keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 175/25.05.2010 Privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2010 la S.C. HORTICULTURA S.A.

25.05.2010

Hotararea Consiliului Local 175/25.05.2010
Privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2010 la S.C. HORTICULTURA S.A.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. RE2010-002489/10.05.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
În baza Hotărârii Consiliului de Administraţie din 25.03.2010 şi a Hotărârii Adunării Generale a Acţionarilor din 30.03.2010 ale S.C. HORTICULTURA S.A. Timişoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de întocmire a bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 11/26 ianuarie 2010, a bugetului de Stat pe 2010;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2) lit. a) şi b) şi alin. (4) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 la S.C. HORTICULTURA S.A. Timişoara, în conformitate cu Anexa 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pe anul 2010 ale S.C. HORTICULTURA S.A. Timişoara, prevăzute în Anexa 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se va face în funcţie de realizările efective.

Art. 4: Prezenta hotărâre conţine formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă în Anexa 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. HORTICULTURA S.A. Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Urbanism
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Fiscale;
- Direcţiei Drumuri şi Transport;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Dezvoltare;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- S.C. HORTICULTURA S.A. Timişoara;
- Mass- media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2_obiective.pdf

Anexa 2

OBIECTIVE DE PERFORMANTA S.C. HORTICULTURA S.A. 2010

Nr. Crt.

Denumirea obiectivului de performanta

U.M. Prevederi Realizari Grad de indeplinire (%)

Coeficient de pondere

Grad de indeplinire a criteriilor

0 1 2 3 4 5 6 7 1. Gradul de indeplinire a

crit. de performanta % 100 0,35

2. Achitarea obligatiilor in termenele legale

% 100 0,10

3. Imbunatatirea calitatii serviciilor prestate

% 100 0,30

4. Repararea defectiunilor Constatate in perioada de gratie

% 100 0,25

Gradul de indeplinire a obiectivelor de performanţă

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU VASILE CIUPA

Atasament: Anexa_2_criterii.pdf

Anexa 2

CRITERII PERFORMANTA SC HORTICULTURA SA 2010

Nr. Denumirea UN Prevederi Realizări Grad de Coef.de Grad de Crt. criteriului de îndeplinire ponderare îndeplinire Performanţă ponderat a % criteriilor 1. Rentabilitatea în funcţie de cheltuieli totale % 2.85 0.15 2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii % 103.39 0,15 3. Productivitatea mii muncii lei/pers. 38.06 0.15 4. Ponderea chelt. Cu salariile in Chelt. Exploatare % max. 54.38 0,15 5. Indicele de crestere Venituri raportat la chelt.min.103.39 0.15 6. Solvabilitate patrimoniala % min 84 0,05 7. Grad indatorare % max. 70.4 0,05 8. Per.recup. creante zile 30 0,05 9. Per.ramburs.datorii zile 30 0,05 10. Lichiditate % min. 3.04 0,05 Grad global de indeplinire a criteriilor de performantă

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU VASILE CIUPA

Atasament: Anexa_1.pdf

1

PRIMARIA MUN.TIMISOARA S.C. HORTICULTURA S.A. TIMISOARA Str. E. Ungureanu nr. 5 Anexa 1 CIF RO 1816890 BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI pe anul 2010

- RON - INDICATORI Nr.

Rd. BVC Aprobat 2009

Prevederi An 2010

Procent % (col.3/col.2)

0 1 2 3 4 I.VENITURI TOTALE, din care: (rd.02 + rd.12 + rd.13)

01 9.788.000 7.612.000 -28.58

1.Venituri din exploatare, din care: 02 9.758.000

7.582.000 - -28.69

a) Venituri din activitatea de baza 03 9.758.000 7.582.000 -28.69 b) Venituri din alte activitati, productie neterminata 04 30.000 30.000 -

c)Venituri din surse bugetare din care:

05 - - -

- subventii de produse si activitati 06 - - - - subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif

07 - - -

- transferuri 08 - - - - prime acordate de la bugetul statului 09 - - - - alte sume primite de la bugetul de stat* 10 - - -

2

d) Venituri din fonduri speciale* 11 - - - 2. Venituri financiare 12 - - -

3.Venituri exceptionale 13 - - - II. CHELTUIELI TOTALE, din care: (rd.15 + rd.35+rd.36)

