura din nou o reteta de succes in organizarea acestei competitii deosebit de importante din 2015, evenimentul urmand sa atraga un nurmar mare de turisti, o imagine deosebita in plan extern si, nu in ultimul rand, sa produca o emulatie in randul membrilor comunitatilor locale. Tinand cont de toate acestea, va rugam sa aprobati ca Primaria Municipiului Timisoara sa devina, alaturi de Primaria Municipiului Oradea, partenerul oficial al FR Baschet pentru Eurobasket Women 2015, si sa ne sprijiniti financiar cu 900.000 de lei, suma ce reprezinta o parte din costurile totale de organizare, conform devizului estimativ anexat prezentei, Astfel, va rugam sa includeti suma de 900.000 de lei in bugetul pe 2015 al institutiei pe care cu onoare o conduceti, pentru a putea acoperi parte din cheltuielile organizatorice din Timisoara. In speranta unei colaborari la fel de fructuoase ca si pana in prezent, va multumesc pentru sprijin si intelegere si va asigur de intreaga consideratie a familiei baschetului romanesc. Cu deosebita stima, a