keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 174/31.05.2011 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2011 ale SC Administrarea Domeniului Public SA

31.05.2011

Hotararea Consiliului Local 174/31.05.2011
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2011 ale SC Administrarea Domeniului Public SA


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2011 -9999/12.05.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa SC Administrarea Domeniului Public SA cu numărul RE2011-001248/27.04.2011 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, aprobat de către Consiliul de Administraţie al SC Administrarea Domeniului Public SA conform Extrasului din procesul verbal nr. 2303/20.04.2011;
Având în vedere Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
În baza prevederilor art. 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările si completările ulterioare;
În conformitate cu Legea nr. 286/28.12.2010 a bugetului de stat pe anul 2011;
Având în vedere Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit.a) şi d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2011 al SC Administrarea Domeniului Public SA, prevăzut în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2011 ale SC Administrarea Domeniului Public SA, prevăzute în Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se va limita la maximum 110 %.

Art. 4: Formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă sunt cuprinse în Anexa 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi SC Administrarea Domeniului Public SA..

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Tehnice;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Comunicare;
- Directiei Dezvoltare;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Compartimentului Control Intern;
- SC Administrarea Domeniului Public SA;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECTIA TEHNICĂ SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE BIROUL TRANSPORT ŞI SIGURANŢA CIRCULAŢIEI NR.

APROBAT PRIMAR

Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 493 017 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

R E F E R A T

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2011 ale SC Administrarea Domeniului Public SA

Având în vedere adresa SC Administrarea Domeniului Public SA cu numărul RE2011- 001248/27.04.2011 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, aprobat de către Consiliul de Administraţie al SC Administrarea Domeniului Public SA în data de 20.04.2011 conform Extrasului din procesul verbal nr. 2303/20.04.2011; În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000, pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;

PROPUNEM:

1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara al bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2011 al SC Administrarea Domeniului Public SA;

2. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2011 ale SC Administrarea Domeniului Public SA, precum şi formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2011.

VICEPRIMAR, SORIN GRINDEANU

DIRECTOR , DIRECTOR ECONOMIC, CULIŢĂ CHIŞ SMARANDA HARACICU

ŞEF SERVICIU, ŞEF BIROU, ADRIAN COLOJOARĂ CRISTINA GAVRA

CONSILIER, AVIZAT JURIDIC, Jr. NASTASIA MIRCEA

Cod FP53-01, ver. 1

Atasament: Anexa_3.pdf

Anexa 3

Formule de calcul a criteriilor de performanta pentru anul 2011

1. Rentabilitatea in functie de cheltuielile totale

R= Profit net / Cheltuieli totale x 100 2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii

Gr.acop. = Venituri proprii / Cheltuieli totale x 100 3. Productivitatea muncii in unitati monetare W = Cifra de afaceri / Nr.salariati 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile in cheltuielile de exploatare = Chelt.cu salariile / Total cheltuieli de exploatare x 100 5. Indicele de crestere a veniturilor raportat la cheltuieli

IVt/Ct = V1-V0 / Ch1-Ch0 V1=veniturile perioadei analizate V0=veniturile perioadei anterioare celei analizate Ch1=cheltuielile perioadei analizate Ch0=cheltuielile perioadei anterioare celei analizate

6. Solvabilitatea patrimoniala

S = Capital propriu ( Capital social+Rezerve) / Capital propriu + Total datorii x 100 7. Grad de indatorare Gi = Datorii totale / Total active x 100 8. Perioada de recuperare a creanţelor

Prc = Sold mediu clienti x 365 Cifra de afaceri

9. Perioada de rambursare a datoriilor

Prd = Datorii curente x 365 Cifra de afaceri

10. Lichiditate

L = Total active circulante-Stocuri materiale / Total datorii pe termen scurt (<1 an) x 100

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ

  • Formule de calcul a criteriilor de performanta

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA 2

CRITERII ŞI OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ

PROPUNERI SC ADP SA PENTRU ANUL 2011

1. CRITERII DE PERFORMANŢĂ SPECIFICE

Nr. crt.