14 9.488.000 7.362.000 -28.87

1.Cheltuieli pentru exploatare total, din care 15 9.481.000 7.355.000 -28.90 a) Cheltuieli materiale 16 4.076.000 2.711.700 -50.31 b) Cheltuieli cu personalul,din care: 17 4.371..500 4.004.000 -9.17

- salarii brute 18 3.450.000 3.160.000 -9.17 - contributie asigurari sociale de stat 19 720..000 660.000 -9.09 - ajutor somaj 20 17.500 16.000 -9.37 - contributie asig.soc.pt.sanatate, conf. Legii 145/1997 21 184.000 168000 -9.52 - alte cheltuieli cu personalul, din care: 22 - - - fond special de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr.102/1999

23 - - -

- fond special de sustinere a invatamintului de stat, conform O.G. nr.75/1999

24 - - -

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea si provizioanele

25 250.000 190.000 -31.57

b) Cheltuieli prevazute de art.26 din Legea bugetului de stat nr.216/2001 din care:

26 - - -

- transferuri sau subventii** 27 - - - c) Cheltuieli de protocol 28 2.500 2.000 -25 f) Cheltuieli reclama si publicitate 29 1.000 1.000 - g) Cheltuieli cu sponsorizarea 30 300 300 - h) Tichete de masa 31 500.000 450.000 -11.11 i) Alte cheltuieli, din care: 32 7.000 7.000 - - taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale

33 - - -

- redeventa din concesionarea bunurilor publice 34 - - - 2.Cheltuieli financiare 35 7.000 7.000 - 3. Cheltuieli exceptionale 36 III.REZULTAT BRUT- (profit/pierdere) 37 320.000

250.000 -28.00

IV.ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care:

38 - - -

- fond de rezerva*** 39 - - - V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI

40 - - -

VI. IMPOZIT PE PROFIT 41 51.200 40.000 -28.00 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT (potrivit OG.nr.64/2001) din care:

42 268.800 210.000 -28.00

a) Rezerve legale 43 241.209 313.209 29.84 b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti 44 - - -

3

c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finantare, aferente, profitului rezultat din vinzari active, respectiv aferente facilitatilot fiscale la impozitul pe profit

45 - - -

d) Alte repartizari prevazute de lege* 46 - - - e) Pina la 10% pentru participarea salariatilor la profit 47 - - f) Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local, in cazul regiilor autonome, ori dividende in cazul societatilor nationale, companiilor nationale si societatilor cu capital integral sau majoritar de stat

48 - - -

g) Profitul nerepartizat pe destinatiile prevazute la lit.a)-f) 49 - - - VIII. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care:

50 - - -

1.Surse proprii 51 200.000 200.000 - 2.Alocatii de la buget 52 - - 3.Credite bancare 53 - - - - interne 54 - - - - externe 55 - - - 4.Alte surse* 56 - - - IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care 57 - - - 1.Investitii, inclusiv investitii in curs la finele anului 58 - - - 2.Rambursari rate aferente creditelor pentru investitii 59 - - - - interne 60 - - - - externe 61 - - - X. REZERVE, din care: 62 - - - I. Rezerve legale 63 - - - II. Rezerve statutare 64 - - - III. Alte rezerve**** 65 - - - XI. DATE DE FUNDAMENTARE 66 - - - 1. Venituri totale 67 9.788.000 7.612.000 -28.58 2. Costuri aferente volumului de activitate 68 9.488.000 7.362.000 -28.87 3. Nr. Prognozat de personal la finele anului 69 200 200 - 4. Nr. Mediu personal total, din care: 70 200 200 - 5.Fond de salarii, din care: 71 3.450.000 3.160.000 -9.17 a) fondul de salarii aferent posturilor blocate 72 - - - b) fond de salarii aferent conducatorului agentului economic potrivit art.7(1) din OUG nr.79/2001, din care:

73 82.110 82.110 -

- sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de natura salariala, potrivit art.7(2) din OUG nr.79/2001

74 16.422 16.422 -

- premiu anual, potrivit art.7(4) din OUG nr.79/2001 75 5.474 5.474 - c) fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract individual de munca

76 3.450.000 3.160.000 -9.17

6.Cistigul mediu lunar pe salariat ***** 77 1.458 1.317. -10.7 7.Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/persoana) (rd.67/rd.70) – in preturi curente

78 48.940

38.060 -28.58

8.Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/persoana) (rd.67/rd.70) –in preturi comparabile

79 - - -

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu (unitati 80 - - -

4

fizice/nr.pers.) 10.Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale 81 969 967 1 - cheltuieli totale x 1000 venituri totale

