Hotararea Consiliului Local 181/31.05.2011 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2011-8580/27.04.2011 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară ; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism,ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 26 alin.(3)şi art.4 alin.(2) punctul L din Capitolul II -Anexa I din Legea- cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a), alin.(9) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară , conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Resurse Umane; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Institutia Arhitectului Sef ; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Mass - media locale.
|