Denumirea criteriului de performanţă U.M. Prevederi 2011

Coeficient de ponderare

1. Rentabilitatea în funcţie de cheltuielile totale % min.7 0,15 2. Gradul de acoperirea a cheltuielilor din

veniturile proprii % 110 0,15

3. Productivitatea muncii

Lei / pers.

55.625 0,15

4. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuielile de exploatare

% max.45 0,15

5. Indicele de creştere a veniturilor raportat la cheltuieli

min.1 0,15

6. Solvabilitatea patrimonială

% min.40 0,05

7. Gradul de îndatorare %

max.40 0,05

8. Perioada de recuperare a creanţelor Zile max.40 0,05 9. Perioada de rambursare a datoriilor Zile max.45 0,05 10. Lichiditate

% min.100 0,05

Gradul global de îndeplinire a criteriilor de performanţă 1,00

2. OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ Nr. crt.

Denumirea obiectivului de performanţă

U.M. Prevederi 2011

Coeficient de ponderare

1. Gradul de îndeplinire al criteriilor de performanţă

% 100 0,35

2. Achitarea obligaţiilor în termenele legale

% 100 0,10

3. Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate

% 100 0,30

4. Repararea defecţiunilor constatate în perioada de garanţie

% 100 0,25

Gradul global de îndeplinire a criteriilor de performanţă 1,00

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU,

ING. CULIŢĂ CHIŞ ING. ADRIAN COLOJOARĂ

  • ANEXA 2

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA 1

B U G E T U L DE V E N I T U R I SI C H E L T U I E L I pe anul 2011 Nr. BVC Prevederi Procent INDICATORI rd. aprobat an 2010 2011

0 1 2 3 4 I.VENITURI TOTALE,din care :

(rd. 02 + rd. 12 + rd. 13) 1

10.560.000

10.560.000 100,00% 1.Venituri din exploatare

din care : 2

10.512.000

10.512.000 100,00%

a)Venituri din activitatea de baza 3

10.112.000

10.112.000 100,00%

b)Venituri din alte activitati 4

400.000

400.000 100,00% c)Venituri din surse bugetare,din care: 5 - subventii pe produse si activitati 6 - subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif 7 - transferuri 8 - prime acordate de la bugetul statului 9 - alte sume primite de la bugetul de stat 10 d)Venituri din fonduri speciale 11

2.Venituri financiare 12

48.000

48.000 100,00% 3.Venituri exceptionale 13 II.CHELTUIELI TOTALE,din care:

(rd. 15 + rd. 35 + rd. 36) 14

8.809.205

8.809.205 100,00% 1.Cheltuieli pentru exploatare total,

din care: 15

8.790.705

8.790.705 100,00%

a)Cheltuieli materiale 16

2.375.000

2.375.000 100,00%

b)Cheltuieli cu personalul,din care : 17

3.916.000

3.916.600 100,00%

- salarii brute 18

2.770.000

2.770.000 100,00%

- tichete de masa 19

360.000

360.000 100,00%

- contributie asigurari sociale de stat 20

576.160

576.160 100,00%

- ajutor somaj 21

13.850

13.850 100,00%

- contributie asig.soc.pt.sanatate,cf.Legii 22

144.040

144.040 100,00% nr.145/1997

- alte cheltuieli cu personalul,din care: 23

52.550

52.550 100,00%

-contributie asig.pt.accid.de munca si boli 24

7.728

7.728 100,00% profes.cf.art.140 L,346/2002 c)Cheltuieli de exploatare privind

amortizarea si provizioanele 25

1.585.000

1.585.000 100,00% d)Cheltuieli prevazute de art.26 din Legea bugetului de stat nr..216/2001, din care : 26 - transferuri sau subventii 27

e)Cheltuieli de protocol 28

17.500

17.500 100,00%

f)Cheltuieli reclama si publicitate 29

15.000

15.000 100,00%

g)Cheltuieli cu sponsorizarea 30

5.600

5.600 100,00%

i)Alte cheltuieli,din care : 31

867.005

867.005 100,00%

-redeventa din concesionarea bunurilor publice 32

420.000

420.000 100,00%

2.Cheltuieli financiare 33

18.500

18.500 100,00% 3.Cheltuieli exceptionale 34

III.REZULTAT BRUT- 35

1.750.795

1.750.795 100,00% (profit / pierdere) IV.ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care : 36 - fond de rezerva 37 V.ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI 38

