keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 195/10.05.2016 privind respingerea "D.A.L.I" pentru obiectivul de investitii „D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara" din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1

10.05.2016

Hotararea Consiliului Local 195/10.05.2016
privind respingerea "D.A.L.I" pentru obiectivul de investitii „D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara" din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2016 - 7548 /28.03.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domneiului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Fişa Tehnică nr. 313/03.03.2016 de verificare şi avizare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrările de investiţii, emisă de Comisia Tehnico-Economică cu aviz favorabil;
Având în vedere Proceul-Verbal al Şedinţei Ordinare a Consiliului Local al MunicipiuluiTimişoara din data de 10.05.2016;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (4), lit. d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere că Proiectul de hotărâre privind aprobarea "D.A.L.I" pentru obiectivul de investitii "D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara" din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1 nu a întrunit condiţiile impuse de dispoziţiile art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se respinge "D.A.L.I" pentru obiectivul de investitii "D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara" din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1 întocmit de S.C. "PRODAO-ING" S.R.L., cu caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici prevăzuţi în Anexa care face parte integranta din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse prin Biroul Tehnic din subordinea Administratorului Public şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Administrator Public;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroul Tehnic;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

ANEXĂ LA HOTĂRÎREA NR………………….

PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO – ECONOMICI AI INVESTITIEI „Reamenajare camera 30 din

clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1

D.A.L.I. pentru obiectivului de investitie „Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1 întocmit de S.C. «PRODAO-ING» S.R.L., are principalii indicatori tehnico-economici ai investitiei :

Durata de realizare a investitiei se va face pe parcursul a 8 luni Valoarea totala a investitiei : 1.263.074,00 lei (inclusiv TVA) 282.611,00 euro (inclusiv TVA) Din care constructii montaj C+M : 1.074.296,00 lei (inclusiv TVA)

240.372,00 euro (inclusiv TVA) Capacitate:(in unitati fizice si valorice)- Nu este cazul DIRECTOR D.C.T.D.D, Laura Köszegi ŞEF BIROU TEHNIC, Pascu Burtic CONSILIER, Cosmin Preda

Red.: P.C. Dact.: P.C. Ex.: 2

Atasament: Referat.pdf

1/2

MUNICIPIUL TIMIŞOARA APROBAT: ADMINISTRATOR PUBLIC PRIMAR, BIROUL TEHNIC Nicolae Robu Nr.: SC 2016-………../… .03.2016

REFERAT privind aprobarea „D.A.L.I.” pentru obiectivul de investitii „D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare

camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1”

Biroul Tehnic din cadrul Administratorului Public are cuprins in programul de investiţii pe anul 2016 obiectivul de investiţii „D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1”

A fost finalizat “ D.A.L.I.” pentru obiectivul de investitii menţionat, care a fost înaintat Comisiei Tehnico-Economice(C.T.E.) de verificare si avizare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrările de investiţii şi reparaţii capitale. Comisia a avizat favorabil documentaţia tehnico- economică, prin Fişa Tehnică nr. 313 /03.03.2016

Faţă de cele prezentate mai sus este necesară întocmirea unei documentaţii de proiectare „P.T. + A.C. - Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1”pentru obiectivul „D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1” D.A.L.I. are cuprinsă în cadrul indicatorilor de apreciere a eficienţei economice necesitatea si oportunitatea promovării investiţiei: având în vedere că se doreşte reamenajarea camerei 30, se impune realizarea unei documentaţii tehnice necesară expertizării pe baza căreia să se poată întocmi proiectul tehnic, detalii de executie, conform Hotarârii nr. 28 din 9 ianuarie 2008 „privind aprobarea continutului – cadru al documentatiei tehnico – economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii si lucrări de intervenţii” în vederea reamenajări. Din prezentarea situaţiei existente respectiv ; camera 30 este o încăpere cu supafaţă construită Sc=246 mp şi înălţime Hînc.=5,75 ml rezultă oportunitatea realizării investiţiei. De asemenea trebuie să luăm în considerare deficienţele situaţiei actuale şi prognozele pe termen mediu şi lung respectiv: folosirea ineficientă a volumului încăperii cu prognoza aglomerării spaţiului de lucru necesar desfăşurării activităţii funcţionarilor publici. Din aceste considerente rezultă că investiţia este necesar a se realiza pentru a se satisface o parte din cerinţele de spaţiu, cu efect direct asupra optimizării şi îmbunătăţirii activităţii funcţionarilor publici în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara

Conform “ D.A.L.I.” se propune exploatarea situaţiei existente referitoare la înălţimea camerei 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara, b-dul C.D.Loga , nr.1 prin reamenajarea acestui spaţiu în sensul construirii unui planşeu ce va împărţi pe verticală volumul existent în două volume, a recompartimentării spaţiilor nou rezultate şi a construirii scării de acces cu finalitatea dublării practic a suprafeţei de lucru existente în prezent fapt ce va duce la satisfacerea unei părţi din cerinţa de spaţiu necesar activităţii funcţionarilor publici precum şi la încadrarea obiectivului în politica de investiţii locale referitoare la optimizarea şi îmbunătăţirea activităţii funcţionarilor publici.

Suprafaţa construită desfaşurată este de 401,7mp, Valoarea investitiei este de 1.263.074 lei(inclusiv T.V.A.) din care lucrari constructii-montaj C.+M. = 1.074.296 lei, cu principalii indicatori tehnico-economici prevazuţi în anexa la prezentul referat.

Durata de realizare a investiţiei este de 8 luni.

2/2

Finanţarea investiţiei se va face din bugetul local la cap. 51.02.01.03 – Autorităţi executive- împreuna cu alte resurse atrase.

Fata de cele prezentate mai sus,

PROPUNEM:

(1) Aprobarea „D.A.L.I.” pentru obiectivul de investitii „D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1” întocmit de S.C. «PRODAO-ING» S.R.L., cu caracteristicile principale si indicatorii tehnico- economici prevazuţi în Anexa, care face parte integrantă din proiectul de hotărâre. (2) Aprobarea trecerii la elaborarea Proiectului Tehnic şi a Documentaţiei de Execuţie.

DIRECTOR ECONOMIC,

Smaranda Haracicu DIRECTOR D.C.T.D.D.,

Laura Koszegi SEF BIROU TEHNIC, Pascu Burtic CONSILIER, Cosmin Preda SERVICIUL JURIDIC