keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 209/23.04.2013 privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2013

23.04.2013

Hotararea Consiliului Local 209/23.04.2013
privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2013


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013 - 8901 / 29.03.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe,Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.6 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată;
Având în vedere art.23 din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul Funcţionarilor Publici, modificată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2013 , conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Institutii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara;
- Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei;
- Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la HCL nr. -________/______________ PLAN DE OCUPARE FUNCTII PUBLICE -2013

Funcţia publică-Centralizare

Nr. maxim de funcţii publice

Nr. de funcţii publice ocupate

Nr. de funcţii publice vacante

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi

infiinţate

Nr. maxim de funcţii publice supuse

reorganizării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

rapide

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi ocupate prin recrutare

secretar al consiliului local 1 1 0 0 0 0 0 0 director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 9 4 5 0 0 0 0 5 director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 4 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 0 0 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 3 1 0 0 0 0 0 şef serviciu 42 32 10 0 0 0 0 10 şef birou 37 25 12 0 0 0 0 12 Total categoria funcţionari publici de conducere 97 69 28 0 0 0 0 27 auditor clasa I grad profesional asistent 1 1 0 0 0 0 0 0 auditor clasa I grad profesional principal 0 0 0 0 0 0 0 0 auditor clasa I grad profesional superior 5 4 1 0 0 0 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional debutant 3 0 3 0 0 0 0 2 consilier juridic clasa I grad profesional asistent 8 5 3 1 3 1 0 2 consilier juridic clasa I grad profesional principal 10 9 1 3 0 3 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional superior 11 11 0 0 0 0 0 0 consilier clasa I grad profesional debutant 3 0 3 0 0 0 0 1 consilier clasa I grad profesional asistent 115 86 29 17 17 17 0 11 consilier clasa I grad profesional principal 163 151 12 17 14 17 0 6 consilier clasa I grad profesional superior 219 205 14 14 0 14 0 5 inspector clasa I grad profesional asistent 7 4 3 0 2 0 0 3 inspector clasa I grad profesional principal 15 11 4 2 0 2 0 4 inspector clasa I grad profesional superior 8 8 0 0 0 0 0 0 politist local clasa I grad profesional debutant 1 0 1 0 0 0 0 0 politist local clasa I grad profesional asistent 21 21 0 40 1 40 0 0 politist local clasa I grad profesional principal 8 7 1 1 0 1 0 0 politist local clasa I grad profesional superior 7 7 0 0 0 0 0 0 Total funcţii publice clasa I 605 530 75 95 37 95 0 36 referent de specialitate clasa II grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional asistent 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional principal 1 1 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional superior 8 8 0 0 0 0 0 0 Total funcţii publice clasa II 9 9 0 0 0 0 0 0 referent clasa III grad profesional debutant 1 0 1 0 0 0 0 1 referent clasa III grad profesional asistent 6 5 1 0 4 0 0 0 referent clasa III grad profesional principal 14 12 2 3 5 3 0 2 referent clasa III grad profesional superior 88 82 6 1 13 1 0 4 politist local clasa III grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 politist local clasa III grad profesional asistent 39 32 7 0 29 0 0 3 politist local clasa III grad profesional principal 76 75 1 23 13 23 0 0 politist local clasa III grad profesional superior 71 66 5 2 23 2 0 0 Total funcţii publice clasa III 295 272 23 29 87 29 0 10 Total funcţii publice execuţie 909 811 98 124 124 124 0 46 Total funcţii publice 1006 880 126 124 124 124 0 73

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE DIN ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA - CENTRALIZAT -

    Atasament: Referat.pdf

    FO 53-01,ver 1

    ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2013 –___________ / ______________

    Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

    APROBAT PRIMAR Nicolae Robu

    REFERAT privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2013

    Având în vedere prevederile Capitolului III - Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică locală din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice potrivit căruia planul de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală se aprobă anual centralizat de către Consiliul Local , coroborate cu prevederile art.6 lit.a),7 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 , art.23 din Legea nr.188/1999, art.6 alin.(4), art.26 din Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010;

    Luând în considerare referatele privind aprobarea planurilor de ocupare a funcţiilor publice întocmite pe fiecare instituţie în parte, respectiv pentru aparatul de specialitate al Primarului –înregistrat sub numărul SC2013- 8574 / 27.03.2013, pentru Direcţia Poliţia Locală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 40654/ 25.03.2013, pentru Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara înregistrat sub numărul 1106 / 15.03.2013, pentru Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei înregistrat sub numărul 150/22.03.2013 , pentru Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 119363/25.03.2013, pentru Direcţia Fiscală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul IF2013 - 4350/ 25.03.2013.

    Propunem aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2013 centralizat, conform anexei parte integrantă a prezentului referat.

    Avizat Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Gabriela Iova Rodica Aurelian