keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 172/25.05.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 ale SC Administrarea Domeniului Public SA

25.05.2010

Hotararea Consiliului Local 172/25.05.2010
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 ale SC Administrarea Domeniului Public SA


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2010 - 10910/06.05.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa SC Administrarea Domeniului Public SA cu numărul RE2010-002143/19.04.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, aprobat de către Adunarea Generală a Acţionarilor a SC Administrarea Domeniului Public SA prin Hotărârea nr. 2/30.03.2010, precum şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 a SC Administrarea Domeniului Public SA;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
În baza prevederilor art. 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările si completările ulterioare;
În conformitate cu Legea nr. 11/26.01.2010 a bugetului de stat pe anul 2010;
Având în vedere Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin.2, lit.(a) şi (d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2010 al SC Administrarea Domeniului Public SA, prevăzut în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2010 ale SC Administrarea Domeniului Public SA, prevăzute în Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se va limita la maximum 110 %.

Art. 4: Formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă sunt cuprinse în Anexa 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Drumuri şi Transporturi şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- SC Administrarea Domeniului Public SA;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA 2

CRITERII ŞI OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ PROPUNERI SC ADP SA PENTRU ANUL 2010

1. CRITERII DE PERFORMANŢĂ SPECIFICE

Nr. crt.

Denumirea criteriului de performanţă

U.M. Prevederi 2010

Coeficient de ponderare

1. Rentabilitatea în funcţie de cheltuielile totale

% min.7 0,15

2. Gradul de acoperirea a cheltuielilor din veniturile proprii

% 110 0,15

3. Productivitatea muncii

Lei / pers.

66.000 0,15

4. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuielile de exploatare

% max.45 0,15

5. Indicele de creştere a veniturilor raportat la cheltuieli

min.1 0,15

6. Solvabilitatea patrimonială

% min.40 0,05

7. Gradul de îndatorare %

max.40 0,05

8. Perioada de recuperare a creanţelor

Zile max.40 0,05

9. Perioada de rambursare a datoriilor

Zile max.40 0,05

10. Lichiditate

% min.100 0,05

Gradul global de îndeplinire a criteriilor de performanţă 1,00

2. OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ

Nr. crt.

Denumirea obiectivului de performanţă

U.M. Prevederi 2010

Coeficient de ponderare

1. Gradul de îndeplinire al criteriilor de performanţă

% 100 0,35

2. Achitarea obligaţiilor în termenele legale

% 100 0,10

3. Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate

% 100 0,30

4. Repararea defecţiunilor constatate în perioada de garanţie

% 100 0,25

Gradul global de îndeplinire a obiectivelor de performanţă 1,00

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU,

ING. CULIŢĂ CHIŞ ING. ADRIAN COLOJOARĂ

  • ANEXA 2

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA 1

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI AL SC ADP SA

pentru anul 2010

- lei -

Nr. BVC Prevederi Procent

INDICATORI rd. aprobat an

2009 2010

0 1 2 3 4

I.VENITURI TOTALE,din care :

(rd. 02 + rd. 12 + rd. 13) 1

8.448.000

10.560.000 125,00%

1.Venituri din exploatare

din care : 2

8.400.000

10.512.000 125,14%

a)Venituri din activitatea de baza 3

8.050.000

10.112.000 125,61%

b)Venituri din alte activităţi 4

350.000

400.000 114,29%

c)Venituri din surse bugetare,din care: 5

- subvenţii pe produse si activităţi 6

- subvenţii pentru acoperirea diferenţelor

de preţ si tarif 7

- transferuri 8

- prime acordate de la bugetul statului 9

- alte sume primite de la bugetul de stat 10

d)Venituri din fonduri speciale 11

2.Venituri financiare 12

48.000

48.000 100,00%

3.Venituri excepţionale 13

II.CHELTUIELI TOTALE,din care:

(rd. 15 + rd. 35 + rd. 36) 14

7.148.000

8.809.205 123,24%

1.Cheltuieli pentru exploatare total,

din care: 15

7.133.000

8.790.705 123,24%

a)Cheltuieli materiale 16

1.900.000

2.375.000 125,00%

b)Cheltuieli cu personalul,din care : 17

3.401.696

3.916.000 115,12%

- salarii brute 18

2.400.000

2.770.000 115,42%

- tichete de masa 19

320.000

360.000 112,50%

- contribuţie asigurări sociale de stat 20

499.200

576.160 115,42%

- ajutor şomaj 21

12.000

13.850 115,42%

- contribuţie asig. soc. pt. sănătate, cf. Legii

nr.145/1997 22

124.800

144.040 115,42%

- alte cheltuieli cu personalul,din care: 23

45.696

52.550 115,00%

-contribuţie asig. pt. accid. de munca si boli 24

6.696

7.728 115,41%

profes.cf.art.140 L. 346/2002

c)Cheltuieli de exploatare privind

amortizarea si provizioanele 25

1.100.000

1.585.000 144,09%

d)Cheltuieli prevăzute de art.26 din

Legea bugetului de stat nr..216/2001,

din care : 26

- transferuri sau subvenţii 27

e)Cheltuieli de protocol 28

14.000

17.500 125,00%

f)Cheltuieli reclama si publicitate 29

12.000

15.000 125,00%

g)Cheltuieli cu sponsorizarea 30

4.500

5.600 124,44%

i)Alte cheltuieli,din care : 31

700.804

876.005 125,00%

- taxa pt. activitatea de expl. a res. min. 32

- redevenţa din concesionarea

bunurilor publice 33

336.000

420.000 125,00%

2.Cheltuieli financiare 34

15.000

18.500 123,33%

3.Cheltuieli excepţionale 35

III.REZULTAT BRUT-

(profit / pierdere) 36

1.300.000

1.750.795 134,68%

IV.ALTE SUME DEDUCTIBILE

STABILITE POTRIVIT LEGII,

din care : 37

- fond de rezerva 38

V.ACOPERIREA PIERDERILOR

DIN ANII PRECEDENTI 39

VI.IMPOZIT PE PROFIT 40

208.000

443.650 213,29%

VII.PROFITUL DE REPARTIZAT

(potrivit O.G. nr.64/2001) din care : 41

1.092.000

1.307.145 119,70%

a)Rezerve legale 42

b)Acoperirea pierderilor contabile din

anii precedenţi 43

c)Alte rezerve constituite ca surse

proprii de finanţare,aferente profitu-

lui rezultat din vânzări active,

respectiv aferente facilităţilor fiscale

la impozitul pe profit 44

d)Alte repartizări prevăzute de lege

- surse proprii de finanţare 45

982.800

1.311.350 133,43%

e)Pana la 10% pt. participarea salaria-

ţilor la profit 46

109.200 - 0,00%

f)Minim 50% varsaminte la bugetul

de stat sau local,in cazul regiilor

autonome ori dividende in cazul

societatilor nationale,companiilor

nationale si societatilor cu capital

integral sau majoritar de stat 47

g)Profitul nerepartizat pe destinatiile

prevazute la lit.a) – f) 48

VIII.SURSE DE FINANTARE A

INVESTITIILOR, din care : 49

2.000.000

2.400.000 120,00%

1.Surse proprii din care: 50

2.000.000

2.400.000 120,00%

- profit

900.000

1.311.350 145,71%

- amortizare

1.100.000

1.088.650 98,97%

2.Alocatii de la buget 51

3.Credite bancare 52

- -

- interne 53

- -

- externe 54

4.Alte surse 55

IX.CHELTUIELI PT.INVESTITII,

Din care : 56

2.000.000

2.400.000 120,00%

1.Investitii,inclusiv investitii in curs la

finele anului 57

2.000.000

2.400.000 120,00%

2.Rambursari rate aferente creditelor

pt.investitii 58

- interne 59

- externe 60

X.REZERVE,din care : 61

I.Rezerve legale 62

II.Rezerve statutare 63

III.Alte rezerve 64

XI.DATE DE FUNDAMENTARE 65

1.Venituri totale 66

8.448.000

10.560.000 125,00%

2.Costuri aferente volumului de

activitate 67

7.148.000

8.809.205 123,24%

3.Nr.prognozat de personal la finele

anului 68

160

165 103,13%

4.Nr.mediu personal total,din care ; 69

155

160 103,23%

5.Fond de salarii 70

115,42%

2.400.000 2.770.000

a)fondul de salarii aferent posturilor

blocate 71

b)fond de salarii aferent conducatoru-

lui agentului economic,potrivit art.7

(1) din O.U.G.nr.79/2001,din care : 72

71.162

65.688 92,31%

-sporuri,adaosuri,premii si alte

drepturi de natura salariala,potrivit

art.7(2) din O.U.G. nr.79/2001 73

- -

-premiul anual,potrivit art.7(4) din

O.U.G. nr.79/2001 74

5.474 -

c)fond de salarii aferent personalului

angajat pe baza de contract indivi-

dual de munca 75

2.323.558

2.704.000 116,37%

6.Castigul mediu lunar pe salariat 76,00 1.290,32 1.442,71 111,81%

7.Productivitatea muncii pe total

personal mediu (lei RON/persoana)

(rd.66/rd.69)-in preturi curente 77

54.503

66.000 121,09%

8.Productivitatea muncii pe total

personal mediu (lei RON/persoana)

(rd.66/rd.69)-în preturi comparabile 78

52.007

62.436 120,05%

9.Productivitatea muncii pe total

personal mediu (unitati fizice/nr.pers.) 79

10.Cheltuieli totale la 1000 lei

venituri totale 80

98,58%

846 834

11.Plati restante – total 81

- preturi curente 82

- preturi comparabile (rd.82 x indicele

de crestere a preturilor prognozat) 83

12.Creante restante – total 84

- preturi curente 85

- preturi comparabile (rd.82 x indicele

de crestere a preturilor prognozat) 86

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2010 se cuprind şi:

* suma de 7.260 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de Administraţie;

şi cenzorilor;

* suma de 65.688 lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;

* sume aferente posturilor blocate in anul 2010 - nu este cazul.

DIRECTOR,

ING. CULIŢĂ CHIŞ

ŞEF SERVICIU,

ING. ADRIAN COLOJOARĂ

 

Atasament: Anexa_3.pdf

Anexa 3 Formule de calcul ale criteriilor de performanţă

pentru anul 2010 1. Rentabilitatea in functie de cheltuielile totale

R= Profit net / Cheltuieli totale x 100 2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii

Gr.acop. = Venituri proprii / Cheltuieli totale x 100

3. Productivitatea muncii in unitati monetare

W = Cifra de afaceri / Nr.salariati 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile in cheltuielile de exploatare

= Chelt.cu salariile / Total cheltuieli de exploatare x 100 5. Indicele de crestere a veniturilor raportat la cheltuieli

IVt/Ct = V1-V0 / Ch1-Ch0 V1=veniturile perioadei analizate V0=veniturile perioadei anterioare celei analizate Ch1=cheltuielile perioadei analizate Ch0=cheltuielile perioadei anterioare celei analizate

6. Solvabilitatea patrimoniala

S = Capital propriu ( Capital social+Rezerve) / Capital propriu + Total datorii x 100 7. Grad de indatorare

Gi = Datorii totale / Total active x 100 8. Perioada de recuperare a creanţelor

Prc = Sold mediu clienti x 365 Cifra de afaceri

9. Perioada de rambursare a datoriilor

Prd = Datorii curente x 365 Cifra de afaceri

10. Lichiditate

L = Total active circulante-Stocuri materiale / Total datorii pe termen scurt (<1 an) x 100

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ

  • IVt/Ct = V1-V0 / Ch1-Ch0

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECTIA DRUMURI SI TRNSPORTURI SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE BIROUL TRANSPORT NR.

APROBAT PRIMAR

Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 493 017 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

R E F E R A T

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 ale SC Administrarea Domeniului Public SA

Având în vedere adresa SC Administrarea Domeniului Public SA cu numărul RE2010- 002143/19.04.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, aprobat de către Adunarea Generală a Acţionarilor a SC Administrarea Domeniului Public SA prin Hotărârea nr. 2/30.03.2010, precum şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010 a SC Administrarea Domeniului Public SA; În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000, pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;

PROPUNEM:

1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara al bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al SC Administrarea Domeniului Public SA;

2. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2010 ale SC Administrarea Domeniului Public SA, precum şi formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010.

DIRECTOR , DIRECŢIA DRUMURI ŞI TRANSPORTURI DIRECTOR ECONOMIC,

CULIŢĂ CHIŞ SMARANDA HARACICU

ŞEF SERVICIU, ŞEF BIROU, ADRIAN COLOJOARĂ CRISTINA GAVRA

CONSILIER, AVIZAT JURIDIC, Jr. NASTASIA MIRCEA

Cod FP53-01, ver. 1