Hotararea Consiliului Local 209/23.04.2013 privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2013 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2013 - 8901 / 29.03.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe,Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art.6 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată; Având în vedere art.23 din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul Funcţionarilor Publici, modificată; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2013 , conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Institutii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Biroului Audit; - Serviciului Resurse Umane; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara; - Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei; - Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara; - Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara; - Mass - media locale.
|