Hotararea Consiliului Local 195/22.04.2008 privind modificarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara prin suplimentarea cu trei posturi şi transformarea a două posturi de funcţionar public Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.1821/08.04.2008 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În temeiul prevederilor art.107 şi ale art.112 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, modificată; Având în vedere prevederile art.36 alin.2 lit.(a) şi (b) şi ale alin.(3) lit.(b) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; In temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modiifcată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Statul de funcţii şi Organigrama Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara, în conformitate cu Anexele nr. I şi II care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Serviciului Audit Public Intern; - Mass - media locale.
|