969 967 1

10.Plati restante – total ****** 82 - - - - preturi curente 83 - - - - preturi comparabile (rd.83 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

84 - - -

11.Creante restante – total ****** 85 - - - - preturi curente - preturi comparabile (rd.86 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

86 87

- - -

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2010 se cuprind si: - suma de30768 lei reprezentind indemnizatiile membrilor consiliului de administratie + cenzori; - suma de64.500 lei reprezentind drepturile banesti ale directorului general. - suma de - lei, reprezentind drepturile banesti ale persoanelor angajate pe baza de conventii civile de prestari servicii:

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU VASILE CIUPA

  • PRIMARIA MUN.TIMISOARA
    • INDICATORI
    • ANII PRECEDENTI
    • VI. IMPOZIT PE PROFIT
    • VII. PROFITUL DE REPARTIZAT
    • XI. DATE DE FUNDAMENTARE

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU PRIMĂRIA RE2010-002489/__________

R E F E R A T cu privire la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, criteriilor şi obiectivelor de

performanţă pe anul 2010 - SC HORTICULTURA SA Timişoara

Având în vedere adresa SC HORTICULTURA SA Timişoara, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2010-002489/06.05.2010, prin care sunt propuse spre aprobare Consiliului Local, bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 (aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al SC HORTICULTURA SA din data de 25.03.2010 şi Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor din data de 30.03.2010), criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2010 ale SC HORTICULTURA SA. În conformitate cu dispoziţiile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţi economici;

PROPUNEM: 1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, Bugetul

de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al SC HORTICULTURA SA Timişoara; 2. Aprobarea prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, Criteriile

şi obiectivele de performanţă pe 2010 ale SC HORTICULTURA SA Timişoara precum şi Formule de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010.

VICEPRIMAR, DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, ADRIAN ORZA VASILE CIUPA DIRECTOR ECONOMIC, ŞEF SERVICIU SPAŢII VERZI, SMARANDA HARACICU NICA DIANA MIHAELA

Avizat juridic,

ŞEF SERVICIU, MIRELA LASUSCHEVICI

Cod FP 53 – 01, Ver.1

red. .C. D 2ex.

Atasament: Anexa_3.pdf

ANEXA 3

FORMULE DE CALCUL ALE CRITERIILOR DE PERFORMANŢĂ SC HORTICULTURA SA

1. Rentabilitate în funcţie de cheltuielile totale

100 ..

..Pr ×=

totaleCheltuieli netofitR

2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii

100 ..

.... ×= totaleCheltuieli propriiVenituriacopG

3. Productivitatea muncii

În unităţi monetare Wm = 100 .

.... ×

SalariatiNr afacerideCifra

Privită ca şi ritm anual de creştere. 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuielile de exploatare

= 100 exp......

.... ×

loataredecheltuieliTotal salariilecuCheltuieli

5. Indicele de creştere venituri raportat la cheltuieli

1 0

0 1/

Ch Ch

V VCtIVt ×=

V1 = veniturile perioadei realizate V0 = veniturile perioadei anterioare celei realizate Sau

01 01/ ChtCht VVCtIVt

− −

=

Ch1 = cheltuielile perioadei analizate Ch0 = cheltuielile perioadei anterioare acelei analizate

6. Solvabilitate patrimonială

100 ....

)varRe..(.. ×

+ +

= crediteTotalpropriuCapital

ezersocialCapitalpropriuCapitalS

7. Grad de îndatorare

100 ..

... ×= activeTotal totaleDatoriiindG

8. Perioada de recuperare a creanţelor = zilenr Venit Creante .×

9. Perioada de rambursare a datoriilor = ziledenr Venit Datorii ..×

10. Lichiditate

100 )........(........

...... ×

− =

anundemicimaiscurttermenpedatoriiTotal materialeStocuricirculanteactiveTotalL

FORMULE DE CALCUL ALE OBIECTIVELOR DE PERFORMANŢĂ

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă. 2. Achitarea în termen a obligaţiilor legale

Achitarea obligaţiilor = 100 .............

.... ×

specialefondurisibugetedefataobligatiiTotal penalitatisiMajorari

3. Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate

Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate = 100 ...

..... ×

receptiitotalNr obiectiunifarareceptiiNr

4. Repararea defecţiunilor constatate în perioada de garanţie

Reparare defecţiuni = 100 .....

............. ×

lucraridetotalNr garantiedeperioadaindefectiunifaralucrariNr

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA