keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 13/25.02.2003 privind modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara, aprobarea Statului de funcţii şi numărul maxim de titulari pentru fiecare clasă

25.02.2003

Hotararea Consiliului Local 13/25.02.2003
privind modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara, aprobarea Statului de funcţii şi numărul maxim de titulari pentru fiecare clasă


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2003 - 2616/14.02.2003 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.66 alin 6 din Legea nr. 188/1999 privind Statulul Funcţionarilor Publici, modificată;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 19/2002 privind modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Organigrama Primăriei Municipiului Timişoara conform Anexei nr.1 , care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2:Se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara, conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Se transferă în interesul serviciului , personal din aparatul propriu în cadrul Serviciului Public Urbanism Comercial , începând cu data de 01.03.2003.
Se transferă Compartimentul pentru romi şi se crează Biroul Servicii Comunitare în cadrul Centrului Comunitar de Asistenţă Socială, care vor fi cuprise în organigrama şi statul de funcţii al acestui serviciu.
Se înfiinţează Biroul de Asociaţii de Proprietari în cadrul Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Locuinţe.
Se angajează un psiholog în conformitate cu prevederile legale.

Art.3 : Se aprobă numărul maxim de titulari pentru fiecare clasă în raport cu efectivul total al funcţionarilor publici pentru anul 2003 , conform Anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4:Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 01.03.2003 şi modifică în mod corespunzător hotărârile anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara,
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Resurse Umane;
- Centrului Comunitar de Asistenţă Socială;
- Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Mass - media locale;



Presedinte de sedinta
ŞTEFAN PACE
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI