Hotararea Consiliului Local 139/09.06.1998 privind modificarea Organigramei si a numarului de posturi ale Primariei Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Avand in vedere Referatul nr.SC0987111/01.06.1998 al Directiei Relatii Comunicare din cadrul Primariei municipiului Timisoara; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe ,Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, lucrari publice si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si culte si al Comisiei pentru protectie sociala, mediu, sanatate, invatamant, turism, cultura si sport din cadrul Consiliului Local al municipiului Timisoara; In conformitate cu prevederile art. 20 lit.(d) si art.44 lit. (u) din Legea nr. 69/1991 privind administratia publica localarepublicata si modificata; In temeiul art. 28 alin. 1 din Legea nr.69/1991 privind administratia publica localarepublicata si modificata; HOTARASTE Art.1: Se aproba modificarea Organigramei Primariei Municipiului Timisoara si a numarului de posturi, conform Anexei la prezenta hotarare. Art.2: La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se modifica in mod corespunzator Hotararea nr.1/28.01.1997 privind aprobarea organigramei si numarului de posturi pentru aparatul propriu al Consiliului Local Timisoara. Art.3: Cuaducerea laindeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Relatii Comunicare din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.4: Prezenta hotarare se comunica: Prefecturii Judetului Timis; Directiei DreptOrdine; Directiei Economice; Directiei Tehnice; Directiei de Urbanism; Directiei Relatii Comunicare; Biroului Corp Control Primar; Massmediei locale.
|