keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 179/31.05.2011 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara

31.05.2011

Hotararea Consiliului Local 179/31.05.2011
privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 40753/06.05.2011 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU.
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protecţie sociala, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara.
Având în vedere prevederile Legii Poliţiei Locale nr.155 / 12.07.2010 şi a Hotărârii de Guvern nr.1332/ 2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale.
În conformitate cu prevederile art. 36, alin.(2), lit.a) şi alin.(3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45, alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţia Locală Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA POLIŢIEI LOCALE

Număr operator de date cu caracter personal: 5082 Str. Avram Imbroane nr. 54, 300129 Timişoara;

Tel./Fax: +40-256-246112 ; E-mail : [email protected] Web : www.polcomtim.ro

Nr. 40753 din 06.05.2011 APROB PRIMAR Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT

privind modificarea Statului de Funcţii al Directiei Politiei Locale Timisoara

Având în vedere rezultatele examenului de promovare în clasă organizat în data de 28.04.2011 – proba scrisă şi 29.04.2011 – interviul, pentru functionarii publici din cadrul Directiei Politiei Locale Timisoara, încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfăşurarea activităţii.

În conformitate cu prevederile art.14 alin.(1), (2) din Ordinul nr. 1932 /2009 – privind aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici:

,,(1) Promovarea funcţionarilor publici care au fost admişi la examenul de promovare în clasă se face prin transformarea postului pe care sunt încadraţi într-o funcţie publică de execuţie de grad profesional asistent sau, după caz, principal, din clasa corespunzătoare studiilor absolvite, cu stabilirea salariului în condiţiile prevăzute de legislaţia privind salarizarea unitară a personalului din administraţia publică. (2) În aplicarea prevederilor art. 68 alin. (3) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, transformarea postului în condiţiile prevăzute la alin. (1) nu se poate face într-o funcţie publică de auditor sau de consilier juridic “;

În conformitate cu prevederile art.5 alin. 1) si 2) din Anexa nr. I – reglementări specifice functionarilor publici la Legea nr. 284/28 decembrie 2010, privind salarizarea unitara a personalului plătit din fonduri publice:

,, (1) Funcţionarii publici care absolvă studii universitare de licenţă în domeniul de activitate al autorităţii sau instituţiei publice, încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, se numesc, în condiţiile legii, într-o funcţie publică de execuţie cu gradul profesional de asistent din clasa corespunzătoare studiilor absolvite. (2) În situaţia în care salariul de bază stabilit în condiţiile alin. (1) este mai mic decât cel avut anterior promovării, funcţionarul public îşi menţine salariul de bază avut anterior promovării în clasa “; Faţă de cele prezentate propunem transformarea următoarelor posturi – functii publice: - 9 POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional superior în POLITIST LOCAL, clasa I, gradul

profesional asistent. - 1 POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional principal în POLITIST LOCAL, clasa I, gradul

profesional asistent. - 9 POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional asistent în POLITIST LOCAL, clasa I, gradul

profesional asistent. - 2 REFERENT, clasa a III-a, gradul profesional superior în CONSILIER, clasa I, gradul profesional asistent. - 1 REFERENT, clasa a III-a, gradul profesional principal în CONSILIER, clasa I, gradul profesional asistent şi aprobarea modificării statului de funcţii. Director Executiv, Sef Serviciu Resurse Umane, Jr. SPATARU DORU Jr. HADA IOAN

Avizat juridic, MIRELA LASUSCHEVICI

FP 53-01, ver. 2

EET

Atasament: stat_de_functii.pdf

Nr.posturi Cls. Grad

1 Director executiv S 1 I 1 0 2 Director executiv adjunct S 3 I 1 2 3 Sef serviciu S 7 I 4 3 4 Şef birou S 6 I 2 4

17 8 9

5 Auditor S 1 I superior 0 1 6 Auditor S 1 I principal 0 1 7 Consilier S 2 I superior 2 0 8 Consilier S 5 I principal 5 0 9 Consilier S 10 I asistent 10 0

10 Consilier S 0 I debutant 0 0 11 Consilier juridic S 0 I superior 0 0 12 Consilier juridic S 2 I principal 1 1 13 Consilier juridic S 2 I asistent 1 1 14 Consilier juridic S 0 I debutant 0 0 15 Politist local S 7 I superior 5 2 16 Politist local S 3 I principal 3 0 17 Politist local S 37 I asistent 31 6 18 Politist local S 0 I debutant 0 0 19 Referent M 4 III superior 4 0 20 Referent M 1 III principal 1 0 21 Referent M 1 III asistent 1 0 22 Referent M 0 III debutant 0 0 23 Politist local M 43 III superior 42 1 24 Politist local M 32 III principal 32 0 25 Politist local M 96 III asistent 94 2 26 Politist local M 0 III debutant 0 0

247 232 15 Total functii publice 264 240 24

C.1. Functii personal contractual conducere Grad 27 Sef serviciu S 1 II 1 0 28 Sef birou S 1 I 0 1

C.2 Functii personal contractual executie Treapta 29 Referent M 1 IA 1 0 30 Administrator M 1 I 0 1 31 Guard GM 60 56 4 32 Secretar - dactilograf M 1 I 1 0 33 Arhivar M 1 1 0

34 Muncitor calificat (mecanic) GM 1 I 1 0 35 Ingrijitor GM 2 2 0

69 63 6 333 303 30 333 303 30

Număr total posturi 333

1. Funcţii publice 264 - de conducere 17 - de execuţie 247 2. Personal contractual 69 - de conducere 2 - de execuţie 64 - de deservire 3

SEF SERVICIU RESURSE UMANE

Jr. IOAN HADA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA Directia Politiei Locale Timisoara ANEXA LA HCL NR. ……………………..

Denumirea funcţiei

Jr.DORU SPATARU

din care :

A . Functii publice de conducere

B. Functii publice de executie

Total functii publice de executie

D.TOTAL DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA Total personal contractual

TOTAL GENERAL

Nivel studii

Funcţia publică/Post contr

Total functii publice de conducere

C.3 Functii contractuale de deservire

Nr.crt

APROBAT DIRECTOR EXECUTIV

STAT DE FUNCŢII

DIRECTIA POLITIEI LOCALE

Vacante Ocupate