keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 135/28.09.2012 privind alocarea sumei de 35.000 lei din bugetul local în vederea organizării unor evenimente cu oraşul Rueil-Malmaison din Franţa

28.09.2012

Hotararea Consiliului Local 135/28.09.2012
privind alocarea sumei de 35.000 lei din bugetul local în vederea organizării unor evenimente cu oraşul Rueil-Malmaison din Franţa


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2012 - 21646/11.09.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere scrisoarea de invitaţie de la Primăria oraşului Rueil-Malmaison, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. CDD2012-262/28.08.2012;
În baza Cartei de Înfrăţire semnată între oraşul Rueil-Malmaison (Franţa) şi oraşul Timişoara (România) la 14 ianuarie 1993;
În conformitate cu dispoziţiile art. 36, alin.(2) lit. b) şi lit. e), alin. (4) lit. a) şi alin.(7) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă alocarea sumei de 35.000 lei din bugetul local pentru acoperirea cheltuielilor implicate de organizarea în a doua jumătate a anului 2012 a două evenimente cu oraşul Rueil-Malmaison din Franţa.

Art. 2: După organizarea evenimentelor, Direcţia Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara se obligă să prezinte Consiliului Local al Municipiului Timişoara o informare cu privire la efectuarea cheltuielilor. Justificarea şi decontarea cheltuielilor se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, Ver.1

ROMÂNIA SE APROBĂ JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DEZVOLTARE BIROUL COOPERARE INTERNĂ ŞI INTERNAŢIONALĂ NICOLAE ROBU SC 2012 – 21646/11.09.2012

REFERAT

privind alocarea sumei de 35.000 lei din bugetul local în vederea organizării unor evenimente cu oraşul Rueil-Malmaison din Franţa

Ca urmare a relaţiilor de înfrăţire care există încă din anul 1993 între Municipiul Timişoara şi

oraşul Rueil-Malmaison din Franţa în a doua jumătate a anului 2012 urmează să fie organizate evenimente atât la Timişoara cât şi la Rueil-Malmaison care vor implica desfăşurarea unor acţiuni precum expoziţii, concerte, întâlniri între reprezentanţii celor două oraşe etc., menite să dea un nou impuls relaţiilor de colaborare dintre oraşe.

Organizarea acestor evenimente are ca scop stabilirea proiectelor de viitor între oraşe şi constituie un cadru necesar pentru consolidarea legăturilor dintre autorităţile locale din cele două oraşe, contribuind totodată la afirmarea potenţialului economic, cultural şi turistic al municipiului Timişoara.

La evenimentul organizat la Timişoara vor participa o delegaţie oficială din oraşul Rueil- Malmaison, condusă de dl. Patrick Ollier, Primarul oraşului Rueil-Malmaison şi Deputat al departamentului Hauts-de-Seine, reprezentanţi ai Ambasadei Republicii Franceze în România, Consulatului Onorific al Republicii Franceze la Timişoara şi Institutului Francez, precum şi oficialităţi locale, reprezentanţi ai Primăriei şi ai unor instituţii din municipiu, reprezentanţi ai mass-mediei locale ş.a.

Pentru organizarea evenimentului a fost estimat că va fi necesară suma de 15.600 lei pentru efectuarea următoarelor cheltuieli:

- cazare: 3.600 lei; - masă servită: 2.700 lei; - trataţie: 312 lei; - masă oficială: 720 lei; - cocktail: 150 lei; - materiale de promovare: 3.000 lei; - materiale pentru realizare expoziţii: 1.000 lei; - materiale, servicii evenimente (organizare concerte, aranjamente florale, diverse prestări

servicii etc.) : 3.400 lei; - cheltuieli neprevăzute: aprox. 718 lei.

Prin reciprocitate, la Rueil-Malmaison va fi organizat un eveniment la care va participa o delegaţie oficială compusă din 6 reprezentanţi ai municipiului Timişoara: dl. Primar Nicolae Robu, reprezentanţi ai Consiliul Local şi reprezentanţi ai Primăriei.

Menţionăm că Primăria oraşului Rueil-Malmaison va asigura cazarea şi masa pentru membrii delegaţiei pe durata şederii în Franţa, iar Municipiul Timişoara va suporta costurile ocazionate de transportul delegaţiei, diurna, asigurări medicale, achiziţia de materiale de promovare şi alte cheltuieli necesare.

Pentru acoperirea cheltuielilor de participare la evenimentul organizat la Rueil-Malmaison, s-a estimat că va fi necesară suma de 19.400 lei, după cum urmează:

- transport: 13.600 lei; - asigurare medicală: 480 lei; - diurnă: 1.400 lei - materiale de promovare: 3.000 lei; - cheltuieli neprevăzute: aprox. 920 lei.

FP 53-01, Ver.1

Având în vedere cele mai sus menţionate, propunem spre aprobare următoarele:

1. Aprobarea alocării sumei de 35.000 lei din bugetul local pentru acoperirea cheltuielilor implicate de organizarea în a doua jumătate a anului 2012 a două evenimente cu oraşul Rueil- Malmaison din Franţa.

2. După organizarea evenimentelor, Direcţia Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara se obligă să prezinte Consiliului Local al Municipiului Timişoara o informare cu privire la efectuarea cheltuielilor. Justificarea şi decontarea cheltuielilor se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii.

Director executiv Direcţia Dezvoltare Şef Birou Arh. Aurelia Junie Diana Donawell

Director executiv Direcţia Economică Consilier Ec. Smaranda Haracicu Mihai Negruţiu

Avizat juridic Cons. Jur. Alina Jenariu