keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 177/31.05.2011 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

31.05.2011

Hotararea Consiliului Local 177/31.05.2011
privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2011-8578/27.04.2011 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara ;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.68 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, art. 26 alin.(3), art.5 punctul B din Capitolul I -Anexa I şi art.4 alin.(2) punctul L din Capitolul II -Anexa I din Legea- cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010 , coroborate cu prevederile Ordinului nr. 1.932 / 2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(a) si alin.3 lit.(b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa nr.1 la Referatul nr.SC 2011-_________ / ______________ STAT DE FUNCŢII

Nr.crt Nr.posturi Cls. Grad I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA

1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 3 Secretar S 1 4 Director executiv S 6 5 Arhitect Şef S 1 6 Sef serviciu S 21 7 Şef birou S 19

Total functii publice de conducere 48 B. Functii publice de executie

8 Consilier S 120 I superior 9 Consilier S 53 I principal

10 Consilier S 130 I asistent 11 Consilier juridic S 5 I superior 12 Consilier juridic S 4 I principal 13 Consilier juridic S 7 I asistent 14 Consilier juridic S 3 I debutant 15 Auditor S 4 I superior 16 Auditor S 2 I principal 17 Auditor S 1 I asistent 18 Referent de specialitate SSD 9 II superior 19 Referent M 29 III superior 20 Referent M 3 III principal 21 Referent M 5 III asistent

Total functii publice de executie 375 Total functii publice 423 C.1 . Functii personal contractual de conducere

23 Administrator Public S 1 24 Sef serviciu inspector de specialitate IA S 3 IA

Total personal contractual de conducere 4 C.2 . Functii personal contractual executie

25 Inspector de specialitate S 9 IA 26 Inspector de specialitate S 2 I 27 Inspector de specialitate S 14 II 28 Referent SSD 2 IA 29 Referent M 15 IA 30 Referent M 7 I 31 Referent M 2 II 32 Casier M 4

Total personal contractual de executie 55

36 Ingrijitor 8 37 Paznic 3 38 Magaziner 2 39 Sofer 5 40 Administrator 1 I 41 Muncitor calificat 2 I 42 Muncitor calificat 3 III 43 Muncitor calificat 1 IV 44 Muncitor necalificat

25 Total personal contractual 84 D.TOTAL APARAT PROPIU 507 TOTAL GENERAL 510

Total personal contractual de deservire

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

APROBAT PRIMAR

Dr.Ing.Ciuhandu Gheorghe

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/ Post contractual

C.3 Functii contractuale de deservire

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2011 –___________ / ______________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635

e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro APROBAT

PRIMAR Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al

Primarului Municipiului Timişoara Având în vedere prevederile art.68 din Legea nr.188/1999 privind Statutul

funcţionarilor publici, art. 26 alin.(3), art.5 punctul B din Capitolul I –Anexa I şi art.4 alin.(2) punctul L din Capitolul II –Anexa I din Legea- cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010 , coroborate cu prevederile Ordinului nr. 1.932 / 2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici;

Propunem modificarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara , prin transformarea următoarelor posturi ca urmare a promovării examenului de promovare în clasă a personalului încadrat pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea :

- trei posturi de referent, gradul IA se transformă în trei posturi de inspector de specialitate, gradul II

- cinci posturi de referent , clasa III, gradul profesional superior se transformă în cinci posturi de consilier, clasa I, gradul profesional asistent,

- un post de referent , clasa III, gradul profesional asistent se transformă într-un post de consilier, clasa I, gradul profesional asistent,

- un post de referent de specialitate , clasa II, gradul profesional superior se transformă într-un post de consilier, clasa I, gradul profesional asistent.

Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane

Mirela Lasuschevici Rodica Aurelian

FP 53-01,ver 1