keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 176/31.05.2011 privind aprobarea contractării de către Municipiul Timişoara a unui împrumut în valoare de 4.312.610 lei, de la Ministerul Finanţelor Publice din veniturile obţinute din privatizare de către acesta

31.05.2011

Hotararea Consiliului Local 176/31.05.2011
privind aprobarea contractării de către Municipiul Timişoara a unui împrumut în valoare de 4.312.610 lei, de la Ministerul Finanţelor Publice din veniturile obţinute din privatizare de către acesta


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2011 - 10888 / 24.05.2011 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 64/2007, privind datoria publică, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale cap. IV din Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele ale Hotărârii Guvernului nr. 9/2007, privind constituirea, componenţa şi funcţionarea Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza prevederilor legale din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 51/2010 actualizată, a Ordinului Ministrului Finanţelor Publice nr. 1901/2010, privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor art. 1-6 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 51/2010 şi a Legii nr. 37/2011, pentru aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 51/2010 privind reglementarea unor măsuri pentru reducerea unor arierate din economie, precum şi alte măsuri financiare, Ordinul nr. 1725/07.03.2011, privind stabilirea atribuţiilor Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a judeţului Timiş care analizează documentaţia depusă de unităţile administrativ - teritoriale pentru contractarea de împrumuturi în baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 51/2010;
Ţinând cont de prevederile art. 41 alin. (4) din Legea nr. 24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Luând în considerare prevederile art. 9 pct. 8 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;
Ţinând seama de prevederile art. 942 şi următoarele din Codul Civil, referitoare la contracte sau convenţii;
Constatând necesitatea de a asigura resursele financiare pentru achitarea obligaţiilor de plată restante ale Municipiului Timişoara la 31.12.2010 conform prevederilor din Legea nr. 37/2011, pentru aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 51/2010, privind reglementarea unor măsuri pentru reducerea unor arierate din economie, precum şi alte măsuri financiare;
În temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) lit. b) şi alin. (4) lit. b), ale art. 63 alin. (1) lit. c) şi alin. (4) lit. c) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată şi modificată;
Având în vedere art. 45, alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă contractarea unui împrumut de către Municipiul Timişoara în valoare de 4.312.610 lei pe o perioadă de 5 ani, cu o dobândă de 6,25%, cu o perioadă de graţie de 1 an, de la Ministerul Finanţelor Publice, prin Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică, din veniturile obţinute de către acesta.

Art. 2: Contractarea împrumutului prevăzut la art. 1 se face pentru stingerea obligaţiilor restante ale Municipiului Timişoara la data de 31.12.2010, reprezentând subvenţii acordate din bugetul local şi diferenţa de compensare unitară, acordate de autoritatea publică locală pentru energie termică furnizată populaţiei Municipiului Timişoara potrivit art. 7 a Deciziei nr. 166/2009 emisă de preşedintele A.N.R.S.C.

Art. 3: Din bugetul local al Municipiului Timişoara se asigură integral plata serviciului anual al datoriei publice.

Art. 4: (1) Pe întreaga durată a serviciului datoriei publice locale, ordonatorul principal de credite are obligaţia să publice pe pagina de internet a municipiului Timişoara următoarele date:
a) Hotărârea Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, precum şi orice modificări şi/sau completări ale acesteia;
b) valoarea împrumuturilor/finanţărilor rambursabile contractate/garantate în valuta de contract;
c) gradul de îndatorare a municipiului Timişoara;
d) durata serviciului datoriei publice locale, cu precizarea perioadei de graţie şi a perioadei de rambursare a împrumuturilor/finanţărilor rambursabile;
e) dobânzile, comisioanele şi orice alte costuri aferente împrumutului/finanţări rambursabile;
f) plăţile efectuate din împrumut/finanţare rambursabilă.
(2) Datele prevăzute la alin. (1) se actualizează în prima decadă a fiecărui trimestru pentru trimestrul expirat sub sancţiunile prevăzute de lege.

Art. 5: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara pentru semnarea Convenţiei de împrumut ce urmează a se încheia cu Ministerul Finanţelor Publice, prin Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică.

Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;

Art.7: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timisoara ;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcşiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Direcţiei Generale a Finanţelor a Judeţului Timiş;
- Mass media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

