keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 178/31.05.2011 privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2011

31.05.2011

Hotararea Consiliului Local 178/31.05.2011
privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2011


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2011-9281/03.05.2011 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism,ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (9) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2011 centralizat, conform Anexei parte integrantă din prezenta hotărâre .

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara , Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara , Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei , Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Resurse Umane;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Institutia Arhitectului Sef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara;
- Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei;
- Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

ANEXA LA HCL NR.__________/ ___________________ Anexa nr.2b)

Funcţia publică-Centralizare

Nr. maxim de funcţii publice

Nr. de funcţii

publice ocupate

Nr. de funcţii

publice vacante

Nr. maxim de funcţii publice

care vor fi

infiinţate

Nr. maxim de funcţii publice supuse

reorganiză rii

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

rapide

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi ocupate prin recrutare

secretar al consiliului local 1 1 0 0 0 0 0 0 director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 7 6 1 0 0 0 0 1 director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 4 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 0 0 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 2 2 0 0 0 0 1 şef serviciu 40 31 9 0 0 3 0 6 şef birou 31 20 11 0 0 3 0 8 Total categoria funcţionari publici de conducere 87 64 23 0 0 6 0 16 auditor clasa I grad profesional asistent 2 1 1 0 1 0 0 1 auditor clasa I grad profesional principal 2 1 1 1 1 1 0 1 auditor clasa I grad profesional superior 4 4 0 1 0 1 0 0 consilier juridic clasa I grad profesional debutant 3 0 3 0 0 0 0 0 consilier juridic clasa I grad profesional asistent 17 15 2 0 9 0 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional principal 7 6 1 9 5 9 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional superior 5 5 0 5 0 5 0 0 consilier clasa I grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 consilier clasa I grad profesional asistent 185 171 14 17 110 17 0 2 consilier clasa I grad profesional principal 94 87 7 110 61 110 0 2 consilier clasa I grad profesional superior 145 133 12 61 0 61 0 1 inspector clasa I grad profesional asistent 15 11 4 1 5 1 0 4 inspector clasa I grad profesional principal 11 7 4 5 4 5 0 4 inspector clasa I grad profesional superior 3 3 0 4 0 4 0 0 politist local clasa I grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 politist local clasa I grad profesional asistent 18 14 4 19 5 19 0 1 politist local clasa I grad profesional principal 3 3 0 5 2 5 0 0 politist local clasa I grad profesional superior 7 5 2 2 0 2 0 0 Total funcţii publice clasa I 521 466 55 240 203 240 0 18 referent de specialitate clasa II grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional asistent 2 1 1 0 1 0 0 1 referent de specialitate clasa II grad profesional principal 0 0 0 1 0 1 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional superior 10 10 0 0 1 0 0 0 Total funcţii publice clasa II 12 11 1 1 2 1 0 1 referent clasa III grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 referent clasa III grad profesional asistent 22 22 0 0 15 0 0 0 referent clasa III grad profesional principal 18 17 1 13 15 13 0 1 referent clasa III grad profesional superior 89 85 4 14 14 14 0 3 politist local clasa III grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 politist local clasa III grad profesional asistent 105 103 2 0 72 0 0 2 politist local clasa III grad profesional principal 33 33 0 63 29 63 0 0 politist local clasa III grad profesional superior 52 51 1 29 10 29 0 0 Total funcţii publice clasa III 319 311 8 119 155 119 0 6 Total funcţii publice execuţie 852 788 64 360 360 360 0 25 Total funcţii publice 939 852 87 360 360 366 0 41

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE DIN ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA CENTRALIZAT

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2011 –___________ / ______________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635

e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro APROBAT

PRIMAR Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2011

Având în vedere prevederile Capitolului III - Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică locală din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice potrivit căruia planul de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală se aprobă anual centralizat de către Consiliul Local , coroborate cu prevederile art. 7 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 , art.23 din Legea nr.188/1999, art.6 alin.(4), art.26 din Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice ;

Luând în considerare referatele privind aprobarea planurilor de ocupare a funcţiilor publice întocmite pe fiecare instituţie în parte, respectiv pentru aparatul de specialitate al Primarului –înregistrat sub numărul SC2011- 8654/ 27.04.2011, pentru Direcţia Poliţia Locală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 40726/ 03.05.2011, pentru Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara înregistrat sub numărul 1177/ 11.04.2011, pentru Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei înregistrat sub numărul 208/06.04.2011 , pentru Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 195494/ 21.04.2011, pentru Direcţia Fiscală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul IF -4472/ 28.04.2011.

Propunem aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2011 centralizat, conform anexei parte integrantă a prezentului referat.

Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Mirela Lasuschevici Rodica Aurelian

FP 53-01,ver 1