keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 194/08.05.2015 privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

08.05.2015

Hotararea Consiliului Local 194/08.05.2015
privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2015-11335/30.04.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ţtiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se reorganizează aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara şi se modifică structura organizatorică prin subordonarea Compartimentului Servicii Informatice şi a Biroului Tehnic administratorului public.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2015 – 11335 / 30.04.2015

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635

e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT

PRIMAR Nicolae Robu

REFERAT privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara

În vederea unei mai bune coordonări a activităților desfășurate de aparatul de specialitate al primarului și luând în considerare referatele cu numerele SC2015-1314/20.01.2015 privind modificarea organigramei Primăriei Municipiului Timișoara și SC2015-11024/28.04.2015 privind delegarea de competență; Propunem reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara și modificarea structurii organizatorice prin subordonarea Compartimentului Servicii Informatice și a Biroului Tehnic administratorului public. Secretar, Ioan Cojocari Consilier juridic, Şef Serviciu Resurse Umane, Gabriela Iova Rodica Aurelian

FO-53-01, ver.1