VI.IMPOZIT PE PROFIT 39

443.650

443.650 100,00% VII.PROFITUL DE REPARTIZAT

(potrivit O.G. nr.64/2001) din care : 40

1.307.145

1.307.145 100,00% a)Rezerve legale 41 b)Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti 42 c)Alte rezerve constituite ca surse proprii de finantare,aferente profitu- lui rezultat din vanzari active, respectiv aferente facilitatilor fiscale la impozitul pe profit 43 d)Alte repartizari prevazute de lege

-surse proprii de finantare 44

1.311.350

1.311.350 100,00% e)Pana la 10% pt.participarea salaria- tilor la profit 45

f)Minim 90% varsaminte la bugetul de stat sau local,in cazul regiilor autonome ori dividende in cazul societatilor nationale,companiilor nationale si societatilor cu capital integral sau majoritar de stat 46 g)Profitul nerepartizat pe destinatiile prevazute la lit.a) – f) 47 VIII.SURSE DE FINANTARE A

INVESTITIILOR, din care : 48

2.400.000

1.400.000 58,33%

1.Surse proprii din care: 49

2.400.000

1.400.000 58,33%

- profit

1.311.350

1.311.350

- amortizare

1.088.650

88.650 2.Alocatii de la buget 50 3.Credite bancare 51 - interne 52 - externe 53 4.Alte surse 54 IX.CHELTUIELI PT.INVESTITII,

Din care : 55

2.400.000

1.400.000 58,33%

1.Investitii,inclusiv investitii in curs la

2.400.000

1.400.000 58,33% finele anului 56 2.Rambursari rate aferente creditelor pt.investitii 57 - interne 58 - externe 59 X.REZERVE,din care : 60 I.Rezerve legale 61 II.Rezerve statutare 62 III.Alte rezerve 63 XI.DATE DE FUNDAMENTARE 64

1.Venituri totale 65

10.560.000

10.560.000 100,00%

2.Cifra de afaceri 66

8.900.000

8.900.000 100,00% 3.Costuri aferente volumului de

activitate 67

8.809.205

8.809.205 100,00% 4.Nr.prognozat de personal la finele

anului 68

165

165 100,00%

5.Nr.mediu personal total,din care ; 69

160

160 100,00%

6.Fond de salarii 70

2.770.000

2.770.000 100,00% a)fondul de salarii aferent posturilor

blocate 71 b)fond de salarii aferent conducatoru- lui agentului economic,potrivit art.7

(1) din O.U.G.nr.79/2001,din care : 72

65.688

65.688 100,00% -sporuri,adaosuri,premii si alte drepturi de natura salariala,potrivit art.7(2) din O.U.G. nr.79/2001 73 -premiul anual,potrivit art.7(4) din O.U.G. nr.79/2001 74 c)fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract indivi-

dual de munca 75

2.704.000

2.704.000 100,00% 8.Castigul mediu lunar pe salariat 76 1.443 1.443 100,00% 7.Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei RON/persoana)

(rd.66/rd.69)-in preturi curente 77

55.625

55.625 100,00% 9.Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei RON/persoana)

(rd.66/rd.69)-in preturi comparabile 78

52.621

51.976 98,77% 10.Productivitatea muncii pe total personal mediu (unitati fizice/nr.pers.) 79 11.Cheltuieli totale la 1000 lei

venituri totale 80

834

834 100,00% 12.Plati restante – total 81 - preturi curente 82 - preturi comparabile (rd.82 x indicele de crestere a preturilor prognozat) 83 13.Creante restante – total 84 - preturi curente 85 - preturi comparabile (rd.82 x indicele 86 de crestere a preturilor prognozat)

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2010 se cuprind şi:

* suma de 7.260 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de Administraţie şi cenzorilor;

* suma de 65.688 lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;

* sume aferente posturilor blocate in anul 2011 - nu este cazul.

 

 

DIRECTOR,

ING. CULIŢĂ CHIŞ

ŞEF SERVICIU,

ING. ADRIAN COLOJOARĂ