P "A AI Ars Ti a FRICA bo PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA AFROBAT DIRECTIA ECONOMICĂ PRIMAR SERVICIUL BUGET GHREO ri E Nr. 07 Et dor (. REFERAT privind aprobarea contractării de către Municipiul Timişoara a unui împrumut în valoare de 4.312.610 lei, de la Ministerul Finanţelor Publice din veniturile obţinute din privatizare de către acesta În temeiul prove, art. 36 alin. 2 lit. „b” și alin, 4 lit. „b”, ale art, 45 alin. 2. ale art.63 alin. 1 lit „c” și alin.4 lit. „ precum şi ale art. 115 alin. I hit. „b”, alin. 3, 5 şi 6 din Legea administrației publice locale r nr. 235/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 64/2007, privind datoria publică, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale cap. IV din Legea nr, 273/2006, privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, precum și cu cele ale Hotărârii Guvernului nr. 9/2007, privind constituirea, componența şi funcționarea Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, cu modificările şi completările ulterioare; În baza prevederilor legale din Ordonanța de Urgenţă a Guvernului nr. 51/2010 actualizată, a Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 1901/2010, privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor art. 1-6 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 51/2010 şi a Legii nr.37/2011, pentru aprobarea ordonanţei de urgență a Guvernului nr.51/2010 privind reglementarea unor măsuri pentru reducerea unor arierate din economie, precum și alte măsuri financiare, Ordinul 1725/07.03.2011, privind stabilirea atribuțiilor direcţiei generale a finanţelor publice județene care analizează documentația depusă de unitățile administrativ — teritoriale pentru contractarea de împrumuturi în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 51/2010 Ţinând cont de prevederile art. 41 alin, 4 din Legea nr. 24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Luând în considerare prevederile art. 9 pct. 8 din Carta curopeană a autonomiei locale adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997, Ținând seama de prevederile art. 942 şi următoarele din Codul Civil, referitoare la contracte sau convenții, Constatând necesitatea de a asigura resursele financiare pentru achitarea obligaţiilor de plată restante ale Municipiului Timişoara la 31.12.2010 conform prevederilor din Legea nr. 37/2011, pentru aprobarea Ordonanţei de Urgență a Guvernului nr.51/2019, privind reglementarea unor măsuri pentru reducerea unor arierate din economie, precum şi alte măsuri financiare; Propunem aprobarea contractării unui împrumut de către Municipiul Timişoara în valoare de 4.312.610 Lei pe o perioadă de 5 ani, cu o dobândă de 6,25%, cu o perioadă de graţie de | an, de la Ministerul Finanţelor Publice, prin Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică, din veniturile obţinute de către acesta. Mentionam ca aceasta suma rezulta din certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de Ministerul Finantelor Publice cu nr.990674/05.05.2011, iar gradul anual de indatorare al bugetului local nu depaseste 30% conform prevederilor Legii 273/2006 privind finantele publice locale. SEF SERVICIU BUGET EC, ST ELIANSSTANCIU Cod FP 53 - 01, Ver.

Atasament: Certificat_fiscal.pdf

To: Pase: PE fu = 5 1 a a = fu Li 15:41 From: DGAMC Adm Venituri B MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE ” Agenția Națională de Administrare Fiscală Str. Mihail Sebastian nr.B8 Direcţia Generală de Administrare sector 5. București Tel: 9350 a Marilor Contribuabili E e-mail :mioara domniteanurifinante.ro nr. 000074 1.051.092 01) CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ pentru parsoane juridice Ca urmare a cersrii nr. 090674 din data de 28.04.2011 se cartifica prin prezenta ca persoana juridica : Denumire COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA. Judet TIMIS Localitate Timisoara Cod postal 300092 Sector - Stradg Episaop loseph Lanovici Nr, 4 Cod fiscal RO 18063013 inregistrat la Registrul Comertului la nr. J 35/185/2004 A. A Obligaţii de plată Figurează în avidente cu următoarele obligații de piață către buget la data de 31.12.2010: -LEI- Nr. Denumirea obligațiel de plată L Obligația de plată CA | Tolal, din care : Rastsnța : Obligaţii fiscale A n accesarii: 0 1 2=314 3 4 1 | Tsxs pe valosroa Adauustă 1 645.517 545.517 ZT m 2_|_trmpozit pa veniturile din savarii = Ţ ba = 3] impozit pt profit - - 4 | Vsrsaminie de la parsoane juridice persoane cu handicap nelncadrate 1 = = ba ȘI Venituri din amanzi şi alle aplicate potrivit legale 4,500 4.500 E &_|_Actiza pentru electricitate 02.083 37.928 24.835 7_| Contlbutla de asigurari sociale datoria de angajator 3.320.898 3.320.898 = 5 | Contributia individuală de asigurari sociale reținuta de fa = i 9 | Contributia de asigurare pantru scoldente de munca și boli profestonale dalorata de angajator 12.577 12.577 = 10 | Contributia de asigurari pentru sorna] datorata de angajator x [ 135.561 13,581 - 11| Contibutis individusia de asigurari pentru somaj retinuta dE [a așigurati = = 12 | Contribuția angajatorilor pentru Fondul de garaniare pentru piața creantelor sociale 10532. 1 10532 = 13 „Contributia pentru asigurari do Sanalate datorata de Aagajator 219.303 219.303 = 14 | Contribuția pentru de sonalalo rolinula da [a asiguraţi = = z 15 | Contributii pentru concedii si îndemnizalii ao la parsaane juridice sali fizica 18.559 | 18.859 z 18 TOTAL 4.312.810 4.287.675 24.835 1 B. Alte menţiuni: orei vre = -LEI- d Denumirea și data Cuantumul sumelor cs fac obiectul acestora 1 Prezentul certificat s-a ellbsral la cererea Primaria! Municipiului Timisoara nr. [ - SC2011/8638/27.04. 2011, in baza 0UG51/2010,coroborat cu dispozitiile OMFP 1901/2010 €. Informatii pentru verificarea sligibilitatii persoanelor Juridica pentru acsesarea fondurilor axterne nerambursabile : a ) diferenta dintre obligatiile de plata restanta Cuprinse la sectiunea A sl sumalg menționale la sectiunea B : q i b ) totalul obligatiilor bugetara da piata in ultimele 12 luni * Q , Prezentul certificat se poate utiliza 60 de zile de la data eliberării. DIRECTOR GENERAL,