Hotararea Consiliului Local 184/26.04.2005 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi a obiectivelor de performanţă ale S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2005 - 7237/19.04.2005 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza prevederilor art.4 alin.3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2001 privind întărirea disciplinei economico-financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar; În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (i) şi (j) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2005 al S.C. Administrarea Domeniului Public S.A., conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă ale S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. prevăzute în Anexa 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se va limita la maximum 110%. Art 4: Prezenta hotărâre conţine formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă, în Anexa 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art 5: Având în vedere modificarea obiectivelor şi a criteriilor de performanţă, se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să reanalizeze şi să coreleze contractul individual de muncă al conducătorului S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Art 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Art 7: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciul Juridic; - Serviciului de Audit Public Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.; - Mass-media locale.
|